Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Magnificent is de nr #1 postworkout. Het bevat alles om optimaal te herstellen van een intensieve trainingIk heb juist men 2de pot Magnificent aangeleverd gekregen. Na men eerste pot helemaal overtuigd van dit product.
Alleen jammer dat ik een dag te vroeg besteld heb waardoor ik de promotie gemist heb En dat er deze keer geen sachet bij men levering zat.
We introduceren elke vrijdag altijd aanbiedingen. We kiezen deze altijd willekeurig uit en dan is het lastig rekening te houden met mensen die net besteld hebben. Ik hoop dat je daarvoor begrip hebt. Als je mij jouw ordernummer in een privébericht wilt sturen, dan stuur ik de sachet voor je na.Ik stuur je nu een privébericht!Al enig idee of ik mijn pakket kan verwachten vandaag?
Natuurlijk wil ik je graag verder helpen. Echter klopt jouw ordernummer helaas niet. Het betreft een bestelling van vorige week donderdag. Heb je voor mij het juiste ordernummer? Dan pak ik het voor je op!Ik zit met hetzelfde probleem. Geen t&t en via de postnl app lijkt ook niets aangemeld te zijn. Het is maar goed dat ik even in dit topic kijk, ben alweer een tijdje op om de bestelling in de gaten te houden. Donderdag niet kunnen bestellen omdat de site eruit lag, daardoor een weekaanbieding misgelopen, gaat lekker. Kun je me wat meer duidelijkheid geven over de levering?
C1461936
Dat is inderdaad erg vreemd!Donderdag voor 22:00 besteld, had gister graag mijn bestelling ontvangen, maar ontving via mail een track and trace bericht dat mijn bestelling de 18e afgeleverd zou worden.
Vandaag geeft track and trace het volgende weer:
Zending kon niet bezorgd worden, omdat het een niet-bestaand adres betreft.
Pakketbezorger heeft de zending niet kunnen afleveren. De zending is retour afzender gezonden.
WTF?? K******
Heb je voor mij jouw ordernummer? Dan neem ik maandag direct contact op met de bezorgdienst om een klacht in te dienen. Met wat geluk kan ik het dan ook laten afleveren. Als je jouw ordernummer in een privébericht wilt sturen, pak ik het direct op.Natuurlijk wil ik je graag verder helpen. Echter klopt jouw ordernummer helaas niet. Het betreft een bestelling van vorige week donderdag. Heb je voor mij het juiste ordernummer? Dan pak ik het voor je op!
Dat is inderdaad erg vreemd!Heb je voor mij jouw ordernummer? Dan neem ik maandag direct contact op met de bezorgdienst om een klacht in te dienen. Met wat geluk kan ik het dan ook laten afleveren. Als je jouw ordernummer in een privébericht wilt sturen, pak ik het direct op.
Ralf
Het is als volgt, ik bestel donderdagavond om 21:56 spullen, omdat ik bang was dat ik niet voor 22:00 de bestelling afgerond zou hebben als ik met ideal zou betalen, heb ik voor rembourszending gekozen.Dat is inderdaad erg vreemd!Heb je voor mij jouw ordernummer? Dan neem ik maandag direct contact op met de bezorgdienst om een klacht in te dienen. Met wat geluk kan ik het dan ook laten afleveren. Als je jouw ordernummer in een privébericht wilt sturen, pak ik het direct op.
Ralf
Het is als volgt, ik bestel donderdagavond om 21:56 spullen, omdat ik bang was dat ik niet voor 22:00 de bestelling afgerond zou hebben als ik met ideal zou betalen, heb ik voor rembourszending gekozen.
Toen ik vrijdagochtend de email met track and trace bekeek, en zag dat de bestelling pas zaterdag afgeleverd zou worden, heb ik direct een mail gestuurd naar info@bodyenfitshop.nl, dat ik het er niet mee eens was, omdat het me door rembourszending 7.50 meer kost. Dan had ik net zo goed na 22:00 met ideal kunnen betalen, en dan had ik nu mijn spullen gehad... Ik heb nog steeds geen reactie gehad..
-Pakketbezorger heeft de zending niet kunnen afleveren. De zending is retour afzender gezonden.

Ik ga er maandag direct voor je achteraan. Ik ga een klacht indienen, uitzoeken en desnoods opnieuw versturen. Zodat je het dinsdag ontvangt.
Het is helaas maar mogelijk om één kortingscode tegelijk in te voeren. Het is namelijk zo dat je maar van één actie tegelijk gebruik kan maken. Mocht je een kortingsbon hebben (cadeaukaart) kun je me altijd een privébericht sturen. Dan voeg ik ze even voor je samen.Hey B&F,
Hoe gaat het in z'n werk om 2 kortingscodes tegelijk in te geven?
Ik verwacht dat er zeker 2 weken tussen zit. We hebben nog wel andere animal shirts, als je daar een leuke ziet, mag je me gerust een bericht sturen, dan verzend ik deze voor jeOp de factuur die ik bij mijn bestelling ontvangen heb, wordt vermeld dat het gele animal t-shirt zal nagestuurd worden. Omdat deze niet op voorraad was.
Enig idee wanneer dit zal gebeuren?

Zoals de auto-reply op de mail aangeeft hebben we het ontzettend druk. Het kan daarom wel 1-2 dagen duren voordat je een reactie krijgt. Als je mij jouw ordernummer wilt sturen, zoek ik het voor je uit. Dan pakken we het direct opHet is als volgt, ik bestel donderdagavond om 21:56 spullen, omdat ik bang was dat ik niet voor 22:00 de bestelling afgerond zou hebben als ik met ideal zou betalen, heb ik voor rembourszending gekozen.
Toen ik vrijdagochtend de email met track and trace bekeek, en zag dat de bestelling pas zaterdag afgeleverd zou worden, heb ik direct een mail gestuurd naar info@bodyenfitshop.nl, dat ik het er niet mee eens was, omdat het me door rembourszending 7.50 meer kost. Dan had ik net zo goed na 22:00 met ideal kunnen betalen, en dan had ik nu mijn spullen gehad... Ik heb nog steeds geen reactie gehad..
-Pakketbezorger heeft de zending niet kunnen afleveren. De zending is retour afzender gezonden.

Het betreft inderdaad een versie met Yohimbe. We hebben nog geen geluiden van de leveranciers gehoord dat er een Europese versie aan komt, maar dat zou zomaar kunnen natuurlijk. In dat geval gaan we deze wel aanbieden, uiteraard als eerste en tegen de scherpste prijsEnig idee of jullie BPI Sports 1.M.R. VORTEX krijgen in de toekomst? Zit volgens mij yohimbe in, maar komt er misschien een Europese versie?

I think its caffeine free, because our costumers need also to sleephello, I got a question about the 24hr Fatburn; since I saw that also the PM pill contains green tea, I'm wondering whether it has coffeine, or it's actually caffeine free
I will ask it for you. When I have any answer, I'll send you a private message.De Oh Yeah Victory Bars zijn erg lekker heToenstraks zijn de Oh Yeah Victory Bars binnen gekomen, die repen zijn goed te eten! Ga ze begin komende week weer bestellen denk ik![]()
We hebben vorige week weer een voorraad binnen gekregen, want ze zijn enorm populair vanwege de scherpe prijs en goede smaak
Wees er dus snel bij!De prijs van de Storm is nu ook bij Body&Fit verkrijgbaar voor 29,90!Bodyenfitshop,
Storm van Universal is op Bodylab.nl goedkoper. Daar is die namelijk 29,90 euro en op jullie website 34,90 euro:
[Link niet meer beschikbaar]