Goldstrike
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat niet om het feit dat de producten een dag te laat zijn waardoor ik zonder zit. Ik bestel tijdig zodat ik nooit zonder zit, ook al is de bestelling vertraagd.
Het gaat om het feit dat sommige mensen niet elke dag van de week 24/24 thuis kunnen zijn. Dan bestel je speciaal op een dag waarvan je weet dat je wel de hele dag beschikbaar bent en dan is het pakket een dag vertraagd.
Jij hebt misschien de tijd om elke dag thuis te wachten op je pakket maar andere mensen hebben andere zaken te doen
of hang een briefje dat ze het bij een van de buren bezorgen. Genoeg oplossingen voor dit probleemof er wordt op tijd geleverd en er is ook geen probleemDan laat je het op een postkantoor bij je in de buurt bezorgen en pik je het daar opof hang een briefje dat ze het bij een van de buren bezorgen. Genoeg oplossingen voor dit probleem

We verwachten de White Chocolate niet weer voorradig op korte termijn. Alle Whey Perfection producten bevat dezelfde ingrediënten, alleen de smaakaroma zou iets anders kunnen zijn. Eventueel ruilen kan, in dat geval kun je me het best een privébericht sturen samen met jouw ordernummer.Zit er iets in de banaanwhey wat niet in andere whey zit? Ik merk echt van de bananenwhey dat ik jeuk in mijn keel krijg, benauwd wordt en een opgeblazen gevoel krijg. Heb zowel een emmer die al open is en een pot casseine die nog dicht zit, zou ik die pot nog kunnen terugsturen?
En wanneer is de white chocolate smaak weer leverbaar?
Ik vind beide erg goed. Persoonlijk reageer ik het best op Creapure creatine.

Dat potje heeft de rit helaas niet overleeft.Bestelling weer binnen!
Moest alleen wel gelijk de kamer stofzuigen![]()
Wil je mij een privébericht sturen met jouw ordernummer + probleem. Dan pak ik het direct voor je op!Helaas hebben we het pakket niet goed kunnen verwerken, waardoor een dag vertraging is ontstaan. Ons excuses hiervoor. Houd je T&T in de gaten, dan kan je daar morgen op rekenen!Beste B&F ik heb gister voor 10 uur besteld nog steeds niks ontvangen bij track en trace staat ook dat hij nog niet is verzonden??
Graag gedaan. Jij ook bedankt!Pakketje binnen, alles is 100% in orde, nou ja....behalve paar deukjes in mijn pot, maar gelukkig is ie niet gebarsten.
Thanx B&F.

Super, goed om te horenBestelling weer snel binnen!
Jezus wat zijn die potjes van iForce klein
Zak waxy maize had een klein beetje gelekt in de doos helaas..
Hebben jullie nog recepten voor die perfect protein pancake?
De Pancakes staan op dit moment helaas nog niet op de site, maar ik zal zorgen dat je ze morgen gratis kan downloaden van onze site. iForce DealsGraag gedaan. Jij ook bedankt!
Super, goed om te horenDe Pancakes staan op dit moment helaas nog niet op de site, maar ik zal zorgen dat je ze morgen gratis kan downloaden van onze site. iForce Deals
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
We hebben Hanoaju onlangs weer besteld en zat helaas niet bij de laatste levering. We hebben het opnieuw besteld voor de nieuwe levering, dus we hopen met 1, uiterlijk 2 weken.Wanneer heb je dit weer binnen, is een superproduct ?
http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/maca/hanoju/bio-maca-premium/
Leucine Pure heb ik helaas ook geen datum van. Het is reeds besteld. Ik kan hiervan helaas geen exacte datum geven. Het beste kan je je aanmelden op het product, dan krijg je een mail zodra het voorradig is.Hebben jullie ook een idee wanneer de pure leucine binnenkomt en wat de prijs er van gaat zijn?
We verwachten de White Chocolate niet weer voorradig op korte termijn. Alle Whey Perfection producten bevat dezelfde ingrediënten, alleen de smaakaroma zou iets anders kunnen zijn. Eventueel ruilen kan, in dat geval kun je me het best een privébericht sturen samen met jouw ordernummer.
Ik vind beide erg goed. Persoonlijk reageer ik het best op Creapure creatine.
Dat potje heeft de rit helaas niet overleeft.Wil je mij een privébericht sturen met jouw ordernummer + probleem. Dan pak ik het direct voor je op!
Helaas hebben we het pakket niet goed kunnen verwerken, waardoor een dag vertraging is ontstaan. Ons excuses hiervoor. Houd je T&T in de gaten, dan kan je daar morgen op rekenen!
Ralf
De Speculaas komt voorlopig niet weer terug. We zijn bezig met wat nieuwe smaken en de minder populaire gaan we vervangen door nieuwe.![]()
Graag Ik ben benieuwd... misschien kan ik met iemand 1 a 2 potten mee bestellen.. want ja.. 4 potten in ene is een beetje veel. hahahaha. Maar ben erg benieuwd.
kun je mij vertellen of Ice Coffee onder de afgevallen smaken valt?
Heb em vandaag voor het eerst binnen en dayumn, een nieuwe favoriet!
---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ---------
voor mij iig een blijvertje.

Top Karon, ik heb hem ontvangen! Ik ga er direct naar kijken voor je!
of er wordt op tijd geleverd en er is ook geen probleem![]()