MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zouden jullie even naar mijn pm willen kijken?
Ja, ik ga nu naar alle privéberichten kijken! :)
Ja ik wil het .
Bedankt voor de info
Altijd goed, graag gedaan!
Ik citeer:
"18g Lipotherm™ rijk aan MCT-olie, het “vetverbrandend” vet"

Bron: http://www.bodyenfitshop.nl/weightgain/weight-gainers/pvl-nutrients/mutant-mass/

Kunnen jullie de bewering onderbouwen dat MCT-olie "vetverbrandend" is? Vind het nogal apart en mijn biologie leraar schoot in de lach toen ik het liet zien.
MCT Olie heeft de eigenschap wat de verbranding van vet stimuleert. Ik heb snel even gezocht en hier vind je een onderzoek: http://www.ergogenics.org/voeding99.html.

Bon ik heb u 2x een PM gestuurd en nog steeds geen antwoord. ik kijk nu op de track en trace code en er staat afgeleverd terwijl ik niks ontvangen heb???? kreeg email van jullie dat de leverancier zogezegd 2x bij mij is langsgeweest en dat nu de pakket als retour wordt teruggestuurd. maar dit is BS want ik heb niks van papier in de brievenbus gekregen wat normaal wordt gedaan als hij langskomt en niemand thuis is en ik was donderdag heel de dag thuis aant wachten op het pakket . ik wacht nu al een week heb nooit eerder problemen gehad en ik bestel al regelmatig sinds 2010 bij jullie als ik aub antwoord kan krijgen. bedankt

Bon ik heb u 2x een PM gestuurd en nog steeds geen antwoord. ik kijk nu op de track en trace code en er staat afgeleverd terwijl ik niks ontvangen heb???? kreeg email van jullie dat de leverancier zogezegd 2x bij mij is langsgeweest en dat nu de pakket als retour wordt teruggestuurd. maar dit is BS want ik heb niks van papier in de brievenbus gekregen wat normaal wordt gedaan als hij langskomt en niemand thuis is en ik was donderdag heel de dag thuis aant wachten op het pakket . ik wacht nu al een week heb nooit eerder problemen gehad en ik bestel al regelmatig sinds 2010 bij jullie als ik aub antwoord kan krijgen. bedankt
Natuurlijk, begrijp ik. We willen alles netjes en goed oplossen voor je en dat de levering correct gaat. Ik heb je daarom zojuist direct een bericht terug gestuurd. Je hoeft je natuurlijk geen zorgen te maken, er is nog nooit iemand geweest die zijn of haar pakketje niet in ontvangst heeft mogen nemen. Het komt dus zeker goed :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De nieuwe weekaanbiedingen staan online!

Transform
14.90 voor 6.50!

Super Duo
44.90 voor 39.90!

Amino Ampullen
9.90 voor 7.50!

Creapure Creatine
14.90 voor 9.90!

Ultra Fine Oats
3.50 voor 2.50!

C4 Extreme Pre-workout
23.90 voor 19.90!

Nee hoor, Whey Perfection bevat uitsluitend Whey concentraat, Isolaat en Hydrolisaat eiwitten. Waarschijnlijk is dat een fout op het etiket. Ik ga dit aangeven bij de juiste afdeling. Mocht dit een fout zijn, nemen we het mee in de volgende batch etiketten.

Weet je het zeker? Zie toch een verschil in ingredienten op nieuwere emmers vergeleken de oudere. Bij die nieuwe krijg ik ook erg last van een opgeblazen gevoel en misselijkheid terwijl ik er bij die oudere nooit last van had. Dacht eerst dat het door de smaak (Banaan) kwam maar heb het nu ook bij een smaak die ik eerder heb geprobeerd en nergens last van kreeg.

Weet je het zeker? Zie toch een verschil in ingredienten op nieuwere emmers vergeleken de oudere. Bij die nieuwe krijg ik ook erg last van een opgeblazen gevoel en misselijkheid terwijl ik er bij die oudere nooit last van had. Dacht eerst dat het door de smaak (Banaan) kwam maar heb het nu ook bij een smaak die ik eerder heb geprobeerd en nergens last van kreeg.
Ja, dat weet ik zeker. Ik heb bij onze producent de product specificatie (opnieuw) opgevraagd. Dit om misverstanden te voorkomen. Er is niets aan de formule veranderd :)

Ralf

Heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen.
In plaats van Vitamine D3 (5000 iu) heb ik een potje Vitamine C-500 gekregen.
Zouden jullie de Vit D3 alsnog willen nasturen?
Ordernummer: C1644232
Alvast bedankt!

Altijd snelle service, maar helaas weer wat vergeten...

Ja, dat weet ik zeker. Ik heb bij onze producent de product specificatie (opnieuw) opgevraagd. Dit om misverstanden te voorkomen. Er is niets aan de formule veranderd :)

Ralf

Bedankt dat je de moeite hebt genomen. Wel raar, heb echt nog nooit ergens last van gehad bij Whey Perfection en nu zowel bij Banaan als Chocolate Caramel buikpijn.

Ga maar eens de Isolate proberen dan

Heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen.
In plaats van Vitamine D3 (5000 iu) heb ik een potje Vitamine C-500 gekregen.
Zouden jullie de Vit D3 alsnog willen nasturen?
Ordernummer: C1644232
Alvast bedankt!

Altijd snelle service, maar helaas weer wat vergeten...
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ons excuses hiervoor. Ik stuur je even een privebericht :)
Bedankt dat je de moeite hebt genomen. Wel raar, heb echt nog nooit ergens last van gehad bij Whey Perfection en nu zowel bij Banaan als Chocolate Caramel buikpijn.

Ga maar eens de Isolate proberen dan
Graag gedaan. Isolaat Perfection is inderdaad dunner van structuur en daardoor ook beter opneembaar. Zeker de moeite waard om te proberen :)

Ralf

Heb C4 nu een weekje binnen, en begint nu echt lekker te werken. Vandaag echt super lekker getraint, een van mijn beste trainingen ooit, ik kon maar niet stoppen, en had een hele lekkere pomp.

Op de website staat:''Voordelen van de Oh Yeah Bars:
-30 gram kwaliteits proteine'''

Op de reep zelf staat 26g protein.

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Ik ben HEEL erg tevree over B&F, al meerdere bstellingen gedaan altijd snel en goed binnen en van goeie kwaltieit
Vriendelijk service, helemaal top - voor mij zijn hun #1

body en fit, al jullie straps zijn uitverkocht?

Er schijnt nogal wat verschil te bestaan in kwaliteit van cacao poeder wat betreft antioxidant gehalte ten gevolge van het produktieprocess (bloodstelling aan hoge temperaturen en pH waarden), zoals in volgend artikel omschreven:
http://nourishmylife.wordpress.com/2013/04/24/raw-cacao-vs-cocoa/

Is het mogelijk toe te lichten hoe dit zit voor de Pure Cacao Poeder van Body & Fit Superfoods?

Vrijdagavond net iets voor 22.00 nog ff snel iets besteld. Zaterdagmiddag in huis!
Opmerking: op de pagina van muscle protect op jullie site staan andere smaken dan waar we uit kunnen kiezen als we bestellen. Zo staat er dat er Lemon Bubblegum smaak is maar die kon ik niet kiezen.

Ik krijg die 2,5% korting niet te pakken ...
Ik krijg voortdurend een error: 502 Bad Gateway nginx
???
Mijn bestelling staat al in mijn winkelwagen ;)

Juist een kadobon die ik gekregen had voor mijn verjaardag opgedaan aan mn nieuwe bestelling :D.
Extra samples voor deze jarige zijn altijd welkom ;) C1649502

Heb C4 nu een weekje binnen, en begint nu echt lekker te werken. Vandaag echt super lekker getraint, een van mijn beste trainingen ooit, ik kon maar niet stoppen, en had een hele lekkere pomp.
C4 Extreme is ook één van mijn persoonlijke favorieten. De ene keer vind ik hem enorm heftig kwa energie :)

C4 Extreme Pre-workout

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Dat gaan we aanpassen. Dankje! Wil je mij een link geven naar welke Oh Yeah Bars het om gaat. Dan regel ik dat het aangepast wordt.
Ik ben HEEL erg tevree over B&F, al meerdere bstellingen gedaan altijd snel en goed binnen en van goeie kwaltieit
Vriendelijk service, helemaal top - voor mij zijn hun #1
Wat een mooie complimenten! Dankje :thumbs: Als er iets zijn, wij helpen je graag. Voor zowel advies als andere zaken.:cool:
body en fit, al jullie straps zijn uitverkocht?
Ja! Je mag het ook anders stellen, de straps zijn nauwelijks leverbaar en als ze komen, zijn ze zomaar uitverkocht. We kopen het in Duitsland, Engeland, VS etc in te kopen, maar krijgen vaak kleine hoeveelheiden. We hopen onze eigen merk met 2-3 weken weer te hebben en dan zijn ze weer groot voorradig. Het lijkt wel of heel Nederland straps gebruikt :wl: :D
Er schijnt nogal wat verschil te bestaan in kwaliteit van cacao poeder wat betreft antioxidant gehalte ten gevolge van het produktieprocess (bloodstelling aan hoge temperaturen en pH waarden), zoals in volgend artikel omschreven:
http://nourishmylife.wordpress.com/2013/04/24/raw-cacao-vs-cocoa/

Is het mogelijk toe te lichten hoe dit zit voor de Pure Cacao Poeder van Body & Fit Superfoods?
Uiteraard, dat moet ik even navragen wat het exacte bereidingsproces is. Ik zal je een privébericht hierover sturen zodra ik antwoord heb. Verwacht dat het wel enige dagen zal duren.
Vrijdagavond net iets voor 22.00 nog ff snel iets besteld. Zaterdagmiddag in huis!
Opmerking: op de pagina van muscle protect op jullie site staan andere smaken dan waar we uit kunnen kiezen als we bestellen. Zo staat er dat er Lemon Bubblegum smaak is maar die kon ik niet kiezen.
De Muscle Protect is een hele populaire intra-workout. Hij is daarom niet altijd in alle smaken continu voorradig. We hopen dat deze smaak Lemon snel weer voorradig is.
Ik krijg die 2,5% korting niet te pakken ...
Ik krijg voortdurend een error: 502 Bad Gateway nginx
???
Mijn bestelling staat al in mijn winkelwagen ;)
Dat is inderdaad vreemd. Ik kan ook voorstellen, stuur me even in een privébericht jouw kortingscode. Dan stop ik in plaats van een kortingscode wat extra's toe aan je pakket als je dat liever hebt? Dan los ik dat zo op!

Ralf

dan moet ik maar naar de concurrent voor de straps :(

Ik gebruik nu sinds een week NR1 supplement en ben van 84 naar 89 kilo gegaan. Is het normaal met dit supplement dat je zoveel vocht vast houd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven