XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm, vorige week woensdag de taurine besteld. Donderdag was het verkeerde product geleverd.

meteen gemaild, en geprobeerd te bellen. Telefonisch zijn ze nouwelijks te berijken, en per mail
is me al wel verteld dat de taurine verstuurd gaat worden, maar heb nog nieteens een bevestiging of wat
gehad.

in het beste geval is het dus afgelopen woensdag besteld, en komende dinsdag in huis, echt trieste service.

Zucht

Morgen waarschijnlijk gewoon in huis. En dat om een potje taurine :rolleyes:

hmm, vorige week woensdag de taurine besteld. Donderdag was het verkeerde product geleverd.

meteen gemaild, en geprobeerd te bellen. Telefonisch zijn ze nouwelijks te berijken, en per mail
is me al wel verteld dat de taurine verstuurd gaat worden, maar heb nog nieteens een bevestiging of wat
gehad.

in het beste geval is het dus afgelopen woensdag besteld, en komende dinsdag in huis, echt trieste service.

Misschien deden ze expres zo bij jou omdat je zeurt.
(en omdat je niet leest wat B&F zegt)

We hebben onlangs wat nieuwe processen bij ons ingevoerd waardoor afgelopen week de pakketten niet binnen 24 uur geleverd konden worden. We rekenen dat het aankomende week weer geheel geregeld is en je weer op deze service kan rekenen. Daar doen we namelijk ons uiterste best voor. We leuk is, dat de meeste pakketten die in het weekend verzonden worden op maandag geleverd worden :)

Ralf

Questbars nergens anders zo goedkoop nu, ik hou van jullie! :D

Wat een liefdes verklaring hier :P

Liefde voor Questbars :)
En ook wel voor Ralf hoor haha, de nieuwe eiwitrepen (chocoalde brownie dacht ik? van eigen merk) had ik gewonnen door hem.

Hahah ja Ralf is hier volgens mij 24/7 :P

Heb je van eigen merk als eens die cocos smaak gehad? Ook erg lekker!

Heb net mijn bestelling al gedaan.. Misschien toch als de knip het toelaat een keer proberen dan. :D

hoe lang is die pindakaas nog in de aanbieding? Dan weet ik tot wanneer ik nog kan bestellen..alvast bedankt
Misschien is het sowieso handig om de duur van de aanbiedingen erbij te zetten? :)

gehad.

Dat is inderdaad natuurlijk vervelend. Mocht je vragen hebben, kun je ook altijd hier terecht. Dan pakken we dat natuurlijk altijd snel op! :)
Questbars nergens anders zo goedkoop nu, ik hou van jullie! :D
Wat leuk dat we elkaar hier ook al treffen! :D Profiteer er nu van! We hebben de Quest Bars tot vrijdag iedere dag in de aanbieding. En ja, met de nieuwjaarskorting kun je nog extra korting op deze repen pakken! :thumbs:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat een liefdes verklaring hier :P
Haha, je hebt de shirts I love New York, I love Paris, wellicht ook een idee voor de I Love Questbars-fans zo'n shirt te maken:D
Heb net mijn bestelling al gedaan.. Misschien toch als de knip het toelaat een keer proberen dan. :D
Bedankt voor je bestelling. Dinsdag in huis! :thumbs:
hoe lang is die pindakaas nog in de aanbieding? Dan weet ik tot wanneer ik nog kan bestellen..alvast bedankt
Misschien is het sowieso handig om de duur van de aanbiedingen erbij te zetten? :)
Dat is natuurlijk een goede tip. Echter verwacht ik niet dat dat gaat gebeuren. We bepalen ook vaak aanbiedingen naar aanleiding van het succes. We vinden het leuk wanneer de Pindakaas zo populair blijft, de prijs hetzelfde te houden. Waardoor het wellicht altijd in de aanbieding is :D In ieder geval, de Pindapasta blijft t/m vrijdag sowieso in de aanbieding :) En lekker issie hoor! :meal:

Nieuw:

Smart Bar!
12 repen voor 9,90!

Handschoenen Deluxe + Wrist Wraps
Per paar voor 7,90!

Ralf

Heb je zelf alle Questbars ookal getest?

Gister Protein, Mass perfection, fish oil en een shake beker besteld zal morgen wel binnenkomen

Zucht

Morgen waarschijnlijk gewoon in huis. En dat om een potje taurine :rolleyes:

service is service, ik had het donderdag moeten hebben, en vrijdag hadden ze het gecorrigeerd moeten kunnen hebben.

en het is de laatste tijd altijd wel wat, kan de laatste bestelling die volgens afspraak geleverd is niet herinneren, dus dan kan ik daar best wat van zeggen ja.

---------- Post added at 19:19 ---------- Previous post was at 19:17 ----------

Misschien deden ze expres zo bij jou omdat je zeurt.
(en omdat je niet leest wat B&F zegt)

moet ik voor ik iets bestel deze complete tread doorlezen om te kijken of er toevallig ergens
zoiets staat? ik heb weleens tijd over, maar das te gek

service is service, ik had het donderdag moeten hebben, en vrijdag hadden ze het gecorrigeerd moeten kunnen hebben.

en het is de laatste tijd altijd wel wat, kan de laatste bestelling die volgens afspraak geleverd is niet herinneren, dus dan kan ik daar best wat van zeggen ja.

---------- Post added at 19:19 ---------- Previous post was at 19:17 ----------

moet ik voor ik iets bestel deze complete tread doorlezen om te kijken of er toevallig ergens
zoiets staat? ik heb weleens tijd over, maar das te gek

Klopt wat je zegt, maar ik moet zeggen, Ralf is altijd de eerste die het oppakt en regelt dat alles mooi in orde komt moest er iets fout lopen!

Contacteer hem via pm en alles komt in orde!

Klopt wat je zegt, maar ik moet zeggen, Ralf is altijd de eerste die het oppakt en regelt dat alles mooi in orde komt moest er iets fout lopen!

Contacteer hem via pm en alles komt in orde!

ja, heb hem net een pm gestuurd :)

We hebben onlangs wat nieuwe processen bij ons ingevoerd waardoor afgelopen week de pakketten niet binnen 24 uur geleverd konden worden. We rekenen dat het aankomende week weer geheel geregeld is en je weer op deze service kan rekenen. Daar doen we namelijk ons uiterste best voor. We leuk is, dat de meeste pakketten die in het weekend verzonden worden op maandag geleverd worden :)

Ralf

Vandaar dus!
Vond het al apart want heb het normaal altijd binnen 24 uur!

Verder blijft het een top service =)

Van de week pindapasta, notenpasta en tarwegras besteld. Snelle levering en prima kwaliteit, top!

Is jullie pindakaas biologisch?

Volgens mij niet. Op hun andere notenpasta staat het er namelijk wel op.

De pindakaas is ook waterig/vloeibaar. Hoe dat kan weet ik niet, want die van horizon bijvoorbeeld is altijd 1 blok. Ik vind die van b&f wel prettig smeren :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven