XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
beste b&f,

ik heb bij jullie die maxy waize starch gekregen als kado bij men bestelling.
Ik snap echter niet zo goed wat dit product juist doet?
Zijn die suikers en carbs voor tijdens de training?
Ik doe dit nu in men shake samen met muscle protect voor tijdens het trainen.
Is dit een goed idee?

Hoe staat het met de Perfect Burn?
En krijgen jullie de chocolate peanut spread van walden farms nog binnen?

De perfect Burn verwacht ik op korte termijn helaas niet terug. De 24hr-fatburn is voor op korte termijn een goede vervanger.

De peanut spread krijgen we absoluut terug op voorraad, alleen durf ik ook hier nog geen exacte datum te noemen. :)

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

Is Arenga Palm Suiker Bio de vervanger van Pure Coconut palm suiker?

Het is geen vervangend product, het is alleen van een ander merk de arenga-palm-suiker-bio is van Mattison en pure-coconut-palm-suiker is van ons eigen merk.

Guys, zijn de shakers out of stock? Wanneer komen deze weer binnen?

Hi,
Ik zie dat jullie Elite Whey All Naturel Choco niet meer op voorraad is. Ik heb ook al email reminder aan. Allen ik heb nu nog voor circa 3 dagen whey, weet je zo wanneer het ongeveer weer geleverd wordt?
Vind nogal spannend om straks zonder te zitten :cool:

Durf hier persoonlijk geen uitspraak over te doen, zal dit morgen even voor je moeten navragen bij onze afdeling inkoop. Persoonlijk verwacht ik het niet binnen 3 dagen terug op voorraad, maar dit zal ik morgen zoals gezegd voor je navragen.

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Hmm heb de Perfection Bars hier thuisliggen (chocolade, banaan, kokosnoot). Heb al van de banaan en kokosnoot een reep gegeten en deze zijn heerlijk :)!! Had er wat schrik voor dat het ging tegenvallen maar dat is dus zeker en vast niet het geval.

We hebben ontzettend veel positieve reactie's over onze perfection-bar! Ook super om te horen dat jij ook deze mening deelt met de rest van onze klanten:D

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

beste b&f,

ik heb bij jullie die maxy waize starch gekregen als kado bij men bestelling.
Ik snap echter niet zo goed wat dit product juist doet?
Zijn die suikers en carbs voor tijdens de training?
Ik doe dit nu in men shake samen met muscle protect voor tijdens het trainen.
Is dit een goed idee?

waxy-maize-starch is een extreem snel werkende bron van complexe koolhydraten, 100% vrij van suikers of lactose. Dit is zeer effectief voor zowel voor, tijdens of na training.

Voor de training - spieren kunnen snel energie opnemen. Neem 20-50 gram 20 minuten voor de training. Meng je je pre-workout, creatine of bcaa met WMS dan zullen deze supplementen ook beter opnemen.

Tijdens de training - wanneer je langer traint dan kun je met Waxy Maize Starch tijdens de training energie aanvullen.

Post Workout - zoals veel bodybuilders weten is de post workout shake de belangrijkste shake voor spiermassa. Het belangrijkste na de training is direct spierglycogeen aanvullen samen met de eiwitten. Waxy Maize Starch is hier een perfect postworkout koolhydraat en perfect mengbaar met eiwitten. Na de training gebruik je dan 40-60 gram Waxy Maize Starch met Whey Proteine.

Laatst bewerkt door een moderator:
Welke producten bedoel je dan precies? Onverzadigde vetten zijn namelijk niet ongezond.

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Als je opzoek bent naar deze specifieke tank top, hebben we deze momenteel alleen in de maat L, XL en XXL. ;)

de omega zadenmix en pure notenmix, daar staat bij beide dat er ongeveer 90% verzadigde vetten in zitten. Ik zou zeggen dat er eerder 90% onverzadigde vetten in zouden moeten zitten.

Eerst wordt gezegt dat perfect burn 6 maart verwacht wordt, dan begin deze week, en nu helemaal niet meer op korte termijn?! Lekkere info is dat.

Eerst wordt gezegt dat perfect burn 6 maart verwacht wordt, dan begin deze week, en nu helemaal niet meer op korte termijn?! Lekkere info is dat.

Als mijn collega 6 maart heeft gezegd, zal het inderdaad 6 maart zijn. En neem ik direct mijn woorden terug. Het was een persoonlijke verwachting. Om alle onzekerheid weg te halen, vraag ik het morgen direct na bij afdelinginkoop voor je. Dan heb je 100% het correcte antwoord. Maar nogmaals als mijn collega al 6 maart heeft gezegd, zal dit zo zijn. (Ga er vanuit dat hij dit al heeft nagevraagd voor je). :)

Als mijn collega 6 maart heeft gezegd, zal het inderdaad 6 maart zijn. En neem ik direct mijn woorden terug. Het was een persoonlijke verwachting. Om alle onzekerheid weg te halen, vraag ik het morgen direct na bij afdelinginkoop voor je. Dan heb je 100% het correcte antwoord. Maar nogmaals als mijn collega al 6 maart heeft gezegd, zal dit zo zijn. (Ga er vanuit dat hij dit al heeft nagevraagd voor je). :)

Dit stond op de we site, maar kijk eens op je agenda, 6 maart is alweer een paar dagen geleden ;)

Dit stond op de we site, maar kijk eens op je agenda, 6 maart is alweer een paar dagen geleden ;)

Heb speciaal me collega van inkoop in ze vrije uurtjes gestoord om het voor je na te vragen. Het werd volgens de leverancier inderdaad 6 maart geleverd, enkel hebben we tot op heden niks mogen ontvangen, helaas. Me collega belt morgen vroeg als eerst de leverancier en dan laat ik het jou ook direct weten. Excuus voor de verwarring, :)

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Dit model helaas niet, nog wel andere modellen en/of van andere merken. Je zou nog even kunnen kijken bij : tanktops of er nog een ander model voor je bij zit. :)

Ik vind het jammer en ben zelfs teleurgesteld in het feit dat ik mijn spullen pas na circa 40-48 uur geleverd krijg... Nota bene diverse keren voor 18:00 besteld en betaald en dan pas 2 dagen later in huis... vorige week was dit al de derde achtereenvolgende keer...

Ik heb er geen probleem mee om wat langer te wachten, echt niet... maar ga dan niet lopen stunten met die -22uurs volgende dag in huis- actie.

Ik weet niet wat het achterliggende probleem is, of dat meer mensen dit herkennen? Voor aleer ik teveel kritiek uit, het kan natuurlijk ook aan PostNL liggen, daar zij redelijk achteruitgaan in service vanwege het schrappen van het aantal banen! Dus no ofense in the first place!

Ik vind het jammer en ben zelfs teleurgesteld in het feit dat ik mijn spullen pas na circa 40-48 uur geleverd krijg... Nota bene diverse keren voor 18:00 besteld en betaald en dan pas 2 dagen later in huis... vorige week was dit al de derde achtereenvolgende keer...

Ik heb er geen probleem mee om wat langer te wachten, echt niet... maar ga dan niet lopen stunten met die -22uurs volgende dag in huis- actie.

Ik weet niet wat het achterliggende probleem is, of dat meer mensen dit herkennen? Voor aleer ik teveel kritiek uit, het kan natuurlijk ook aan PostNL liggen, daar zij redelijk achteruitgaan in service vanwege het schrappen van het aantal banen! Dus no ofense in the first place!

Erg vervelend om te horen dat je zendingen die op werkdagen besteld worden, niet de volgende dag geleverd worden. Dit is namelijk niet zoals het hoort. Kan je mij een PM sturen met 1 van je referentienummers ? Dan ga ik direct voor je uitzoeken waar het mis gaat. Zodat je in de toekomst netjes je orders binnen 24 uur krijgt, zoals het hoort.

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

Hangt van de voorraad van de leverancier af. Deze hebben helaas niet altijd alles op voorraad namelijk. We gaan hem in ieder geval weer bestellen. :)

Ik heb volgens mij 10+ bestellingen geplaatst ofzo en echt altijd de volgende dag in huis, just saying.

Hier juist hetzelfde probleem :(
Laatste bestellingen werden nooit de dag erna geleverd!
Meestal regel ik dan dat ik een dag thuis ben om het pakket in ontvangst te nemen en dan is dat natuurlijk jammer dat het de dag daarna aangeboden word terwijl er dan niemand thuis is ???
"De bezorger zal het pakket bij de buren afzetten" word dan gezegd ... Maar bij ons is de regel dat er NOOIT bij de buren geleverd mag worden!
Bij mij is het ook zo dat ik er geen probleem mee heb om bv 2dagen te wachten, maar de 'voor 22h' slogan of 'morgen in huis' kan je gewoon niet naast kijken want je leest en ziet hem overal ;)
Daardoor dat de frustratie des te groter is ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven