Heb C4 nu een weekje binnen, en begint nu echt lekker te werken. Vandaag echt super lekker getraint, een van mijn beste trainingen ooit, ik kon maar niet stoppen, en had een hele lekkere pomp.
C4 Extreme is ook één van mijn persoonlijke favorieten. De ene keer vind ik hem enorm heftig kwa energie
C4 Extreme Pre-workout
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Op de website staat:''Voordelen van de Oh Yeah Bars:
-30 gram kwaliteits proteine'''
Op de reep zelf staat 26g protein.
---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------
Op de website staat:''Voordelen van de Oh Yeah Bars:
-30 gram kwaliteits proteine'''
Op de reep zelf staat 26g protein.
Dat gaan we aanpassen. Dankje! Wil je mij een link geven naar welke Oh Yeah Bars het om gaat. Dan regel ik dat het aangepast wordt.
Ik ben HEEL erg tevree over B&F, al meerdere bstellingen gedaan altijd snel en goed binnen en van goeie kwaltieit
Vriendelijk service, helemaal top - voor mij zijn hun #1
Wat een mooie complimenten! Dankje

Als er iets zijn, wij helpen je graag. Voor zowel advies als andere zaken.
body en fit, al jullie straps zijn uitverkocht?
Ja! Je mag het ook anders stellen, de straps zijn nauwelijks leverbaar en als ze komen, zijn ze zomaar uitverkocht. We kopen het in Duitsland, Engeland, VS etc in te kopen, maar krijgen vaak kleine hoeveelheiden. We hopen onze eigen merk met 2-3 weken weer te hebben en dan zijn ze weer groot voorradig. Het lijkt wel of heel Nederland straps gebruikt
Er schijnt nogal wat verschil te bestaan in kwaliteit van cacao poeder wat betreft antioxidant gehalte ten gevolge van het produktieprocess (bloodstelling aan hoge temperaturen en pH waarden), zoals in volgend artikel omschreven:
http://nourishmylife.wordpress.com/2013/04/24/raw-cacao-vs-cocoa/
Is het mogelijk toe te lichten hoe dit zit voor de Pure Cacao Poeder van Body & Fit Superfoods?
Uiteraard, dat moet ik even navragen wat het exacte bereidingsproces is. Ik zal je een privébericht hierover sturen zodra ik antwoord heb. Verwacht dat het wel enige dagen zal duren.
Vrijdagavond net iets voor 22.00 nog ff snel iets besteld. Zaterdagmiddag in huis!
Opmerking: op de pagina van muscle protect op jullie site staan andere smaken dan waar we uit kunnen kiezen als we bestellen. Zo staat er dat er Lemon Bubblegum smaak is maar die kon ik niet kiezen.
De
Muscle Protect is een hele populaire intra-workout. Hij is daarom niet altijd in alle smaken continu voorradig. We hopen dat deze smaak Lemon snel weer voorradig is.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik krijg die 2,5% korting niet te pakken ...
Ik krijg voortdurend een error: 502 Bad Gateway nginx

Mijn bestelling staat al in mijn winkelwagen
Dat is inderdaad vreemd. Ik kan ook voorstellen, stuur me even in een privébericht jouw kortingscode. Dan stop ik in plaats van een kortingscode wat extra's toe aan je pakket als je dat liever hebt? Dan los ik dat zo op!
Ralf