AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Brah kan je niet lezen ofso?
These products contain Aegeline, a synthesized version of a natural extract from the Bael tree. Epidemiological evidence shows that use of these products has been associated with serious adverse health consequences, namely serious liver damage or acute liver failure, concentrated in Hawaii.
3e ingredient op het label dat op de B&F site staat: Aegeline
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Brah kan je niet lezen ofso?

3e ingredient op het label dat op de B&F site staat: Aegeline

Kan jij niet praten ofzo?

Trouwens zou het niet de eerste keer zijn dat een label op de site niet overeenkomt met het werkelijke label (verschillende versies Amerikaans >< Europees).

Kan jij niet praten ofzo?

Trouwens zou het niet de eerste keer zijn dat een label op de site niet overeenkomt met het werkelijke label (verschillende versies Amerikaans >< Europees).
Oh ja joh, misschien wordt het tijd voor een normaal dieet, dan heb je deze troep niet nodig:rolleyes:

Ik ga het zo voor je uitzoeken als ik op locatie ben. Het is zo dat we in het nieuwe jaar allemaal te gekke nieuwjaarssales doen. Willekeurig worden producten geselecteerd om deze sale goed te vullen :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Het begint toch wel een beetje irritant te worden van PostNL. Op tijd besteld (C1458786), maar de bezorgdatum weer een dag verplaatst.. Is ondertussen al de zoveelste keer. De bestelling zelf had geen haast, maar het is gewoon irritant wanneer je geregeld hebt dat iemand vandaag thuis moet zijn om het pakket in ontvangst te kunnen nemen, en dat diegene voor niets thuis is :rolleyes:

zeg ik heb een serieus vraagje omtrent jullie micellar cassein perfection en in de verlengde ervan ook over jullie overige eiwitproducten zoals whey / isolaat perfection :
Zit hier nog calcium in, zo ja hoeveel eigenlijk en is het nog in een voor het lichaam goed op te nemen vorm ?

Ik heb een maagverkleining gehad in het verleden en moet daarom altijd calcium suplementeren daar de behoefte flink omhoog gaat na zo een operatie. nu ik dus dagelijks twee shakes (isolaat perfection in de ochtend / na training en voor het slapen gaan dus de cassein perfection) neem hoopte ik samen met de 12 liter halfvolle melk per maand mogelijk al aan mijn calcium behoefte te komen.

Het begint toch wel een beetje irritant te worden van PostNL. Op tijd besteld (C1458786), maar de bezorgdatum weer een dag verplaatst.. Is ondertussen al de zoveelste keer. De bestelling zelf had geen haast, maar het is gewoon irritant wanneer je geregeld hebt dat iemand vandaag thuis moet zijn om het pakket in ontvangst te kunnen nemen, en dat diegene voor niets thuis is :rolleyes:
Dat is inderdaad erg vervelend. Mijn excuses hiervoor. Wil je mij een PM sturen voorafagaand bij je volgende bestelling? Dan regelen we even wat extra's voor je erbij! :thumbs:
zeg ik heb een serieus vraagje omtrent jullie micellar cassein perfection en in de verlengde ervan ook over jullie overige eiwitproducten zoals whey / isolaat perfection :
Zit hier nog calcium in, zo ja hoeveel eigenlijk en is het nog in een voor het lichaam goed op te nemen vorm ?

Ik heb een maagverkleining gehad in het verleden en moet daarom altijd calcium suplementeren daar de behoefte flink omhoog gaat na zo een operatie. nu ik dus dagelijks twee shakes (isolaat perfection in de ochtend / na training en voor het slapen gaan dus de cassein perfection) neem hoopte ik samen met de 12 liter halfvolle melk per maand mogelijk al aan mijn calcium behoefte te komen.
De hoeveelheid calcium is nagenoeg verwaarloosbaar. Vandaar we het ook niet op het etiket hebben vermeld. Mocht je toch extra calcium willen, bieden we dit natuurlijk ook los aan.

Ralf

Hier hetzelfde helaas.. Ook gisteravond besteld en levering is verschoven naar donderdag. Op zich inderdaad geen probleem maar mijn vriendin was toevallig thuis vandaag dus had wel het mooist uitgekomen.

Heb me net weer eens laten verleiden door jullie nieuwjaarssales :D.
Extra samples (liefst van pwo's) mogen er altijd bij voor een trouwe klant !
C1460704

De hoeveelheid calcium is nagenoeg verwaarloosbaar. Vandaar we het ook niet op het etiket hebben vermeld. Mocht je toch extra calcium willen, bieden we dit natuurlijk ook los aan.

Ralf

heb al calcium citraat van now foods en ben daar zeer tevreden over maar er hangt een prijskaartje aan die ik hoopte via deze weg te kunnen besparen hahaha. maar bedankt voor de duidelijke antwoord.

Met weer ff bestelling geplaatst, ben erg benieuwd naar Insane!
Voelt altijd weer een beetje als een cadeautje als er morgen weer zon witte doos staat :D

Hallo.

Is het mogelijk een assorti van samples te bestellen van PWO's? Ik wil een andere gaan proberen dan de NoXplode die ik heb, maar een hele pot bestellen is me teveel van t goede :cool:

Er is helaas wat misgegaan met mijn bestelling (C1453816)
3x Smart Multi ipv 3x Omega 3

fu5e9u.jpg

29oo95c.jpg

Hier hetzelfde helaas.. Ook gisteravond besteld en levering is verschoven naar donderdag. Op zich inderdaad geen probleem maar mijn vriendin was toevallig thuis vandaag dus had wel het mooist uitgekomen.
Dat is inderdaad erg vervelend, mijn excuses hiervoor. Ik ga er vanuit dat hij morgen nogmaals aangeboden wordt. Stuur me vooraf je bestelling even een berichtje, dan doe ik er wat extra's bij ;)
Heb me net weer eens laten verleiden door jullie nieuwjaarssales :D.
Extra samples (liefst van pwo's) mogen er altijd bij voor een trouwe klant !
C1460704
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis :thumbs: We zullen proberen zoveel mogelijk rekening te houden met je wens!
heb al calcium citraat van now foods en ben daar zeer tevreden over maar er hangt een prijskaartje aan die ik hoopte via deze weg te kunnen besparen hahaha. maar bedankt voor de duidelijke antwoord.
Graag gedaan :) Succes!
Met weer ff bestelling geplaatst, ben erg benieuwd naar Insane!
Voelt altijd weer een beetje als een cadeautje als er morgen weer zon witte doos staat :D
Bedankt voor je bestelling. Insane! is een hele goede keus en gaat je zeker bevallen. Morgen in huis :thumbs:
Hallo.

Is het mogelijk een assorti van samples te bestellen van PWO's? Ik wil een andere gaan proberen dan de NoXplode die ik heb, maar een hele pot bestellen is me teveel van t goede :cool:
He Mark, helaas hebben we geen samples van pre-workouts liggen. Vandaar je ze ook nooit ziet op onze site als cadeau of extra bij de bestelling. Dit komt omdat de leverancier deze weggeeft, mits hij ze heeft. Mochten we ze wel hebben, doen we ze zeker bij orders. Je kan ze dus niet los bestellen.:rolleyes:
Er is helaas wat misgegaan met mijn bestelling (C1453816)
3x Smart Multi ipv 3x Omega 3
Dat is zeker niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Ik ga je direct even een privébericht sturen.:rolleyes:

Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:
B&F, klopt het dat jullie Neutrale Isolaat Perfection heel andere structuur heeft dan die met smaken? Die met smaak hebben zo'n hele fijne structuur en Neutraal ziet er ehm, wat plakkeriger uit zeg maar.

B&F, klopt het dat jullie Neutrale Isolaat Perfection heel andere structuur heeft dan die met smaken? Die met smaak hebben zo'n hele fijne structuur en Neutraal ziet er ehm, wat plakkeriger uit zeg maar.
Dat klopt inderdaad hoor. Naturel is namelijk "naturel", dus helemaal niets aan toegevoegd kwa zoet, smaak, kleur en geurstoffen. Waardoor je een hele andere structuur en massa krijgt. Puur zoals de natuur het bedoeld heeft :)

Ralf

Maandag besteld morgen bezorgd, gebeurt steeds vaker, jammer,

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

Dus 3 dagen ipv 24 uur, is bij mij al vaker gebeurt,en ook vaak de verkeerde dingen, maandag bestellen en donderdag leveren is een schande, vind ik, post nl is ook schuldig tuurlijk, maar jullie beloven het en zijn daarom aansprakelijk, ik geef jullie de tip om secuurder te werk te gaan, anders gaan jullie klanten verspelen, en geloof mij dat gaat sneller als je denkt, jekko :-(

Lekkere sample chocolade milkshake! Dezelfde smaak voor alle eiwitten?

Ik heb de neutrale isolaat perfection en merk eigenlijk het tegenovergestelde.

Ik heb de neutrale isolaat perfection en merk eigenlijk het tegenovergestelde.
Ik heb verschillende potten isolaat perfection vanille gehad. En allemaal hadden ze toch een iets andere structuur. De een korreliger en de ander fijner. De uitleg die ik erbij kreeg is dat het een natuurproduct blijft. Het kan gewoon verschillen of je de ene of andere batch hebt.
In feite heb je dit soort verschillen ook met bijvoorbeeld yoghurt en kwark. de ene keer is het steviger dan de andere keer.
En soms heb je ook een wat drogere structuur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven