Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje,

Zijn de smaken van Whey Perfection en Isolaat Perfection zo goed als hetzelfde? Of is er duidelijk verschil te merken? Ik ga overstappen op Isolaat en deze arme student wilt het risico niet lopen om een pot te bestellen die hij achteraf niet lekker vindt xD
De Isolaat Perfection smaakt iets minder "romig" dan de Whey Perfection. Daardoor is de smaak iets anders, maar ik vind zowel de Whey Perfection als Isolaat heel erg lekker :) Mocht je twijfelen zou je altijd eens een variety pack kunnen overwegen. Deze bieden we van zowel de Isolaat als Whey Perfection aan.
Ook bestelling gedaan, mail gehad dat het morgen geleverd word.
Dus komt in orde thanks B&f
Top, helemaal goed. Jij natuurlijk ook bedankt :thumbs:
Ralf,

Bedankt voor de goede oplossing omtrent de vertraging van mijn bestelling!
Top service :)
Daar kun je altijd op rekenen, jij ook bedankt :thumbs:
Wat hebben jullie toch een fijne overzichtelijke site zeg vergeleken met XXL. Een dikke onoverzichtelijke schreeuwende bende op die site.
Wow, wat een mooi compliment. Het gebruikersgemak is enorm belangrijk evenals de rest. We vinden het leuk om te horen dat het lukt. Binnenkort, zal er een grote update plaatsvinden, waarmee we dit nog beter willen maken. Het gebruikersgemak is het belangrijkste aan een website :)

Ralf

"Bedankt voor je begrip. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het pakket wordt nu verwerkt en met 1-2 uur zal je een verzendbevestiging krijgen. Je kan erop rekenen dat het morgen bij je aankomt.

Ralf"

Dit was dinsdag, het is nu donderdag en krijg nu bericht dat ik vrijdag pas mijn pakket met ordernummer C1526506 binnenkrijg...
top dit

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

"Bedankt voor je begrip. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het pakket wordt nu verwerkt en met 1-2 uur zal je een verzendbevestiging krijgen. Je kan erop rekenen dat het morgen bij je aankomt.

Ralf"

Dit was dinsdag, het is nu donderdag en krijg nu bericht dat ik vrijdag pas mijn pakket met ordernummer C1526506 binnenkrijg...
top dit

Ralf"

top dit

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

Ralf"

top dit
Dat is zeker niet top! Mijn excuses hiervoor. Ik ga het uitzoeken, want het pakket staat 2 dagen geleden als verzonden in ons systeem. Zodra ik meer weet, ontvang je een privébericht!

Ralf

Ralf, ik heb mijn bestelling wel netjes binnen gekregen maar hij is niet compleet. Kun je even kijken of er nog een nalevering komt of is er iets mis gegaan bij het inpakken?
C1520383

Ralf, ik heb mijn bestelling wel netjes binnen gekregen maar hij is niet compleet. Kun je even kijken of er nog een nalevering komt of is er iets mis gegaan bij het inpakken?
C1520383
Dat is niet de bedoeling natuurlijk, ons excuses hiervoor. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd, dan pakken we het direct voor je op!

Ralf

bestelling niet in orde

beste body en fit,

Al reeds 5 jaar doe ik al mijn bestellingen via jullie,was altijd super tevreden

Deze keer is het wel grondig misgelopen:(

Betaald op 20/01 vandaag 30/01 bestelling binnen gekregen

onderaan bon staat dat mijn pot whey perfection 4540 gram (white chocolate) nog moet worden nageleverd..

Mijn emmer total proteine 4540 gr (vanille) zat er ook niet bij , maar daarvan staat er niets onderaan op de bon vermeld :(

Ik zit nu zo goed als zonder eiwitten nu,

Khoop op een snelle afhandeling van dit probleem ,zodat ik verder in de toekomst verder met jullie kan blijven samenwerken .

order nr c1499475

Ralf er zijn meer forums waar jullie actief zijn, het regent te late pakjetjes het zou je sieren om daar ook gewoon te blijven reageren.
gister voor 250e handel bestel en wederom komt het te laat.
vorige pakket was te laat en beschadigd en niet compleet.
geld voor het ontbrekende pakket tot vandaag nog niet geretourneerd.
Nu zeur ik niet zo snel maar dit is waardeloos man.

Wow, wat een mooi compliment. Het gebruikersgemak is enorm belangrijk evenals de rest. We vinden het leuk om te horen dat het lukt. Binnenkort, zal er een grote update plaatsvinden, waarmee we dit nog beter willen maken. Het gebruikersgemak is het belangrijkste aan een website :)

Ralf

Ik zou er niet te veel aan veranderen, over het algemeen hou ik nooit zo van veranderingen bij producten of sites.

beste body en fit,

Al reeds 5 jaar doe ik al mijn bestellingen via jullie,was altijd super tevreden

onderaan bon staat dat mijn pot whey perfection 4540 gram (white chocolate) nog moet worden nageleverd..

Mijn emmer total proteine 4540 gr (vanille) zat er ook niet bij , maar daarvan staat er niets onderaan op de bon vermeld :(

Khoop op een snelle afhandeling van dit probleem ,zodat ik verder in de toekomst verder met jullie kan blijven samenwerken .

order nr c1499475

Kan dat niet gewoon via de mail of telefoon?
Ralf er zijn meer forums waar jullie actief zijn, het regent te late pakjetjes het zou je sieren om daar ook gewoon te blijven reageren.

Misschien voortaan niet tot op het laatste moment wachten en wat eerder bestellen.....

De Isolaat Perfection smaakt iets minder "romig" dan de Whey Perfection. Daardoor is de smaak iets anders, maar ik vind zowel de Whey Perfection als Isolaat heel erg lekker :) Mocht je twijfelen zou je altijd eens een variety pack kunnen overwegen. Deze bieden we van zowel de Isolaat als Whey Perfection aan.

Dank voor je reactie. Binnenkort maar gewoon een pot bestellen dan! :)

Ik zou er niet te veel aan veranderen, over het algemeen hou ik nooit zo van veranderingen bij producten of sites.

Misschien voortaan niet tot op het laatste moment wachten en wat eerder bestellen.....

afgelopen zondag heeft mijn maatje met wie ik samen de bestelling plaats een mailtje gestuurd ,geen antwoord hierop gehad,bellen naar het buitenland heb ik niet zoveel zin in, dan maar afwachten, en nu blijkt mijn bestelling dan nog onvolledig te zijn
:o

Laatst bewerkt:
Die smart bars van jullie..
Wanneer zou je die het beste kunnen passen in je schema? (cut)

Als maaltijd vervanger ? Of?

Bij mij zijn alle bestellingen in 2013 goed verlopen.
Helaas heeft een vriend van mij na 2 dagen zijn bestelling nog niet binnen.
Gisteren heeft hij er ff heen gebeld met de vraag waar zijn spullen blijven.Kreeg hij te horen dat zijn adres niet klopte.Hij alles gecheckt en er was niets verkeerd ingevuld. Dus zou de bestelling gisteren op de post gaan.
Dat er een keer iets mis gaat kan gebeuren. Maar het is wel vervelend als je thuis zit te wachten en je ziet geen wit busje verschijnen!

Lol ik red het wel een dag zonder whey maar een maand op je geld wachten is niet echt tof he.
sinds wanneer werk jij bij bf man, je reageert nog meer dan ralf??
ps telefoon heb ik na 30 minuten opgehangen.
thnx voor de goede service cocosnovo

Hier nog nooit problemen gehad en gisteren opnieuw besteld...

beste body en fit,

order nr c1499475
Ik stuur je direct een privébericht om het op te pakken :)
We zijn inderdaad ook op Bodynet actief :) Echter is het zo druk we proberen op zoveel mogelijk kanalen te reageren. Helaas schiet Bodynet er soms wel bij in. Je kan heir ook altijd voor jouw vragen terecht. Zoals je wellicht tijdens het bestellen opgevallen is, staat er een hele grote banner op de site. Waarom de pakketten soms een dag te laat kunnen komen. Ik verwacht dat dit bij jouw zending ook het geval is. Ik zal vragen of mijn collega Bodynet kan oppakken, want voor mij is dat ook belangrijk :) Als het goed is zal je vandaag een T&T ontvangen, dan kan je daar morgen op rekenen! Ons excuses voor de vertraging.
afgelopen zondag heeft mijn maatje met wie ik samen de bestelling plaats een mailtje gestuurd ,geen antwoord hierop gehad,bellen naar het buitenland heb ik niet zoveel zin in, dan maar afwachten, en nu blijkt mijn bestelling dan nog onvolledig te zijn
:o
Wil je mij in een privébericht jouw ordernummer sturen + wat je niet ontvangen hebt, dan pak ik dat direct voor je op!
Die smart bars van jullie..
Wanneer zou je die het beste kunnen passen in je schema? (cut)

Als maaltijd vervanger ? Of?
Ik zou ze gebruiken om een tussendoortje te vervangen. De Smart Bar is daar ook enorm lekker en geschikt voor. Zodat je de grote maaltijden met vitamines, mineralen, koolhydraten etc niet mist :thumbs:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bij mij zijn alle bestellingen in 2013 goed verlopen.
Helaas heeft een vriend van mij na 2 dagen zijn bestelling nog niet binnen.
Gisteren heeft hij er ff heen gebeld met de vraag waar zijn spullen blijven.Kreeg hij te horen dat zijn adres niet klopte.Hij alles gecheckt en er was niets verkeerd ingevuld. Dus zou de bestelling gisteren op de post gaan.
Dat er een keer iets mis gaat kan gebeuren. Maar het is wel vervelend als je thuis zit te wachten en je ziet geen wit busje verschijnen!
Top, goed om te horen en we willen natuurlijk altijd alles zo snel mogelijk leveren :) Ik wil natuurlijk voor je vriend naar de order kijken. Mag ik van jouw het ordernummer en adresgegevens in een privébericht? Dan kijk ik er zometeen direct naar ;)
Hier nog nooit problemen gehad en gisteren opnieuw besteld...
Kijk, zoals het hoort :thumbs: We blijven ons best voor je doen! Als er iets is, weet je me te vinden he!

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Whey Perfection Variety Box
12 sachets voor 7.50!

Eiwit Traktatie
900 gram (30 shakes) voor 14.50!

Pre+ Pre-workout
30 doseringen voor 19.90!

Ripped!
60 capsules (2 maand) voor 12.50!

Quest Bar
12 repen voor 19.90!

[Link niet meer beschikbaar]

180 capsules voor 12.90!

Gaan jullie in de toekomst ook nog ander producten van Questbars krijgen? Ik zag namelijk dat ze ook peanut butter cups hebben en die lijken me verdomd lekker.

Wanneer is naturel erweer van whey perfection 4,5kilo jwz

Gaan jullie in de toekomst ook nog ander producten van Questbars krijgen? Ik zag namelijk dat ze ook peanut butter cups hebben en die lijken me verdomd lekker.
Ja, we rekenen er wel op dat er nog meer Quest Bars (kwa smaken) gaan komen. Mochten er andere producten komen, zullen we deze zeker opnemen. Dit omdat we echt merken dat dit merk en product enorm populair is!:eek: Vandaar ook deze mooie weekaanbieding in samenwerking met de leverancier.
Wanneer is naturel erweer van whey perfection 4,5kilo jwz
We hopen met 1-2 weken dat deze weer voorradig is :)

Ralf

Weer een flinke bestelling gedaan. Helaas net na 22:00, maar ach, kan wel een dagje langer wachten.

C1541025

Maak er wat moois van :)

Even een vraagje, bij de micellar casein staat in de beschrijving welke smaken er in de variety box zitten, maar je kunt deze niet selecteren. Is deze uit het assortiment gehaald?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven