Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier juist hetzelfde probleem :(
Laatste bestellingen werden nooit de dag erna geleverd!
Meestal regel ik dan dat ik een dag thuis ben om het pakket in ontvangst te nemen en dan is dat natuurlijk jammer dat het de dag daarna aangeboden word terwijl er dan niemand thuis is ???
"De bezorger zal het pakket bij de buren afzetten" word dan gezegd ... Maar bij ons is de regel dat er NOOIT bij de buren geleverd mag worden!
Bij mij is het ook zo dat ik er geen probleem mee heb om bv 2dagen te wachten, maar de 'voor 22h' slogan kan je gewoon niet naast kijken want je leest en ziet hem overal ;)

Je kunt het pakket natuurlijk ook direct op het postkantoor laten afleveren, hoef je er nooit voor thuis te blijven en krijg je bericht wanneer het pakket is geleverd.

Je kunt het pakket natuurlijk ook direct op het postkantoor laten afleveren, hoef je er nooit voor thuis te blijven en krijg je bericht wanneer het pakket is geleverd.

Het pakket ,zoals het hoort, de dag erna leveren en dan is er geen probleem.
.... Laten afleveren op het postkantoor .... anno 2014 .... :eek:

Uiteraard, maar het is natuurlijk nooit 100% zeker dat het pakket de volgende dag daadwerkelijk wordt afgeleverd. Er is maar zoveel dat B&F hieraan kan doen he, als de postbezorger denkt **** it dan gaat het over. Daarnaast was het maar een idee voor wanneer je niet de hele dag thuis wilt blijven.

Uiteraard, maar het is natuurlijk nooit 100% zeker dat het pakket de volgende dag daadwerkelijk wordt afgeleverd. Er is maar zoveel dat B&F hieraan kan doen he, als de postbezorger denkt **** it dan gaat het over. Daarnaast was het maar een idee voor wanneer je niet de hele dag thuis wilt blijven.

Ja tuurlijk snap ik.
Ik regel mijn dag dan dat ik van thuis uit werk. Dus ik blijf niet zomaar thuis te wachten.
Ik het verleden,2013, bijna nooit een latere levering gehad.
Hopelijk staat alles vlug op punt en maken ze hun 'voor 22h best...' weer waar :D

Ik wil nog een week of 4 doorgaan met mijn cut + cardio en wil er dan fatburner aan gaan toevoegen.
Ik hoor in mijn omgeving goede reacties over jullie Ripped!

Deze is momenteel niet op voorraad. Wanneer denken jullie dat deze weer voorradig is? Ik lees in dit topic dat ook de perfect burn niet goed leverbaar is. De 24hour fatburn is voor mij nog iets te nieuw. :)

Ik wil nog een week of 4 doorgaan met mijn cut + cardio en wil er dan fatburner aan gaan toevoegen.
Ik hoor in mijn omgeving goede reacties over jullie Ripped!

Deze is momenteel niet op voorraad. Wanneer denken jullie dat deze weer voorradig is? Ik lees in dit topic dat ook de perfect burn niet goed leverbaar is. De 24hour fatburn is voor mij nog iets te nieuw. :)

De Ripped! is inderdaad een prima aanvulling op je cut! We hopen de Ripped binnen twee weken weer op voorraad te hebben. Tegen die tijd hopen wij de Perfect Burn ook weer binnen te hebben;) Wanneer je je emailadres invult bij het product dan zul je direct een email ontvangen zodra de het product weer op voorraad is:D

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:21 ----------

1+1 Gratis Waanzinnige deals!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rush Pre-Workout - ISS

-Geweldige kracht
-Massieve Pomps
-Waanzinnige energie, drive en focus
-Uithoudingsvermogen

Green Coffee - Purely Inspired

-America's #1 selling Green Coffee
-Vegetarische capsules
-Maar liefst 400mg Green Coffee per serving
-Sneller resultaten halen
-100% pure ingredienten
-Non-stimulant
-800 mg Green Coffee per dag

Tested Raspberry Ketones - Tested Nutrition

- 400 mg ketonen per capsule
- Ter bevordering van vetverlies
- Ter voorkoming van vetopslag
- Boost je metabolisme
- 60 capsules per verpakking

Als je Nr.1 , Magnificent gebruikt, moet je bij de b&f creatine dan ook met de oplaadfase beginnen?

Heb nooit problemen met de pakketjes... Hoor het wel van vaak de laatste tijd.

Als je Nr.1 , Magnificent gebruikt, moet je bij de b&f creatine dan ook met de oplaadfase beginnen?

Wanneer je de Nr1 en Magnificent gebruikt dan is het niet nodig om bij de Creapure Creatine een oplaadfase te volgen!

Ik zou je willen adviseren de producten als volgt te gaan nemen:

Rustdagen: 1 dosering Creapure Creatine in de ochtend.
Trainingsdagen:
- Voor de Training: Nr1
- Na de Training: Magnificent

Super Duo!

Nr.1 - dé ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!

Magnificent - wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

Wanneer je de Nr1 en Magnificent gebruikt dan is het niet nodig om bij de Creapure Creatine een oplaadfase te volgen!

Ik zou je willen adviseren de producten als volgt te gaan nemen:

Rustdagen: 1 dosering Creapure Creatine in de ochtend.
Trainingsdagen:
- Voor de Training: Nr1
- Na de Training: Magnificent

Super Duo!

Nr.1 - dé ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!

Magnificent - wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

Top! Gaan we doen :)

Heb speciaal me collega van inkoop in ze vrije uurtjes gestoord om het voor je na te vragen. Het werd volgens de leverancier inderdaad 6 maart geleverd, enkel hebben we tot op heden niks mogen ontvangen, helaas. Me collega belt morgen vroeg als eerst de leverancier en dan laat ik het jou ook direct weten. Excuus voor de verwarring, :)

Al iets bekend?

Heb nooit problemen met de pakketjes... Hoor het wel van vaak de laatste tijd.

Ik niet met de pakketjes, merk wel hier en daar dat het iets slordiger gaat. Ik zou een kortingscode krijgen 2 verschillende mensen zeiden dat ze het zouden regelen maar 2x niks gezien..Het kan gebeuren maar ja 1 simpele mail is al genoeg lijkt me, als je mijn bestelgeschiedenis bekijkt ben ik toch een trouwe klant. Verwacht ik ook wel dat ze er zo om mee gaan.

Verder ook weinig problemen gehad eigenlijk..Body&fit is ook denk ik 1 van de weinig waar je op zondag besteld en zelfs maandag al in huis heb! Ik heb wel eens op zondag besteld en het pakketje was er al op maandag 9uur in de ochtend.

Kortingscode trouwens nu wel binnen, bedankt Tim!

Ik niet met de pakketjes, merk wel hier en daar dat het iets slordiger gaat. Ik zou een kortingscode krijgen 2 verschillende mensen zeiden dat ze het zouden regelen maar 2x niks gezien..Het kan gebeuren maar ja 1 simpele mail is al genoeg lijkt me, als je mijn bestelgeschiedenis bekijkt ben ik toch een trouwe klant. Verwacht ik ook wel dat ze er zo om mee gaan.

Verder ook weinig problemen gehad eigenlijk..Body&fit is ook denk ik 1 van de weinig waar je op zondag besteld en zelfs maandag al in huis heb! Ik heb wel eens op zondag besteld en het pakketje was er al op maandag 9uur in de ochtend.

Kortingscode trouwens nu wel binnen, bedankt Tim!

Excuses voor het feit dat het versturen van deze kortingscode niet geheel vlekkeloos is verlopen;)
Uiteraard los ik dat graag voor je op Kukipushup! Succes met bestellen:D

Tim

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

We verwachten de perfect burn eind volgende week weer. :)

Oke, is het verstandig om perfect burn met bijvoorbeeld CLA te nemen of heeft dat niet zoveel nut?

Excuses voor het feit dat het versturen van deze kortingscode niet geheel vlekkeloos is verlopen;)
Uiteraard los ik dat graag voor je op Kukipushup! Succes met bestellen:D

Tim

Geen probleem! Het was niet het grootste probleem verwachtte alleen wel na 2 keer het toch te krijgen :p Maar denk dat body&fit alleen maar aan het stijgen is en drukker is als toen ik me eerste bestelling deed, dus hier en daar een foutje kan ik begrijpen.

Veel mensen uit me omgeving zijn ook mede door mij over gestapt naar body&fit of zijn beginnen te bestellen..maarja tuurlijk nr.1 shop van nederland sowieso!

Heb alweer wat besteld :o amino energy moet ik weer terug hebben! Voor mij de beste PWO werkt altijd en heeft altijd effect! ben ook wel benieuwd naar platinum pre

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven