Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Vrijdag mijn bestelling ontvangen. Zoals gewoonlijk lekker snel geleverd. Top! Ik heb micellar casein perfection 2000 gram smaak cookies en cream besteld, echter ik heb de smaak coconut ice milkshake ontvangen. Vrijdag in de middag een e-mail gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen.
Wat nu?

Ordernummer: C1665175
Het is momenteel erg druk, vaak heb je met 24-48 uur uiterlijk een reactie op jouw mail. Ik neem aan dat je al reeds een reactie hebt gehad? Anders kan je me altijd een privébericht sturen, dan los ik het voor je op!
Is dat 1+3 srs? Anders bestel ik ook een pot haha
Het is een 1+1 gratis actie :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hey Ralf, ik zie op de website dat de body & fit sporttas binnenkort verwacht wordt. Hoe lang denk jij ongeveer dat dit gaat duren?
We hopen dat de sporttas deze maand nog voorradig komt :)
Ik zag laatst op instagram een foto met Lolly perfection staan. Wat is dit voor product ......????? :?:
Haha, dat is een grapje. Instagram zetten we serieuze en minder serieuze dingen op. We hadden een grote zak lollies gekregen van onze groothandel bij de levering van een bestelling. Deze hadden we in een Whey Perfection pot gedaan en er Lolly Perfection van gemaakt :D
goeie middag, ik heb afgelopen week een bestelling gedaan met waaronder 3kg dextrose. Alleen heb ik ipv 3kg dextrose 2 kg maltodextrine gekregen en 1kg dextrose. C1657459
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ons excuses hiervoor. Zou je mij een privébericht willen sturen? Dan pakken we het voor je op!
Welke smaken zitten er in de variety box als ik vanavond of morgen bestel? Aangezien ik vorige keer de variety box had besteld en de inhoud verschilde nogal sterk van degene die op de site vermeld stond :p dus ik dacht, ik vraag eht maar eens voor de zekerheid :)
Degene die op de site staat mag je aanhouden. Dat is wat we verkopen en kan je op rekenen. Als dat afwijkt, doen wij iets fout. Dan mag je gewoon met ons contact opnemen :) Hieronder zie je een overzicht van de smaken:
Whey Perfection Variety box (12x1 smaak) bevat de volgende smaken:

Banaan
Aardbei
Bosvruchten
Stracciatella
Framboos
Naturel
Vanilla
Chocolate
Chocolate Cookie
Chocolate Caramel
Cookies & Cream
Hazelnoot Nutella

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

De nieuwe weekaanbiedingen staan online. Ze zijn geldig tot 14-3.

24hr Fatburn
60 caps voor 17.50!

Insane!
19.90 voor 17.40!

Magnificent
2100 gram voor 19.65!

Perfect Protein
2000 gram voor 31.25!

Pure Chiazaad
500 gram voor 6.75!

Lipo-6 CLA
45 capsules voor 3.90!

En hoe werkt de PWO als ... PWO? Snap niet dat mensen zich druk kunnen maken om de smaak.

Hoe is de energie, pomp, etc.?

had een fijne energie, lekker rustig, dus je word er niet zo agressief van en goeie focus.
Pomp was goed heb wel is betere gehad maar het kan ook komen dat ik een te weinig scoops had genomen (had er nu 2 probeer de volgende x 3).
Geen crash.

Duurt wel lang voordat die straps weer op voorraad zijn zeg :P

Is daar al iets meer over bekend of kan ik ze beter even ergens anders bestellen? Ik ben het een beetje aan het uitstellen omdat ik ze het liefste bij B&F haal.

Twee dagen geleden een klacht gestuurd per e-mail met betrekking op een bestelling waarbij een product (Walden Farms - barbecue sauce) met kapotte dop werd geleverd. Heb hier nog steeds geen reactie op ontvangen.

had een fijne energie, lekker rustig, dus je word er niet zo agressief van en goeie focus.
Pomp was goed heb wel is betere gehad maar het kan ook komen dat ik een te weinig scoops had genomen (had er nu 2 probeer de volgende x 3).
Geen crash.

Vooral die "GEEN CRASH" vind ik een zeer goede eigenschap! niets zo lastig als na een heerlijk harde training 5 uur in een zetel te moeten liggen omdat je slap en moe bent :D

Geen crash.
Bedankt voor je review! :)
Duurt wel lang voordat die straps weer op voorraad zijn zeg :P

Is daar al iets meer over bekend of kan ik ze beter even ergens anders bestellen? Ik ben het een beetje aan het uitstellen omdat ik ze het liefste bij B&F haal.
Mooi compliment en waarderen we :) Dank je! We verwachten ze deze maand weer te krijgen. Ik kan helaas geen uitsluitsel geven, maar overal waar wij ze willen bestellen zijn ze uitverkocht. We hopen dat ons eigen merk wat sneller gaat en moet deze maand zijn. Dat kan aankomende week zijn, maar ook over 2 weken :)
Twee dagen geleden een klacht gestuurd per e-mail met betrekking op een bestelling waarbij een product (Walden Farms - barbecue sauce) met kapotte dop werd geleverd. Heb hier nog steeds geen reactie op ontvangen.
Het duurt vaak 24-48 uur voordat je en reactie op de mail hebt. Dus dat lijkt me al verstreken. Wil je mij in een privébericht jouw klacht en ordernummer sturen. Dan los ik dat voor je op :)

Ralf

Ralf, kan er naar mijn opmerking gekeken worden? C1673622 :)

Bedankt voor de reactie, ik weet enkel dat ik dat vroeger eens besteld had, en ik denk dat meer dan de helft toen anders was dan de smaken die op de site stonden. Dit is nu geen probleem voor mij en is toch al een tijdje geleden ook :p Zijn het altijd deze 12 smaken, Of verandert dit bijvoorbeeld elke maand, of elke week of op willekeurige basis? Het is omdat de smaken die er nu inzitten zowat enkel de smaken zijn die ik al heb gehad :p het gebeurt natuurlijk wel meer dat er smaken in zouden zitten die ik al gehad heb, maar buiten de naturel, chocolate cookie en chocolate caramel heb ik al deze smaken al gehad (en de meeste zijn zeer zeker in de smaak gevallen)

Degene die op de site staat mag je aanhouden. Dat is wat we verkopen en kan je op rekenen. Als dat afwijkt, doen wij iets fout. Dan mag je gewoon met ons contact opnemen :) Hieronder zie je een overzicht van de smaken:
Whey Perfection Variety box (12x1 smaak) bevat de volgende smaken:

Banaan
Aardbei
Bosvruchten
Stracciatella
Framboos
Naturel
Vanilla
Chocolate
Chocolate Cookie
Chocolate Caramel
Cookies & Cream
Hazelnoot Nutella

Ralf

Ralf, kan er naar mijn opmerking gekeken worden? C1673622 :)
Ik kan het niet beloven, maar we gaan ons best voor je doen! :) Bedankt voor jeb estelling.
Bedankt voor de reactie, ik weet enkel dat ik dat vroeger eens besteld had, en ik denk dat meer dan de helft toen anders was dan de smaken die op de site stonden. Dit is nu geen probleem voor mij en is toch al een tijdje geleden ook :p Zijn het altijd deze 12 smaken, Of verandert dit bijvoorbeeld elke maand, of elke week of op willekeurige basis? Het is omdat de smaken die er nu inzitten zowat enkel de smaken zijn die ik al heb gehad :p het gebeurt natuurlijk wel meer dat er smaken in zouden zitten die ik al gehad heb, maar buiten de naturel, chocolate cookie en chocolate caramel heb ik al deze smaken al gehad (en de meeste zijn zeer zeker in de smaak gevallen)
Het veranderd inderdaad op willekeurige basis. Het is net wat we over hebben bij bijv. productie van Whey Perfection zodat we het in sachets kunnen stoppen. Deze nemen we dan mee in de variety box. Dat is dus heel wisselend en niet een pijl op te trekken. :) Wat ik wel weet dat het nu deze 12 heerlijke smaken zijn! :zuip:

Ralf

net nieuwe bestelling geplaatst :) C1675098

wel met vooruitbetaling, hopelijk toch tamelijk snelle levering :D
volgende keer maar weer met paypal :)

net nieuwe bestelling geplaatst :) C1675098

wel met vooruitbetaling, hopelijk toch tamelijk snelle levering :D
volgende keer maar weer met paypal :)

Bedankt voor je bestelling! Zodra we de betaling hebben ontvangen zullen we je bestelling direct versturen en heb je het de volgende dag meteen in huis.:)

ff een v raag over de noten/zaden mix, heb beide alleen war ik wel raar vind is dat van de 45g vet er 43 ongeveer verzadigd zijn, en bij de noten is het ook zoiets.

Moet toch juist erg laag zitten of niet? zo is het helemaal niet gezond of zie ik dat nu verkeerd

Tanktop huismerk gaat over een hele andere boeg. We willen een ander design en uitstraling. Dat gaat dus nog even duren voordat er weer een huismerk tanktop is. De Badboy bestellen we binnenkort weer. Er was onlangs een levering binnen gekomen, waarbij deze niet zat. We hopen dat het bij de nieuwe levering wel weer is :)

Ralf

Ralf
Weten jullie al iets meer over die van BadBoy? en dat is toch deze dat bedoeld wordt: http://www.bodyenfitshop.nl/kleding-en-accessoires/tanktops/bad-boy/bad-boy-muscle-vest/ ? :)

Laatst bewerkt:
Hoe staat het met de Perfect Burn?
En krijgen jullie de chocolate peanut spread van walden farms nog binnen?

Is Arenga Palm Suiker Bio de vervanger van Pure Coconut palm suiker?

Hi,
Ik zie dat jullie Elite Whey All Naturel Choco niet meer op voorraad is. Ik heb ook al email reminder aan. Allen ik heb nu nog voor circa 3 dagen whey, weet je zo wanneer het ongeveer weer geleverd wordt?
Vind nogal spannend om straks zonder te zitten :cool:

Hmm heb de Perfection Bars hier thuisliggen (chocolade, banaan, kokosnoot). Heb al van de banaan en kokosnoot een reep gegeten en deze zijn heerlijk :)!! Had er wat schrik voor dat het ging tegenvallen maar dat is dus zeker en vast niet het geval.

ff een v raag over de noten/zaden mix, heb beide alleen war ik wel raar vind is dat van de 45g vet er 43 ongeveer verzadigd zijn, en bij de noten is het ook zoiets.

Moet toch juist erg laag zitten of niet? zo is het helemaal niet gezond of zie ik dat nu verkeerd

Welke producten bedoel je dan precies? Onverzadigde vetten zijn namelijk niet ongezond.

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Ralf
Weten jullie al iets meer over die van BadBoy? en dat is toch deze dat bedoeld wordt: http://www.bodyenfitshop.nl/kleding-en-accessoires/tanktops/bad-boy/bad-boy-muscle-vest/ ? :)

Als je opzoek bent naar deze specifieke tank top, hebben we deze momenteel alleen in de maat L, XL en XXL. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven