XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik train nu al een jaar in een zwarte joggingbroek van jullie met bovenaan op rechter broekpijp het log BF shop. Ik kan deze niet meer vinden op jullie site. Ik heb maar 1 broek en die gaat nu vrijwel dagelijks in de was omdat ik em volgende training meteen weer aan wil.

Is deze nog verkrijgbaar?

Hoe zit het met mijn bestelling dan ??? C1507081..??

Ik train nu al een jaar in een zwarte joggingbroek van jullie met bovenaan op rechter broekpijp het log BF shop. Ik kan deze niet meer vinden op jullie site. Ik heb maar 1 broek en die gaat nu vrijwel dagelijks in de was omdat ik em volgende training meteen weer aan wil.

Is deze nog verkrijgbaar?
De trainingsbroek is helaas uitverkocht en komt niet meer voorradig. We zijn druk bezig met het opzetten van een nieuwe, stoere en mooie kledingslijn. We hebben geen exacte leverdatum, maar er wordt hard aan gewerkt! :)
Hoe zit het met mijn bestelling dan ??? C1507081..??
Ik ga dat even voor je uitzoeken. Zodra ik meer weet, stuur ik je een privébericht!

Ralf

De trainingsbroek is helaas uitverkocht en komt niet meer voorradig. We zijn druk bezig met het opzetten van een nieuwe, stoere en mooie kledingslijn. We hebben geen exacte leverdatum, maar er wordt hard aan gewerkt! :)

Ik ga dat even voor je uitzoeken. Zodra ik meer weet, stuur ik je een privébericht!

Ralf

Ik krijg nu net mailtje binnen dat het verzonden is en ik het morgen kan verwachten !! bedankt voor de moeite !!

Wanneer wordt mijn bestelling een keer verzonden? Wacht al een week. Ordernummer: C1489585.

bij mij is het eindelijk bezorgd, zat al week te wachten lol. En de bezorger zei tegen mij dat hij geen rembourskaartje had mee gekregen en dus steeds retour ging verzenden , dus voor de mensen die rembours doen met problemen wellicht is dit aan de hand

Ik krijg nu net mailtje binnen dat het verzonden is en ik het morgen kan verwachten !! bedankt voor de moeite !!
Kijk eens aan! :) Zo doen we dat. Morgen in huis! :thumbs:
Wanneer wordt mijn bestelling een keer verzonden? Wacht al een week. Ordernummer: C1489585.
Ik ga er nu direct voor je achteraan. Met enkele minuten zal je een privébericht ontvangen.
bij mij is het eindelijk bezorgd, zat al week te wachten lol. En de bezorger zei tegen mij dat hij geen rembourskaartje had mee gekregen en dus steeds retour ging verzenden , dus voor de mensen die rembours doen met problemen wellicht is dit aan de hand
Huh, dit heb ik nog niet eerder gehoord. Dat moeten we voor je uitzoeken. Wil je mij in een privébericht jouw ordernummer sturen? Dan pak ik het direct voor je op!

Ralf

Beste Ralf, shorts en stringer tanks zou daarbij echt super zijn!

Ik snap uberhaupt niet wie er wil sporten in een lange joggingbroek..ik begin al te zweten bij de gedachte..:o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Fusion Pro
5LB voor 34.50

Reload Protein Flapjacks

12 repen voor 15.50!

D-Aspartic Acid
200 gram voor 9.90!

Amino Direct
1000ml voor 9.90!

Magnificent
2100 Gram voor 19.90!

Mass Gainz
4400 Gram voor 29.90!

---------- Toegevoegd om 14:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------

Beste Ralf, shorts en stringer tanks zou daarbij echt super zijn!

Ik snap uberhaupt niet wie er wil sporten in een lange joggingbroek..ik begin al te zweten bij de gedachte..:o
We doen ons best. We hebben ook korte broeken hoor:D

Ralf

Heb gisteren geen Track n trace code ontvangen: C1508434
Ik hoop dat ik het pakket vandaag wel ontvang want men whey is op en had dus gerekend dat ik het vandaag wel zou hebben...

klein vraagje hier, bij de dedicated fusio pro(is die beetje redelijktrouwens) staat dat er creatine inzit, dis dit gewoon monohydraat, en weten jullie ook hoeveel?

Heb gisteren geen Track n trace code ontvangen: C1508434
Ik hoop dat ik het pakket vandaag wel ontvang want men whey is op en had dus gerekend dat ik het vandaag wel zou hebben...
Ik pak het direct even op en zend je direct een privébericht. Zorg ik dat je het morgen in huis hebt!
klein vraagje hier, bij de dedicated fusio pro(is die beetje redelijktrouwens) staat dat er creatine inzit, dis dit gewoon monohydraat, en weten jullie ook hoeveel?
Ik kan dat helaas niet inschatten, meer verwacht dat dit tussen de 2,5 en 5 gram ligt. Dit omdat je 2x op een dag een shake neemt, je dan de juiste hoeveelheid binnen krijgt. Het blijft altijd gokken, want de formule wordt helaas niet vrij gegeven.

Ralf

Bah, nu al de 3e bestelling in een paar weken tijd die te laat wordt geleverd.
Voor 22.00 uur besteld is de volgende dag in huis?! Echt niet dus.. Waarom staat dat nog op de site als dat niet zo is?
Heb gisteren om 18.00 uur besteld en kreeg deze ochtend een mail dat het is verstuurd en het morgen binnenkomt. Mijn whey is op en zit in mijn wedstrijdprep, zou fijn zijn als beloftes gewoon worden waar gemaakt.

Ik pak het direct even op en zend je direct een privébericht. Zorg ik dat je het morgen in huis hebt!

Ralf

Zou je er een zakje rice powder bij kunnen doen, want ik ben vergeten de kortingscode in te geven en omdat het toch nog niet verzonden is en dit dezelfde waarde heeft. Grt

Ik kan dat helaas niet inschatten, meer verwacht dat dit tussen de 2,5 en 5 gram ligt. Dit omdat je 2x op een dag een shake neemt, je dan de juiste hoeveelheid binnen krijgt. Het blijft altijd gokken, want de formule wordt helaas niet vrij gegeven.

Ralf
owh oke maar zal wel goed komen dan, dacht vragen kan nooit kwaad bedankt in ieder geval!

Kunnen jullie kijken of mijn pakketje vandaag mog binnen komt? Gistermiddag besteld, nog geen mailtje gehad dat t pakketje verzonden is.

C1506130

Een mailtje naar de vaste klanten en een melding op de website dat jullie momenteel problemen hebben om de volgende dag te leveren scheelt een hoop problemen :)

Ik heb vandaag met Insane getraint, voelde er helemaal niks van in vergelijking tot wat ik voel als ik Hemo Rage Black Ultra Concentrated pak. Heel slechte pomp en voelde zelfs vermoeid wat ik nooit heb met Hemo Rage. En die cola smaak is ronduit smerig te noemen, voelde net alsof ik een beker met azijn aan het drinken was.

Test Powder deed ook weinig. Mijn pomp was zelfs slechter dan normaal. Ik zal morgen is alleen met Test Powder trainen en kijken hoe dat gaat.

Tevens last van buikpijn nu.

Als iemand mijn potje Insane wil overkopen dan meld je maar via een PB. Ik pak dat spul niet meer.

Ik heb vandaag met Insane getraint, voelde er helemaal niks van in vergelijking tot wat ik voel als ik Hemo Rage Black Ultra Concentrated pak.

Je moet de Insane niet alleen meenemen he, Insane werkt namelijk het beste wanneer je het 30 min voor je training opdrinkt

Je moet de Insane niet alleen meenemen he, Insane werkt namelijk het beste wanneer je het 30 min voor je training opdrinkt

Zo heb ik het precies gedaan. Een uur voor mijn training: Test Powder ; Half uur vantevoren: Insane; 20 minuten vantevoren: ISO-100 met Dextrose

Ben gewoon eerlijk ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven