XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ralf, pakketje is binnen , waarvoor dank. Ben blij dat het niet beschadigd is.
Maar zijn jullie aan het bezuinigen ofzo?
Ik had geen kado's gekozen omdat ik genoeg bekers heb enzo, in plaats daarvan vroeg ik om samples en ik kreeg 2, om precies te zijn. In principe kon ik deze order in 4-5 delen bestellen en zou dan meer krijgen, maar ik wou het jullie niet duurder of moeilijker maken. Stank voor dank, blijkbaar. :)
He 3nigma, het is altijd goed dat je met ons meedenkt. Dat waarderen wij zeker! Natuurlijk pak ik het voor je op en je snapt ook wel dat we dit niet willen. Stuur me even een privébericht met jouw ordernummer, dan kijk ik er even na!
Misschien een leuk idee om gewoon een sample pakket aan te bieden voor een leuke prijs.

Sample's van diverse producten zoals;

-whey
-pre workout
-post workout
-bcaa
He Jordi, dat is zeker een leuk idee. Echter is het zo dat we nooit een constante voorraad samples hebben. Waardoor dit soort ideeën vrij lastig uitvoerbaar is. Ik zal eens navragen en uitzoeken als we zoiets ook voor ons huismerk kunnen doen.:cool:

Assault - Exclusieve EU actie
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
is de wms alweer op voorraad?
aangezien dit best lekker was en goed te drinken helaas na 1 pot uit de voorraad nu zit ik met vitagro maar krijg koppijn van die rotzooi...
De WMS is nooit "out of stock" geweest hoor. Het is zo dat de Anabolic WMS eruit is. Er is eigenlijk zo goed als geen vraag meer naar dit product. We hebben wel de Waxy Maize Starch van ons eigen merk in bulkverpakkigen van 1KG. Deze is veel goedkoper en exact dezelfde kwaliteit.
B&F,

Ik zou naast mijn huidige multivitamine (Multi-Men) graag eens ZMA van jullie huismerk proberen. Ik vraag mij echter af of ik met deze combinatie ook een teveel binnen krijg aan zink, magnesium en vitamine B6.. kunnen jullie hier iets meer duidelijkheid over bieden?

Alvast bedankt!
Deze combinatie is prima mogelijk hoor. Dat levert verder geen problemen op :)

Ralf

Dag B&F, ik heb jullie twee maal het volgende mailtje gestuurd, maar nog geen reactie mogen ontvangen;

Beste B&F,

Ik heb een vraag over dit product; http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/omega-369/body-fit-sportsnutrition/omega-369-sport/
Ik heb hier nog twee gesealde potten van maar voordat ik er eentje open maak vraag ik me af hoe zuiver deze visolie is.
Kunnen jullie een testrapport overleggen waarin getest wordt op dioxines, PCB’s en pesticiden? Zijn er solventen als hexaan gebruikt?
Op welke manier zijn de oliën verwerkt en gefiltreerd, is er iets te vertellen over de warmteblootstelling?

Daarbij moet ik opmerken dat de concentraties epa en dha erg laag zijn. 18% en 12% respectievelijk, op 350mg.

Mvg,

Misschien hebben jullie erover heen gelezen, vandaar dat ik 'm hier ook even drop :)

Ik heb vandaag een grote emmer mass perfection ontvangen.
Klopt het dat hier geen maatschap inzit? Ik heb de hele bak omgeploegd maar kan niets vinden :p

Klopt het dat hier geen maatschap inzit? Ik heb de hele bak omgeploegd maar kan niets vinden :p

Haha bekend probleem! Maar hij zit er echt in. Probeer anders met een mes/vork te prikken om hem te vinden.

OT: de handschoenen zijn lekker warm! En ze hebbe een goeie pasvorm!

Haha bekend probleem! Maar hij zit er echt in. Probeer anders met een mes/vork te prikken om hem te vinden.

Gedaan maar ik kan niks vinden! Meestal liggen ze wel ergens onderop net zoals bij de whey enzo :p

Dag B&F, ik heb jullie twee maal het volgende mailtje gestuurd, maar nog geen reactie mogen ontvangen;

Beste B&F,

Ik heb een vraag over dit product; http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/omega-369/body-fit-sportsnutrition/omega-369-sport/
Ik heb hier nog twee gesealde potten van maar voordat ik er eentje open maak vraag ik me af hoe zuiver deze visolie is.
Kunnen jullie een testrapport overleggen waarin getest wordt op dioxines, PCB’s en pesticiden? Zijn er solventen als hexaan gebruikt?
Op welke manier zijn de oliën verwerkt en gefiltreerd, is er iets te vertellen over de warmteblootstelling?

Daarbij moet ik opmerken dat de concentraties epa en dha erg laag zijn. 18% en 12% respectievelijk, op 350mg.

Mvg,

Misschien hebben jullie erover heen gelezen, vandaar dat ik 'm hier ook even drop :)
Goed dat je de vraag hiert stelt. Nee, we hebben zo uit mijn hoofd geen analyse van dit product. Het is wel zo dat wij jaarlijkse voor oa HACCP en ISO22000 producten laten onderzoeken. Dit om de leveranciers te controleren maar ook voor ons zelf, om zo aan te tonen dat we veiligheid erg belangrijk vinden. De visolie die we aanbieden is uiteraard zuiver en zal aan de eisen voldoen. We halen altijd onze producten bij bekende leveranciers weg op het betreffende front, zodat we altijd topkwaliteit kunnen aanbieden tegen de scherpste prijs. Wat betreft de verwerking en filtratie heb ik helaas geen antwoord.
De maatschep zit als het goed in erbij. Het kan door het transport wel ergens verstopt zitten, maar hij zit er zeker in :)

Ookal is de tijd van het jaar er nog niet voor, maar geloof dat de winter er nog wel aan komt. Lekker zijn ze he! Ik gebruik ze zelf ook:D Iedereen wil ze volgens mij, want ze zijn nu uitverkocht.:rolleyes: We zorgen dat er voor de 'echte winter' weer voldoende voorradig is :D
Ralf

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Misschien een leuk idee om gewoon een sample pakket aan te bieden voor een leuke prijs.

Sample's van diverse producten zoals;

-whey
-pre workout
-post workout
-bcaa
Ik kan niets beloven, maar zat nog even te denken. Ik weet niet of ik het 100% in orde kan maken want op dit moment hebben we niet alle samples. Wat dacht je van:
2x Magnificent
2x Mass Perfection
2x Insane
2x Whey Perfection
2x Nr 1

Dat allemaal in sachet vorm. 10 sachets voor een scherpe prijs. Is zo iets een goede toevoeging aldus jullie? Dit is voor het huismerk redelijk goed te realiseren, mits ik dat voor elkaar kan krijgen. Dit doordat we deze sachets en productie daarvan in eigen beheer hebben. Ik kan dit niet garanderen, maar wilde jullie feedback ook even weten.

Ralf

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:38 ----------

BSN DEALS!

Goed dat je de vraag hiert stelt. Nee, we hebben zo uit mijn hoofd geen analyse van dit product. Het is wel zo dat wij jaarlijkse voor oa HACCP en ISO22000 producten laten onderzoeken. Dit om de leveranciers te controleren maar ook voor ons zelf, om zo aan te tonen dat we veiligheid erg belangrijk vinden. De visolie die we aanbieden is uiteraard zuiver en zal aan de eisen voldoen. We halen altijd onze producten bij bekende leveranciers weg op het betreffende front, zodat we altijd topkwaliteit kunnen aanbieden tegen de scherpste prijs. Wat betreft de verwerking en filtratie heb ik helaas geen antwoord.

De maatschep zit als het goed in erbij. Het kan door het transport wel ergens verstopt zitten, maar hij zit er zeker in :)

Ookal is de tijd van het jaar er nog niet voor, maar geloof dat de winter er nog wel aan komt. Lekker zijn ze he! Ik gebruik ze zelf ook:D Iedereen wil ze volgens mij, want ze zijn nu uitverkocht.:rolleyes: We zorgen dat er voor de 'echte winter' weer voldoende voorradig is :D
Ralf

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Ik kan niets beloven, maar zat nog even te denken. Ik weet niet of ik het 100% in orde kan maken want op dit moment hebben we niet alle samples. Wat dacht je van:
2x Magnificent
2x Mass Perfection
2x Insane
2x Whey Perfection
2x Nr 1

Dat allemaal in sachet vorm. 10 sachets voor een scherpe prijs. Is zo iets een goede toevoeging aldus jullie? Dit is voor het huismerk redelijk goed te realiseren, mits ik dat voor elkaar kan krijgen. Dit doordat we deze sachets en productie daarvan in eigen beheer hebben. Ik kan dit niet garanderen, maar wilde jullie feedback ook even weten.

Ralf

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:38 ----------

BSN DEALS!

Goed plan!

Bestelling weer mooi op tijd én in goed orde ontvangen! Assault rook al goed:zuip:, dus ben benieuwd hoe die smaakt en wat het me brengt tijdens de training!:thumbs:

Dan Hoop ik hem binnenkort toch ergens tegen te komen!
De nieuwe notenpasta is trouwens heerlijk! Mijn favoriete pindakaas was al een tijdje niet meer te koop bij de supermarkt dus heb ik eindelijk een vervanger! :thumbs

:thumbs: Gaan er mee aan de slag!
Bestelling weer mooi op tijd én in goed orde ontvangen! Assault rook al goed:zuip:, dus ben benieuwd hoe die smaakt en wat het me brengt tijdens de training!:thumbs:
Assault is de #1 onder de spieropbouwende pre-workouts. :eek:Hij smaakt ook nog eens lekker. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.

Dan Hoop ik hem binnenkort toch ergens tegen te komen!
De nieuwe notenpasta is trouwens heerlijk! Mijn favoriete pindakaas was al een tijdje niet meer te koop bij de supermarkt dus heb ik eindelijk een vervanger! :thumbs
Je komt hem vanzelf tegen :) Het is exact dezelfde maatschep die ook in de Whey Perfection zit. De Pindakaas vind ik zelf ook erg, erg lekker. Heerlijke smeuïg en vol van smaak :meal:

B&F, zie pb aub, probleem met verzending van C1475444? thx

2x Magnificent
2x Mass Perfection
2x Insane
2x Whey Perfection
2x Nr 1

Ralf

Goed idee hoor! Leuk om te zien dat mijn idee ook echt serieus wordt overwogen.

Dat is wel heel specifiek idee, maar alle ideeën worden doorgegeven. Bedankt voor je input! :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

Exclusief in Europa: Bestel nu Assault 20 servings voor maar 11.50! Assault is de absolute Pre-Workout hit in Amerika en één van de meest krachtige Pre-workouts verkrijgbaar!

BSN Deals

Wanneer komt de strawberry van Total Protein binnen?

vandaag me bestelling binnengekregen... alles zat er wel in maar de doos zag er al uit alsof ie ging ontploffen zo vol zattie ( had een grote doos genomen, dit was een middelmaatje ) resultaat, toen ik de doos opende overal chiazaad... en me emmertje waar het inzat was gewoon versplinterd... net alsof ze ermee hebben lopen volleyballen ofzo... voorderest wel erg blij me me nowfoods :)

Hoi B&F, zijn jullie shakebekers geschikt voor in de magnetron?
Jullie oude shakebekers zijn deze toch? http://www.shaker-store.com/products/shaker/
Volgens die website kan het wel. Ben ook benieuwd naar de nieuwere (shaker pro) bekers.

Wanneer komt de strawberry van Total Protein binnen?
We hopen volgende week de smaak Total Protein aardbei weer voorradig te krijgen :)
vandaag me bestelling binnengekregen... alles zat er wel in maar de doos zag er al uit alsof ie ging ontploffen zo vol zattie ( had een grote doos genomen, dit was een middelmaatje ) resultaat, toen ik de doos opende overal chiazaad... en me emmertje waar het inzat was gewoon versplinterd... net alsof ze ermee hebben lopen volleyballen ofzo... voorderest wel erg blij me me nowfoods :)
Super, hartstikke goed dat jouw order goed geleverd is. We proberen pakketjes altijd zo goed en stevig mogelijk in te pakken, aangezien sommige producten vrij breekbaar zijn. Wil je mij in een privebericht jouw ordernummer sturen? Dan kijk ik er even na!
Hoi B&F, zijn jullie shakebekers geschikt voor in de magnetron?
Jullie oude shakebekers zijn deze toch? http://www.shaker-store.com/products/shaker/
Volgens die website kan het wel. Ben ook benieuwd naar de nieuwere (shaker pro) bekers.
De bekers van ons eigen merk kunnen gerust in de magnetron. :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:34 ----------

Exclusief in Europa: Bestel nu Assault 20 servings voor maar 11.50! Assault is de absolute Pre-Workout hit in Amerika en één van de meest krachtige Pre-workouts verkrijgbaar!

BSN Deals

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven