Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke.... get the point...:rolleyes:
maar dan nog de timing. Mag het met eten etc... dat soort dingen. Zo staat er bijvoorbeeld bij de ZMA niet bij dat je het niet met zuivel mag nemen.

Leuk trouwens zo een nieuwe B&F hulp. :D

Lijkt mij dat als het niet aangegeven staat, het geen bal uitmaakt. Sky gebruikt het en neemt gewoon savonds (poeder dan) voor het slapengaan. Wel of niet gegeten maakt niet uit.

Bedankt voor je bestelling. Regelen we voor je! :) Wat is jouw ordernummer? Dan controleer ik het even extra voor je!

he ralf dit zijn ze: C1529827 & C1529150 top
Beide (of drie?! Ik zie nog een derde staan) orders zijn goed binnen en worden zo snel mogelijk verwerkt :) We kunnen niet garanderen dat het morgen komt, maar we doen ons best!
ralf,

OrdernummerC1521042

De smaak mag vanila almond crunch zijn of peanut butter en jelly.

Paul
Paul, top dankjewel! :thumbs: Ga ik voor je regelen en er alles nog aan doen om het vanavond te verzenden. Houd je mailbox in de gaten ;)
Lol, wil ik eindelijk bestellen, zijn ze bezig met onderhoud :roflol:
Nja, straks nog maar eens dan :p

Verkopen jullie geen trainingsbroek meer? :eek:
Haha, soms even een hele kleine update om bepaalde zaken nog klantvriendelijker te maken. Je moet er wat voor over hebben he:D De trainingsbroeken van ons eigen merk gaan eruit. We willen graag betere en mooiere kwaliteit eigen merk kleding hebben. Waar hard aan gewerkt wordt :)
Ook een dag vertraging..dacht van het weekend nog gelezen te hebben dat alles deze week gewoon weer in orde zou zijn?
We doen er alles aan om alles weer goed te laten verlopen. Heb je voor mij jouw ordernummer? Dan check ik het even voor je :)
wanneer zijn er weer andere kleuren van de smartshaker voorradig ?
Durf ik helaas niet te zeggen, mijn excuses. Smart Shake is altijd enorm lastig inkopen en er zijn altijd verschillende kleuren voorradig. We hopen met 1-2 weken.
Eerste keer dat het bij mij ook vertraagd binnen is gekomen. Het gaat erg goed met b&f en dat merk je volgens mij deels ook wel hieraan. Ik kan ermee leven zeker voor de mooie prijzen die ze handteren en de manier dat ze deze late levering hebben aangepakt kan ik alleen maar happy over zijn. Bedankt :-)

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

Oja en de mass perfection hazelnut caramel is ernstig lekker ! Voelt bijna als valsspelen aan haha.
Bedankt voor je complimenten. :thumbs: Het is momenteel heel erg druk en wij vinden, ondanks dat, dat je altijd dé beste service moet blijven leveren. Dat houd in, snel bereikbaar, goede dienstverlening en uiteraard ook snelle levering. Dat laatste werken we nu kei hard aan en hopen dat het snel weer "zoals" normaal wordt. Je complimenten over de Mass Perfection zijn en blijven de leukste. De beste weightgainer op de markt en dan ook nog eens lekker van smaak :) Geniet ervan en succes met groeien!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik stuur je direct even een privébericht met betrekking tot de Muscle Milk!
Ik heb van Olimp de Ressurector gekocht een post-workout maar het is me niet duidelijk hoeveel schepjes er op hoeveel water moet ...? op de verpakking staat 4,5 scoops or 8 flat tablespoons in 120 ml water ??? en bij jullie op de site staat alleen oplossen in 250 ml water maar niet hoeveel scoops graag wat info ?

4,5 scoop op 120 ml water ik vraag me af op het dan hellemaal oplost.....
Het klopt inderdaad dat het 4,5 scoop is. Het is de bedoeling dat je 60 gram oplost in 120 ml water. Echter vinden we dat persoonlijk te weinig, vandaar we meer adviseren. 250ml is inderdaad de beste keus :) Als je dat mengt, moet het goed komen.
Als je denkt dat het niet allemaal oplost, zal je misschien die 4,5 scoop gewoon in de 250 ml moeten proberen? Het is even testen, ook is het uitproberen wat jij lekker vindt.
Goede tip, dankjewel! :thumbs:
Wow, een mooi compliment. Dankje!!
Pakketje weer netjes geleverd. :D
Thanks weer voor de goede service!

Ik heb nu de Gaba besteld. Wanneer/hoeveel adviseren jullie om het in te nemen?
Graag gedaan Marina! :) Leuk om te horen. Ik raad aan om de dosering aan te houden op de verpakking. Je kan het het beste doen een uur voor het slapen, met je laatste maaltijd (indien je die neemt).
B&F reageert zelf niet :') sorry :D

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

Kijk op de site..

"Neem als voedingssupplement 1-3 maals daags 1 capsule."
Haha, maakt niet. Dankjewel voor je hulp! :thumbs:
26-01-2014 bestelling geplaats voor mn vriendin, betaald maar nog steeds geen mail met track&trace.

OrdernummerC1521830

Is deze wel verstuurd?
Dat is inderdaad vreemd waarom deze pas vandaag ons warenhuis gaat verlaten. Ons excuses hiervoor. Je bestelling wordt vandaag nog verstuurd. Je kan erop rekenen dat het morgen bij je aankomt :) Houd voor de zekerheid de mailbox even in de gaten.
't bevat enkel pinda's, dus dan is 't vrij van transvetten toch?
Klopt inderdaad. De Pindapasta is vrij van transvetten :)
Ralf

Wat jammer, wilde zo graag een B&F broek :(

Heb trouwens wel bestelling gedaan :D
C1530235

Graag gedaan Marina! :) Leuk om te horen. Ik raad aan om de dosering aan te houden op de verpakking. Je kan het het beste doen een uur voor het slapen, met je laatste maaltijd (indien je die neemt).
Inderdaad top service. ;)
Hou ik het aan. Pak ik ochtend middag en avond. En ja.. ik neem nog een maaltijd vlak voor het slapen. Pak ik het daarbij. Ben benieuwd naar de werking.. is nogal wat stress momenteel...

Wat jammer, wilde zo graag een B&F broek :(

Heb trouwens wel bestelling gedaan :D
C1530235
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes en snel voor je verwerken! :) Ik zag de Smart Bar voorbij komen, deze is echt erg, erg lekker! En dat met deze voedingswaarden :thumbs:

Inderdaad top service. ;)
Hou ik het aan. Pak ik ochtend middag en avond. En ja.. ik neem nog een maaltijd vlak voor het slapen. Pak ik het daarbij. Ben benieuwd naar de werking.. is nogal wat stress momenteel...
Super, ik ben erg benieuwd! Houd ons op de hoogte!

Ralf

Ik zoek een goede pre-wo zonder creatine, tips?

klopt ralf moest nog even wat bij voor een maat van me, oke ik hoop het wel.. mag ik vragen wat er mis gaat de laatste 2 weken? :P

Net een bestelling (kleine) gedaan. Zou super zijn als er misschien een pre work out sample bij zou kunnen. C1532240 is het order nummer.

Weet niet of het uberhaupt mogelijk is :D

klopt ralf moest nog even wat bij voor een maat van me, oke ik hoop het wel.. mag ik vragen wat er mis gaat de laatste 2 weken? :P
Alles gaat goed hoor :) Echter is de verzending van de pakketten niet optimaal. We hopen dit zo snel mogelijk weer opgelost te hebben :)
Net een bestelling (kleine) gedaan. Zou super zijn als er misschien een pre work out sample bij zou kunnen. C1532240 is het order nummer.

Weet niet of het uberhaupt mogelijk is :D
Ik zou het graag voor je willen doen, maar helaas zijn er geen pre-workout samples op dit moment. :) Bedankt voor je bestelling en deze gaan we zo snel mogelijk voor je verwerken!
Swollen is er een zonder creatine toch, en n goede vind ik.
Swollen is al enige tijd uitverkocht, dus ik weet dat niet meer precies. Jack3d Micro weet ik het wel zeker van, vandaar ik deze noemde :) Eventueel zelf een pre-workout samenstellen kan natuurlijk ook altijd! :)
Ik zie je berichtje wel verschijnen!
Top, komt er NU aan!! :cool:

Ralf

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

Whey Perfection Variety Box
12 sachets voor 7.50!

Eiwit Traktatie
900 gram (30 shakes) voor 14.50!

Pre+ Pre-workout
30 doseringen voor 19.90!

Ripped!
60 capsules (2 maand) voor 12.50!

Quest Bar
12 repen voor 19.90!

[Link niet meer beschikbaar]

180 capsules voor 12.90!

Net maar ff 2 van die smart bars besteld, ben benieuwd of ze net zo goed zijn als de perfections!

21.50 besteld dus we gaan zien of voor 22.00 bestellen = de volgende dag binnen kan worden waargemaakt :)

Hoe zien de smartbars er uit?
Zit er net als bij de perfection bar een lekker laagje chocolade omheen?
Twijfel om ze te bestellen omdat ik dat soort dingen niet altijd even lekker vind.

Hoi Ralf,

Ik had maandag een bestelling gedaan en dinsdag mijn T&T ontvangen, helaas nog niets vernomen en de T&T lijkt nog niet aangemeld te staan.. Krijg ik het vandaag wel binnen? Ik had bij het bestellen gekozen voor een ander afleveradres omdat ik tot vandaag elders in het land ben dan de rest van de week.
Ordernummer: C1527528

Ik hoor het graag, zit al een week zonder Whey!!! :( :(, haha.

Edit: Net een mail van PostNL gehad dat mijn pakket tussen 12:00 en 14:00 bezorgd zal worden gelukkig :).

Laatst bewerkt:
Ik zit met hetzelfde probleem, afgelopen zaterdag besteld maar nog geen track & trace of antwoord op mail.

OrdernummerC1518319

Ik heb vanochtend vintage ontdekt bij mij in de gym! (Sport & Fitness, Markerkant te Almere).
Wat een vooruitgang heren. Ik zou niet weten van welk tijdperk dit is want ik ken dit logo niet en bestel denk ik al 2 a 3 jaar bij jullie haha.
21j7ltv.jpg

(even vergeten dat ImageShack niet kon)

Gisteren om half 10 besteld, geen mail gehad.
Vertraging weer dus?

C1532281

Zojuist de smartbars maar besteld, moet ze toch eens proberen! (en natuurlijk de pindakaas! yum!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven