TriPSS
Cool Novice
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In ieder geval aankomende week. Officieel start de actie maandag, maar we hebben hem vast online
Het is altijd en altijd boordevol acties op onze site
We hebben een flinke voorraad staan, maar we durven niet aan te geven hoelang het loopt. Het kan zijn dat het zomaar halverwege de week uitverkocht is. In principe wel. Wanneer je het donker,droog etc afgesloten hebt is het geen probleem.Ik heb in de kast nog een geopend potje dexaprine gevonden die half vol is. Hij zal ruim 1,5 jaar geleden geopend zijn. Is de dexaprine nog te gebruiken?![]()
We zullen er eens naar vragen bij de leverancier. Het is zo dat samples altijd een "gift" is van de leverancier. Deze kunnen we niet inkopen oid en daarna weggevenBody en fit, zouden jullie de samples van dedication in het assortiment kunnen nemen?
zag laatst dat dedication van zowat elk product samples hebben, lijkt me ideaal!

Het is zeker een mooie blend. Goede ingrediëntenErvaring niet nee, maar qua ingrediënten kan er weinig mis gaan (behalve onderdosering)....
Beta Alanine, Creatine, L-Tyrosine, Agmatine Sulfaat en Cafeïne (ook makkelijk zelf samen te stellen)

We hebben de potjes nogal groot voorradig staanNet mijn Rush binnen gekregen en blijbaar hebben jullie de actie verander van 1+1 gratis naar 1+3 gratis![]()

Dat is inderdaad een bekend probleem. We rekenen erop dat het aankomende week weer opgelost is. Ons excuses voor het ongemak.als ik een review wil verzenden krijg ik een foutmelding, dus krijg nu geen kortingscode.
Net mijn Rush binnen gekregen en blijbaar hebben jullie de actie verander van 1+1 gratis naar 1+3 gratis![]()
Ik heb zelf ook een potje Rush staan. Ik ga er maandag op trainen
Kwa ingrediënten is deze zeer veel belovend. Goede prijs/kwaliteit heeft het op dit moment zeker!Nee hoor, dat is enkel van de 750 grams verpakking. Als je switched naar de 2000 grams verpakking, zie je dat we veel meer smaken hebbenWilde Micellar Casein bestellen maarrr zijn dat echt de enige 3 smaken of is de rest uitverkocht? Y u no aardbei?![]()

We hebben de potjes nogal groot voorradig staan
Dat is inderdaad een bekend probleem. We rekenen erop dat het aankomende week weer opgelost is. Ons excuses voor het ongemak.
Ralf
Vandaag geprobeerd smaak is goed te doen (Fruit Punch) maar heb betere versies van Fruit Punch geproeft.