XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je zelf alle Questbars ookal getest?
Nee, helaas nog niet. Binnenkort maar eens een doosje per ongelijk laten vallen:eek:
Gister Protein, Mass perfection, fish oil en een shake beker besteld zal morgen wel binnenkomen
Bedankt voor je bestelling :) Gaan we netjes verwerken!
Vandaar dus!
Vond het al apart want heb het normaal altijd binnen 24 uur!

Verder blijft het een top service =)
Hoort normaal gesproken ook en werken we kei hard aan, dagelijks opnieuw en opnieuw om alle orders snel en goed uit te leveren:)
Van de week pindapasta, notenpasta en tarwegras besteld. Snelle levering en prima kwaliteit, top!
Toppie, dankjewel voor je bestelling. De nieuwe Superfoods zijn echt een leuke toevoeging!
Is jullie pindakaas biologisch?
Dat ga ik even voor je navragen :)

Ralf

Op 23 januari een bestelling gedaan en nu nog steeds niks ontvangen.
24 januari nog een bestelling gedaan, krijg ik vandaag mijn pakketje... zijn het niet de juiste spullen, zowel mijn factuur als iemand anders zijn factuur zit erin met diegene zijn producten.

Nu al ruim 20 minuten in de wacht! Dit is gewoon schandalig.

Op 23 januari een bestelling gedaan en nu nog steeds niks ontvangen.
24 januari nog een bestelling gedaan, krijg ik vandaag mijn pakketje... zijn het niet de juiste spullen, zowel mijn factuur als iemand anders zijn factuur zit erin met diegene zijn producten.

Nu al ruim 20 minuten in de wacht! Dit is gewoon schandalig.

Heb bijna hetzelfde, ik heb 24 januari een bestelling geplaatst en al een mail gestuurd over wanneer het zou kunnen komen.

Heb alleen een bericht terug gekregen dat vanwege drukte etc het even kan duren met beantwoorden.

Maar ik wil gewoon weten welke dag het komt zodat ik thuis ben om het pakketje te ontvangen.

Heb bijna hetzelfde, ik heb 24 januari een bestelling geplaatst en al een mail gestuurd over wanneer het zou kunnen komen.

Heb alleen een bericht terug gekregen dat vanwege drukte etc het even kan duren met beantwoorden.

Maar ik wil gewoon weten welke dag het komt zodat ik thuis ben om het pakketje te ontvangen.

Na ruim 3 kwartier in de wacht te hebben gezeten kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn.
Het verkeerde pakketje moet ik terugsturen en als ik de meneer op zijn woord mag geloven komt of morgen of overmorgen mijn pakketje aan.

De bestelling van 23 januari was in de backorder geplaatst zonder dat ik op de hoogte gesteld was, sommige producten waren niet op voorraad. De producten die wel op voorraad zijn worden toegestuurd en de rest wordt later verzonden wanneer het weer op voorraad is.

Ik ben benieuwd of de pakketjes ook daadwerkelijk aankomen.

Na ruim 3 kwartier in de wacht te hebben gezeten kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn.
Het verkeerde pakketje moet ik terugsturen en als ik de meneer op zijn woord mag geloven komt of morgen of overmorgen mijn pakketje aan.

De bestelling van 23 januari was in de backorder geplaatst zonder dat ik op de hoogte gesteld was, sommige producten waren niet op voorraad. De producten die wel op voorraad zijn worden toegestuurd en de rest wordt later verzonden wanneer het weer op voorraad is.

Hoop maar dat ik bericht terug krijg erover dan, anders morgen maar ff bellen.

Vind het niet zo'n groot probleem dat het te laat komt, maar zet er dan niet bij vandaag bestellen morgen in huis. Of eventueel een berichtje dat het niet op voorraad is of iets dergelijks zou wel netjes geweest zijn.

Wil mn whey gvd! ik zie hier al mn gainz wegsmelten!!!!! (niet serieus:p)

Natuurlijk, dat begrijp ik. Als je mij jouw ordernummer wilt geven, dan check ik het direct voor je! :)

Dat is inderdaad vervelend en natuurlijk niet de bedoeling. We werken er met 200% aan om alle orders in orde te maken en ook op de klantenservice. Het kan inderdaad voorkomen dat je op dit moment wat langer in de wacht maar als je jouw vraag hier stelt. Regel ik dat je snel en een goed antwoord krijgt :thumbs:

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Perfection Variety Box
12 sachets voor 7.50!

Eiwit Traktatie
900 gram (30 shakes) voor 14.50!

Pre+ Pre-workout
30 doseringen voor 19.90!

Ripped!
60 capsules (2 maand) voor 12.50!

Quest Bar
12 repen voor 19.90!

[Link niet meer beschikbaar]

180 capsules voor 12.90!

Zo, mijn favoriete eiwitten weer besteld (ISO-100), met een zak Dextrose Pure:
C1524157

Test Powder bevalt trouwens erg goed, lekkere extra pomp bij het trainen.

ik heb vrijdag een bestelling geplaatst en er vervolgens een mail achteraan gestuurd of deze bestelling voor zondag binnen zou zijn. Hier krijg ik geen reactie op en nu volgens de track en trace code komt hij pas dinsdag avond binnen.
Hoe zit dit want jullie promoten de snelle service en hierdoor valt er een hele planning in het water en krijg ik extra kosten omdat ik het niet mee kan geven maar op moet sturen. graag wat uitleg

Hoi Ralf,

Hoe is de maatgeving bij de grijze fleece short van Bad Boy?

Welke heupomtrek past bij welke maat? En wat is de lengte van deze short? Ik wil hem graag bestellen, maar wel in de goede maat uiteraard.

Zo, mijn favoriete eiwitten weer besteld (ISO-100), met een zak Dextrose Pure:
C1524157

Test Powder bevalt trouwens erg goed, lekkere extra pomp bij het trainen.
Bedankt voor je complimenten en opnieuw je bestelling. Deze gaan we netjes verwerken, morgen in huis! :)
ik heb vrijdag een bestelling geplaatst en er vervolgens een mail achteraan gestuurd of deze bestelling voor zondag binnen zou zijn. Hier krijg ik geen reactie op en nu volgens de track en trace code komt hij pas dinsdag avond binnen.
Hoe zit dit want jullie promoten de snelle service en hierdoor valt er een hele planning in het water en krijg ik extra kosten omdat ik het niet mee kan geven maar op moet sturen. graag wat uitleg
Dat is inderdaad erg vervelend en ons excuses hiervoor. Het is zo dat we het ontzettend druk hebben en dat daardoor de reactietijd wat langer is dan je van ons gewend bent. Het pakket is inderdaad vertraagd en zal morgen dan aangeboden worden. Heb je voor mij jouw ordernummer? Dan check ik het voor je zodat het in iedergeval morgen aangeboden gaat worden.
Hoi Ralf,

Hoe is de maatgeving bij de grijze fleece short van Bad Boy?

Welke heupomtrek past bij welke maat? En wat is de lengte van deze short? Ik wil hem graag bestellen, maar wel in de goede maat uiteraard.
Ik heb helaas geen exacte maten geven van de kleding van Bad Boy, echter hebben ze op hun eigen site wel een maattabel. Deze vind je [Link niet meer beschikbaar].

Ralf

hee ralf heb je enig idee wanneer 'unstoppable' van dedicated nutrition op de markt komt (en bij jullie). ben er zeer benieuwd naar :D
en weet je hoeveel creatine er in fusion pro zit? staat er niet bij :)

Dat is inderdaad erg vervelend en ons excuses hiervoor. Het is zo dat we het ontzettend druk hebben en dat daardoor de reactietijd wat langer is dan je van ons gewend bent. Het pakket is inderdaad vertraagd en zal morgen dan aangeboden worden. Heb je voor mij jouw ordernummer? Dan check ik het voor je zodat het in iedergeval morgen aangeboden gaat worden.

Ralf

Dat zou fijn zijn,
C1515773

hee ralf heb je enig idee wanneer 'unstoppable' van dedicated nutrition op de markt komt (en bij jullie). ben er zeer benieuwd naar :D
en weet je hoeveel creatine er in fusion pro zit? staat er niet bij :)
Nee, de Fusion Pro haar formule is inderdaad niet bekend. Ik verwacht dat het per dosering 3-5 gram zal zijn.
Het pakket is reeds onderweg. Het pakket zal vanavond gesorteerd worden, zodat je er morgen op kan rekenen :) Ons excuses voor de onnodige vertraging.

Ralf

Beste Ralf ,

Ik wacht ook al dagen op mijn bestelling. Heb al geprobeerd contact te zoeken maar geen suc6 vandaar maar op deze manier. Ik ben een trouwe klant en bestel al jaren bij jullie maar zolang heb ik nog nooit gewacht en nog nooit eerder geen reactie van jullie gehad.

Ordernummer C1512036
Datum 23-01-2014

groet ,

Kenny

Hier ook een order die vorige week geplaatst is. Geen reactie op mail etc:(

Nummer: C1514575

Ralf,

Wanneer verwacht je de Pure Coconut palm suiker weer? Vind dit echt een ideaal product! Vervangt bij mij 100% de normale suiker :D

Beste Ralf ,

Ik wacht ook al dagen op mijn bestelling. Heb al geprobeerd contact te zoeken maar geen suc6 vandaar maar op deze manier. Ik ben een trouwe klant en bestel al jaren bij jullie maar zolang heb ik nog nooit gewacht en nog nooit eerder geen reactie van jullie gehad.

Ordernummer C1512036
Datum 23-01-2014

groet ,

Kenny
Dat is inderdaad vervelend. We zijn op zoveel mogelijk kanalen actief, zodat je ons ook kan bereiken :) Ik pak het direct op en stuur je zo een privébericht!
Dan moet je de white chocolate raspberry laten vallen per ongeluk :D
Haha, ik heb vanochtend net een doos Smart Bars geopend!:D
Hier ook een order die vorige week geplaatst is. Geen reactie op mail etc:(
Ik ga het direct uitzoeken. Je krijgt zo een privébericht erover :)
Nummer: C1514575
Ik zal het direct uitzoeken. Stuur ik je zo een privébericht over! :)
Dat ga ik even voor je navragen. Ik durf daar geen duidelijk antwoord op te geven. Houd je tegoed van me! :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------

Ralf,

Wanneer verwacht je de Pure Coconut palm suiker weer? Vind dit echt een ideaal product! Vervangt bij mij 100% de normale suiker :D
Deze week weer :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

Whey Perfection Variety Box
12 sachets voor 7.50!

Eiwit Traktatie
900 gram (30 shakes) voor 14.50!

Pre+ Pre-workout
30 doseringen voor 19.90!

Ripped!