MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yeah, pakketje binnen met de smart bars en de caseïne. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik de smart bar niet echt vind smaken naar cookies, maar gewoon chocola, maar voor een eiwitreep vind ik het erg smakelijk :D

Pakket ontvangen. Man wat is die pinda pasta/pindakaas geil!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Net maar ff 2 van die smart bars besteld, ben benieuwd of ze net zo goed zijn als de perfections!

21.50 besteld dus we gaan zien of voor 22.00 bestellen = de volgende dag binnen kan worden waargemaakt :)
Bedankt voor je bestelling :) Daar gaan we hard mee aan de slag. Ik verwacht het eerlijk gezegd niet dat je het vandaag geleverd hebt gekregen, mijn excuses ervoor.
Kleding is enorm lastig leverbaar, we hopen met 3-4 weken wel weer dat Best Body voorradig komt :) En dan bedoel ik ook, bijna hun gehele assortiment!
Hoe zien de smartbars er uit?
Zit er net als bij de perfection bar een lekker laagje chocolade omheen?
Twijfel om ze te bestellen omdat ik dat soort dingen niet altijd even lekker vind.
De Smart Bars zijn enorm lekker. Lekker van structuur, netzoals de Perfection Bar met hele goede smaken :)
Hoi Ralf,
Ik had maandag een bestelling gedaan en dinsdag mijn T&T ontvangen, helaas nog niets vernomen en de T&T lijkt nog niet aangemeld te staan.. Krijg ik het vandaag wel binnen? Ik had bij het bestellen gekozen voor een ander afleveradres omdat ik tot vandaag elders in het land ben dan de rest van de week.
Ordernummer: C1527528

Ik hoor het graag, zit al een week zonder Whey!!! :( :(, haha.

Edit: Net een mail van PostNL gehad dat mijn pakket tussen 12:00 en 14:00 bezorgd zal worden gelukkig :).
Top, goed om te horen dat het pakket alsnog vandaag geleverd is :) Veel plezier met je producten! :wl:
Ik zit met hetzelfde probleem, afgelopen zaterdag besteld maar nog geen track & trace of antwoord op mail.

OrdernummerC1518319
Dat is inderdaad vreemd, ik ga het direct voor je uitzoeken en je een bericht sturen!
Ik heb vanochtend vintage ontdekt bij mij in de gym! (Sport & Fitness, Markerkant te Almere).
Wat een vooruitgang heren. Ik zou niet weten van welk tijdperk dit is want ik ken dit logo niet en bestel denk ik al 2 a 3 jaar bij jullie haha.
21j7ltv.jpg

(even vergeten dat ImageShack niet kon)
Hahaha wat cool! Dat is één van onze eerste bidonnen. Dat is toch al zo snel 4-5 jaar!:eek: Nog steeds geen nieuwe nodig zeker? ;)
Gisteren om half 10 besteld, geen mail gehad.
Vertraging weer dus?

C1532281
Pakketje is reeds verzonden en zal morgen bij je aankomen. Mijn excuses hiervoor!
Zojuist de smartbars maar besteld, moet ze toch eens proberen! (en natuurlijk de pindakaas! yum!)
De Smart Bars zijn echt een hele goede keus. Gaan je zeker bevallen :meal:
Yeah, pakketje binnen met de smart bars en de caseïne. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik de smart bar niet echt vind smaken naar cookies, maar gewoon chocola, maar voor een eiwitreep vind ik het erg smakelijk :D
Dankjewel voor je compliment. Het was je opgevallen dat ik er wat extra's bij had gedaan? ;)
Sorry, ons excuses voor het ongemak. We rekenen erop dat het in de toekomst weer beter zal gaan!
Pakket ontvangen. Man wat is die pinda pasta/pindakaas geil!
Lekker lekker lekker :meal: De Pindapasta is enorm smakelijk he!

Oooh was me helemaal niet opgevallen (had niet alles uitgepakt). Heel erg bedankt! Toppie :D
Ik post zo even een foto van de binnenkant van een smart bar voor gcjoel.

Oooh was me helemaal niet opgevallen (had niet alles uitgepakt). Heel erg bedankt! Toppie :D
Ik post zo even een foto van de binnenkant van een smart bar voor gcjoel.
Hahaha, wat leuk! Hoe blij je kan zijn met de Smart Bar :D

Ralf

pindapasta is hier positief bevonden! veel natuurlijker en gezonder. ik merk nu pas hoeveel zout er wel niet in zit in die andere.

gelukkig meteen 5 potten besteld!

Bestaat die pinda'pasta' echt voor 100% uit pinda's?

Bij mij in de buurt verkopen ze dat ook bij zo'n biologische winkel, maar moet wel zeggen dat die echt nauwelijks smeerbaar is en als je hem een tijdje laat staan gaat de olie bovendrijven. Moet je hem eerst weer zien door te roeren.

Hoe zit dat met deze?

Vind het in ieder geval een goede toevoeging aan het assortiment! :thumbs:

Ik heb vandaag overdag rond 14:30 uur wat supps besteld, maar nog steeds geen verzendbevestiging. Tot nu toe kwam ie altijd de zelfde dag nog binnen:
C1534416

Laatst bewerkt:
:eek::eek:
pindapasta is hier positief bevonden! veel natuurlijker en gezonder. ik merk nu pas hoeveel zout er wel niet in zit in die andere.

gelukkig meteen 5 potten besteld!
Super, bedankt voor je complimenten. De Pindapasta is heerlijk!
Bestaat die pinda'pasta' echt voor 100% uit pinda's?

Bij mij in de buurt verkopen ze dat ook bij zo'n biologische winkel, maar moet wel zeggen dat die echt nauwelijks smeerbaar is en als je hem een tijdje laat staan gaat de olie bovendrijven. Moet je hem eerst weer zien door te roeren.

Hoe zit dat met deze?

Vind het in ieder geval een goede toevoeging aan het assortiment! :thumbs:
Het is inderdaad wel zo dat de er een beetje olie bovenop de pindapasta drijft, maar dat is in principe nog heel goed smeerbaar hoor :)
:thumbs:
Ik heb vandaag overdag rond 14:30 uur wat supps besteld, maar nog steeds geen verzendbevestiging. Tot nu toe kwam ie altijd de zelfde dag nog binnen:
C1534416
Je bestelling is goed bij ons aangekomen hoor, maar door extreme drukte kan het voorkomen dat je pakket een dag later geleverd wordt. Ons excuses hiervoor.

Ralf

Vraagje,

Zijn de smaken van Whey Perfection en Isolaat Perfection zo goed als hetzelfde? Of is er duidelijk verschil te merken? Ik ga overstappen op Isolaat en deze arme student wilt het risico niet lopen om een pot te bestellen die hij achteraf niet lekker vindt xD

Vraagje,

Zijn de smaken van Whey Perfection en Isolaat Perfection zo goed als hetzelfde? Of is er duidelijk verschil te merken? Ik ga overstappen op Isolaat en deze arme student wilt het risico niet lopen om een pot te bestellen die hij achteraf niet lekker vindt xD
Isolaat is minder zoet vind ik. Ben fan van vanille en fresh berry. Zowel met water als yoghurt/kwark.
Maar smaken is altijd iets persoonlijks. Zo hou ik niet van zoet en bevalt de isolaat me prima.

Isolaat is minder zoet vind ik. Ben fan van vanille en fresh berry. Zowel met water als yoghurt/kwark.
Maar smaken is altijd iets persoonlijks. Zo hou ik niet van zoet en bevalt de isolaat me prima.

Thanks voor je reactie! Smaak is idd iets persoonlijks, ben ook niet zo van zoet dus komt goed uit. Zolang het maar niet 'nep' gaat smaken..

Thanks voor je reactie! Smaak is idd iets persoonlijks, ben ook niet zo van zoet dus komt goed uit. Zolang het maar niet 'nep' gaat smaken..
Ik vind het zelf minder nep smaken dan whey omdat het minder zoet is. De vanille in de kwark en yoghurt maakt het gewoon vanille kwark/yoghurt wat ik erg lekker vind. Fresh berry is wat zoetig maar ook fris. Ik vond dat een lekkere als afwisseling naast de vanille. Maar vanille is mijn voorkeur.
Denk dat je het toch gewoon eens moet proberen. Het is en blijft jouw smaak of het zal bevallen. :)

Ook bestelling gedaan, mail gehad dat het morgen geleverd word.
Dus komt in orde thanks B&f

Ralf,

Bedankt voor de goede oplossing omtrent de vertraging van mijn bestelling!
Top service :)

Wat hebben jullie toch een fijne overzichtelijke site zeg vergeleken met XXL. Een dikke onoverzichtelijke schreeuwende bende op die site.

• Like
Waarderingen: B&F
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven