AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
heee ralf, hebben jullie toevallig ook proef dingetjes van nano vapor? ben er erg benieuwd naar, maar vind het wat zonde om meteen een hele pot te bestellen als het niet werkt, zoals veel pre work outs, :P

heee ralf, hebben jullie toevallig ook proef dingetjes van nano vapor? ben er erg benieuwd naar, maar vind het wat zonde om meteen een hele pot te bestellen als het niet werkt, zoals veel pre work outs, :P
Pre-workouts wil je inderdaad vaak eerst even proberen. Echter is het zo dat we helaas geen samples hebben de Nano Vapor.

Ralf

jammer, binnekort toch maar eens proberen dan :)

Hoppa vanmiddag weer bestelling geplaatst :D
Wel jammer dat de b&f vit D3 op was!

@B&F:
Komt de Citrulline Malaat weer terug op voorraad? Ik heb me "geabonneerd" via de website maar een indicatie van een datum zou prettig zijn ;).

Wanneer is maltodextrine pure weer op voorraad?

Hoppa vanmiddag weer bestelling geplaatst :D
Wel jammer dat de b&f vit D3 op was!

Bedankt voor je bestelling! Op dit moment is de Vitamine D3 helaas niet leverbaar. Als we meer nieuws hebben dan horen jullie dat zo snel mogelijk!

@B&F:
Komt de Citrulline Malaat weer terug op voorraad? Ik heb me "geabonneerd" via de website maar een indicatie van een datum zou prettig zijn ;).

De Citruline Malaat staat weer in bestelling. Wij zijn afhankelijk van onze leverancier wat dat betreft. Ik verwacht hem persoonlijk met 3 à 4 weer beschikbaar te hebben.

Wanneer is maltodextrine pure weer op voorraad?

We hopen de Maltodextrine morgen weer binnen te krijgen. Mocht hij morgen niet online staan houdt de site begin volgende week dan even in de gaten, je mag er vanuit gaan dat hij tegen die tijd weer bestelbaar is:D

Tim

@B&F:
Ik heb NR.1 gekocht, wanneer kan ik deze het beste nemen voor/na training, kan beiden volgens label.

@B&F:
Ik heb NR.1 gekocht, wanneer kan ik deze het beste nemen voor/na training, kan beiden volgens label.
Kan zowel voor als na inderdaad. Ik raad het zeker aan om het voor de training te nemen. Na de training een goede Whey shake of maaltijd is vaak voldoende :)

Ralf

zadenmix, wanneer is deze weer te koop:(
En kan dit niet worden verkocht in emmers van 2 kilo ofzo

Vraagje, wil even wat bestellen. Wil afslank eiwit bestellen, verder nog iets nodig?
Doe 5/6 keer in de week aan crossfit. Doel is iets strakker worden wat prima gaat alleen al een tijdje niks meer gedaan aan supplementen. Denk dat iets qua herstel toch wel fijn is alleen wat? Vanmorgen overal pijn van de spierpijn en erg stijf. Verder dus al afslank eiwit, dit ga ik direct na de training nemen.

zadenmix, wanneer is deze weer te koop:(
En kan dit niet worden verkocht in emmers van 2 kilo ofzo
Ik hoop binnen 1-2 weken weer :) Ik zal het eens voorstellen om ook in kilo verpakkingen te verkopen:cool:
+1 haha bij mij gaat het ook wel erg hard :D
Thanks voor je tip!
Vraagje, wil even wat bestellen. Wil afslank eiwit bestellen, verder nog iets nodig?
Doe 5/6 keer in de week aan crossfit. Doel is iets strakker worden wat prima gaat alleen al een tijdje niks meer gedaan aan supplementen. Denk dat iets qua herstel toch wel fijn is alleen wat? Vanmorgen overal pijn van de spierpijn en erg stijf. Verder dus al afslank eiwit, dit ga ik direct na de training nemen.
Ik zou zeker zorgen dat je aan je dagelijkse behoefte eiwitten komt. Dat kun je bijv. aanvullen met Whey Perfection. Ook zou ik tijdens lange sessies tijdens crossfit eventueel koolhydraten en aminozuren (Muscle Protect/Xtend) aanraden om zo optimaal te kunnen herstellen.

Ralf

Bestelling geplaatst.
Hopelijk gaat alles goed en komt ie morgen mooi aan ;)

Ik hoop binnen 1-2 weken weer :) Ik zal het eens voorstellen om ook in kilo verpakkingen te verkopen:cool:

Thanks voor je tip!

Ik zou zeker zorgen dat je aan je dagelijkse behoefte eiwitten komt. Dat kun je bijv. aanvullen met Whey Perfection. Ook zou ik tijdens lange sessies tijdens crossfit eventueel koolhydraten en aminozuren (Muscle Protect/Xtend) aanraden om zo optimaal te kunnen herstellen.

Ralf

Wat is het verschil tussen Xtend en Magnificent?

Xtend icm Whey perfection voor na de training lijkt me dan perfect.
Denk dat Magnificent te veel focust op extra spiermassa.

Jullie site ligt eruit!

http://www.bodyenfitshop.nl/

Deze webpagina is niet beschikbaar.

Telefonisch ook niet te bereiken, lekker bezig!

Dan maar geen bestelling :(

Laatst bewerkt:
Wat is het verschil tussen Xtend en Magnificent?

Xtend icm Whey perfection voor na de training lijkt me dan perfect.
Denk dat Magnificent te veel focust op extra spiermassa.

ik zou xtend eerder tijdens mijn workout drinken en dan gewoon na de training me whey met mws/dextrose ipv magnificent

ik vind magnificent wel goed maar toch een beetje prijzig een kilo wms of dextrose daar in tegen is nog geen 5 euro en of je nou voor dat geld significant verschil gaat merken ik betwijfel het

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven