Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het bij alpha muscle echt nodig om het 2x per dag te maken, of kan ik het ook 1x per dag pakken en dan gewoon 6 weken ipv 3 weken.?

Heb gister om 20:00 uur besteld, maar mijn pakket wordt pas zaterdag geleverd? Dit vind ik onacceptabel, dus gooi maar wat extra's in het doos om het goed te maken. :D

C1488900

Heb gister om 20:00 uur besteld, maar mijn pakket wordt pas zaterdag geleverd? Dit vind ik onacceptabel, dus gooi maar wat extra's in het doos om het goed te maken. :D

C1488900

beetje moeilijk om een pakketje aan te vullen dat al onderweg is, niet?

Hoi !

Ik wil een bestelling plaatsen, maar de kortingscode BODYENFIT2014 die geldig is tot 31 januari is niet meer geldig??

C1488900

Ik heb hetzelfde en volgens Track & Trace is de status "zending wordt voorbereid door de verzender".

beetje moeilijk om een pakketje aan te vullen dat al onderweg is, niet?

Volgens Track & Trace is mijn pakket niet eens voorbereid om te verzenden.

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Ik heb hetzelfde en volgens Track & Trace is de status "zending wordt voorbereid door de verzender".

Zelfde hier, alleen zwarte strepen nog, geen oranje.

nou.. ik ging eergister dus helemaal vrolijk mijn bodyenfitshop pakketje halen op het postkantoor en haalden daar mijn stralende spetterende body&fitshop rugzak cadeau uit.
ik helemaal blij, helemaal vrolijk, mijn dag kon niet meer stuk met een big smile op me gezicht als een kind in de intertoys op de fiets gesprongen met me nieuwe rugzak opweg naar de sportschool.

nog geen 5 minuten later gaat die kapot en valt de tas op de grond :janken:

nou.. ik ging eergister dus helemaal vrolijk mijn bodyenfitshop pakketje halen op het postkantoor en haalden daar mijn stralende spetterende body&fitshop rugzak cadeau uit.

ik helemaal blij, helemaal vrolijk, mijn dag kon niet meer stuk met een big smile op me gezicht als een kind in de intertoys op de fiets gesprongen met me nieuwe rugzak opweg naar de sportschool.

Bij mij was ie ook na 1x dragen al kapoet, hehe.

Bestelling geplaatst.
Hopelijk gaat alles goed en komt ie morgen mooi aan ;)
Uiteraard, bedankt voor je bestelling! :thumbs:
Wat is het verschil tussen Xtend en Magnificent?

Xtend icm Whey perfection voor na de training lijkt me dan perfect.
Denk dat Magnificent te veel focust op extra spiermassa.
Het verschil is dat Xtend een BCAA product is. De Magnificent is een luxe postworkout met daarin aminozuren, koolhydraten, creatines en elektrolyten.
Jullie site ligt eruit!

http://www.bodyenfitshop.nl/

Deze webpagina is niet beschikbaar.

Telefonisch ook niet te bereiken, lekker bezig!

Dan maar geen bestelling :(
De site moet weer in de lucht zijn! Haha:D
Is het bij alpha muscle echt nodig om het 2x per dag te maken, of kan ik het ook 1x per dag pakken en dan gewoon 6 weken ipv 3 weken.?
Nee, ik vind persoonlijk dat je deze dosis die wij aanbevelen wel moet aanhouden. Anders neem je een te lage dosis in waardoor je niet de optimale werking hebt.:)

C1488900
Dat isinderdaad vervelend, mijn excuses hiervoor.:rolleyes: Het pakket zal morgen bij je aangeboden worden.
Hoi !

Ik wil een bestelling plaatsen, maar de kortingscode BODYENFIT2014 die geldig is tot 31 januari is niet meer geldig??
De kortingscode werkt nog steeds hoor :)

Oh, dat is inderdaad niet echt netjes. Als je een dubbele knoop in het touwtje legt, vliegt het er niet uit! Dan kun je hem gerust iets langer dragen:)
Gisteren besteld heb et vandaag ontvangen :trollfacex:
Das goed om te horen, graag gedaan en een goed weekend gewenst!

---------- Toegevoegd om 16:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Fusion Pro
5LB voor 34.50

Reload Protein Flapjacks

12 repen voor 15.50!

D-Aspartic Acid
200 gram voor 9.90!

Amino Direct
1000ml voor 9.90!

Magnificent
2100 Gram voor 19.90!

Mass Gainz
4400 Gram voor 29.90!

Hoi !

Ik had hetzelfde probleem..

Oplossing = bodyenfit2014

Kleine letters!!

---------- Toegevoegd om 16:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Is die Whey Perfection sample box niet meer leverbaar? Vind deze niet meer terug in het lijstje

Enig idee wanneer de Multi Men weer op voorraad is? er staat dat deze vandaag weer leverbaar zou moeten zijn, indien deze vandaag toch nog binnenkomt wacht ik even met bestellen tot vanavond.

Bvd!

De kortingscode werkte weer inderdaad, gelukkig :)

Ik heb mijn bestelling geplaats ( Refnr C1491539 ).
Ik heb bij opmerkingen het verzoek gezet om evt een superfood candy bar oid te geven ipv de cadeau's. Heb vrijwel elk cadeau nu al :)

Hoop dat er hier wat mee gedaan word, en anders heb ik een extra Bidon.. Nooit erg ;)

Ik had hetzelfde probleem..

Oplossing = bodyenfit2014

Kleine letters!!

---------- Toegevoegd om 16:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Is die Whey Perfection sample box niet meer leverbaar? Vind deze niet meer terug in het lijstje
Gelukkig dat het weer werkt! :) Zowel kleine als grote letters, leest hij als één letter. Vandaar je vaak alle kortingscodes in letters vind. Wat betreft de Whey Perfection samplebox, deze verwachten we met 1-2 weken weer. De leverancier zit momenteel zonder doosjes maar de samples zijn wel voorradig. We hopen snel weer deze te kunnen aanbieden.
Uiteraard, bedankt voor je bestelling! :thumbs:

Bestelling is niet aangekomen :( vervelend ...
Ordernr C1489307
Inderdaad erg vervelend. Ons excuses hiervoor:rolleyes:Helaas is jouw pakket een dag vertraagd en zal vannacht opnieuw gesorteerd worden. Je kan erop rekenen dat het morgen bij je aangeboden wordt.
Enig idee wanneer de Multi Men weer op voorraad is? er staat dat deze vandaag weer leverbaar zou moeten zijn, indien deze vandaag toch nog binnenkomt wacht ik even met bestellen tot vanavond.

Bvd!
De Multi Men gaat helaas zeker nog wel een week duren. De leverancier had één ingrediënt niet voorradig waardoor het een weekje langer duurt. Je kan deze dus gerust bestellen :)
De kortingscode werkte weer inderdaad, gelukkig :)

Ik heb mijn bestelling geplaats ( Refnr C1491539 ).
Ik heb bij opmerkingen het verzoek gezet om evt een superfood candy bar oid te geven ipv de cadeau's. Heb vrijwel elk cadeau nu al :)

Hoop dat er hier wat mee gedaan word, en anders heb ik een extra Bidon.. Nooit erg ;)
Bedankt voor je bestelling. We gaan ons best voor je doen en het zo snel mogelijk leveren. Evenals het cadeau. We kunnen het helaas niet beloven, maar doen ons best!

Ralf

enig idee wanneer vitamine D3 1000IU weer voorradig is van B&F zelf? :)

Wanneer komt Fruit Sensation van de Insane PWO?

Bestelling gedaan om 21:30 en normaal krijg ik een paar minuten later meteen een track en trace in mn mail en het bericht dat mijn pakket is verzonden. Ik heb nu nog steeds geen mail ontvangen. Weet iemand of je tegenwoordig geen track en trace meer ontvangt? Want wou mn spullen wel graag zaterdag hebben. Anders wordt het alweer dinsdag voor ze geleverd worden...

C1492402

Laatst bewerkt:
enig idee wanneer vitamine D3 1000IU weer voorradig is van B&F zelf? :)
Deze is inderdaad helaas uitverkocht. We hopen met circa 1-2 weken dat deze weer voorradig is.

Ralf

---------- Toegevoegd om 00:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:08 ----------

Wanneer komt Fruit Sensation van de Insane PWO?
We hopen over 1 tot 2 weken dat deze weer voorradig is. Het is reeds besteld en is in productie. Ik durf daarom niet exact een precieze datum te geven.
Bestelling gedaan om 21:30 en normaal krijg ik een paar minuten later meteen een track en trace in mn mail en het bericht dat mijn pakket is verzonden. Ik heb nu nog steeds geen mail ontvangen. Weet iemand of je tegenwoordig geen track en trace meer ontvangt? Want wou mn spullen wel graag zaterdag hebben. Anders wordt het alweer dinsdag voor ze geleverd worden...

C1492402
Ik ga het voor je uitzoeken en er direct achteraan. Het is inderdaad de bedoeling dat als je voor 22.00 uur besteld, deze de volgende dag geleverd krijgt. Zodra ik meer weet, stuur ik je een bericht!

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven