Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks! :cool:
Bedankt voor je snelle reactie.
Graag gedaan, dankje!
Goede shop voor je spullen! Altijd snelle en complete levering!
Wow, bedankt voor je complimenten! :)
ik ga straks insane gebruiken voor de eerste maal, strong merkte ik bijna niks van
dus hopelijk merk ik wat van deze :p
Ben benieuwd wat je van de Insane! vindt. De reacties zijn tot nu toe erg positief. :) Succes met sporten!

Ralf

die colasmaak van insane is lekker zeg, kreeg echt zin in zo'n pakje cola's van haribo :p
hopelijk is de werking even goed als de smaak, zal jullie zeker op de hoogte houden !

krijgen jullie de grootverpakking van omega 3/6/9 weer binnen :) ? (van eigen merk)

Ik ga er direct naar kijken en uitzoeken waarom deze nog niet geleverd is. Ik heb het aan de postNL doorgegeven en ze zullen er achteraan. De pakketbezorger is vandaag onderweg met jouw pakket. Je kan er op rekenen, mits er iemand thuis is (bel werkt etc) dat het vandaag aangeboden gaat worden.

Hey vandaag is em terug niet langsgeweest ik kreeg vandaag een email van jullie dat hij zogezegd al 2x gepaseert is en dat er thuis niemand was. heb al in het verleden gehad dat wnr ik niet thuis was de leverancier een brief in de brievenbusliet dat hij langs was geweest met een telefoonnummer om hem te bereiken en eventueel op zijn route te gaan oppikken wat ik in het verleden al heb gedaan. maar vandaag was ik hele dag thuis en hij is zeker niet langsgeweest. ik kreeg mail dat het nu als retour waarschijnlijk wordt opgestuurd.
heb al vaak bij jullie besteld zonder probleem dus dit vind ik heel raar

Nogmaals bedankt! Ik ga ze gelijk bestellen:)
Super, graag gedaan. Morgen in huis :)
die colasmaak van insane is lekker zeg, kreeg echt zin in zo'n pakje cola's van haribo :p
hopelijk is de werking even goed als de smaak, zal jullie zeker op de hoogte houden !
Bedankt voor je complimenten. :) Insane! is echt een topper!:cool:
krijgen jullie de grootverpakking van omega 3/6/9 weer binnen :) ? (van eigen merk)
We hopen met 2 weken weer :)
Ik ga er direct naar kijken en uitzoeken waarom deze nog niet geleverd is. Ik heb het aan de postNL doorgegeven en ze zullen er achteraan. De pakketbezorger is vandaag onderweg met jouw pakket. Je kan er op rekenen, mits er iemand thuis is (bel werkt etc) dat het vandaag aangeboden gaat worden.

Hey vandaag is em terug niet langsgeweest ik kreeg vandaag een email van jullie dat hij zogezegd al 2x gepaseert is en dat er thuis niemand was. heb al in het verleden gehad dat wnr ik niet thuis was de leverancier een brief in de brievenbusliet dat hij langs was geweest met een telefoonnummer om hem te bereiken en eventueel op zijn route te gaan oppikken wat ik in het verleden al heb gedaan. maar vandaag was ik hele dag thuis en hij is zeker niet langsgeweest. ik kreeg mail dat het nu als retour waarschijnlijk wordt opgestuurd.
heb al vaak bij jullie besteld zonder probleem dus dit vind ik heel raar
Dat klinkt inderdaad niet goed. Ik ga er morgen direct achteraan bellen bij de postNL voor je. Wil je mij het ordernummer in een privébericht sturen? Dan pak ik het voor je op! Dit kan zo natuurlijk niet!

Ralf

Weet er iemand wanneer nu eindelijk NITRIX 2.0 terug op voorraad komt ik wacht al 2maanden bijna op dit top product ? Ze zeggen telkens ja 3 weken , eind week 3 weer niets
Kan iemand me meer informatie geven

Weet er iemand wanneer nu eindelijk NITRIX 2.0 terug op voorraad komt ik wacht al 2maanden bijna op dit top product ? Ze zeggen telkens ja 3 weken , eind week 3 weer niets
Kan iemand me meer informatie geven
Nitrix is een lastig leverbaar product. Wij bestellen het iedere week opnieuw bij onze leverancier. Echter wordt het telkens niet mee geleverd. Waardoor het voor ons enorm lastig is om in te schatten wanneer deze weer komt. Wil je specifiek de Nitrix 2.0?

Ralf

Op T NATION zijn ze het supplement Indigo 3G (cyanidin 3-glucoside) flink aan het pushen:

http://www.t-nation.com/free_online...rtitions_nutrients_into_muscle_instead_of_fat

http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/indigo3g_what_to_expect

Is B&F shop bekend met de werkzame stof en zijn er eventueel plannen om dit in jullie assortiment op te nemen?

Nogal een late quote.. maar is er iemand hier al bekend met dit product? En levert B&F dit al?

Ralf,

ik had gevraagd of je de voedingswaarde had van de superfood, noten en zaden mix. Die had je niet, weet niet of je die nu wel hebt en er aan kunt komen. Mocht je deze wel hebben zou je die evt kunne PMen als je hem nog te weten komt?
bvd, mocht dit niet lukken laat hier maar weten :)

Is er bekend wanneer de mass perfection vanille 2200gr weer binnenkomt?

Ja, het staat uit bij de leverancier. Ze gaan er achteraan voor ons. Doordat wij intern niet direct een antwoord op hebben, staat het uit. Zodra ik meer weet, laat ik het je in een privébericht weten.
Aankomende week komt deze te koop tegen een prijs van 9,90 per 250 gram :)
Nogal een late quote.. maar is er iemand hier al bekend met dit product? En levert B&F dit al?
Nee, op dit moment bieden wij het niet aan. We hebben nog geen idee of het beschikbaar is om in te kopen. Wij kopen altijd in via officiele kanalen. Waardoor je altijd dezelfde kwaliteit kunt bieden die je van ons gewend bent :)
Ralf,

ik had gevraagd of je de voedingswaarde had van de superfood, noten en zaden mix. Die had je niet, weet niet of je die nu wel hebt en er aan kunt komen. Mocht je deze wel hebben zou je die evt kunne PMen als je hem nog te weten komt?
bvd, mocht dit niet lukken laat hier maar weten :)
Ze staan vandaag online, ik ga het je PM'en als ze op de site staan!
Is er bekend wanneer de mass perfection vanille 2200gr weer binnenkomt?
We hopen met twee weken dat deze weer voorradig is :)

wel grappig dat jullie de c4 pre workout eerst een euro duurder maken 22,90 naar 23,90 en dan vervolgens als weekdeal aanprijzen...

afijn, ik ga hem evengoed bestellen hoor :)

zo, er kwam een flinke doos binnen vandaag met veel plastic emmertjes, maar niets is stuk gegaan.
Voorraadje weer aangevuld ;)
fvv5kw.jpg

thnx voor de goede service

wel grappig dat jullie de c4 pre workout eerst een euro duurder maken 22,90 naar 23,90 en dan vervolgens als weekdeal aanprijzen...

afijn, ik ga hem evengoed bestellen hoor :)
Super, goed om te horen. Met de C4 Pre-workout hebben we weer een goede pre-workout in de aanbieding :)
zo, er kwam een flinke doos binnen vandaag met veel plastic emmertjes, maar niets is stuk gegaan.
Voorraadje weer aangevuld ;)

thnx voor de goede service
Super, jij ook bedankt natuurlijk. Graag gedaan en veel plezier ermee! :wl:

Ralf

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De nieuwe weekaanbiedingen staan online!

Transform
14.90 voor 6.50!

Super Duo
44.90 voor 39.90!

Amino Ampullen
9.90 voor 7.50!

Creapure Creatine
14.90 voor 9.90!

Ultra Fine Oats
3.50 voor 2.50!

C4 Extreme Pre-workout
23.90 voor 19.90!

Zouden jullie even naar mijn pm willen kijken?

Nitrix is een lastig leverbaar product. Wij bestellen het iedere week opnieuw bij onze leverancier. Echter wordt het telkens niet mee geleverd. Waardoor het voor ons enorm lastig is om in te schatten wanneer deze weer komt. Wil je specifiek de Nitrix 2.0?

Ralf

Ja ik wil het .
Bedankt voor de info

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven