AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling geplaatst om 21.09 OrdernummerC1654442
Nog geen verzendbevestiging :(
Hopelijk komt hij aan morgen want ik blijf ervoor thuis ....

Wat is eigenlijk het 'beste' product om te gebruiken als vetverbrander? Er zijn zoveel verschillende producten om de site van Body & Fit maar ik weet niet welke voor mij het beste past.
Ik dacht eerst ripped! .Ik heb nog nooit een vetverbrander gebruikt, gebruik ook geen pre workout en drink nooit koffie. Dus ik ben totaal geen cafeïne gewoon. Daarom vrees ik dat dit misschien iets te zwaar gaat zijn voor mij. Wat is het grote verschil tussen ripped! en Perfect Burn/24hr Fatburn?
Is er echt 1 product dat beter is/werkt? Of hangt dat van persoon tot persoon af?
Ik vind persoonlijk een goed voedingsschema de basis om goed af te slanken. Daarnaast adviseer ik eigenlijk de 24hr Burn. Deze is goed van werking en bevat veel vetverbrandende ingrediënten. Waardoor je optimale vetverbranding hebt.
Bestelling geplaatst om 21.09 OrdernummerC1654442
Nog geen verzendbevestiging :(
Hopelijk komt hij aan morgen want ik blijf ervoor thuis ....
Dat klopt inderdaad hoor :) Je krijgt een verzendbevestiging zodra het verstuurd is. Vroeger kreeg je deze direct na de bestelling en nu duurt het vaak iets langer. Je kan er op rekenen dat je vanavond nog een verzendbevestiging krijgt. :)

Ralf

Ik heb zojuist even gekeken, maar wanneer je in het weekend besteld, wordt jouw pakket altijd op maandag verwerkt door de bezorgdienst en dinsdag geleverd. Wij werken in het weekend wel, vandaar dat je een mail krijgt op zondag. Echter bezorgt de pakketdienst enkel op dinsdag.

Dan vind ik wel dat dit op de site moet staan. In plaats van foute reclame te geen.
Vind dit echt een spijtige zaak.

Toch bedankt om te kijken

Bestelling geplaatst om 21:05. OrdernummerC1654483. Nog geen verzendbevestiging ontvangen. Bestelling weer een dag te laat. (Meerdere keren al voor gekomen dat de bestelling niet op tij binnen is. Heel erg jammer Ralph!

Dan vind ik wel dat dit op de site moet staan. In plaats van foute reclame te geen.
Vind dit echt een spijtige zaak.

Toch bedankt om te kijken
Het staat ook netjes op onze site hoor :) We zouden het vervelend vinden als je dat gevoel hebt. Aangezien dat niet onze insteek is. Alles met betrekking tot de levering staan onder de verzendvoorwaarden. Deze vind je hier op de site :) Daar geven we duidelijk aan dat het enkel op werkdagen geldt.
Bestelling geplaatst om 21:05. OrdernummerC1654483. Nog geen verzendbevestiging ontvangen. Bestelling weer een dag te laat. (Meerdere keren al voor gekomen dat de bestelling niet op tij binnen is. Heel erg jammer Ralph!
Ons excses. We hebben jouw pakket helaas niet op tijd kunnen verwerken, waardoor het een dag vertraagd is. :rolleyes:Het pakket zal morgen bij je aangeboden worden.

Ralf

Ralph,

Het is niet mogelijk een recensie te schrijven..
Krijg deze tekst te zien:
502 Bad Gateway
nginx

Heb het ook gemeld via de info@...

Dan maar zonder korting bestellen haha

Perfect Burn al binnen?

Dat klopt inderdaad hoor :) Je krijgt een verzendbevestiging zodra het verstuurd is. Vroeger kreeg je deze direct na de bestelling en nu duurt het vaak iets langer. Je kan er op rekenen dat je vanavond nog een verzendbevestiging krijgt. :)

Ralf[/QUOTE]

Verzendbevestiging deze morgen om 7h gekregen :(
Pakket zal vandaag niet worden aangeboden denk ik ...
Gans de week niemand thuis dus zal dan zaterdag zijn, jammer!

Ralph,

Het is niet mogelijk een recensie te schrijven..
Krijg deze tekst te zien:
502 Bad Gateway
nginx

Heb het ook gemeld via de info@...

Dan maar zonder korting bestellen haha
Je mag me in dit soort gevallen ook altijd een privébericht sturen hoor. Dan lossen we dat op. Het probleem met de reviews is bekend en wordt aan gewerkt!
Nog niet, eind deze week weer :)

Ralf

Verzendbevestiging deze morgen om 7h gekregen :(
Pakket zal vandaag niet worden aangeboden denk ik ...
Gans de week niemand thuis dus zal dan zaterdag zijn, jammer![/QUOTE]
Ons excuses hiervoor.:rolleyes: Mocht er niemand thuis zijn, zal de pakketbezorger het bij de buren bezorgen. Je kan het daar dan heel gemakkelijk afhalen.

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De nieuwe weekaanbiedingen staan online!

Transform
14.90 voor 6.50!

Super Duo
44.90 voor 39.90!

Amino Ampullen
9.90 voor 7.50!

Creapure Creatine
14.90 voor 9.90!

Ultra Fine Oats
3.50 voor 2.50!

C4 Extreme Pre-workout
23.90 voor 19.90!

neem nu drie weken dominate. Had begin februari mijn bloed laten testen: testosteron ook laten testen, was toen 3,08 ùg/dl en na twee weken aan het product hertest en was dan 4,28. Dus heb wel degelijk resultaat ervan. ( weet nog altijd niet of het normale waarden zijn). Maar is toch super als je zwart op wit ziet dat zo'n product echt werkt. Nam ook nog ashwagandha erbij.

Gaat de insane of wat tshirts ook in de 10 dagen verkoop?

zojuist bestelling geplaatst, ook even een pot goji bessen meegepakt, ben benieuwd!
nog tips hoe ze te eten?

Beste B&F, ik wil o.a. visolie bestellen en zag dat jullie sinds kort een huismerk aanbieden met een zeer lage prijs (€2,50 per 60). Voorheen heb ik altijd visolie van Marinol of Now Foods gebruikt. Wat is er aan PCB's en zware metalen gedaan bij jullie huismerk visolie? Bij de beschrijving staat er geen informatie over, terwijl dat bij de andere merken wel het geval is.

Ik lees hier dat iedereen fijn bestellingen plaatst bij Body & Fit . Ik probeer het al twee dagen , krijg steeds een systeemfout !! Ik kan niet naar de winkelwagen en kan er ook niets aan toevoegen ! Goedkoop, dat wel !! :D Nog iemand problemen ??

Hè! Zie dat vandaag mijn pakketje gewoon optijd binnenkomt, super! :D

Gister trouwens een site voorbij zien komen (torani.com) waar ze o.a. calorievrije siropen verkopen (zoiets als walden farms) maar ze hebben echt ook een breed assortiment aan andere type smaken die wf niet heeft, zoals hazelnoot, vanille en nog meer (wel noted dat niet al hun producten caloriefree zijn, alleen de sugar free varianten)
Misschien een leuke toevoeging voor jullie, ik zou iig zeker afnemer worden!

Bij me bestelling zat een brief dat de ripped momenteel uitverkocht is.
Hebben jullie er enig zicht op wanneer deze weer in voorraad is?

neem nu drie weken dominate. Had begin februari mijn bloed laten testen: testosteron ook laten testen, was toen 3,08 ùg/dl en na twee weken aan het product hertest en was dan 4,28. Dus heb wel degelijk resultaat ervan. ( weet nog altijd niet of het normale waarden zijn). Maar is toch super als je zwart op wit ziet dat zo'n product echt werkt. Nam ook nog ashwagandha erbij.
Wow, mooi om te horen dat het naar tevredenheid is en de resultaten er ook mogen zijn. :)
Gaat de insane of wat tshirts ook in de 10 dagen verkoop?
Bedankt voor je idee. Dat is helemaal geen slecht idee. Ik zal het doorgeven aan onze marketing afdeling.
zojuist bestelling geplaatst, ook even een pot goji bessen meegepakt, ben benieuwd!
nog tips hoe ze te eten?
Je kan ze zo eten, dan smaakt het erg lekker. Je kan ze ook even laten wellen, dan worden ze zachter. Door de kwark, yogurt, recepten, shakes. Je kan er praktisch alles mee doen.
Beste B&F, ik wil o.a. visolie bestellen en zag dat jullie sinds kort een huismerk aanbieden met een zeer lage prijs (€2,50 per 60). Voorheen heb ik altijd visolie van Marinol of Now Foods gebruikt. Wat is er aan PCB's en zware metalen gedaan bij jullie huismerk visolie? Bij de beschrijving staat er geen informatie over, terwijl dat bij de andere merken wel het geval is.
De teksten worden altijd verschillend geschreven maar mijn collega is deze punten ongetwijfeld vergeten hierover te schrijven. De High Quality Omega-3 60 caps is ook zuiver en goede kwaliteit. Daarop is uitgebreid onderzoek gedaan. Je wil natuurlijk niet met zoiets in het nieuws komen :) Deze is goedkoper omdat we deze hoger ingekocht hebben en de dosering iets lager, waardoor we hem scherper kunnen aanbieden dan de Marinol Omega-3 :)
Ik lees hier dat iedereen fijn bestellingen plaatst bij Body & Fit . Ik probeer het al twee dagen , krijg steeds een systeemfout !! Ik kan niet naar de winkelwagen en kan er ook niets aan toevoegen ! Goedkoop, dat wel !! :D Nog iemand problemen ??
Dat klinkt inderdaad niet goed! Wat je het beste kunt doen is je cookies/cache even weggooien. Het komt, helaas zelden, voor dat wanneer wij een website update gehad hebben, dit voorkomt. Als je de cache leeg gooit, browsergegevens of cookies wist. Dat het weer werkt. Houd je me op de hoogte? ;)
Hè! Zie dat vandaag mijn pakketje gewoon optijd binnenkomt, super! :D

Gister trouwens een site voorbij zien komen (torani.com) waar ze o.a. calorievrije siropen verkopen (zoiets als walden farms) maar ze hebben echt ook een breed assortiment aan andere type smaken die wf niet heeft, zoals hazelnoot, vanille en nog meer (wel noted dat niet al hun producten caloriefree zijn, alleen de sugar free varianten)
Misschien een leuke toevoeging voor jullie, ik zou iig zeker afnemer worden!
Zoals het hoort he! :) Graag gedaan natuurlijk. Ik ga je tip doorgeven. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn en of er voldoende vraag naar is!

Ralf

he ralf, de vaso grow zijn nu in capsules toch? die tabletten waren niet weg te krijgen maar ben wel benieuwd naar het product zelf!

Vandaag pakketje binnengekregen en door de stuurmanskunsten van PostNL lag de inhoud van me potjes overal in de doos.

Een PM gestuurd en gaan trainen, toen ik uit de sportschool kwam had ik al een mailtje dat de bestelling verzonden was. Echt top top top service, bedankt! :thumbs:

mag ik een open sollicitatie doen naar de functie van magazijnbeheerder?

alweer bestelling nummer 8 van 2014 die niet de volgende dag in huis is...
betreft ordertje; C1652853

nota bene om 4 uur in de middag besteld, zelfde dag bevestiging alles.
ga je bellen met postNL, blijkt dat die daar te laat is geleverd om in het sorteerproces mee te kunnen :|

het is tegenwoordig echt alleen mogelijk om voor 12:00 de volgende dag in huis te hebben schijnbaar.
en nee, ik zeur niet om dat ik nou perse morgen die sups nodig heb.
maar omdat ik me pakket nu weer bij het postkantoor kan gaan ophalen, omdat er morgen niemand thuis is...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven