MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik koop al 3 jaar supps bij jullie en elke keer word ik echt gek dat de scoop altijd helemaal beneden zit, nu heb ik creapure van bf maar ik kan de scoop niet eens vinden :s

ik koop al 3 jaar supps bij jullie en elke keer word ik echt gek dat de scoop altijd helemaal beneden zit, nu heb ik creapure van bf maar ik kan de scoop niet eens vinden :s

Smijt de scoops niet weg, kan je gaan recyclen en heb je geen last bij het zoeken

Kan ik bestelling C1499074 nog annuleren?

We hebben het pakket nog net voor je kunnen onderscheppen, zie je PM voor de volgende stap.:)

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Wil een bestelling plaatsen.. en heb een kortingscode.
Wanneer ik de kortingscode invul wordt de prijs op de site van B&F zelf wel aangepast, maar wanneer ik doorklik naar de ''afterpay'' pagina staat er weer het bedrag zonder korting ??

Deze zou later wel weer verwerkt moeten worden op de factuur. Mocht dit niet zo zijn stuur ons dan even een pm, met daarin je kortingscode. Dan lossen we het direct voor je op.

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

Hebben jullie er nog iets over gehoord? Kreeg vandaag een mail dat het vandaag geleverd ging worden, maar kon nergens een levertijd achterhalen. Nu blijkt het weer morgen te worden op een tijd dat er niemand aanwezig is. Ik snap dat het probleem niet bij jullie ligt, maar voor deze levering al twee dagen voor niets thuisgebleven..

Edit: Verkeerde post gequote zie ik..

We hebben hier helaas geen grip op. Post nl geeft 9 van de 10 keer wel een tijdsindicatie die ook uitkomt. Mocht je morgen geen tijd hebben, blijft het pakket altijd nog 3 weken bij het dichtstbijzijnde afhaallocatie. Morgen wordt het pakket in eerste instantie nogmaals geleverd.

Bestelling geplaatst kwart over 2, nog geen verzend bevestiging gehad.. Hoop wel dat et morgen binnenkomt.

Deze zou later wel weer verwerkt moeten worden op de factuur. Mocht dit niet zo zijn stuur ons dan even een pm, met daarin je kortingscode. Dan lossen we het direct voor je op.

Na het lezen van dit bericht wilde ik de kortingscode dus alsnog gebruiken en mijn bestelling plaatsen, maar nu staat er dat de kortingscode al gebruikt is terwijl ik mn bestelling van net niet bevestigd had..

Hier kunnen we helaas niks aan doen, tijdens het vul proces worden de schepjes altijd als laatste boven op de poeder gelegd. Enkel kan het tijdens het transport zo zijn dat deze onder de poeder verdwijnen.
Een tip om de scoop te vinden is om even met een mes door de pot heen te gaan. Je vind ze dan vaak snel genoeg!:cool:

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

Bestelling geplaatst kwart over 2, nog geen verzend bevestiging gehad.. Hoop wel dat et morgen binnenkomt.

Kan je inderdaad vanuit gaan. Je kan voor de zekerheid ons je ordernummer nog even in een pm sturen, dan kijken we het extra voor je na!:)

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

Na het lezen van dit bericht wilde ik de kortingscode dus alsnog gebruiken en mijn bestelling plaatsen, maar nu staat er dat de kortingscode al gebruikt is terwijl ik mn bestelling van net niet bevestigd had..

Stuur ons je code even in een pm als je wilt, gaan we het direct voor je nakijken.

Moet je de bodem er vanaf snijden. Dan ligt de scoop bovenaan :D
OFFFFF je bewaart de oude scoops ;)

Heb ook maar is Insane besteld om te proberen:
C1498573

En Test Powder van USP Labs i.p.v B&F Agmatine Poeder.

C1498573

Laat weten wat je er van vindt? Heb er positieve berichten over gehoord. Wordt waarschijnlijk mijn volgende pwo, ben nu ook wel nieuwsgierig geworden.

-----------------------------------

@B&F: Heb vandaag een bestelling gedaan rond 15.30u en heb ook nog geen verzendbevestiging ontvangen. Gaat de bestelling wel vandaag nog de deur uit? Gaat om bestelling C1498462.

seems legit

Grotefoto-4ORSVRVZ.jpg

Bedankt voor het antwoord! Heb alvast eiwitten besteld, die waren op.

Graag gedaan, bedankt voor je bestelling :)!

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

C1498573

Bedankt voor je bestelling, we zijn benieuwd naar je ervaring!

Komt de hemavol van Iforcenutrition nog ooit terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven