AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb voor Kerst een shirt voor mijn vriend besteld, maar toen mijn pakketje aankwam zat dit shirt er niet bij met de mededeling dat hij uitverkocht was. Nu is hij al een tijdje weer op voorraad en heb ik al een keer gemaild wanneer dit shirt nagezonden wordt. Nu zou mijn pakketje al een week geleden verzonden zijn, maar ik heb nog steeds niks binnen. Mijn ordernummer is C142115
Verder ben ik van plan een product te bestellen waar bij staat dat ik er kassakorting op krijg. Hoeveel houdt deze korting in? Want bij het afrekenen zie ik nergens een korting staan.

Ik heb de 24ste rond etenstijd een bestelling geplaatst maar tot nog toe geen track en trace code ontvangen, normaal zou ik het op zaterdag al binnen gehad hebben. Dit heb ik nog niet eerder gehad, zou hier naar gekeken kunnen worden?

Ordernummer C1514819 KlantnummerGast
Datum24-01-2014

Alles hoort ook perfect te gaan, helemaal met je eens :) Het is ongelukkig dat het drie keer op rij bij je fout gaat, wat normaal gesproken nooit gebeurt. Ons excuses hiervoor. Ik heb zojuist voor je gekeken en jouw pakket is reeds verzonden. Je kan er morgen op rekenen :)

(Bestel nummer 1515463)
Ralf

Helaas is de zending weer uitgesteld tot volgende werkdag :( Maar dit kan aan TNT liggen?

Maar goed, omdat jullie over afgelopen jaren wel wat krediet hebben opgebouwd heb ik net toch nog maar een pakketje met die Quest bars bestelt (C1525807) want die zijn echt geweldig lekker! en met de 2,50 korting actie en de weekaanbieding, wil ik er toch nog maar even gebruik van maken!

Beste B&F,

Vrijdag de 24e heb ik, rond 16.00, een bestelling geplaatst met ordernummer C1515446. Ik heb echter nog geen bevestiging van verzending ontvangen en dus ook nog niks binnen gehad. Normaliter zou ik dit de zaterdag of eventueel maandag (vandaag) hebben ontvangen.

Zouden jullie dit even voor mij willen nakijken?

Alvast bedankt!

Hoi ik heb afgelopen zaterdag order C1517671geplaatst en heb tot heden nog geen track en trace mail ontvangen. Hoop eigenlijk het pakker morgen wel te ontvangen. Kan dat aib ff nagekeken worden ? Alvast bedankt :-)

Die ga ik ook proberen, net besteld :D
Bedankt voor je bestelling :) Morgen in huis!
Ik heb voor Kerst een shirt voor mijn vriend besteld, maar toen mijn pakketje aankwam zat dit shirt er niet bij met de mededeling dat hij uitverkocht was. Nu is hij al een tijdje weer op voorraad en heb ik al een keer gemaild wanneer dit shirt nagezonden wordt. Nu zou mijn pakketje al een week geleden verzonden zijn, maar ik heb nog steeds niks binnen. Mijn ordernummer is C142115
Verder ben ik van plan een product te bestellen waar bij staat dat ik er kassakorting op krijg. Hoeveel houdt deze korting in? Want bij het afrekenen zie ik nergens een korting staan.
Wat betreft het shirt ga ik even voor je uitzoeken. Dan heb ik wel even het volledige ordernummer nodig :) Dit nummer klopt helaas niet. Wat betreft de kassakorting: dit werkt alleen op kassakortingproducten waarvan de totale waarde boven de 45 euro is. Deze wordt dan automatisch verrekend in jouw winkelwagen. Hier vind je het visueel op onze site.
Ik heb de 24ste rond etenstijd een bestelling geplaatst maar tot nog toe geen track en trace code ontvangen, normaal zou ik het op zaterdag al binnen gehad hebben. Dit heb ik nog niet eerder gehad, zou hier naar gekeken kunnen worden?

Ordernummer C1514819 KlantnummerGast
Datum24-01-2014
Dat klinkt inderdaad niet goed. Mijn excuses hiervoor. :rolleyes:Ga ik even voor je uitzoeken. Zodra ik zo meer weet, stuur ik je een privébericht :)
Helaas is de zending weer uitgesteld tot volgende werkdag :( Maar dit kan aan TNT liggen?

Maar goed, omdat jullie over afgelopen jaren wel wat krediet hebben opgebouwd heb ik net toch nog maar een pakketje met die Quest bars bestelt (C1525807) want die zijn echt geweldig lekker! en met de 2,50 korting actie en de weekaanbieding, wil ik er toch nog maar even gebruik van maken!
Wat betreft je eerste pakketje is inderdaad raar. Deze zou vandaag afgeleverd moeten worden. Ik ga er vanuit dat deze opnieuw gesorteerd wordt vannacht en morgen aangeboden :)
OrdernummerC1516444

Ik heb http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/cytosport/muscle-milk/ besteld vanwege de lactose vrij maar op de pot die ik heb gekregen staat nergens vermeld dat het lactose vrij is. De print komt niet overeen met het label op de site. Is hier iets misgegaan en of is dit product lactose vrij ?
Bedankt voor je feedback. Ik heb het voor de zekerheid er alvast afgehaald, we willen onze klanten natuurlijk niet misleiden. Wat betreft jouw vraag, dit zal ik morgen even voor je uitzoeken. Ik pak er dan even een pot bij :)
Beste B&F,

Vrijdag de 24e heb ik, rond 16.00, een bestelling geplaatst met ordernummer C1515446. Ik heb echter nog geen bevestiging van verzending ontvangen en dus ook nog niks binnen gehad. Normaliter zou ik dit de zaterdag of eventueel maandag (vandaag) hebben ontvangen.

Zouden jullie dit even voor mij willen nakijken?

Alvast bedankt!
Natuurlijk ga ik dat even voor je uitzoeken. Zodra ik meer weet, stuur ik je direct een privébericht :)
Hoi ik heb afgelopen zaterdag order C1517671geplaatst en heb tot heden nog geen track en trace mail ontvangen. Hoop eigenlijk het pakker morgen wel te ontvangen. Kan dat aib ff nagekeken worden ? Alvast bedankt :-)
Natuurlijk ga ik dat even voor je na. Ik pak het direct op en zodra ik meer weet, krijg je direct een privébericht!

Ralf

Ik kijk teveel naar dit topic, krijg nu ook zin om te bestellen :')

Bedankt voor je feedback. Ik heb het voor de zekerheid er alvast afgehaald, we willen onze klanten natuurlijk niet misleiden. Wat betreft jouw vraag, dit zal ik morgen even voor je uitzoeken. Ik pak er dan even een pot bij :)

Ralf

Hi Ralf,

Punt is een beetje dat ik dit speciaal voor mn vriendinnetje had gekocht want die heeft een intolerantie tegen lactose. Als het toch lactose blijkt te bevatten heb ik er niet zoveel aan...

Bedankt voor je bestelling :) Pakketje is goed bij ons aangekomen en wordt nog verwerkt. Je krijgt een verzendbevestiging zodra het pakket verzonden is.
Hi Ralf,

Punt is een beetje dat ik dit speciaal voor mn vriendinnetje had gekocht want die heeft een intolerantie tegen lactose. Als het toch lactose blijkt te bevatten heb ik er niet zoveel aan...
Begrijp ik helemaal :) Daarom check ik het morgen even. Met melkproducten moet je er altijd dubbel op letten, dit omdat heel weinig producten lactose vrij zijn.

Ralf

Hoihoi B&F,

Is het mogelijk om wat extra whey samples bij mijn bestelling te kriigen? Uw ordernummer is: C1527700

De wat minder gangbare smaken, dus niet vanille, aardbei, choc maar de wat exotischere smaken (bv cappuccino of ice coffee). Ik ben namelijk altijd nieuwsgierig maar durf het niet aan om te kopen.

Alvast bedankt :D!

Topproduct.

Wat betreft het shirt ga ik even voor je uitzoeken. Dan heb ik wel even het volledige ordernummer nodig :) Dit nummer klopt helaas niet. Wat betreft de kassakorting: dit werkt alleen op kassakortingproducten waarvan de totale waarde boven de 45 euro is. Deze wordt dan automatisch verrekend in jouw winkelwagen. Hier vind je het visueel op onze site.

Ralf

Ah shit sorry, was een vijf vergeten. Ordernummer is C1421155

Enig idee wanneer de zinc tabletten van now op voorraad zijn? Ik heb me al ingeschreven voor dit product.

Een ander vraag is of jullie een koper(los) supplement hebben.

Hoihoi B&F,

Is het mogelijk om wat extra whey samples bij mijn bestelling te kriigen? Uw ordernummer is: C1527700

De wat minder gangbare smaken, dus niet vanille, aardbei, choc maar de wat exotischere smaken (bv cappuccino of ice coffee). Ik ben namelijk altijd nieuwsgierig maar durf het niet aan om te kopen.

Alvast bedankt :D!

Topproduct.
Bedankt voor je bestelling :) Gaan we netjes voor je verwerken! :thumbs: Helaas is het zo dat we niet kunnen beloven of we er sachets extra bij stoppen en zoja, welke smaken we erbij stoppen, maar we doen ons best!
Ah shit sorry, was een vijf vergeten. Ordernummer is C1421155
Ik pak het morgen direct voor je op! Hoor je dan van mij via een privébericht dé hoe en wat! :)

Enig idee wanneer de zinc tabletten van now op voorraad zijn? Ik heb me al ingeschreven voor dit product.

Een ander vraag is of jullie een koper(los) supplement hebben.
We hopen met 1-2 weken de Now Foods voorraad weer flink aan te vullen. De bestelling is net geplaatst en dan duurt het vaak nog 1-2 weken omdat het rechstreeks uit Amerika komt. Ik moet wat betreft de Koper even navragen. Mocht ik daar meer over horen, plaats ik het hier!

Ralf

Hoorde dat jullie veel aanbiedingen hadden? Morgen gelijk kijken e vast bestellen! Goedbezigg

Ralf

Ik heb ook nog niets vernomen van mijn order:

OrdernummerC1521042

scoopez

Hey guys, wanneer komt de vit D 5000iu binnen? Dan kan ik mijn bestelling plaatsen. :)

Hoorde dat jullie veel aanbiedingen hadden? Morgen gelijk kijken e vast bestellen! Goedbezigg
Ja zeker! Hele mooie weekaanbiedingen, Superfood aanbiedingen, BSN Deals en ook nog een SALE gevuld met producten:eek:!
Ralf

Ik heb ook nog niets vernomen van mijn order:

OrdernummerC1521042

scoopez
Ik ga het direct bekijken en stuur ik je een privébericht :)
Hey guys, wanneer komt de vit D 5000iu binnen? Dan kan ik mijn bestelling plaatsen. :)
We rekenen erop dat deze met een week of 4 dat de huismerkvariant weer voorradig is. We hebben natuurlijk ook nog van andere merken D3 :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven