Het is momenteel erg druk, vaak heb je met 24-48 uur uiterlijk een reactie op jouw mail. Ik neem aan dat je al reeds een reactie hebt gehad? Anders kan je me altijd een privébericht sturen, dan los ik het voor je op!Hoi,
Vrijdag mijn bestelling ontvangen. Zoals gewoonlijk lekker snel geleverd. Top! Ik heb micellar casein perfection 2000 gram smaak cookies en cream besteld, echter ik heb de smaak coconut ice milkshake ontvangen. Vrijdag in de middag een e-mail gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen.
Wat nu?
Ordernummer: C1665175
Het is een 1+1 gratis actie
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
We hopen dat de sporttas deze maand nog voorradig komtHey Ralf, ik zie op de website dat de body & fit sporttas binnenkort verwacht wordt. Hoe lang denk jij ongeveer dat dit gaat duren?

Haha, dat is een grapje. Instagram zetten we serieuze en minder serieuze dingen op. We hadden een grote zak lollies gekregen van onze groothandel bij de levering van een bestelling. Deze hadden we in een Whey Perfection pot gedaan en er Lolly Perfection van gemaaktIk zag laatst op instagram een foto met Lolly perfection staan. Wat is dit voor product ......?? :?:

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ons excuses hiervoor. Zou je mij een privébericht willen sturen? Dan pakken we het voor je op!goeie middag, ik heb afgelopen week een bestelling gedaan met waaronder 3kg dextrose. Alleen heb ik ipv 3kg dextrose 2 kg maltodextrine gekregen en 1kg dextrose. C1657459
Degene die op de site staat mag je aanhouden. Dat is wat we verkopen en kan je op rekenen. Als dat afwijkt, doen wij iets fout. Dan mag je gewoon met ons contact opnemenWelke smaken zitten er in de variety box als ik vanavond of morgen bestel? Aangezien ik vorige keer de variety box had besteld en de inhoud verschilde nogal sterk van degene die op de site vermeld stonddus ik dacht, ik vraag eht maar eens voor de zekerheid
![]()
Hieronder zie je een overzicht van de smaken:Whey Perfection Variety box (12x1 smaak) bevat de volgende smaken:
Banaan
Aardbei
Bosvruchten
Stracciatella
Framboos
Naturel
Vanilla
Chocolate
Chocolate Cookie
Chocolate Caramel
Cookies & Cream
Hazelnoot Nutella
Ralf
---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------
De nieuwe weekaanbiedingen staan online. Ze zijn geldig tot 14-3.
24hr Fatburn
60 caps voor 17.50!
Insane!
19.90 voor 17.40!
Magnificent
2100 gram voor 19.65!
Perfect Protein
2000 gram voor 31.25!