Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij kunnen jullie de drukte niet goed meer aan? Het gaat de laatste tijd elke keer als ik bestel fout.

- 2 bestellingen terug op tijd smiddags besteld, maar niet verzonden omdat er iets niet op voorraad was, zonder dit te laten weten waardoor mijn bestelling 2 dagen vertraging opliep en ik zelf moest bellen hoe het zat.

- Vorige bestelling zijn jullie een product vergeten mee te zenden (na telefoontje wel netjes herstelt)

- Gisteren bestelt om 15:58 (Bestel nummer 1515463) en verzendbevestiging gekregen vannacht, maar de track and trace code blijft staan op Zending wordt voorbereid door de verzender.

Vandaag probeerde ik jullie te bellen, maar na een kwartier in de wacht te hebben gestaan maar opgehangen...

Hoe komt het dat het de laatste tijd zo vaak fout gaat? Vroeger ging alles echt perfect!

Ralf heb je mijn pb gekregen ?

Inderdaad, rotte service tegenwoordig.

Wou de nieuwe superfoods eens proberen en kreeg een doos met gebroken containers. Wel netjes afgehandeld en de gebroken opnieuw geleverd gekregen. Spijtig genoeg waren bij de herversturing opnieuw potten kapot.

Nu iets anders besteld en al de producten zijn of wel een foute smaak of gewoon het foute product (en dan nog geleverd op het foute adres)

Hoop dat ze snel hun winkel terug onder controle krijgen.

Wou de nieuwe superfoods eens proberen en kreeg een doos met gebroken containers. Wel netjes afgehandeld en de gebroken opnieuw geleverd gekregen. Spijtig genoeg waren bij de herversturing opnieuw potten kapot.

Nu iets anders besteld en al de producten zijn of wel een foute smaak of gewoon het foute product (en dan nog geleverd op het foute adres)

Die kapotte emmers had ik idd ook. Alle amandelen lagen door heel de doos heen. Maar ik had nog een oude lege emmer staan dus die gebruikt er verder geen woorden over vuil gemaakt.

Met glazen potten is het altijd lastig om ze te vervoeren en postnl smijt nogal met de pakketten. Maar goed, als je het aanbied dan moet je ook garanderen dat ze heel aankomen

Het pakket is inderdaad nog niet verzonden. Zodra het verzonden is zal je een verzendbevestiging krijgen :) Je kan erop rekenen dat het maandag aangeboden wordt.

Zodra de pakket verstuurd is krijg je een verzendcode. Je kan erop rekenen dat het pakket maandag voor je klaar ligt :)

Ralf

Ik heb het vrijdag al besteld, zonder een verzendbevestiging te ontvangen? Vandaag ook niet...

De glutamine die in standaard huismerk whey zit. Wordt die er extra aan toegevoegd of zit die er al in van nature?

Thanks.

Volgens mij kunnen jullie de drukte niet goed meer aan? Het gaat de laatste tijd elke keer als ik bestel fout.

- 2 bestellingen terug op tijd smiddags besteld, maar niet verzonden omdat er iets niet op voorraad was, zonder dit te laten weten waardoor mijn bestelling 2 dagen vertraging opliep en ik zelf moest bellen hoe het zat.

- Vorige bestelling zijn jullie een product vergeten mee te zenden (na telefoontje wel netjes herstelt)

- Gisteren bestelt om 15:58 (Bestel nummer 1515463) en verzendbevestiging gekregen vannacht, maar de track and trace code blijft staan op Zending wordt voorbereid door de verzender.

Vandaag probeerde ik jullie te bellen, maar na een kwartier in de wacht te hebben gestaan maar opgehangen...

Hoe komt het dat het de laatste tijd zo vaak fout gaat? Vroeger ging alles echt perfect!
Alles hoort ook perfect te gaan, helemaal met je eens :) Het is ongelukkig dat het drie keer op rij bij je fout gaat, wat normaal gesproken nooit gebeurt. Ons excuses hiervoor. Ik heb zojuist voor je gekeken en jouw pakket is reeds verzonden. Je kan er morgen op rekenen :)
Ralf heb je mijn pb gekregen ?
Ik ga er zo direct naar kijken :)

Goed om te horen dat het alsnog netjes opgelost is. We hebben de Superfood in enorm grote voorraad besteld en de emmertjes zijn bijna op. We krijgen dan ook nieuwe en stevigere verpakkingen :)
Ik heb het vrijdag al besteld, zonder een verzendbevestiging te ontvangen? Vandaag ook niet...
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ons excuses hiervoor. :rolleyes:Als je mij jouw ordernummer in een privébericht wilt sturen, pak ik het direct op!
De glutamine die in standaard huismerk whey zit. Wordt die er extra aan toegevoegd of zit die er al in van nature?

Thanks.
WhY Perfection is van nature zo en wordt niets aan toegevoegd om de voedingswaarden te verbeteren.

Ralf

Ik heb gelukkig nooit ergens last van. Top service! :)

Als je whey perfection klaarmaakt en in de koelkast zet in een afgesloten beker, hoelang kan je deze dan bewaren nog?

Ik heb C4 Extreme Pre-workout (orange) & Agmatine Poeder te koop. Ze werken helaas niet zo goed bij mij :( .
Van beide producten zijn er maar 2 schepjes uit. Als je interesse hebt, graag even PM'en!

Ik heb gelukkig nooit ergens last van. Top service! :)
Dankje! Je weet me te vinden, je kan dus altijd op me rekenen!

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Als je whey perfection klaarmaakt en in de koelkast zet in een afgesloten beker, hoelang kan je deze dan bewaren nog?
Ik zou het eigenlijk niet langer doen als een dag. 'Vers' blijft het het lekkerst!

Ralf

Wanneer wordt Beta Alanine Pure en Citrulline Malaat huismerk ongeveer verwacht?

Dankje! Je weet me te vinden, je kan dus altijd op me rekenen!

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Ik zou het eigenlijk niet langer doen als een dag. 'Vers' blijft het het lekkerst!

Ralf

Eiwitten gaan toch langzamerhand verloren wanneer je het al met water oid hebt gemengd? Dacht dat ergens gelezen te hebben.

Wanneer wordt Beta Alanine Pure en Citrulline Malaat huismerk ongeveer verwacht?
De Beta-Alanine hopen we aankomende week al binnen te krijgen. Citrulline Melaat gaat zeker nog 1-2 maand duren.
Altijd goed! :thumbs:
Eiwitten gaan toch langzamerhand verloren wanneer je het al met water oid hebt gemengd? Dacht dat ergens gelezen te hebben.
Ik heb het nog niet eerder gehoord, moet ik eerlijk toegeven.

Ralf

Ik merk dat er in mijn buurt de pakketjes niet meer binnen de 24h binnen komen?
Misschien weer wat bij postnl?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Perfection Variety Box
12 sachets voor 7.50!

Eiwit Traktatie
900 gram (30 shakes) voor 14.50!

Pre+ Pre-workout
30 doseringen voor 19.90!

Ripped!
60 capsules (2 maand) voor 12.50!

Quest Bar
12 repen voor 19.90!

[Link niet meer beschikbaar]

180 capsules voor 12.90!
Ik merk dat er in mijn buurt de pakketjes niet meer binnen de 24h binnen komen?
Misschien weer wat bij postnl?
We hebben onlangs wat nieuwe processen bij ons ingevoerd waardoor afgelopen week de pakketten niet binnen 24 uur geleverd konden worden. We rekenen dat het aankomende week weer geheel geregeld is en je weer op deze service kan rekenen. Daar doen we namelijk ons uiterste best voor. We leuk is, dat de meeste pakketten die in het weekend verzonden worden op maandag geleverd worden :)

Ralf

hmm, vorige week woensdag de taurine besteld. Donderdag was het verkeerde product geleverd.

meteen gemaild, en geprobeerd te bellen. Telefonisch zijn ze nouwelijks te berijken, en per mail
is me al wel verteld dat de taurine verstuurd gaat worden, maar heb nog nieteens een bevestiging of wat
gehad.

in het beste geval is het dus afgelopen woensdag besteld, en komende dinsdag in huis, echt trieste service.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven