He 3nigma, het is altijd goed dat je met ons meedenkt. Dat waarderen wij zeker! Natuurlijk pak ik het voor je op en je snapt ook wel dat we dit niet willen. Stuur me even een privébericht met jouw ordernummer, dan kijk ik er even na!Ralf, pakketje is binnen , waarvoor dank. Ben blij dat het niet beschadigd is.
Maar zijn jullie aan het bezuinigen ofzo?
Ik had geen kado's gekozen omdat ik genoeg bekers heb enzo, in plaats daarvan vroeg ik om samples en ik kreeg 2, om precies te zijn. In principe kon ik deze order in 4-5 delen bestellen en zou dan meer krijgen, maar ik wou het jullie niet duurder of moeilijker maken. Stank voor dank, blijkbaar.![]()
He Jordi, dat is zeker een leuk idee. Echter is het zo dat we nooit een constante voorraad samples hebben. Waardoor dit soort ideeën vrij lastig uitvoerbaar is. Ik zal eens navragen en uitzoeken als we zoiets ook voor ons huismerk kunnen doen.Misschien een leuk idee om gewoon een sample pakket aan te bieden voor een leuke prijs.
Sample's van diverse producten zoals;
-whey
-pre workout
-post workout
-bcaa

Assault - Exclusieve EU actie
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De WMS is nooit "out of stock" geweest hoor. Het is zo dat de Anabolic WMS eruit is. Er is eigenlijk zo goed als geen vraag meer naar dit product. We hebben wel de Waxy Maize Starch van ons eigen merk in bulkverpakkigen van 1KG. Deze is veel goedkoper en exact dezelfde kwaliteit.is de wms alweer op voorraad?
aangezien dit best lekker was en goed te drinken helaas na 1 pot uit de voorraad nu zit ik met vitagro maar krijg koppijn van die rotzooi...
Deze combinatie is prima mogelijk hoor. Dat levert verder geen problemen opB&F,
Ik zou naast mijn huidige multivitamine (Multi-Men) graag eens ZMA van jullie huismerk proberen. Ik vraag mij echter af of ik met deze combinatie ook een teveel binnen krijg aan zink, magnesium en vitamine B6.. kunnen jullie hier iets meer duidelijkheid over bieden?
Alvast bedankt!

Ralf

Iedereen wil ze volgens mij, want ze zijn nu uitverkocht.
We zorgen dat er voor de 'echte winter' weer voldoende voorradig is
, dus ben benieuwd hoe die smaakt en wat het me brengt tijdens de training!
Hij smaakt ook nog eens lekker. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.