Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ralf ik had je ook een Prive bericht gestuurd en info body en fit al vanaf gisteren gemaild, het staat nog bij jullie of in het depot van post nl, ze hebben nu weer donderdag in vrijdag veranderd, maar dan ben ik weer aan het werk, dan zou het maandag worden, sorry dat duurt me te lang, ik hoor het wel in pb van je,

Hebben jullie een idee wanneer B&F Vitamine B-100 Complex en B&F Vitamine C-1000 weer voorradig gaan zijn?

Nee, we hebben nog niet naar zo'n grote hoeveelheid gekeken. We merken dat de meeste klanten hier geen behoefte aan hebben en 2kg en 4kg goede formaten vinden.:cool: De smaak Mokka/Cappuccino is misschien wel een goede toevoeging, die zal ik voor je opslaan en vragen om mee te nemen in de volgende sampling ronde!

Ralf

awesome :cool:

Ben ik net op dit topic aan het kijken, komt me pakketje binnen (:
Ben benieuwd naar de pre workout!
Kijk, zoals het hoort:cool: Veel succes met de pre-workout :wl:
Ralf ik had je ook een Prive bericht gestuurd en info body en fit al vanaf gisteren gemaild, het staat nog bij jullie of in het depot van post nl, ze hebben nu weer donderdag in vrijdag veranderd, maar dan ben ik weer aan het werk, dan zou het maandag worden, sorry dat duurt me te lang, ik hoor het wel in pb van je,
Dat weet ik, daarom pakken we het zo snel mogelijk voor je op! :)
Hebben jullie een idee wanneer B&F Vitamine B-100 Complex en B&F Vitamine C-1000 weer voorradig gaan zijn?
Van ons eigen merk komen beide op korte termijn niet weer voorradig. Een exacte reden kan ik je nu niet geven.
:zuip:

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------

Weekaanbiedingen geldig tot 10-01-2013
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Creatine
300 gram (2 maand) voor 15,50!

True Mass
2610 gram voor 34,90!

Syntha 6
1320 gram voor 27.50!
2270 Gram voor 39,90!

Pure Rice Powder
1000 Gram voor 1,90

BCAA Pure Caps
200 capsules voor 13,25!
500 capsules voor 21,50!

CLA Clarinol®
60 Capsules (20 dagen) voor 4,50!

Ik heb gisteren ruim voor 22:00 besteld en vervolgens krijg ik twee (?) trackingnummers toegestuurd en bij beide staat de status nog op voorbereiding van verzending en dat het morgen pas afgeleverd wordt. Zou iemand hier naar kunnen kijken? C1462760

Gisteren besteld, pakketje uiteraard op tijd binnen. Alleen m'n smartshaker lekt heel erg, de kleine versie. Het is de eerste keer dat ik em gebruik, heeft iemand anders hier ook last van??

Net mijn eerste PWO's binnengekregen.
Gewoon netjes op tijd!
En ik heb een sachet whey perfection cookies and cream. Ben blij met deze smaak omdat die niet in de varietybox zat.

Zo blij als een kind met de bestelling:D
Dadelijk even uitproberen :D

Ik heb net de beta-alanine gekregen, eerste x dat ik dexe heb besteld
Klopt het dat het een beetje koud aankwam en dat t poeder beetje hard was?

Ben ik net op dit topic aan het kijken, komt me pakketje binnen (:
Ben benieuwd naar de pre workout!

Welke pre workout heb je besteld? :)

Zelf net één dag na mijn pre-workout besteld te hebben, zag ik dat Assault een erg leuke aanbieding had op de pre-workout in de B&F collectie :(

Ik heb gisteren ruim voor 22:00 besteld en vervolgens krijg ik twee (?) trackingnummers toegestuurd en bij beide staat de status nog op voorbereiding van verzending en dat het morgen pas afgeleverd wordt. Zou iemand hier naar kunnen kijken? C1462760
Ik ga het even voor je uitzoeken en je zo een privébericht sturen.
Gisteren besteld, pakketje uiteraard op tijd binnen. Alleen m'n smartshaker lekt heel erg, de kleine versie. Het is de eerste keer dat ik em gebruik, heeft iemand anders hier ook last van??
Dat is inderdaad vreemd. Normaal gesproken zou je hier niet last van moeten hebben. Zit er ook geen vocht op het schroefdraad? Want soms lekt dat nog eruit wanneer je het vastdraait. Mocht dat niet het geval zijn, stuur me even een privéberichtje :)
Gewoon netjes op tijd!
En ik heb een sachet whey perfection cookies and cream. Ben blij met deze smaak omdat die niet in de varietybox zat.

Graag gedaan! :) De Whey Perfection Cookies is echt enorm lekker, daar ga je zeker van genieten :zuip:
Ik heb net de beta-alanine gekregen, eerste x dat ik dexe heb besteld
Klopt het dat het een beetje koud aankwam en dat t poeder beetje hard was?
Dat kan inderdaad voorkomen dat het een beetje hard is. Echter als je even flink schud, moet het weer goed uiteenvallen.
Welke pre workout heb je besteld? :)

Zelf net één dag na mijn pre-workout besteld te hebben, zag ik dat Assault een erg leuke aanbieding had op de pre-workout in de B&F collectie :(
De oude formule hebben we inderdaad een mooie superdeal mee. 32 servings voor 19,90 :D

Bestelling van dinsdag (C1458786) eindelijk binnen gehad. Maak net de GESEALDE pot Muscle Pharm Creatine open, en bovenop het poeder zie ik iets raars liggen. Geen idee wat het is en hoe het nota bene in een gesealde pot terecht is gekomen. Van een bedrijf als MP mag je toch wel verwachten dat ze een scherpe kwaliteitscontrole hebben. Ik heb het er met een lepel uitgevist, en het is een keihard brokje/voorwerp, lijkt wel een stukje van een gebroken tand/kies.

Jullie kunnen er weinig aan doen aangezien dit in hun fabriek moet zijn gebeurd, maar voor een bedrijf als MP vind ik het echt schandalig. Het pillow pak/zakje met absorptiemateriaal LIJKT intact (geen idee of er misschien nog eentje in zit op de bodem), maar ik ben nu wel een beetje huiverig wat betreft dit potje en ga dit poeder dus echt niet gebruiken aangezien het verontreinigd kan zijn met giftig spul uit het zakje.. Kan ik het potje incl. dat rare voorwerp terugsturen naar jullie?

De reden dat ik het hier plaats (i.p.v. direct via PB), is om anderen te waarschuwen die misschien dezelfde batch hebben en ik niet de enige ben met dit probleem. Hopelijk beperkt dit incident zich alleen tot mijn geval..

Foto's:
2014-01-09155634_zpsfaca99fa.jpg

2014-01-09155755_zps92821538.jpg

2014-01-09160312_zps8f419096.jpg

Laatst bewerkt:
Afgebroken kies? Volgens mij een hele kies man :roflol:

Afgebroken kies? Volgens mij een hele kies man :roflol:
Haha dat was het eerste wat er bij mij opkwam, kan ik ook niks aan doen. Heb zelf wel eens gehad dat een deel van m'n kies/vulling brak en het zag er net zo uit en voelde ook net zo aan :roflol: Ik weet niet hoe dat spul in zo'n zakje eruit ziet (nog nooit geopend), maar ik heb sterk het vermoeden dat het toch wel met elkaar te maken heeft.

Maar weer OT: Ik zit nu verder in het potje te graven en kom nog een stukje tegen.. Dit is toch niet normaal of wel? Eerste keer dat ik dit product koop, dus ik heb geen flauw idee wat ik hier mee moet..

Laatst bewerkt:
Haha dat was het eerste wat er bij mij opkwam, kan ik ook niks aan doen. Heb zelf wel eens gehad dat een deel van m'n kies/vulling brak en het zag er net zo uit en voelde ook net zo aan :roflol: Ik weet niet hoe dat spul in zo'n zakje eruit ziet (nog nooit geopend), maar ik heb sterk het vermoeden dat het toch wel met elkaar te maken heeft.

Maar weer OT: Ik zit nu verder in het potje te graven en kom nog een stukje tegen.. Dit is toch niet normaal of wel? Eerste keer dat ik dit product koop, dus ik heb geen flauw idee wat ik hier mee moet..

Stuur me ff een pm klagen we musclepharm in de us aan, inb4 10 miljoen claim:o
We zeggen gewoon dat je emotionele schade hebt opgelopen door dit voorval :tanden:

Nou ja, hoe kan dit nou?! Ik heb dinsdag besteld, werd eerst de leveringsdatum naar donderdag verzet, nu zelfs naar vrijdag! Dan niemand thuis, dus tsja, heb er flink de pest in.. :grumble:

net insane ingenomen, wat een zurige smaakje zit eraan had mijn maag wat moeite mee haha

Gewoon netjes op tijd!

Ik had dus Crazy en Assault besteld.
Net voor het eerst een PWO genomen(Crazy)
Het was niet zo dat ik extra zin had om met gewichten te smijten ed, of dat ik extra energie voelde zoals sommigen wel hebben. Maar ik heb wel 1,5u flink getraind ipv 1u. En dat na een nachtdienst.
Overmorgen nog eens proberen.

Is het bekend dat de bekers met blauwe dop (geloof ik ook kortere schroefdraad?) niet echt van topkwaliteit zijn?
Paar maanden geleden een nieuwe gekocht en draai 'm net op een beker en draai 'm helemaal kapot.

Bestelling van dinsdag (C1458786) eindelijk binnen gehad. Maak net de GESEALDE pot Muscle Pharm Creatine open, en bovenop het poeder zie ik iets raars liggen. Geen idee wat...
Ik stuur je direct even een privébericht :) Dan pakken we het op. Van een merk als MusclePharm hoor je inderdaad topkwaliteit te krijgen :)
Ik had dus Crazy en Assault besteld.
Net voor het eerst een PWO genomen(Crazy)
Het was niet zo dat ik extra zin had om met gewichten te smijten ed, of dat ik extra energie voelde zoals sommigen wel hebben. Maar ik heb wel 1,5u flink getraind ipv 1u. En dat na een nachtdienst.
Overmorgen nog eens proberen.
Bedankt voor je review! Probeer morgen eens de pre-workout te nemen een uur-anderhalf uur na je laatste maaltijd. Dan zal het effect nog sterker moeten zijn.
Is het bekend dat de bekers met blauwe dop (geloof ik ook kortere schroefdraad?) niet echt van topkwaliteit zijn?
Paar maanden geleden een nieuwe gekocht en draai 'm net op een beker en draai 'm helemaal kapot.
Ik hoor eigenlijk zelden klachten over de shakebeker. Wellicht heb je iets te veel kracht erop gezet. Als je dit bij de volgende bestelling aan wilt geven, stoppen we er even een nieuwe bij! :)

Ralf

Heb ook 3 zwarte en daar heb ik dit probleem totaal niet mee. Vreemd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven