De Isolaat Perfection smaakt iets minder "romig" dan de Whey Perfection. Daardoor is de smaak iets anders, maar ik vind zowel de Whey Perfection als Isolaat heel erg lekkerVraagje,
Zijn de smaken van Whey Perfection en Isolaat Perfection zo goed als hetzelfde? Of is er duidelijk verschil te merken? Ik ga overstappen op Isolaat en deze arme student wilt het risico niet lopen om een pot te bestellen die hij achteraf niet lekker vindt xD
Mocht je twijfelen zou je altijd eens een variety pack kunnen overwegen. Deze bieden we van zowel de Isolaat als Whey Perfection aan.Top, helemaal goed. Jij natuurlijk ook bedanktOok bestelling gedaan, mail gehad dat het morgen geleverd word.
Dus komt in orde thanks B&f
Daar kun je altijd op rekenen, jij ook bedanktRalf,
Bedankt voor de goede oplossing omtrent de vertraging van mijn bestelling!
Top service![]()
Wow, wat een mooi compliment. Het gebruikersgemak is enorm belangrijk evenals de rest. We vinden het leuk om te horen dat het lukt. Binnenkort, zal er een grote update plaatsvinden, waarmee we dit nog beter willen maken. Het gebruikersgemak is het belangrijkste aan een websiteWat hebben jullie toch een fijne overzichtelijke site zeg vergeleken met XXL. Een dikke onoverzichtelijke schreeuwende bende op die site.

Ralf

Vandaar ook deze