XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaan jullie met Kai Greene ook iets doen zoals met Ronnie Coleman? Zou wel enorm vet zijn om hem in Heerenveen te kunnen ontmoeten.

Gisteren besteld alles netjes vandaag binnen!

Oke, nog vetter natuurlijk! Enige wat je hoeft te doen is een foto maken waar je Kai imiteert en die hier posten?

Vandaag mijn eerste bestelling gedaan. Ik dacht altijd dat jullie alleen specifieke bodybuild producten verkochten, maar het assortiment superfoods, mineralen, etc. is echt geweldig! Normaal haalde ik dit soort dingen bij de tuinen, maar dat kan vanaf nu een stuk goedkoper :-)

Vandaag mijn eerste bestelling gedaan. Ik dacht altijd dat jullie alleen specifieke bodybuild producten verkochten, maar het assortiment superfoods, mineralen, etc. is echt geweldig! Normaal haalde ik dit soort dingen bij de tuinen, maar dat kan vanaf nu een stuk goedkoper :-)

Plus je hebt straks je kast vol met shakebekers staan net als de rest hier :D

Hé Ralf, kan je aangeven wanneer dat Whey Perfection Vanille 2.2KG weer op voorraad komt?

weten jullie de voedingswaarde van de:
-superfood, noten en zaden mix

hier is verder niks aan toe gevoegd qua zout of iets dergelijks?

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

De Bodybuilding Shots zijn dat dezelfde als de vorige zwarte? Maar in een nieuw jasje?
Of is de formule verandert? ;)

Hier ook alles netjes binnen! echt super top weer en dat mag gezegd worden!! Thanks! :)

Ook maar weer eens een bestelling geplaatst. Ultra fine oats zoals gewoonlijk, en deze keer ook de Oh Yeah! eiwitrepen. Ideaal voor een lange werkdag waar je snel wat tussendoor wilt eten.

Oke, nog vetter natuurlijk! Enige wat je hoeft te doen is een foto maken waar je Kai imiteert en die hier posten?
Ja, dat klopt helemaal. Het liefst delen op social media, dan kunnen mijn collegas vd marketing (en ik) deze het gemakkelijkst terug vinden.
Bedankt voor je bestelling! :) Ja zeker, we hebben Superfoods, Eiwitten, Creatines, vitamines, testosteronboosters en ook fitnessapperatuur. Ga dus maar even door:D We zijn niet een bedrijf wat specifiek op bodybuilding gericht is, maar ook zeker op mensen die graag gezond en fit willen zijn. Daarom hebben we ook geen "hardcore" uitstraling, maar precies wat onze naam zegt. Body & Fit :)
Hé Ralf, kan je aangeven wanneer dat Whey Perfection Vanille 2.2KG weer op voorraad komt?
Morgen komt er weer een grote vrachtwagen aan met huismerkproducten. Total Protein zit erbij, ik reken erop dat de Whey Perfection vanille er ook bij zit!

Ik zal er voor je achteraan. :) Ik heb ze op dit moment niet beschikbaaar.
De Bodybuilding Shots zijn dat dezelfde als de vorige zwarte? Maar in een nieuw jasje?
Of is de formule verandert? ;)
Dezelfde formule, nieuw jasje. :)
Hier ook alles netjes binnen! echt super top weer en dat mag gezegd worden!! Thanks! :)
Super, dankjewel. Jij ook bedankt maar weer!
Ook maar weer eens een bestelling geplaatst. Ultra fine oats zoals gewoonlijk, en deze keer ook de Oh Yeah! eiwitrepen. Ideaal voor een lange werkdag waar je snel wat tussendoor wilt eten.
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verwerken. Het is momenteel erg druk, dus houd je T&T goed in de gaten. Dan weet je precies wanneer je deze zal ontvangen!

Ralf

Beste bodyenfitshop

Waarom is de EPA en DHA waarde in de omega-3 supplementen van de high-quality omega 3 lager dan de Marinol omega 3?
alleen om prijsverschil te creëren ?

Enige criteria waar ik aan moet denken waar jullie de winnaar op kiezen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Enkele uitgelicht:

Oh Yeah Bars

Ressurect PM

Super, dankje! We blijven continu bezig met al onze producten te verbeteren. Daarom is bij alle nieuwe producten, of nieuwe batches (zeker van shakebekers) voor ons deze te verbeteren. Ik heb er ondertussen ook al 4 thuis staan, zodat ik altijd een beker bij de hand heb :)

He Beavershots! We hopen aankomende week weer dat de Whey Protein Exclusive Stevia er weer is!

Ralf

Hey Ralf,

Dank voor je reactie, echter werd dat vorige week ook al aangegeven.
Hebben jullie een serieuze leverdatum of is het meer een verwachting?
Kan nog wel klein weekje vooruit, maar wil voorkomen de dure pouch te moeten bestellen ipv de 4,5 kg.

Thanks!

Beste bodyenfitshop

Waarom is de EPA en DHA waarde in de omega-3 supplementen van de high-quality omega 3 lager dan de Marinol omega 3?
alleen om prijsverschil te creëren ?
De Marinol is topkwaliteit, beter is er niet. Dat is extreem zuiver en geeft daardoor ook een hogere verhouding EPA/DHA. Als je Marinol tegen komt met Omega-3, weet je dat je altijd goed zit. De "High Quality" is ook goede kwaliteit, maar iets lager gedosseerd. Dit is meer een "budget"-omega-3 product. Doordat we deze heel groot kunnen inkopen, kunnen we het een scherpe prijs meegeven :)
Enige criteria waar ik aan moet denken waar jullie de winnaar op kiezen?
Originaliteit. We hebben ook een inzending van Headhunters en die is cool! Deze vind je wel op twitter met de #trainmetkai :)
Ik ga dat zometeen voor je navragen bij de afdeling inkoop. Badboy kopen we vaak in, ik verwacht dat die producten wel weer terug komen :) Je hoort het vanmiddag van me.
Hey Ralf,

Dank voor je reactie, echter werd dat vorige week ook al aangegeven.
Hebben jullie een serieuze leverdatum of is het meer een verwachting?
Kan nog wel klein weekje vooruit, maar wil voorkomen de dure pouch te moeten bestellen ipv de 4,5 kg.

Thanks!
Het is heel lastig aan te geven. Het is voor ons een inschatting. Wanneer wij het bestelen, wordt het op de productielijst gezet maar kan soms ook zomaar verschuiven. We hebben van de 4.5kg wel in de Banaan en Vanille. Deze kan je natuurlijk ook altijd nemen.

Ralf

Zijn de ingredienten de laatste tijd gewijzigd van de Whey Perfection? Valt me op dat er vroeger alleen sojalecithine op de lijst van ingredienten stond en nu staat er alleen soja. Betekent dat er nu ook sojaeiwitten in zitten?

de pakketten die vertraagt zijn komt dat omdat ik te dicht bij de 22:00 grenst bestelde(21:00) of gebeurt het bij sommige willekeurig?

Ik heb me bestelling ontvangen vandaag, toppertje hoe snel! alleen had er een shaker bij besteld als ik shake lekt ie..wat valt hier aan te doen? Het gaat hier om de mutant shaker..Als ik het zelfde doe met de B&F shaker lekt het niet, neem dus aan dat het aan de shaker ligt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven