Bedankt voor je bestelling. Regelen we voor je!

Wat is jouw ordernummer? Dan controleer ik het even extra voor je!
he ralf dit zijn ze: C1529827 & C1529150 top
Beide (of drie?! Ik zie nog een derde staan) orders zijn goed binnen en worden zo snel mogelijk verwerkt

We kunnen niet garanderen dat het morgen komt, maar we doen ons best!
ralf,
OrdernummerC1521042
De smaak mag vanila almond crunch zijn of peanut butter en jelly.
Paul
Paul, top dankjewel!

Ga ik voor je regelen en er alles nog aan doen om het vanavond te verzenden. Houd je mailbox in de gaten
Lol, wil ik eindelijk bestellen, zijn ze bezig met onderhoud

Nja, straks nog maar eens dan
Verkopen jullie geen trainingsbroek meer?
Haha, soms even een hele kleine update om bepaalde zaken nog klantvriendelijker te maken. Je moet er wat voor over hebben he

De trainingsbroeken van ons eigen merk gaan eruit. We willen graag betere en mooiere kwaliteit eigen merk kleding hebben. Waar hard aan gewerkt wordt
Ook een dag vertraging..dacht van het weekend nog gelezen te hebben dat alles deze week gewoon weer in orde zou zijn?
We doen er alles aan om alles weer goed te laten verlopen. Heb je voor mij jouw ordernummer? Dan check ik het even voor je
wanneer zijn er weer andere kleuren van de smartshaker voorradig ?
Durf ik helaas niet te zeggen, mijn excuses. Smart Shake is altijd enorm lastig inkopen en er zijn altijd verschillende kleuren voorradig. We hopen met 1-2 weken.
Eerste keer dat het bij mij ook vertraagd binnen is gekomen. Het gaat erg goed met b&f en dat merk je volgens mij deels ook wel hieraan. Ik kan ermee leven zeker voor de mooie prijzen die ze handteren en de manier dat ze deze late levering hebben aangepakt kan ik alleen maar happy over zijn. Bedankt :-)
---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------
Oja en de mass perfection hazelnut caramel is ernstig lekker ! Voelt bijna als valsspelen aan haha.
Bedankt voor je complimenten.

Het is momenteel heel erg druk en wij vinden, ondanks dat, dat je altijd dé beste service moet blijven leveren. Dat houd in, snel bereikbaar, goede dienstverlening en uiteraard ook snelle levering. Dat laatste werken we nu kei hard aan en hopen dat het snel weer "zoals" normaal wordt. Je complimenten over de
Mass Perfection zijn en blijven de leukste. De beste weightgainer op de markt en dan ook nog eens lekker van smaak

Geniet ervan en succes met groeien!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En?
Ik stuur je direct even een privébericht met betrekking tot de Muscle Milk!
Ik heb van Olimp de Ressurector gekocht een post-workout maar het is me niet duidelijk hoeveel schepjes er op hoeveel water moet ...? op de verpakking staat 4,5 scoops or 8 flat tablespoons in 120 ml water

en bij jullie op de site staat alleen oplossen in 250 ml water maar niet hoeveel scoops graag wat info ?
4,5 scoop op 120 ml water ik vraag me af op het dan hellemaal oplost.....
Het klopt inderdaad dat het 4,5 scoop is. Het is de bedoeling dat je 60 gram oplost in 120 ml water. Echter vinden we dat persoonlijk te weinig, vandaar we meer adviseren. 250ml is inderdaad de beste keus

Als je dat mengt, moet het goed komen.
Als je denkt dat het niet allemaal oplost, zal je misschien die 4,5 scoop gewoon in de 250 ml moeten proberen? Het is even testen, ook is het uitproberen wat jij lekker vindt.
Goede tip, dankjewel!
Wow, een mooi compliment. Dankje!!
Pakketje weer netjes geleverd.

Thanks weer voor de goede service!
Ik heb nu de Gaba besteld. Wanneer/hoeveel adviseren jullie om het in te nemen?
Graag gedaan Marina!

Leuk om te horen. Ik raad aan om de dosering aan te houden op de verpakking. Je kan het het beste doen een uur voor het slapen, met je laatste maaltijd (indien je die neemt).
B&F reageert zelf niet :') sorry

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------
Kijk op de site..
"Neem als voedingssupplement 1-3 maals daags 1 capsule."
Haha, maakt niet. Dankjewel voor je hulp!
26-01-2014 bestelling geplaats voor mn vriendin, betaald maar nog steeds geen mail met track&trace.
OrdernummerC1521830
Is deze wel verstuurd?
Dat is inderdaad vreemd waarom deze pas vandaag ons warenhuis gaat verlaten. Ons excuses hiervoor. Je bestelling wordt vandaag nog verstuurd. Je kan erop rekenen dat het morgen bij je aankomt

Houd voor de zekerheid de mailbox even in de gaten.
't bevat enkel pinda's, dus dan is 't vrij van transvetten toch?
Klopt inderdaad. De
Pindapasta is vrij van transvetten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf