MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt, maar ik vraag me wel af hoe het komt dat deze zo lang houdbaar is!? Op internet lees ik dat zelfgemaakte pindakaas maar 2 weken houdbaar is (bijvoorbeeld hier). Nu weet ik dat als je pinda's mengt met olie je in feite al pindakaas hebt en beiden zijn lang houdbare producten maar toch vreemd dat meerdere bronnen een beperkte houdbaarheid aangeven.

En nog een vraag; wanneer is de DAA terug? http://www.bodyenfitshop.nl/bodybui...portsnutrition/d-aspartic-acid-zuiver-poeder/

Ik heb ZMA maar merk niet veel van, slaap niet beter ofzo.

Ik heb BCAA pure besteld en zit met een vraagje. De maatschep die erbij zit, is die echt 5 gram want het lijkt me sterk dat ik 100 van die scheppen uit dat potje (=500 gr) krijg :p ik zie niet echt een streepje op de maatschep staan maar er staat wel 20 cc op? Is dit niet gewoon 20 gram dan? Mijn excuses als dit een domme vraag is :D
We krijgen de potjes direct binnen vanuit onze leverancier, ik kan het daarom nu niet voor je controleren. Echter is het zo dat BCAA een hele lichte structuur heeft, waardoor je een vrij grote maatschep nodig hebt. Je kan er vanuit gaan dat het klopt, maar twijfel je, kan je het gerust even na wegen :)
We hebben op dit moment geen exacte verwachtdatum wanneer deze weer binnen komt. Het kan zijn dat hij er volgende week weer is, maar het kan ook zomaar een langere periode duren. D-Aspartic is via onze vaste leverancier enorm lastig te verkrijgen, vandaar het een langere periode in beslag neemt.

Ralf

Klopt het dat de vitamine c1000 extra van jullie eigen merk niet meer verkocht wordt?

EDIT:
En hoeveel caffeïne bevat de energy pill? Moet ik denk aan een 150-200mg range?

Laatst bewerkt:
BodyenFitshop #1 :)

Ik heb hier en kortingscode en die 2,5€ korting cadeau 2014.
Kan je die samen voegen aub? ik zou mijn eerste nieuwjaars bestelling plaatsen

Komt C1446324 morgen binnen?

Klopt het dat de vitamine c1000 extra van jullie eigen merk niet meer verkocht wordt?

EDIT:
En hoeveel caffeïne bevat de energy pill? Moet ik denk aan een 150-200mg range?
Ik heb zo niet de exacte specificatie bij de hand. Je kan er op rekenen dat dit inderdaad in die rage zit. Eerder richting de 200mg vermoed ik.
Dankje :1e: Dat zullen we proberen blijven te zijn!
Ik heb hier en kortingscode en die 2,5€ korting cadeau 2014.
Kan je die samen voegen aub? ik zou mijn eerste nieuwjaars bestelling plaatsen ��
Ja natuurlijk wil ik dat. Wil je mij jouw unieke kortingscode even sturen in een privébericht, dan regel ik dit even voor je :)
Komt C1446324 morgen binnen?
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken en uiteraard, morgen in huis! :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

nyydz7.png

Vandaag besteld, helaas zo dom geweest om mijn straatnaam en nummer wel aan te passen echter de postcode niet! (C1451762)

No-Xplode besteld, nu rond aan het kijken voor een beetje super food. Zit te denken aan Goji bessen!
Nog even langs de sale pagina en dan weer een bestelling eruit gooien!

Afgelopen vrijdag bestelling C1444471 geplaatst, zou volgens de status van de post eerst zaterdag bezorgd worden.
Nooit langsgekomen en de status werd gezet op vandaag tussen 1700-1900. Tot op heden geen updates gezien van tnt.

Enig idee wanneer ik deze wel kan verwachten?

Vandaag besteld, helaas zo dom geweest om mijn straatnaam en nummer wel aan te passen echter de postcode niet! (C1451762)

No-Xplode besteld, nu rond aan het kijken voor een beetje super food. Zit te denken aan Goji bessen!
Nog even langs de sale pagina en dan weer een bestelling eruit gooien!
Foutje, kan gebeuren:rolleyes:Stuur me zo snel mogelijk de juiste adresgegevens even door. Dan bel ik direct onze bezorgdienst :) De Goji bessen, tarwegras en chiazaden zijn dé populairste superfoods. Zeker de moeite waard om te proberen.
Afgelopen vrijdag bestelling C1444471 geplaatst, zou volgens de status van de post eerst zaterdag bezorgd worden.
Nooit langsgekomen en de status werd gezet op vandaag tussen 1700-1900. Tot op heden geen updates gezien van tnt.

Enig idee wanneer ik deze wel kan verwachten?
Je order was afgelopen zaterdag niet goed door de postNL verwerkt, waardoor deze is blijven staan op hun DC. Hij is vannacht opnieuw meegegaan in de sortering en zal vandaag aangeboden worden :)

Ralf

Hey Ralf, raad jij Syntha-6 aan in de cut? Aangezien er meer carbs en cals in zitten in vergelijking met de meeste proteinsupplementen.

na 13 dagen onderweg te zijn geweest (k*tkiala...) eindelijk mijn pakketje kunnen ophalen.

Wat me wel weer opviel is dat voor de 2x op rij de aangeduide samples er geeneens bijzaten...
Geef die inpakkers eens een bolwassing! :o

Zojuist me NoXplode binnengekregen, ben benieuwd wat het is :)
Nu staat er op dat je het dagelijks moet/kunt gebruiken, maar als ik het gebruik als pre-workout, is dit toch niet nodig?
En lost het goed op zonder te schudden, aangezien dit ook niet mag volgens het etiket?
Mixen met 760ml water is ook niet niks :eek: Hoop dat het, het waard is! :rolleyes:

Hey Ralf, raad jij Syntha-6 aan in de cut? Aangezien er meer carbs en cals in zitten in vergelijking met de meeste proteinsupplementen.
Ik ben van mening dat het gerust kan, echter is het wel verstandig om te kijken of het in jouw 'voedingsplaatje' past. Het is namelijk zo dat dat het wel extra calorieën zijn en als dat in jouw schema past, dan is dat geen probleem. Het zijn eiwitten en helpen met spieropbouw. Wil je zo puur mogelijk eiwitproduct pakken, en dus zo min mogelijk onnodige calorieën, kun je eens kijken naar een isolaat product. Syntha 6 Isolate, Iso-100, Nectar, Isolaat Perfection bevatten deze veel minder. :)
na 13 dagen onderweg te zijn geweest (k*tkiala...) eindelijk mijn pakketje kunnen ophalen.

Wat me wel weer opviel is dat voor de 2x op rij de aangeduide samples er geeneens bijzaten...
Geef die inpakkers eens een bolwassing! :o
Oh, vervelend en zeker niet de bedoeling. Mijn excuses hiervoor.:rolleyes: Vind je het goed dat we ze met een toekomstige bestelling meesturen?
Zojuist me NoXplode binnengekregen, ben benieuwd wat het is :)
Nu staat er op dat je het dagelijks moet/kunt gebruiken, maar als ik het gebruik als pre-workout, is dit toch niet nodig?
En lost het goed op zonder te schudden, aangezien dit ook niet mag volgens het etiket?
Mixen met 760ml water is ook niet niks :eek: Hoop dat het, het waard is! :rolleyes:
Ja hoor, zonder te schudden lost het prima op. Eventueel roeren en klaar is kees. Als je dat niet doet en je opent de shakebeker, hoor je een kleine ontploffing:D

Bij mij is een keer de dop eraf gesprongen toen ik de No-Xplode deed shaken, niet aan te raden dus:D

Maar hoe zit het met dagelijks gebruik wat erop staat?
Lijkt me niet nodig op niet-trainingsdagen, toch?

Bij mij is een keer de dop eraf gesprongen toen ik de No-Xplode deed shaken, niet aan te raden dus:D

Gevaarlijk :o
Dan maar een lepel meenemen in me tas voor de zekerheid haha

Maar hoe zit het met dagelijks gebruik wat erop staat?
Lijkt me niet nodig op niet-trainingsdagen, toch?

Gevaarlijk :o
Dan maar een lepel meenemen in me tas voor de zekerheid haha

Alleen preworkout gebruiken bro

Ik raad een vork aan omdat er soms wat korreltjes achterblijven, met een vork gaan die makkelijker kapot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven