AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het begint toch wel een beetje irritant te worden van PostNL. Op tijd besteld (C1458786), maar de bezorgdatum weer een dag verplaatst.. Is ondertussen al de zoveelste keer. De bestelling zelf had geen haast, maar het is gewoon irritant wanneer je geregeld hebt dat iemand vandaag thuis moet zijn om het pakket in ontvangst te kunnen nemen, en dat diegene voor niets thuis is :rolleyes:

Hier ook opeens een dag verschoven (C1458135) helaas! Buren willen geen pakketjes aannemen dus hoop dat ze morgen na werktijd langskomen. Eerste keer trouwens dat niet de volgende werkdag geleverd wordt.

Body en Fit moet dan gewoon een andere bezorger zoeken, ze staan voor schut bij hun klanten, je belooft de volgende dag,mtsja dat moet je dan na komen, gebeurt bij mij wel vaker dan alleen vandaag, en de laatste 3 x klopte de bestelling niet, dat trekken ze wel weer recht, maar ZO hoort het gewoon niet.

Maandag besteld morgen bezorgd, gebeurt steeds vaker, jammer,

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

Dus 3 dagen ipv 24 uur, is bij mij al vaker gebeurt,en ook vaak de verkeerde dingen, maandag bestellen en donderdag leveren is een schande, vind ik, post nl is ook schuldig tuurlijk, maar jullie beloven het en zijn daarom aansprakelijk, ik geef jullie de tip om secuurder te werk te gaan, anders gaan jullie klanten verspelen, en geloof mij dat gaat sneller als je denkt, jekko :-(
Jekko, ik ben het helemaal met je eens en is erg vervelend. Het gaat met pieken en dalen, de ene dag erg goed en dan weer een week niet. We zijn druk bezig met alles te optimaliseren en de service nog beter te maken. Jouw punt van feedback neem ik mee! :)
Lekkere sample chocolade milkshake! Dezelfde smaak voor alle eiwitten?
De chocolade milkshake is ergggg lekker he! :zuip:
Ik heb de neutrale isolaat perfection en merk eigenlijk het tegenovergestelde.
Het blijft een natuur product, waardoor het per batch en smaak verschillend is.
Ik heb verschillende potten isolaat perfection vanille gehad. En allemaal hadden ze toch een iets andere structuur. De een korreliger en de ander fijner. De uitleg die ik erbij kreeg is dat het een natuurproduct blijft. Het kan gewoon verschillen of je de ene of andere batch hebt.
In feite heb je dit soort verschillen ook met bijvoorbeeld yoghurt en kwark. de ene keer is het steviger dan de andere keer.
En soms heb je ook een wat drogere structuur.
Het blijft een natuur product en kan altijd verschillen. Gelukkig zijn er wel bepaalde eisen waar het product minimaal aan moet voldoen, waardoor je altijd een topkwaliteit product in huis hebt! :)
Hier ook opeens een dag verschoven (C1458135) helaas! Buren willen geen pakketjes aannemen dus hoop dat ze morgen na werktijd langskomen. Eerste keer trouwens dat niet de volgende werkdag geleverd wordt.
Ik reken erop dat ze morgen nogmaals langskomen. Mijn excuses hiervoor.:rolleyes:

spul weer binnen en op tijd. niks op aan te merken super ;)

Ik ga er ook van uit dat jullie je best doen, Post.nl is ook slordig, maar het kost jullie je naam, dat is het hufterige ervan, succes in de strijd , :-)

Weer alles op tijd binnen, bedankt!

Laatste 12 bestellingen zijn allemaal op tijd geweest, maar 2 x een product die er niet bijzat en dat werd gelijk nageleverd de volgende dag. Topservice (^_-)

Deze week goed kennisgemaakt met jullie superfoods, echt top zeg!

Kwark met cocos suiker + omega3 zadenmix = Jammie :D
Ciabattini + notenpasta = ook jammie :D

Ga hier zeker meer van aanschaffen!

spul weer binnen en op tijd. niks op aan te merken super ;)
Graag gedaan, jij ook bedankt! :)
Ik ga er ook van uit dat jullie je best doen, Post.nl is ook slordig, maar het kost jullie je naam, dat is het hufterige ervan, succes in de strijd , :-)
We blijven altijd voor 100% ons best doen, daar kun je op vertrouwen en me eventueel een bericht sturen! :)
Weer alles op tijd binnen, bedankt!
Dankje, jij ook! :thumbs:
Laatste 12 bestellingen zijn allemaal op tijd geweest, maar 2 x een product die er niet bijzat en dat werd gelijk nageleverd de volgende dag. Topservice (^_-)
Dat is de service zoals het hoort, graag gedaan.
Deze week goed kennisgemaakt met jullie superfoods, echt top zeg!

Kwark met cocos suiker + omega3 zadenmix = Jammie :D
Ciabattini + notenpasta = ook jammie :D

Ga hier zeker meer van aanschaffen!
Onze superfood is goed van structuur en smaak. Je merkt echt dat het kwaliteit is :)

Ralf

Hier hetzelfde helaas.. Ook gisteravond besteld en levering is verschoven naar donderdag. Op zich inderdaad geen probleem maar mijn vriendin was toevallig thuis vandaag dus had wel het mooist uitgekomen.

En ook bij mij. Gisteravond besteld en ook deze levering is verschoven naar donderdag.

En ook bij mij. Gisteravond besteld en ook deze levering is verschoven naar donderdag.
Inderdaad erg vervelend. Wil je mij jouw ordernummer in een privébericht sturen? Dan kijken we er direct na en zorg ik dat het morgen goed bezorgd zal worden.

Ralf

Post nl maakt er een zootje van, geloof mij nou maar, er stond vandaag leveren, is zo veranderd naar morgen, lees nu al een aantal x , dus actie ondernemen Ralf

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Ik had al een mail gestuurd naar jullie vanmiddag, track and tracé klopt niet, ze verschuiven het zomaar een dag, in mijn geval niet de eerste keer helaas

nyydz7.png

Daar kan je op rekenen :)

Ralf

Helaas kon ik er niet op rekenen..

Had me verheugd om vandaag na m'n werk de training te kunnen aanvangen met Insane. Helaas niks binnen gekregen. Zie net via de e-mail dat het pakketje vandaag pas door Post NL is ontvangen. Verwachting is dat ik het morgenavond ontvang.

Beetje jammer. Indien jullie uitdrukkelijk adverteren met 'voor 22.00u besteld morgen binnen' dan moeten jullie dat wel waar kunnen maken. Dit is al de 3e keer dat dit gebeurd. Ik moet dan ook eerlijk zeggen dat het ergerlijk wordt.

Verder ben ik tevreden over jullie producten en de kwaliteit, maar het bezorgen via PostNL begint wel echt vervelend te worden.

Post nl maakt er een zootje van, geloof mij nou maar, er stond vandaag leveren, is zo veranderd naar morgen, lees nu al een aantal x , dus actie ondernemen Ralf

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Ik had al een mail gestuurd naar jullie vanmiddag, track and tracé klopt niet, ze verschuiven het zomaar een dag, in mijn geval niet de eerste keer helaas
Het is inderdaad erg vervelend en we doen ons uiterste best. Wil je mij jouw ordernummer sturen? Dan kijk ik er direct voor je na!
Helaas kon ik er niet op rekenen..

Had me verheugd om vandaag na m'n werk de training te kunnen aanvangen met Insane. Helaas niks binnen gekregen. Zie net via de e-mail dat het pakketje vandaag pas door Post NL is ontvangen. Verwachting is dat ik het morgenavond ontvang.

Beetje jammer. Indien jullie uitdrukkelijk adverteren met 'voor 22.00u besteld morgen binnen' dan moeten jullie dat wel waar kunnen maken. Dit is al de 3e keer dat dit gebeurd. Ik moet dan ook eerlijk zeggen dat het ergerlijk wordt.

Verder ben ik tevreden over jullie producten en de kwaliteit, maar het bezorgen via PostNL begint wel echt vervelend te worden.
Dat snap ik helemaal. Insane! is echt een toper en gaat je zeker tevreden over zijn. als je mij jouw ordernummer in een privébericht wilt sturen, ga ik er morgen direct na kijken en zorgen dat het goed geleverd wordt. Dit is namelijk enorm vervelend dat het niet op tijd geleverd wordt. Ons excuses heirvoor.:rolleyes:

Ralf

B&F, hebben jullie al eens gekeken voor een 10kg isolaat-verpakking of dergelijke? :cool:
En een isolaat met smaak cappucino (mokka) zou ook mn jaar goed maken :p

Krijg net een mail van post ml, dinsdag werd woensdag, dat werd donderdag nu wordt het vrijdag, ik heb Ralf een pb gestuurd, dit kan echt niet, haal de bestelling maar terug bij post .nl, het staat er nu een week, endan mijn centjes maar terug graag, Jekko

B&F, hebben jullie al eens gekeken voor een 10kg isolaat-verpakking of dergelijke? :cool:
En een isolaat met smaak cappucino (mokka) zou ook mn jaar goed maken :p
Nee, we hebben nog niet naar zo'n grote hoeveelheid gekeken. We merken dat de meeste klanten hier geen behoefte aan hebben en 2kg en 4kg goede formaten vinden.:cool: De smaak Mokka/Cappuccino is misschien wel een goede toevoeging, die zal ik voor je opslaan en vragen om mee te nemen in de volgende sampling ronde!

Ralf

Order nr c1452674, Jekko, maandag besteld en betaald

Order nr c1452674, Jekko, maandag besteld en betaald
Ik heb vandaag avonddienst (dit doen we er extra bij voor service) en zodra ik op het werk ben, ga ik er direct naar kijken en uitzoeken. Ik stuur je dan even een reactieop je privébericht. Dat het zo lang duurt, ben ik zeker met je eens, dat mag niet zo lang duren. :rolleyes:

Ben ik net op dit topic aan het kijken, komt me pakketje binnen (:
Ben benieuwd naar de pre workout!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven