XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een beetje advies nodig of ik nog extra supplementen kan pakken of het zo goed is:

Direct na het opstaan:
Hydro whey met Ultra Fine Oats

Pre-Workout:
Hemo Rage Ultra Black Concentrated
Whey + Dextrose
Universal Animal Pack
NR1
5 gram creapure creatine

Tijdens het trainen:
Muscle Protect Aminozuren

Direct na het trainen
Hydrowhey eiwtten

Voor het slapen:
ZMA van Optimum Nutrition

Wat gaat mij nog een extra pomp geven en groei van spiermasa.

Ik heb een beetje advies nodig of ik nog extra supplementen kan pakken of het zo goed is:

Direct na het opstaan:

Pre-Workout:
Whey + Dextrose
Universal Animal Pack
NR1
5 gram creapure creatine

Tijdens het trainen:

Direct na het trainen
Hydrowhey eiwtten

Voor het slapen:

Wat gaat mij nog een extra pomp geven?

Als ik 1 ding mag zeggen, AGMATINE :D

D-Aspartic Acid is zeker een goed product, echter zou ik het afraden als je leeftijd <28 jaar is. Je natuurlijke testosteron is dan al op zijn hoogst niveau. Zulke producten hebben dan vaak minimale resultaten. Een goed creatine product geeft dan vaak meer resultaat :)

Bedankt voor het eerlijke antwoord! Dat waardeer ik. Bedankt voor je input

C1496334 en C1496289
Daar heb ik per ongeluk het adres verkeerd ingegeven het huisnummer is 15 zonder die 4 erna. Er staat nu *****straat 15 4. het moet worden **** straat 15

Kan hier voor gekeken worden? Thanks guys ! :D

C1496334 en C1496289
Daar heb ik per ongeluk het adres verkeerd ingegeven het huisnummer is 15 zonder die 4 erna. Er staat nu *****straat 15 4. het moet worden **** straat 15

Ik zou ff bellen man!

We hopen over 1 tot 2 weken dat deze weer voorradig is. Het is reeds besteld en is in productie. Ik durf daarom niet exact een precieze datum te geven.
Ralf

Ik wil Insane wel heel graag uittesten, en wou hem samen met de whey (die bijna op is) bestellen maar dat kan dus nu niet. Ik ben niet zeker of ik Cola wel lekker ga vinden, Fruit Sensation is voor mij een safere optie. Zouden jullie een cola insane sachet om uit proberen kunnen sturen als ik whey bestel? (aangezien ik hoor dat PWO heel persoons gebonden zijn)

Bij jullie kokosolie staat dit:

Let op: vergelijk Body & Fit extra vrigin kokosolie niet met "standaard" kokosolie of ontgeurde kokosolie die tegenwoordig bijna overal wordt aangeboden. Bij ons koopt u uitsluitend de allerhoogste "extra virgin" kwaliteit. Dit is kokosolie waarbij alle gezonde stoffen zijn behouden en niet zijn beschadigd door een (chemisch) bewerkingsproces. 100% puur natuur!

Kunnen jullie mij vertellen wat de meerwaarde is van jullie kokosolie vs. geur- en smaakloze varianten? Wat wordt er beschadigd of welke 'gezonde stoffen' zijn in jullie kokosolie wel aanwezig en niet (of minder) in geur- en smaakloze varianten?

En er staat een spelfout in :trollface:

Ik heb gisteravond besteld maar nog geen verzendbevestiging gehad.
Hoop dat het dinsdag wel bezorgd wordt!

C1493981

Moet helemaal goed komen, het wordt vandaag zelf al voor de eerste keer bij je aangeboden! :cool:

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

Direct na het opstaan:

Pre-Workout:
Whey + Dextrose
Universal Animal Pack
NR1
5 gram creapure creatine

Tijdens het trainen:

Direct na het trainen
Hydrowhey eiwtten

Voor het slapen:

Wat gaat mij nog een extra pomp geven en groei van spiermasa.

Als je naast je schema nog echt opzoek bent naar een goede pomp adviseer ik je [Link niet meer beschikbaar].

Moet helemaal goed komen, het wordt vandaag zelf al voor de eerste keer bij je aangeboden! :cool:

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

Als je naast je schema nog echt opzoek bent naar een goede pomp adviseer ik je [Link niet meer beschikbaar].

En welk supplement in jullie assortiment adviseer je dan, ik zie verschillende supps die agmatine hebben, en apart poeder?

C1496334 en C1496289

Je pakket is helaas al onderweg, persoonlijk verwacht ik dat het wel goed moet komen. Voor de zekerheid hebben we nog een mail naar post NL gestuurd voor je. :)

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------

Ik wil Insane wel heel graag uittesten, en wou hem samen met de whey (die bijna op is) bestellen maar dat kan dus nu niet. Ik ben niet zeker of ik Cola wel lekker ga vinden, Fruit Sensation is voor mij een safere optie. Zouden jullie een cola insane sachet om uit proberen kunnen sturen als ik whey bestel? (aangezien ik hoor dat PWO heel persoons gebonden zijn)

We hebben tot nu toe over de insane heel veel positieve reacties gekregen. We kunnen helaas geen sachet voor je mee sturen, omdat we deze niet op hebben. Pwo blijven inderdaad altijd heel persoonlijk, elk lichaam reageert anders, maar zoals eerder gezegd we hebben echt veel positieve reacties!

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

En welk supplement in jullie assortiment adviseer je dan, ik zie verschillende supps die agmatine hebben, en apart poeder?

Persoonlijk zou ik voor de agmatine van Body en fit gaan. Je hebt dan qua prijs en kwaliteit echt een top product!

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

Bij jullie kokosolie staat dit:

Kunnen jullie mij vertellen wat de meerwaarde is van jullie kokosolie vs. geur- en smaakloze varianten? Wat wordt er beschadigd of welke 'gezonde stoffen' zijn in jullie kokosolie wel aanwezig en niet (of minder) in geur- en smaakloze varianten?

Bij de geurloze wordt vaak gebruik gemaakt van oudere kokosnoten. Wanneer er namelijk nieuwe kokosnoten worden gebruikt ontstaat er een heerlijke kokosgeur.

Allereerst wil ik mededelen dat ik zeer tevreden ben over jullie. Nu mijn vraag: ik zie dat de beta alanine van jullie zelf uitverkocht is, wanneer verwachten jullie deze weer?

Laatst bewerkt:
Kan ik bestelling C1499074 nog annuleren?

Wil een bestelling plaatsen.. en heb een kortingscode.
Wanneer ik de kortingscode invul wordt de prijs op de site van B&F zelf wel aangepast, maar wanneer ik doorklik naar de ''afterpay'' pagina staat er weer het bedrag zonder korting ??

Kun je op je gemak bestellen :) De THT is lang genoeg:D

Ik kan het nu niet zien wat er aan de hand is. Dit doordat ik zie dat het pakket wel verzonden is maar de T&T gegevens niets aangeeft. We bellen morgen even met de bezorgdienst voor je en dan hebben we uitslag. Dan ontvang je kort daarna een privébericht!

Ralf

Hebben jullie er nog iets over gehoord? Kreeg vandaag een mail dat het vandaag geleverd ging worden, maar kon nergens een levertijd achterhalen. Nu blijkt het weer morgen te worden op een tijd dat er niemand aanwezig is. Ik snap dat het probleem niet bij jullie ligt, maar voor deze levering al twee dagen voor niets thuisgebleven..

Edit: Verkeerde post gequote zie ik..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven