Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt de hemavol van Iforcenutrition nog ooit terug?

Is nog niet zeker, niet op korte termijn in ieder geval. Mocht je opzoek zijn naar een alternatief adviseer ik je n-r-1.

---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------

Kreeg mijn verzendbevestiging zojuist alsnog binnen, bedankt!

Super, heb het even extra voor je nagekeken. Post NL is onderweg. :D

Bestaat er ook een pre-workout zonder zoetstoffen?

Hoi
Ik heb gisteravond een bestelling gedaan maar ik heb de track&trace nog niet binnen gekregen, ordernummer is C1500674

Gisteren twee potten magnificent besteld en net binnen gekregen.
Helaas zat het zakje whey perfection er weer niet bij. (Moest ik aangeven bij de bestelling).

Maar goed, de levering is weer ruim op tijd en ik ben weer tevreden :D

Hoi
Ik heb gisteravond een bestelling gedaan maar ik heb de track&trace nog niet binnen gekregen, ordernummer is C1500674

Ik ga er gelijk voor je naar kijken! Je hoort zo snel mogelijk van mij!

Gisteren twee potten magnificent besteld en net binnen gekregen.
Helaas zat het zakje whey perfection er weer niet bij. (Moest ik aangeven bij de bestelling).

Maar goed, de levering is weer ruim op tijd en ik ben weer tevreden :D

Dat is erg vervelend natuurlijk, die zal hoogstwaarschijnlijk komen door ons nieuwe systeem! Ik ga voor je kijken wat ik voor je kan doen:D

Tim

even vraagje, weer tijd voor nieuwe sups maar is cookies and cream (isolaat perfection) een aanrader ? of toch voor de standaard vanille

even vraagje, weer tijd voor nieuwe sups maar is cookies and cream (isolaat perfection) een aanrader ? of toch voor de standaard vanille
Ik dacht ik reageer ook maar even... ook al vraag je het niet aan mij. :o
Ik ben zelf altijd voor vanille omdat dat veilig is. Ik heb wel een keer de cookies en cream gehad als sample. Ik vond hem goed te doen. Ik hou niet zo van zoet en meng alles met yoghurt of kwark. Dan is hij lekker. Ik heb hem alleen niet met water of melk geprobeerd. Dus daar kan ik niets over zeggen.
Ik heb wel een keer de fresh berry besteld (een pouch om een keer te proberen). Die was lekker fris. Met water wat zoet maar met yoghurt lekker.
Misschien heb je er wat aan. maar het blijft met smaken erg persoonlijk vind ik zelf.

Ik dacht ik reageer ook maar even... ook al vraag je het niet aan mij. :o
Ik ben zelf altijd voor vanille omdat dat veilig is. Ik heb wel een keer de cookies en cream gehad als sample. Ik vond hem goed te doen. Ik hou niet zo van zoet en meng alles met yoghurt of kwark. Dan is hij lekker. Ik heb hem alleen niet met water of melk geprobeerd. Dus daar kan ik niets over zeggen.
Ik heb wel een keer de fresh berry besteld (een pouch om een keer te proberen). Die was lekker fris. Met water wat zoet maar met yoghurt lekker.
Misschien heb je er wat aan. maar het blijft met smaken erg persoonlijk vind ik zelf.

hartstikke bedankt hoor, was ook voor de mensen die hem hadden geprobeerd want van body en fit krijg ik natuurlijk een ja als antwoord (heel logisch natuurlijk) haha maar ik zal nog even kijken, zoet of niet maakt me niet zoveel uit en ik krijg altijd samples van banaan of vanille dus krijg nooit de aparte smaken te proberen haha ik denk dat ik hem maar eens ga proberen :)

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

besteld hoor, toch de cookies and cream geworden haha
C1503285 maak er wat moois van jongens (Y) :) top

Ben benieuwd hoe jij hem vind. :)
Ik hoop nog altijd op een paar nieuwe smaken. Waaronder de granny's apple pie en peach mango :D

heej bnf, gisteren besteld maar nog steeds geen bevestiging voor verzending gekregen??

ordernummer C1500661

Zelfde hier, bestelling gisteren gemaakt voor 22u maar pas verzendbevesting gekregen deze morgen omstreeks 10u.
Niet zo erg aangezien ik morgen toch nog thuis ben maar toch :p

Ik ga donderdag trainen met Test Powder dan zal ik het laten in dit dit topic, heb vandaag al getraind en moet 60 minuten voor training, en morgen rustdag :).Ook hoe Insane (Refreshing Cola) bevalt!

Cookies en Cream is inderdaad een erg goede keus:zuip: Persoonlijk vind ik de Fresh Berry en Straciatella ook erg lekker! :D

Tim

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

heej bnf, gisteren besteld maar nog steeds geen bevestiging voor verzending gekregen??

ordernummer C1500661

Zojuist mijn collega van de klantenservice even naar je order laten kijken. Helaas is je bestelling een dag vertraagd, wat betekend dat je order morgen zal worden aangeboden. Mijn collega durft helaas niet aan te geven wat de reden is van deze vertraging.. Excuses voor de vertraging!

Zelfde hier, bestelling gisteren gemaakt voor 22u maar pas verzendbevesting gekregen deze morgen omstreeks 10u.
Niet zo erg aangezien ik morgen toch nog thuis ben maar toch :p

Laten we er voor de zekerheid naar kijken of je order voor de rest helemaal goed is doorgekomen. Misschien kun je mij je Ordernummer van de bestelling even doorgeven per PM zodat ik dat even uit kan zoeken. Alvast bedankt!

Tim

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

Ik ga donderdag trainen met Test Powder dan zal ik het laten in dit dit topic, heb vandaag al getraind en moet 60 minuten voor training, en morgen rustdag :).Ook hoe Insane (Refreshing Cola) bevalt!

We horen graag van je hoe de Test Powder is bevallen! :D Goed te horen dat je te spreken bent over de Insane. Vind de Cola smaak echt een uitvinding:p

Cookies en Cream is inderdaad een erg goede keus:zuip: Persoonlijk vind ik de Fresh Berry en Straciatella ook erg lekker! :D

thanks! voor de volgende keer;)

Tim

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

We horen graag van je hoe de Test Powder is bevallen! :D Goed te horen dat je te spreken bent over de Insane. Vind de Cola smaak echt een uitvinding:p

er zit wel een beetje nare zure smaak aan :(

Tim, misverstandje maar Insane moet ik ook nog uitproberen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven