AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik nu sinds een week NR1 supplement en ben van 84 naar 89 kilo gegaan. Is het normaal met dit supplement dat je zoveel vocht vast houd?

Zou kunnen komen door de creatine maar 5kg is wel erg veel, dus denk dat de oorzaak elders ligt.

Wat is eigenlijk de reden dat White Chocolate Whey perfection niet meer in emmers geleverd wordt? Is de enige smaak waar ik nooit ziek van wordt en hij was in mijn omgeving ook vrij populair. Twijfel nu of ik gewoon 2 potten moet bestellen of een emmer isolaat waar White chocolate wel nog leverbaar is.

Is het ook mogelijk de witte chocolade in 750 gram te kopen?

Ik krijg een error bij het ingeven van een beoordeling (via ontvangen mail voor kortingscode). Gateway 502 error. Is hier iets aan te doen?

Ik heb het aangepast. Bedankt voor je feedback!
dan moet ik maar naar de concurrent voor de straps :(
:eek:
Ik gebruik nu sinds een week NR1 supplement en ben van 84 naar 89 kilo gegaan. Is het normaal met dit supplement dat je zoveel vocht vast houd?
Dat je 5kg in een week aankomt, zal niet alleen door de creatine komen. Het is namelijk van meerdere factoren afhankelijk. :cool:
Zou kunnen komen door de creatine maar 5kg is wel erg veel, dus denk dat de oorzaak elders ligt.

Wat is eigenlijk de reden dat White Chocolate Whey perfection niet meer in emmers geleverd wordt? Is de enige smaak waar ik nooit ziek van wordt en hij was in mijn omgeving ook vrij populair. Twijfel nu of ik gewoon 2 potten moet bestellen of een emmer isolaat waar White chocolate wel nog leverbaar is.
De Witte Chocolade zal op korte termijn niet weer terug komen in ons assortiment.
Is het ook mogelijk de witte chocolade in 750 gram te kopen?
Op dit moment nog niet. We hebben de meest populaire smaken in 750 gram. Wellicht komen er in de toekomst nog andere smaken bij :)
Ik krijg een error bij het ingeven van een beoordeling (via ontvangen mail voor kortingscode). Gateway 502 error. Is hier iets aan te doen?
We gaan het nu oppakken en uitzoeken met onze leverancier. Stuur me anders even een privébericht met over welk product je een review wilt schrijven etc. Dan zoek ik het voor je uit!

Ralf

Animal Flex. Dan krijg ik dit:

502 Bad Gateway

Link voor product:

http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/glucosamine/universal/animal-flex/review/

Wou de kortingscode zodat ik nog even een bestelling kon plaatsen :eek:
Het probleem is inderdaad bekend en wordt aan gewerkt. :) Het moet snel opgelost zijn. Ik stuur je even een privébericht om te kijken hoe we het snel kunnen afhandelen en regelen!

Ralf

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
10 dagen lang SUPERSALE!

Met onder andere:
Multi Men

Oh Yeah Bar

Creatine

BCAA Sensation

Hiop dT de mass perfection of whey perfection er ook bij komt

Vind thermogenic powder een lekker supplement, ook op een lege maag bevalt deze erg goed.
Maar overweeg ripped eens te nemen.
Wat zijn een beetje de voors en tegens?
Wil met ripped dan eigenlijk 2 capsules gebruiken (tegen jullie aanraden in)

Heb net een potje thermogenic gebruikt en dacht een beetje afwisseling door voor een andere burner te kiezen is dan wel goed.
Aan de andere kant zijn er weinig vetburners die prettig aanvoelen op een lege maag waar ik het voor wil gebruiken.

Vind thermogenic powder een lekker supplement, ook op een lege maag bevalt deze erg goed.
Maar overweeg ripped eens te nemen.
Wat zijn een beetje de voors en tegens?
Wil met ripped dan eigenlijk 2 capsules gebruiken (tegen jullie aanraden in)

Heb net een potje thermogenic gebruikt en dacht een beetje afwisseling door voor een andere burner te kiezen is dan wel goed.
Aan de andere kant zijn er weinig vetburners die prettig aanvoelen op een lege maag waar ik het voor wil gebruiken.
Thermogenic Powder is enkel energie en ook vrij lekker voor veel mensen. De Ripped! is daarintegen weer iets minder energie, maar bevat ook vetverbrandende stimulerende ingrediënten. Beide hebben dus een specifieke eigenschap en is net wat je persoonlijke voorkeur heeft. Oh ja, neem nou geen capsulles Ripped:D:D

Thermogenic Powder is enkel energie en ook vrij lekker voor veel mensen. De Ripped! is daarintegen weer iets minder energie, maar bevat ook vetverbrandende stimulerende ingrediënten. Beide hebben dus een specifieke eigenschap en is net wat je persoonlijke voorkeur heeft. Oh ja, neem nou geen capsulles Ripped:D:D

Dankje, was al aan het bestellen maar twijfelde.
Kan nu dan me bestelling afronden en ga eens voor de ripped.

Ik geloof dat Bremshey net besteld is. Ik zal het eens voor je navragen! Als ik het weet, stuur ik je wel een privébericht!
Dankje, was al aan het bestellen maar twijfelde.
Kan nu dan me bestelling afronden en ga eens voor de ripped.
Graag gedaan. Jij ook bedankt. Morgen in huis :thumbs:

beste body en fit

mijn Pakje heb ik gisteren besteld voor 22uur (ik denk rond 14.30)
met order nr C1648237.
Ik zie op mijn track and trace dat hij al van gisteren is aangemeld bij hun maar ze hebben er nog niets met gedaan.
Zouden jullie er eens voor willen kijken.
Bedankt

Is de smaak van de Isolaat perfection Cookies and Cream Sensation hetzelfde als de Whey perfection Cookies and Cream Milkshake? :)

beste body en fit

mijn Pakje heb ik gisteren besteld voor 22uur (ik denk rond 14.30)
met order nr C1648237.
Ik zie op mijn track and trace dat hij al van gisteren is aangemeld bij hun maar ze hebben er nog niets met gedaan.
Zouden jullie er eens voor willen kijken.
Bedankt
Ik heb zojuist even gekeken, maar wanneer je in het weekend besteld, wordt jouw pakket altijd op maandag verwerkt door de bezorgdienst en dinsdag geleverd. Wij werken in het weekend wel, vandaar dat je een mail krijgt op zondag. Echter bezorgt de pakketdienst enkel op dinsdag.
Is de smaak van de Isolaat perfection Cookies and Cream Sensation hetzelfde als de Whey perfection Cookies and Cream Milkshake? :)
Nee, net iets anders. Isolaat is een "schoner" eiwit dan de Whey Perfection, vandaar het ook een lager koolhydraat en vet gehalte heeft en dus meer eiwit. Daardoor is de Isolaat iets minder "romig" dan de Whey Perfection :)

Ralf

Korting...

Hallo Ralf,

zijn er ook kortingscoupons/codes voor vaste klanten??? Mijn vriendin en ik bestellen geregeld wat.... vanaf januari al rond de twee honderd euro besteld, vanmiddag had meissie wat besteld voor 70... en nu wil ik ook wat bestellen...:eek:

Hoop dat je wat voor ons (alle vaste klanten) wat kunt betekenen...

Groeten uit Oosterwolde Fr

zojuist weer een bestelling geplaatst! OrdernummerC1654189
afgelopen 2 keer helaas een dag telaat, dit keer wel morgen binnen :D?

10 dagen lang SUPERSALE!

Met onder andere:
Multi Men

Oh Yeah Bar

Creatine

BCAA Sensation

Hallo Ralf,

zijn er ook kortingscoupons/codes voor vaste klanten??? Mijn vriendin en ik bestellen geregeld wat.... vanaf januari al rond de twee honderd euro besteld, vanmiddag had meissie wat besteld voor 70... en nu wil ik ook wat bestellen...:eek:

Hoop dat je wat voor ons (alle vaste klanten) wat kunt betekenen...

Groeten uit Oosterwolde Fr
Bedankt voor jullie bestelling :) Nee, we hebben geen korting voor vaste klanten. We hebben bijv. wel leuke deals, die altijd enorm scherp geprijsd zijn. Tevens kan je natuurlijk kiezen uit leuke cadeaus!
zojuist weer een bestelling geplaatst! OrdernummerC1654189
afgelopen 2 keer helaas een dag telaat, dit keer wel morgen binnen :D?
Bedankt voor je bestelling. We gaan er kei hard mee aan de slag :) Houd je T&T in de gaten, dan weet je exact wanneer je hem binnen krijgt :)

Ralf

Wat is eigenlijk het 'beste' product om te gebruiken als vetverbrander? Er zijn zoveel verschillende producten om de site van Body & Fit maar ik weet niet welke voor mij het beste past.
Ik dacht eerst ripped! .Ik heb nog nooit een vetverbrander gebruikt, gebruik ook geen pre workout en drink nooit koffie. Dus ik ben totaal geen cafeïne gewoon. Daarom vrees ik dat dit misschien iets te zwaar gaat zijn voor mij. Wat is het grote verschil tussen ripped! en Perfect Burn/24hr Fatburn?
Is er echt 1 product dat beter is/werkt? Of hangt dat van persoon tot persoon af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven