Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij is een keer de dop eraf gesprongen toen ik de No-Xplode deed shaken, niet aan te raden dus:D
Maar hoe zit het met dagelijks gebruik wat erop staat?
Lijkt me niet nodig op niet-trainingsdagen, toch?

Gevaarlijk :o
Dan maar een lepel meenemen in me tas voor de zekerheid haha
Haha voorzichtig aan dan ;) Anders hebben de vingers oud en nieuw overleefd, maar een pre-workout niet. Succes met de No Xplode. Je hoeft het niet op trainingsdagen te gebruiken.
XXL heeft mooiere kleding, Bodyenfitshop de betere supps:D

Np man succes ermee!
We zijn zelf ook druk bezig met een mooie en nieuwe kledinglijn. We gaan daar alles aan doen dat dat ook een succes wordt :) Helaas heb ik nog geen voorproefjes of exacte datum wanneer het komt.

Ralf

Oh, vervelend en zeker niet de bedoeling. Mijn excuses hiervoor.:rolleyes: Vind je het goed dat we ze met een toekomstige bestelling meesturen?

Nah, ik til daar nie zo zwaar aan hoor :cool:

Alleen heb ik het gevoel dat er niet goed gecontroleerd wordt voor de doos wordt dichtgedaan. 2 bestellingen eerder ook al iets vergeten. Daarvoor eigenlijk nog nooit een foute bestelling gehad...

Dacht dit maar even te laten weten, weet niet of jullie iets intern veranderd hebben

Hebben jullie een idee wat er met pakket C1452391 aan de hand is? Gistermiddag besteld, mailtje gekregen dat die verzonden was en nu staat er ''zending wordt voorbereid door de verzender''!

Is best belangrijk want m'n ontbijt zit erin! :D

Mijn bestelling is ook nog niet binnen, van een aantal vrienden van mij ook niet.
Laatste tijd gaat het niet helemaal goed bij jullie geloof ik.
Er missen ook vaak dingen, zitten er ineens 5 whey samples in. ???

Vroeger was jullie service altijd op en top!
Maar de laatste tijd niet helaas.

Mijn bestelling is ook nog niet binnen, van een aantal vrienden van mij ook niet.

wat is er mis met free samples? >.<

Nah, ik til daar nie zo zwaar aan hoor :cool:

Alleen heb ik het gevoel dat er niet goed gecontroleerd wordt voor de doos wordt dichtgedaan. 2 bestellingen eerder ook al iets vergeten. Daarvoor eigenlijk nog nooit een foute bestelling gehad...

Dacht dit maar even te laten weten, weet niet of jullie iets intern veranderd hebben
Bedankt voor je feedback. Het hoort natuurlijk goed te gaan en zijn we druk mee bezig. Normaal gesproken gaat het ook vlekkeloos, maar je moet altijd scherp zijn. Elke klant is voor ons immers koning :)
Hebben jullie een idee wat er met pakket C1452391 aan de hand is? Gistermiddag besteld, mailtje gekregen dat die verzonden was en nu staat er ''zending wordt voorbereid door de verzender''!

Is best belangrijk want m'n ontbijt zit erin! :D
Het pakket is helaas een dag vertraagd. Gisteren is er een kleine storing geweest waardoor een aantal pakketten niet af gekomen zijn, waardoor vertraging ontstaan is. Alle orders zijn reeds verwerkt en werken we kei hard aan. Alles zal morgen gewoon geleverd worden.
B&F...vraagje: die OxyElite Pro poeder, welke batch nummers zijn het?
Want zoals we allemaal weten was het landelijk teruggeroepen door 1 van de ingredienten.
http://www.fda.gov/Safety/Recalls/ucm375740.htm

Thanx alvast
Inderdaad, ik weet dat de capsule variant dit ingrediënt absoluut niet bevat. De poeder heb ik zo niet beschikbaar en kan ik morgen voor je checken als je dat wil. Dan kan ik je vertellen of het ingrediënt er wel of niet in zit. Ik verwacht overigens van niet.

Dankjwel, onze service is nogsteeds top en kan je absoluut op blijven rekenen :thumbs: Het pakket is helaas een dag vertraagd (meerdere pakketten) waardoor het niet vandaag afgeleverd kon worden. Je kan erop rekenen dat het morgen bij je aangeboden wordt. Als je mij jouw ordernummer wilt sturen, doe ik er bij je volgende order wat extra's bij :)

Ralf

Mijn bestelling is ook niet binnen helaas, ben er wel speciaal voor thuis gebleven.

Mijn bestelling is ook niet binnen helaas, ben er wel speciaal voor thuis gebleven.
Ons excuses hiervoor:rolleyes: We hebben gisteren last gehad van een interne storing waardoor sommige orders zijn vertraagd, zo te zien is jouw order 1 van de vertraagde orders. Dit is natuurlijk heel vervelend en staat niet gelijk met de belofte van voor 22.00 besteld, morgen in huis. Kun je even in een privebericht je ordernummer sturen? Dan ga ik even er extra op letten dat het morgen goed aankomt!:)

Ralf

Ons excuses hiervoor:rolleyes: We hebben gisteren last gehad van een interne storing waardoor sommige orders zijn vertraagd, zo te zien is jouw order 1 van de vertraagde orders. Dit is natuurlijk heel vervelend en staat niet gelijk met de belofte van voor 22.00 besteld, morgen in huis. Kun je even in een privebericht je ordernummer sturen? Dan ga ik even er extra op letten dat het morgen goed aankomt!:)

Ralf

Geen probleem, kan een keer gebeuren.
Ik heb mijn ordernummer naar je gestuurd in een privébericht.

Geen probleem! Gelukkig heb ik m'n bestelling van vrijdag net wel op kunnen halen bij het postkantoor!:D

vraagje: Heb zojuist jullie preworkout Insane besteld. Nou zag ik dat DMAA (Geranamine) overal eruit is gehaald, vanwege ophef daarover. Maar in Insane zit wel Natural Geranamine. Wat is dat dan? Is het een milde variant of gewoon hetzelfde maar dan stuk lager gedoseerd?

Hoor het graag. Overigens ging ik eerst altijd als een trein op 1MR (met DMAA).

vraagje: Heb zojuist jullie preworkout Insane besteld. Nou zag ik dat DMAA (Geranamine) overal eruit is gehaald, vanwege ophef daarover. Maar in Insane zit wel Natural Geranamine. Wat is dat dan? Is het een milde variant of gewoon hetzelfde maar dan stuk lager gedoseerd?

Hoor het graag. Overigens ging ik eerst altijd als een trein op 1MR (met DMAA).
Insane is een hele goede keus. We hebben hem nog maar net in ons assortiment maar is enorm populair. :) Natural Geranamine is DMAA vrij en is daardoor iets minder krachtig van werking. We vinden het wel een dusdanig goed ingrediënt dat we het er opnieuw in willen :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Weekaanbiedingen geldig tot 10-01-2013
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Creatine
300 gram (2 maand) voor 15,50!

True Mass
2610 gram voor 34,90!

Syntha 6
1320 gram voor 27.50!
2270 Gram voor 39,90!

Pure Rice Powder
1000 Gram voor 1,90

BCAA Pure Caps
200 capsules voor 13,25!
500 capsules voor 21,50!

CLA Clarinol®
60 Capsules (20 dagen) voor 4,50!

Insane is een hele goede keus. We hebben hem nog maar net in ons assortiment maar is enorm populair. :) Natural Geranamine is DMAA vrij en is daardoor iets minder krachtig van werking. We vinden het wel een dusdanig goed ingrediënt dat we het er opnieuw in willen :)

Mooi! Hopelijk heb ik het morgen binnen, zodat ik het gelijk 's avonds kan proberen.

nyydz7.png

Mooi! Hopelijk heb ik het morgen binnen, zodat ik het gelijk 's avonds kan proberen.

Daar kan je op rekenen :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven