XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoelang is die 1+1 achtie op Rush?

Ik heb in de kast nog een geopend potje dexaprine gevonden die half vol is. Hij zal ruim 1,5 jaar geleden geopend zijn. Is de dexaprine nog te gebruiken?:D

Body en fit, zouden jullie de samples van dedication in het assortiment kunnen nemen?
zag laatst dat dedication van zowat elk product samples hebben, lijkt me ideaal!

Iemand ervaring met Rush PWO

Ervaring niet nee, maar qua ingrediënten kan er weinig mis gaan (behalve onderdosering)....
Beta Alanine, Creatine, L-Tyrosine, Agmatine Sulfaat en Cafeïne (ook makkelijk zelf samen te stellen)

Hoelang is die 1+1 achtie op Rush?
In ieder geval aankomende week. Officieel start de actie maandag, maar we hebben hem vast online :) Het is altijd en altijd boordevol acties op onze site:eek: We hebben een flinke voorraad staan, maar we durven niet aan te geven hoelang het loopt. Het kan zijn dat het zomaar halverwege de week uitverkocht is.
Ik heb in de kast nog een geopend potje dexaprine gevonden die half vol is. Hij zal ruim 1,5 jaar geleden geopend zijn. Is de dexaprine nog te gebruiken?:D
In principe wel. Wanneer je het donker,droog etc afgesloten hebt is het geen probleem.
Body en fit, zouden jullie de samples van dedication in het assortiment kunnen nemen?
zag laatst dat dedication van zowat elk product samples hebben, lijkt me ideaal!
We zullen er eens naar vragen bij de leverancier. Het is zo dat samples altijd een "gift" is van de leverancier. Deze kunnen we niet inkopen oid en daarna weggeven :)
Ervaring niet nee, maar qua ingrediënten kan er weinig mis gaan (behalve onderdosering)....
Beta Alanine, Creatine, L-Tyrosine, Agmatine Sulfaat en Cafeïne (ook makkelijk zelf samen te stellen)
Het is zeker een mooie blend. Goede ingrediënten :)

Ralf

Net mijn Rush binnen gekregen en blijbaar hebben jullie de actie verander van 1+1 gratis naar 1+3 gratis :P
28ced7l.jpg

als ik een review wil verzenden krijg ik een foutmelding, dus krijg nu geen kortingscode.

Wilde Micellar Casein bestellen maarrr zijn dat echt de enige 3 smaken of is de rest uitverkocht? Y u no aardbei?:(

Heb je het al geprobeerd? smaakt het een beetje?
Ik heb zelf ook een potje Rush staan. Ik ga er maandag op trainen :D Kwa ingrediënten is deze zeer veel belovend. Goede prijs/kwaliteit heeft het op dit moment zeker!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wilde Micellar Casein bestellen maarrr zijn dat echt de enige 3 smaken of is de rest uitverkocht? Y u no aardbei?:(
Nee hoor, dat is enkel van de 750 grams verpakking. Als je switched naar de 2000 grams verpakking, zie je dat we veel meer smaken hebben :)

Ralf

Hoi,

Vrijdag mijn bestelling ontvangen. Zoals gewoonlijk lekker snel geleverd. Top! Ik heb micellar casein perfection 2000 gram smaak cookies en cream besteld, echter ik heb de smaak coconut ice milkshake ontvangen. Vrijdag in de middag een e-mail gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen.
Wat nu?

Ordernummer: C1665175

Hey Ralf, ik zie op de website dat de body & fit sporttas binnenkort verwacht wordt. Hoe lang denk jij ongeveer dat dit gaat duren?

Ik zag laatst op instagram een foto met Lolly perfection staan. Wat is dit voor product ......????? :?:

goeie middag, ik heb afgelopen week een bestelling gedaan met waaronder 3kg dextrose. Alleen heb ik ipv 3kg dextrose 2 kg maltodextrine gekregen en 1kg dextrose. C1657459

Welke smaken zitten er in de variety box als ik vanavond of morgen bestel? Aangezien ik vorige keer de variety box had besteld en de inhoud verschilde nogal sterk van degene die op de site vermeld stond :p dus ik dacht, ik vraag eht maar eens voor de zekerheid :)

Vandaag geprobeerd smaak is goed te doen (Fruit Punch) maar heb betere versies van Fruit Punch geproeft.

En hoe werkt de PWO als ... PWO? Snap niet dat mensen zich druk kunnen maken om de smaak.

Hoe is de energie, pomp, etc.?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven