MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik net de bestelling geplaatst, krijg ik een mailtje van de notenpasta...:rolleyes:
Voel je vrij om het er alsnog bij te stoppen hoor :p
Ordernummer: C1451107

En komt Hemo Rage Black Ultra Concentrated weer op voorraad? Mijn favoriete PWO :)

Z-Core-PM besteld en nog wat andere dingen (C1449960)
Bedankt voor je bestelling :) Gaan we netjes verwerken en morgen in huis! De Hemo Rage, ga ik even voor je navragen, aangezien ik dat nu niet direct kan inzien.
stond op de homepage, en op de creatine page gemarkeerd in groen, is nu weg inderdaad;)
Dacht het al dus had al besteld

edit: als je op zondag voor 22:00 besteld heb je dan ook volgende dag in huis?
Super, graag gedaan. Bedankt voor je feedback. Nee, alleen op werkdagen voor 22.00 uur besteld is de volgende dag in huis :)
Heb ik net de bestelling geplaatst, krijg ik een mailtje van de notenpasta...:rolleyes:
Voel je vrij om het er alsnog bij te stoppen hoor :p
Ordernummer: C1451107
Haha, bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken voor je. De noten pasta hebben we al enkele weken, maar willen het graag promoten onder onze klanten :) Het is namelijk een super heerlijke notenpasta.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Die notenpasta lijkt me echt nice!! Wat ik me wel af vraag; hoe lang is deze houdbaar en moet je de pot in/ buiten de koelkast bewaren?

Die notenpasta lijkt me echt nice!! Wat ik me wel af vraag; hoe lang is deze houdbaar en moet je de pot in/ buiten de koelkast bewaren?
De notenpasta is echt nice! We hebben ze in de kantine staan en al mijn collega's vinden ze heerlijk:eek: De THT is van 12-2016. Ik ben persoonlijk een voorstander om het in de koelkast te bewaren (kan er ook buiten). Dit vanwege de stevigheid. Als je het op kamertemperatuur bewaard wordt het een zachte massa. Dit omdat er geen e-nummers/zout/verdikkingsmiddel aan toegevoegd is. Puur natuur :)

Ralf

Komt pakketje die zaterdag besteld is de maandag of dinsdag binnen?

De notenpasta is echt nice! We hebben ze in de kantine staan en al mijn collega's vinden ze heerlijk:eek: De THT is van 12-2016. Ik ben persoonlijk een voorstander om het in de koelkast te bewaren (kan er ook buiten). Dit vanwege de stevigheid. Als je het op kamertemperatuur bewaard wordt het een zachte massa. Dit omdat er geen e-nummers/zout/verdikkingsmiddel aan toegevoegd is. Puur natuur :)

Ralf

Bedankt, maar ik vraag me wel af hoe het komt dat deze zo lang houdbaar is!? Op internet lees ik dat zelfgemaakte pindakaas maar 2 weken houdbaar is (bijvoorbeeld hier). Nu weet ik dat als je pinda's mengt met olie je in feite al pindakaas hebt en beiden zijn lang houdbare producten maar toch vreemd dat meerdere bronnen een beperkte houdbaarheid aangeven.

We verwerken zelf altijd alle bestellingen die direct binnen komen, maar worden altijd op maandagochtend opgehaald en dinsdag door onze bezorgdienst bezorgd. Morgen in huis dus! :)

Good to know, thx voor het snelle antwoord!
Mijn pakketje geeft wel nog altijd de stat van "announced" maar zal wel in orde komen

net maar weer is potje chocolate cookie besteld, blijft m'n eeuwige favoriet

gelijk dem handschoenen erbij, nice!

Good to know, thx voor het snelle antwoord!
Mijn pakketje geeft wel nog altijd de stat van "announced" maar zal wel in orde komen
Dat gaat zeker goed komen! Fijne dag! :)
net maar weer is potje chocolate cookie besteld, blijft m'n eeuwige favoriet

gelijk dem handschoenen erbij, nice!
Bedankt voor je bestelling. De Whey Perfection is echt een goede keus en Chocolade Cookie is erg, erg lekker :zuip: Gaat je zeker gevallen en morgen in huis!

Ralf

bestelling C1452409

heb gevraagd om wat extra zakjes whey ipv een shake beker.
is dat mogelijk eigenlijk? zou wel leuk zijn, gezien ik al 10 bekers heb :D

ik hoor het wel.

bestelling C1452409

heb gevraagd om wat extra zakjes whey ipv een shake beker.
is dat mogelijk eigenlijk? zou wel leuk zijn, gezien ik al 10 bekers heb :D

ik hoor het wel.
We doen ons best! :) Het is ontzettend druk maar gaan proberen zoveel mogelijk rekening met je opmerking proberen te houden! Morgen in huis!

Ralf

C1445595

Vrijdag ruim voor 8 uur besteld, was zaterdag niet binnen. Ik neem aan dat ik het morgen wel binnen krijg? Heb geen zin om weer voor niets thuis te blijven -.-'

De Melatonine komt helaas niet meer terug. De NVWA geeft aan dat wij deze niet meer in deze dosis mogen verkopen maar enkel in lage doseringen. We hebben bijv. nog wel 5HTP, een alternatief. Welke ik zelf ook goed vind is Z-Core PM.

Ralf

Wat is het verschil dan tussen deze melatonine 3mg* als die andere die verkocht werd?

Of ZMA, maar dit is niet zuiver voor de nachtrust vermoed ik?

Wat is het verschil dan tussen deze melatonine 3mg* als die andere die verkocht werd?
Deze is t*ring duur, mela is veel goedkoper :roflol:

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

5htp is helemaal overpriced

Maar op zich heb me je met die Z-core wel zma en melatonine in een. Das wel chill.

Dacht ik al vond die prijs al nergens over gaan. Op internet is het >10€. Maar was meer de vraag waarom die wel verkocht mag worden

C1445595

Vrijdag ruim voor 8 uur besteld, was zaterdag niet binnen. Ik neem aan dat ik het morgen wel binnen krijg? Heb geen zin om weer voor niets thuis te blijven -.-'
Deze komt morgen inderdaad bij je binnen :)
Of ZMA, maar dit is niet zuiver voor de nachtrust vermoed ik?
ZMA kan prima voor de nachtrust genomen worden. Deze word enorm veel gebruikt voor het slapen gaan en werk zeer goed :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

We mogen nog opmaken wat we voorradig hebben :) Daarna moet het er helemaal uit.

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Weekaanbiedingen geldig tot 10-01-2013

Creatine
300 gram (2 maand) voor 15,50!

True Mass
2610 gram voor 34,90!

Syntha 6
1320 gram voor 27.50!
2270 Gram voor 39,90!

Pure Rice Powder
1000 Gram voor 1,90

BCAA Pure Caps
200 capsules voor 13,25!
500 capsules voor 21,50!

CLA Clarinol®
60 Capsules (20 dagen) voor 4,50!

Ik heb BCAA pure besteld en zit met een vraagje. De maatschep die erbij zit, is die echt 5 gram want het lijkt me sterk dat ik 100 van die scheppen uit dat potje (=500 gr) krijg :p ik zie niet echt een streepje op de maatschep staan maar er staat wel 20 cc op? Is dit niet gewoon 20 gram dan? Mijn excuses als dit een domme vraag is :D

Ik heb BCAA pure besteld en zit met een vraagje. De maatschep die erbij zit, is die echt 5 gram want het lijkt me sterk dat ik 100 van die scheppen uit dat potje (=500 gr) krijg :p ik zie niet echt een streepje op de maatschep staan maar er staat wel 20 cc op? Is dit niet gewoon 20 gram dan? Mijn excuses als dit een domme vraag is :D

weegschaal brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven