Talitha01
Novice
- Waardering
- 1
Ik heb voor Kerst een shirt voor mijn vriend besteld, maar toen mijn pakketje aankwam zat dit shirt er niet bij met de mededeling dat hij uitverkocht was. Nu is hij al een tijdje weer op voorraad en heb ik al een keer gemaild wanneer dit shirt nagezonden wordt. Nu zou mijn pakketje al een week geleden verzonden zijn, maar ik heb nog steeds niks binnen. Mijn ordernummer is C142115
Verder ben ik van plan een product te bestellen waar bij staat dat ik er kassakorting op krijg. Hoeveel houdt deze korting in? Want bij het afrekenen zie ik nergens een korting staan.
Verder ben ik van plan een product te bestellen waar bij staat dat ik er kassakorting op krijg. Hoeveel houdt deze korting in? Want bij het afrekenen zie ik nergens een korting staan.

Het is ongelukkig dat het drie keer op rij bij je fout gaat, wat normaal gesproken nooit gebeurt. Ons excuses hiervoor. Ik heb zojuist voor je gekeken en jouw pakket is reeds verzonden. Je kan er morgen op rekenen
Maar dit kan aan TNT liggen?
Ga ik even voor je uitzoeken. Zodra ik zo meer weet, stuur ik je een privébericht
!