Gisteren een bestelling geplaatst (C1502275) en geen bevestiging gehad? Bij mijnpakket zie ik ook geen pakketjes staan, giet es oan?
Same here..... voor C1503990
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren een bestelling geplaatst (C1502275) en geen bevestiging gehad? Bij mijnpakket zie ik ook geen pakketjes staan, giet es oan?
Dat moet ik voor je uitzoeken. Ik stuur je zo een privébericht!Afgelopen maandag om 11:01 ('s morgens dus) een bestelling geplaatst en gewoon betaald met iDeal. Het is nu woensdag en ik heb nog steeds geen verzendbevestiging gehad. Enig idee wat er aan de hand hand is? Bestelnummer: C1497208
Het pakket is helaas een dag vertraagd. Mijn excuses hiervoorGisteren een bestelling geplaatst (C1502275) en geen bevestiging gehad? Bij mijnpakket zie ik ook geen pakketjes staan, giet es oan?
Ik kan helaas niet aangeven waar het fout gegaan is, maar zal morgen bij je aangeboden worden. Ik kan helaas niet aangeven waar de fout zit, maar het pakket is reeds onderweg. Hij zal morgen aangeboden worden, mijn excuses hiervoor.
Hey bodyenfitshop,
wanneer komt de multi men weer binnen? Op de website staat 17 januari, maar dat is het al lang geweest.
Cheers
Ook jouw pakketje is onderweg. Ik kan helaas niets aangeven waar de fout zit, maar hij is onderweg.
Ik ga het oppakken en je direct een privébericht sturen!Hier ook niks ontvangen...C1500797 is op maandag geplaatst voor 22.00 geplaatst.
Ik kan helaas niet aangeven of onze Glucosamine of andere merken deze uit schaaldieren gewonnen wordt. Dit omdat de leveranciers vaak niet aangeven of weten waaruit het precies gewonnen wordt. Mocht je het voor je botten doen, zou ik D3 aanraden. D3 helpt ook met ondersteuning van je botten.hey, ik ben opzoek naar een glucosamine/chondrotine/msm supplement maar heb tevens ook een allergie voor schaaldieren, heeft body en fit een product in het assortiment hiervoor?
haha ben benieuwd of die hem verkoopt*lol* zielig als je je gratis kadootjes gaat verkopen...![]()
Hey bodyenfitshop,
wanneer komt de multi men weer binnen? Op de website staat 17 januari, maar dat is het al lang geweest.
Cheers

Pak ik voor je op!zojuist me pakketjes keurig en mooi optijd binnen gekregen, echter miste me palatinose(staat wel op de bon)
C1503285

Sorry, mijn excuses. De Sports Multi en Smart Multi zijn weer binnen, de Mens Multi laat helaas nog op zich wachten, maar we hopen eind deze week of begin volgende week.Hey ralf, volgens mij ben je in je reactie vergeten mijn post te verwerken.![]()
Bedankt voor je begrip. We zijn net over gegaan naar een nieuw systeem om alles te optimaliseren. Je hebt altijd een moment nodig om over te stappen en de kleine foutjes ga je er vanaf dat moment uit halen. Dit heb je altijd en kun je helaas niet voorkomen. We werken kei hard om elke order te leveren. Je kan er vanuit gaan dat het absoluut de laatste keer is en dat het de volgende keer weer top gaatOrigineel gepost door Twente1983
And here :
C1504223
Ook jouw pakketje is onderweg. Ik kan helaas niets aangeven waar de fout zit, maar hij is onderweg.
Ralf
Heb me er inmiddels bij neergelegd dat het altijd een dag later komt ipv de volgende dag. Scheelt een hoop frustratie. Snap wel dat het erg vervelend is voor mensen die hier speciaal voor thuisblijven. Hoop dat t weer snel beter gaat !
Verder geen klachten over de producten ofzo. Kokosolie is een erg goede toevoeging in t assortiment btw
Dankjewel! We zijn heel blij met onze Superfoods. We blijven telkens maar dingen toevoegen, want onze klanten waarderen het enorm!Vind jullie superfoods producten echt top! Gaat wel snel maar het is echt heel lekker![]()

Kunnen jullie de voedingswaardes online zetten van de Natural Pindapasta!?

dit, en komt die ook nog als 'crunchy'? Dan wordt 't met dat prijsje wel heel aantrekkelijk
Haha, das natuurlijk ongeplant maar je haalt super kwaliteit voor een scherpe prijs. We merken sinds dat we Superfood toegevoegd hebben aan ons assortiment een hele groep nieuwe klanten hebben. Waardoor we deze scherpe prijs kunnen blijven hanteren.Superfoods zijn idd een grote hit! Alleen kom ik nu altijd wel iets duurder uit, aangezien ik ook voor mijn zusje en moeder wat superfood producten bestel![]()
Ik heb vandaag bij een andere afdeling de vraag uitgezet om het etiket te ontvangen. Deze kan ik dat netjes uploaden in het geheel op de site. Dat is wel het allermooist. Echter is het zo dat ik deze niet ontvangen heb. Ik zal morgen zeker dan los op de site staan. Beloofd is beloofd

Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis!Top dat er nu eindelijk een Zinc product is zonder calcium!
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/zinc/twinlab/zinc-capsules/
Edit: Uw ordernummer is: C1508547![]()

Dat is een enorm goede toevoeging en idee zeg. Daar ben ik zelf ook wel enthousiast over. Ik ga het direct aanvragen bij onze afdeling "Superfood"dit, en komt die ook nog als 'crunchy'? Dan wordt 't met dat prijsje wel heel aantrekkelijk

Dat is inderdaad vreemd. Heb je een andere browser geprobeerd? Vaak is het zo wanneer je dat probeert, heb je geen last van opgeslagen cookies (je kan ze ook verwijderen). Dan werkt alles weer!krijg steeds een forbidden melding als ik een product in me kar wil drukken.
jullie ook?