MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je denkt dat het niet allemaal oplost, zal je misschien die 4,5 scoop gewoon in de 250 ml moeten proberen? Het is even testen, ook is het uitproberen wat jij lekker vindt.

Dat snap ik wel maar ik weet niet wat er geadviseerd word vandaar de vraag en misschien dat ze het aan kunnen passen op hun site vandaar....

Pakketje weer netjes geleverd. :D
Thanks weer voor de goede service!

Ik heb nu de Gaba besteld. Wanneer/hoeveel adviseren jullie om het in te nemen?

Voor het slapegaan toch? 1 of 2 scoops.

Oh sorry, welk merk heb je?
Voor slapengaan is sowieso wel aangeraden, voor capsules (als het capsules zijn) circa uur van tevoren ivm opname.
Die uit de aanbieding van B&F. Moet alleen even weten hoeveel ik er moet nemen. Neem aan 1 dan?
Neem ik ze samen met de ZMA. Die pak ik ook een uur tevoren.

B&F reageert zelf niet :') sorry :D

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

Die uit de aanbieding van B&F. Moet alleen even weten hoeveel ik er moet nemen. Neem aan 1 dan?
Neem ik ze samen met de ZMA. Die pak ik ook een uur tevoren.

Kijk op de site..

"Neem als voedingssupplement 1-3 maals daags 1 capsule."

26-01-2014 bestelling geplaats voor mn vriendin, betaald maar nog steeds geen mail met track&trace.

OrdernummerC1521830

Is deze wel verstuurd?

Wanneer komt de total protein Strawberry binnen?

B
Kijk op de site..

"Neem als voedingssupplement 1-3 maals daags 1 capsule."
Dat weet ik.. staat ook op het potje. :p
Maar soms kan je het beter niet combineren met bepaald eten. En soms is timing ook nog belangrijk... vandaar mijn vraag wanneer het beste. ;)

Doe niet zo ****ing irritant, vrouw.

Je verziekt heel het B&F topic, zelf kunnen ze echt wel antwoord geven hoor. Ze hebben echter ook nog een privéleven, zou je ook eens moeten opzoeken, vandaar dat de mensen hier soms even moeten wachten op een vakkundig antwoord.

Warme groeten,

Bicepz

Er staat toch 1-3 maal daags 1 capsule? Dat betekent: 1 tot 3 keer per dag één capsule, die alle 3 tegelijkertijd. Het staat er goed :)
Oke.... get the point...:rolleyes:
maar dan nog de timing. Mag het met eten etc... dat soort dingen. Zo staat er bijvoorbeeld bij de ZMA niet bij dat je het niet met zuivel mag nemen.

Leuk trouwens zo een nieuwe B&F hulp. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven