djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maat van me zit hier niet op het forum dus ik geef zijn klacht even door:
Vorige week had hij een bestelling ontvangen (allemaal prima) waarbij hij de b&f rugzak als kado had aangeklikt. Deze tas heeft het welgeteld 1 week volgehouden voordat de bevesteging van het touw aande tas afscheurde, de kwaliteit van de tas is dus nogal belabberd of hij had een productiefout ontvangen.
Is die zijn telefoon verloren? Of durft die niet te bellen met de klantenservice?
Klantenservice bellen voor een tas die je gratis kan kiezen bij een bestelling?

Graag gedaan!Ralf, bedankt voor de code! Klein vraagje: Ik heb om 20:55 uur besteld, maar nog geen verzendbevestiging ontvangen, ook niet in 'ongewenste map'. Normaal of? Ordernummer C1508736.
Dat is vrij normaal hoor. Je krijgt nu een verzendbevestiging wanneer het daadwerkelijk ons warenhuis heeft verlaten. Dit kan soms wel uren duren nadat je besteld hebt. De tassen scheuren inderdaad bij sommige iets sneller uit. Vaak wil een dubbele knoop helpen, zodat hij niet er weer uit schiet. Dat is namelijk vaak het probleemMaat van me zit hier niet op het forum dus ik geef zijn klacht even door:
Vorige week had hij een bestelling ontvangen (allemaal prima) waarbij hij de b&f rugzak als kado had aangeklikt. Deze tas heeft het welgeteld 1 week volgehouden voordat de bevesteging van het touw aande tas afscheurde, de kwaliteit van de tas is dus nogal belabberd of hij had een productiefout ontvangen.

De voedingswaarden van de Pindapasta staan ook online![]()

30 uur later heb ik nog niks ontvangenGraag gedaan!Dat is vrij normaal hoor. Je krijgt nu een verzendbevestiging wanneer het daadwerkelijk ons warenhuis heeft verlaten. Dit kan soms wel uren duren nadat je besteld hebt.
Ralf

Klacht loggen voor een ''vriend'' op een forum, seems legit
only on dbb. Ga iemand anders in de maling nemen man. Ben benieuwd hoe jij hem vind.
Ik hoop nog altijd op een paar nieuwe smaken. Waaronder de granny's apple pie en peach mango![]()

Pak ik voor je op!
Sorry, mijn excuses. De Sports Multi en Smart Multi zijn weer binnen, de Mens Multi laat helaas nog op zich wachten, maar we hopen eind deze week of begin volgende week.
Bedankt voor je begrip. We zijn net over gegaan naar een nieuw systeem om alles te optimaliseren. Je hebt altijd een moment nodig om over te stappen en de kleine foutjes ga je er vanaf dat moment uit halen. Dit heb je altijd en kun je helaas niet voorkomen. We werken kei hard om elke order te leveren. Je kan er vanuit gaan dat het absoluut de laatste keer is en dat het de volgende keer weer top gaat![]()
Dankjewel! We zijn heel blij met onze Superfoods. We blijven telkens maar dingen toevoegen, want onze klanten waarderen het enorm!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
En nog even lekker of zelfs lekkerder ook. Dit is "puur natuur" pindakaas

Dat is inderdaad vreemd. Daar ga ik prioriteit van maken. Wil je mij in een privébericht jouw ordernummer sturen? Dan pak ik het direct op!
Pakket is reeds verstuurd, je kan er morgen op rekenenIk denk dat er iets mis is gegaan met mijn bestelling of jullie hebben het heel druk.
Ik heb om 19.19 besteld en betaald via ideal. Mijn rekening gecontroleerd en het geld is verzonden. Mijn ordernummer is c1508174 en mijn klantnummer is 7453.
Bedankt al vast.

Graag gedaan, jij ook bedankt!cookies and cream is wel oke, maar had toch liever een andere gehad haha maar komt wel op
---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------
prima op gelost ralf, complimenten
Jouw pakketje is helaas een dag vertraagd, mijn excuses hiervoor.Ik heb gisteren om 19.00 uur een bestelling geplaatst: C1508375
Helaas ontvang ik hem morgen pas
Wilde hem echt vandaag hebben.
Je kan er op rekenen dat het morgen bij je aankomt!Hi Ralf, thanks! Mijn ordernummer is: C1503512.Dat is inderdaad vreemd. Daar ga ik prioriteit van maken. Wil je mij in een privébericht jouw ordernummer sturen? Dan pak ik het direct op!
Ralf
.Lol dat vreesde ik dus al, ik ben dus niet de enige met een vertraagd pakket.. Is nu al de 3e bestelling in 5 weken waar vertraging op zit.. Lijkt me handig dat jullie dat nieuwe systeem van jullie snel op de rit krijgen, want ''Dagelijks tot 22.00 besteld, volgende dag in huis!'' kan je op dit moment dus niet meer op rekenen..
Bezorgdatum
vr 24 jan 2014
12:30-14:30

Je pakket is reeds onderweg. Hij wordt zometeen ingepakt en verzonden. Je kan er morgen op rekenenGisterenmiddag besteld, en de track&trace is nog steeds niet binnen. Enig idee wanneer ik mijn pakket kan verwachten?
Ordernummer: C1506258

Klopt inderdaad. Het pakket is reeds onderweg, je kan er morgen op rekenen. Bedankt voor je begrip!Hi Ralf, thanks! Mijn ordernummer is: C1503512.
Heb dinsdag rond 18:00 een bestelling geplaatst en betaald.
Heb vanmorgen rond 6:15 de mail gekregen waarin staat dat mijn pakket is verzonden. Dus je hoeft het niet meer op te pakken.
Wanneer ik op de link klik in de mail zie ik op de site van Postnl dat ik hem waarschijnlijk vrijdag ga krijgen. Had eigenlijk verwacht dat ik mn pakketje woensdag of donderdag zou krijgen.
Dat is inderdaad vervelend en mijn excuses hiervoor. Het nieuwe systeem ontstaan enorm veel drukte maar weet zeker dat we in de toekomst het voordeel ervan hebben. Het is deze week kei hard werken en alles in orde maken (we staan nu met meer dan 200% bezetting) en gaat zich zeker uitbetalen. Je bestelling zal morgen aangeboden wordenLol dat vreesde ik dus al, ik ben dus niet de enige met een vertraagd pakket.. Is nu al de 3e bestelling in 5 weken waar vertraging op zit.. Lijkt me handig dat jullie dat nieuwe systeem van jullie snel op de rit krijgen, want ''Dagelijks tot 22.00 besteld, volgende dag in huis!'' kan je op dit moment dus niet meer op rekenen..
Bezorgdatum
vr 24 jan 2014
12:30-14:30

Er zit opzich geen vertraging in de verwerking van de bestellingen hoor. Dat loopt allemaal precies goed en alle orders worden ook verwerkt.Zou erg zonde zijn.. En als het probleem bij PostNL lag kan ik het nog wel begrijpen, maar nu gaat het bij jullie ergens fout. Werd een uur geleden opgebeld door iemand van jullie klantendienst, die me vertelde dat ze net hadden ontdekt dat de Nutella smaak 4,5 kilo niet meer op voorraad was. Op zich geen probleem, maar ik heb het gisteren besteld, dus dat wilt zeggen dat er een dag vertraging zit op het inpakken en verzenden van de orders met dit nieuwe systeem?
Trouwens voor mij allemaal niet zo'n probleem hoor, het komt niet op een dag meer of minder! Vraag me gewoon af waar het sinds kort foutgaat![]()
Alleen het opbellen en verwerken van producten die niet voorradig zijn kost extra tijd. Morgen in huis!