3nigma
Huge Freak
- Waardering
- 693
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super, mooi dat het werkt. Ik ga het vanavond nog wel ff doorlopen, mocht ik tegen dingen aan lopen. Dan lossen we dat op. Goed dat je mee denktkrijg nu gewoon de "beschrijving" als ik op review druk. werkt hier nog niet dus.
edit werk maar alleen via de "schrijf review over dit product " link

Ik raad het persoonlijk af. Omdat we natuurlijk al drie maand verder zijn. Vaak gebeurt er met de werking niets als je het netjes en donker gesloten hebt gehouden. Je kan het natuurlijk, altijd even op eigen risico proberen. We hebben nu een hele mooie actie met onderandere de Rush van Oh Yeah. Geen gekke ingrediënten en werkt erg goed (spreek uit eigen ervaring).hey b&f,
had nog een pot swollen staan hier die vervallen is sinds dec 13
zou ik deze nog kunnen gebruiken of kan ik het best laten ?
vroeg me dit af![]()
Thanks!Haha, tuurlijk kan dat. Ik wilde jullie alleen even op de hoogte stellen, misschien dat jullie dat nog niet wisten.
Nee, op dit moment helaas niet. We verwachten ze in ieder geval elk moment

Nee, helaas niet. Ik verwacht met circa 3-4 weken uiterlijk dat het er weer is. Het is namelijk net opnieuw besteldToevallig al een idee wanneer leucine (huismerk) weer voorradig komt?

Het pakket is wel verstuurd, vandaar ook de bevestiging. Ik zie dat het helaas niet goed verwerkt is bij onze bezorgdienst, waardoor een dag vertraagd is. Ons excuses

Bedankt voor je review!Donderdag besteld en omdat er wat mis ging bij TNT Post is m'n Whey Perfection Banaan bij de buren bezorgd. Was zelf in het weekend niet thuis en maandag de buren niet.. maar gister dan in ontvangst genomen en getest.
Smaakt zeker goed, maar de geur is niet al te goed. Zal wel wennen zijn. Maar de smaak zelf is prima. Wel een stuk minder fijn poeder dan Cookies & Cream. Ook wat extra klonten hier door.
Het is inderdaad vervelend dat de levering later is, maar ben blij dat je het in ontvangst hebt kunnen nemen. Succes met je shakes!Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes verwerken, morgen in huis!Weer wat besteld, mijn favoriete eiwitten (ISO-100), en maar eens kijken hoe de Mass Bar mij als bulker bevalt![]()

Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je vewerken, morgen in huis!
Super, graag gedaan. Ja hoor, wanneer je contact opneemt met mijn collega's. Kan je altijd rekenen op snelle afhandelingHey, heb onlangs een bestelling geplaatst, nu krijg ik een mail dat een product niet voorradig is, ik heb dan gekozen voor volgende optie:
"We sturen de producten die momenteel wel leverbaar zijn direct naar je op, de niet voorradige producten worden dan direct verzonden zodra deze voorradig zijn."
Wordt mijn bestelling vandaag nog verzonden? dan zorg ik wel dat ik morgen thuis ben
referentienummer: C1675098
Edit: ik heb net een mail ontvangen over de verzending, uitstekende klantenservice, zoals gewoonlijk![]()

Ik had mezelf inschreven voor de notificatie voor Ripped. Nu ontvang ik daar net een email over, maar op de website is het product nog niet te bestellen. Dient dit nog veranderd te worden? Ik weet niet hoe dit normaal in z'n werking gaat bij jullie. Anyway, ik hou het in de gaten.
Ons excuses! Door een koppeling op onze site met het voorraad systeem was uitgevallen. Waardoor de verkeerde informatie doorgestuurd werd. Hierdoor werden producten wel als voorradig weergegeven en heeft het systeem een mail verstuurd.`zelfde voor unstoppable, wou hem meteen bestellen maar wou niet via mobiel kom ik thuis kan het niet meer![]()
Geur is vandaag niks meer op aan te merken. Komt misschien omdat het net uit de verpakking/plastic kwam als het ware.. of m'n neus heeft zich al aangepast. Dit keer iets minder melk en smaak is nu echt erg goed. Zelfs beter dan Cookies & CreamBedankt voor je review!Het is inderdaad vervelend dat de levering later is, maar ben blij dat je het in ontvangst hebt kunnen nemen. Succes met je shakes!
Ralf

Haha super! Whey Perfection blijft altij erg lekkerGeur is vandaag niks meer op aan te merken. Komt misschien omdat het net uit de verpakking/plastic kwam als het ware.. of m'n neus heeft zich al aangepast. Dit keer iets minder melk en smaak is nu echt erg goed. Zelfs beter dan Cookies & Cream![]()
en wellicht Dat is inderdaad vervelend. We doen altijd eerst een poging om te bellen, als dat niet lukt, mailen we je. Wat je ook kan doen is mij jouw ordernummer even sturen in een privébericht. Dan pak ik het voor je op!M'n bestelling kan niet geleverd worden omdat er één niet op voorraad is, is het dan niet gewoon handiger om dat product later alsnog te verschepen op een later tijdstip? Nu grote kans dat ik tot na het weekend moet wachten
Er staat in de mail trouwen dat er contact met me op wordt genomen, is dit via de e-mail? M'n oude 06 staat standaard ingesteld bij jullie website en nooit veranderd, die werkt dus niet!
De ingrediënten en dosering zijn iets ander. Ik denk dat Perfect Burn persoonlijk iets heftiger is, maar vetverbrander blijft vaak persoonlijk. Ik reageer zelf heel erg goed op de Black Burn, maar iets minder op Ripped! Lipo 6x vind ik persoonlijk ook een goedeVerschil met perfect burn en lipo6x? Welke geeft beste resultaat qua vetverlies?

Zoals het op de site hoort, zo hoort het ook in de verpakking te zitten. Dus die twaalf smaken kloppenDie Variety Box die nu in de aanbieding is, zijn dat echt alleen de smaken in de beschrijving? Heb wel eens andere gehad en toen eigenlijk nergens naar gekeken. Nu valt het me pas op. Wil er wel meerdere bestellen, maar niet als ik dezelfde smaken ontvang.