Chromath
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zodra er weer een bestelling in het verschiet ligt zal ik ze er zeer bij bestellen... tenzij er iemand in de buurt woont die wat mee kan bestellen.zijn goed van smaak!
Duidelijk dat ze onbewerkt zijn en ongebrand. Heb ze nu 2 porties gegeten, 2e zelf even gebrand met wat kruiden, ook erg lekker!
voor mij iig een blijvertje.

Dat is zeker de moeite waardIk heb een vraagje, ik wil na de krachttraining cardio gaan doen. Ik neem magnicifent, maar dat doe ik dan na de cardio. Is het dan een slim idee om direct na de krachttraining bcaa's of aminozuren te gaan nemen?
BCAA's beschermen na krachttraining optimaal jouw spieren zodat je spierafbraak zoveel mogelijk probeert te voorkomen. Zeker wanneer je in de cut zit, is dit zeker aan te raden.
Bijvoorbeeld Muscle Protect is in dat geval een goede keus. Graag gedaan!Beetje laat nog, maar heb vrijdag nog een nieuwe pot goji bessen ontvangen, nadat deze bij mijn vorige bestelling was gebarsten. Top!
Wij adviseren de Amino Direct binnen zeker, 2 maximaal 3 maand op te maken.
De smaak van de Isolaat Perfection die we het meest verkopen is de banaan

We verwachten de White Chocolate niet weer voorradig op korte termijn. Alle Whey Perfection producten bevat dezelfde ingrediënten, alleen de smaakaroma zou iets anders kunnen zijn. Eventueel ruilen kan, in dat geval kun je me het best een privébericht sturen samen met jouw ordernummer.
Ik vind beide erg goed. Persoonlijk reageer ik het best op Creapure creatine.
Dat potje heeft de rit helaas niet overleeft.Wil je mij een privébericht sturen met jouw ordernummer + probleem. Dan pak ik het direct voor je op!
Helaas hebben we het pakket niet goed kunnen verwerken, waardoor een dag vertraging is ontstaan. Ons excuses hiervoor. Houd je T&T in de gaten, dan kan je daar morgen op rekenen!
Ralf
ik vind dit weer slecht geregeld door B & F heb dit al meerdere keren mee moeten maken heb nu al 3 keer de anabolic window gemist doordat ik die shakes niet heb daardoor ben ik nu niet shredded en wilt mijn vriendin geen coïtus met me.. ik verwacht een leuk goodie pakket als tegenprestatie gr marc
![]()
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Enkele uitgelicht:
Oh Yeah Bars
Ressurect PM
sorry..... te laat gelezen, bestelling net de deur uit, anders had ik het zaterdag voor je kunnen meenemen.zodra er weer een bestelling in het verschiet ligt zal ik ze er zeer bij bestellen... tenzij er iemand in de buurt woont die wat mee kan bestellen.![]()
Ons excuses. Wil je ons voor de volgende bestelling een privébericht sturen? Dan stop ik hem er voor je bij!Hij is net binnen gekomen maar er mist 1 goodie die ik aan had gevinkt van die perfect proteine pancackes sachet...
Scherpe deal is de Build HD he!? Dit komt omdat wij rechtstreeks inkoop hebben. Waardoor we in zulke gevallen ontzettend goede deals kunnen aanbieden. Het is dezelfde kwaliteit als je er meer voor betaald. Geen gekke dingen, gewoon een waanzinnige-super-deal!Gistermiddag besteld, vandaag alweer in huis
Ik zag de deal van Build-HD ook staan, direct maar een potje aan de bestelling toegevoegd. Vroeg me alleen af hoe jullie deze zo scherp qua prijs kunnen aanbieden, uiterste houdbaarheidsdatum of iets dergelijks?
Alvast bedankt!

Mag gerust gecombineerd worden hoor. Dat is geen enkel probleem. Wat ik altijd wel erbij vermeld: Let op, het zit niet voor niets in de caps. Het kan zijn dat je het ontzettend smerig vindVraagje betreft de zma caps,
Mag je deze ook openen en oplossen in water en zo innemen?
En kwa timing 9 uur laatste maaltijd, 10 uur zma en als laatste kwart voor 11 magere kwark voor het slapen?

Graag gedaan, zoals het hoort!
Veel plezier met je bestelde repen.Dat is zeker de moeite waardBCAA's beschermen na krachttraining optimaal jouw spieren zodat je spierafbraak zoveel mogelijk probeert te voorkomen. Zeker wanneer je in de cut zit, is dit zeker aan te raden.
Bijvoorbeeld Muscle Protect is in dat geval een goede keus.
Kenmerken Muscle Protect;
-Beschermt je spieren
-Herstel terwijl je traint
-Laat je beter presteren
-Cardio en krachttraining
-Bijna verplicht als je op dieet bent
Natuurlijk, snap ik. BCAA capsules komen dan het meest in de buurt. BCAA's zijn belangrijk om spierafbraak te voorkomen en zo optimaal spieren te herstellen. Deze kan je dan het best nemenBedankt voor de snelle reactie! Omdat ik al preworkout neem, tijdens het sporten water drink en magnificent na het trainen neem wil ik liever capsules of tabletten gaan nemen. Welke komen het meest bij muscle protect in de buurt?

Ons excuses. Wil je ons voor de volgende bestelling een privébericht sturen? Dan stop ik hem er voor je bij!
Scherpe deal is de Build HD he!? Dit komt omdat wij rechtstreeks inkoop hebben. Waardoor we in zulke gevallen ontzettend goede deals kunnen aanbieden. Het is dezelfde kwaliteit als je er meer voor betaald. Geen gekke dingen, gewoon een waanzinnige-super-deal!![]()
Super, dankje! We blijven continu bezig met al onze producten te verbeteren. Daarom is bij alle nieuwe producten, of nieuwe batches (zeker van shakebekers) voor ons deze te verbeteren. Ik heb er ondertussen ook al 4 thuis staan, zodat ik altijd een beker bij de hand hebInderdaad erg scherp en een leuke deal, leuk om zo ook eens voordelig kennis te kunnen maken met Amerikaanse merken!
De shaker pro ziet er momenteel trouwens ook erg goed uit, mooie donkerblauwe draaidop en de maataanduiding lijkt ook iets
duidelijker zichtbaar, top!
He Beavershots! We hopen aankomende week weer dat de Whey Protein Exclusive Stevia er weer is!Hey B&F,
Vraagje: wanneer is de smaak chocolade pure van de Stevia Whey weer voorradig?
Bvd!