AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Recovery Line - Wrist Support is niet per paar?

Jammer dat ik de rush actie te laat heb gelezen, zie net dat het zelfs 1+3 was wegens de grote voorraad (of dit was een fout) :p
Mocht de voorraad echt te groot zijn, mag je altijd een potje rush meegeven als kadoo voor een trouwe klant :p
c1693839 voor het geval dat :p

Nog even een vraagje, komen er terug shake bekers bij de kadoo's? Want deze staan er niet meer bij, en sommige zijn aan vervanging toe binnen enkele maanden :D

Grt

kan het kloppen dat jullie site niet lekker werkt?
als ik drukt op ''review'' bij producten blijft hij gewoon bij de beschrijving staan (het review knopje word wel blauw maar ik krijg de pagina niet)

en kunnen van de whey perfection de smaken witte chocolade, speculaas of chocolate cookies ook niet in 750gram komen? hou van wat afwisseling

Laatst bewerkt:
Jammer dat ik de rush actie te laat heb gelezen, zie net dat het zelfs 1+3 was wegens de grote voorraad (of dit was een fout) :p
Mocht de voorraad echt te groot zijn, mag je altijd een potje rush meegeven als kadoo voor een trouwe klant :p
c1693839 voor het geval dat :p

Nog even een vraagje, komen er terug shake bekers bij de kadoo's? Want deze staan er niet meer bij, en sommige zijn aan vervanging toe binnen enkele maanden :D

Grt
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis. De actie is altijd 1+1 geweest hoor :) Door een pickfout kan het voorkomen dat klanten het perongelijk te veel ontvangen hebben, doordat het onze fout is, mogen klanten deze houden :) Dat is natuurlijk opgelost nu:D
kan het kloppen dat jullie site niet lekker werkt?
als ik drukt op ''review'' bij producten blijft hij gewoon bij de beschrijving staan (het review knopje word wel blauw maar ik krijg de pagina niet)

en kunnen van de whey perfection de smaken witte chocolade, speculaas of chocolate cookies ook niet in 750gram komen? hou van wat afwisseling
Bij welk product is dit precies? Dan zoek ik het uit voor je. Bedankt voor je idee. Ik zal je drie smaken doorgeven om ook mee te nemen in de klein verpakkingen. Goed weekend!
Die mass bar is super lekker :D
Ik zit nu zelf laatste tijd voornamelijk aan de Smart Bar, heerlijk he! hmmmmmmm :meal:

Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis. De actie is altijd 1+1 geweest hoor :) Door een pickfout kan het voorkomen dat klanten het perongelijk te veel ontvangen hebben, doordat het onze fout is, mogen klanten deze houden :) Dat is natuurlijk opgelost nu:D

Bij welk product is dit precies? Dan zoek ik het uit voor je. Bedankt voor je idee. Ik zal je drie smaken doorgeven om ook mee te nemen in de klein verpakkingen. Goed weekend!

Ik zit nu zelf laatste tijd voornamelijk aan de Smart Bar, heerlijk he! hmmmmmmm :meal:

THX!!, helaas is het op dit moment bij alle producten bij mij zo,
Daarom begin ik me af te vragen of het aan mijn pc ligt (maar paar dagen geleden deed alles het nog perfect)
als ik op andere kopjes druk zoals gebruik/dosering dan werkt het perfect
echter druk ik op review word het knopje wel blauw maar ga ik niet naar die pagina (kan er alleen via een omweg komen, als ik google op het prodcute en dan ''review'' erachter bijv: body en fit whey perfection review dan kom ik erwel
maar niet gewoon via klikken in de site

en inderdaad, wanneer komen er weer shake bakers bij de cadeaus?

en vanaf wanneer is dedicated in jullie shop te koop?

Laatst bewerkt:
Voor de eerste keer eens een probleem gehad met m'n bestelling van B&F maar vandaag in 2 prive berichten weer helemaal opgelost, hoor af en toe eens klachten maar in mijn ogen heeft B&F echt top-service en dat mag ook gezegd worden! Denk namelijk dat de problemen vaker bij PostNL spelen dan bij B&F zelf.

En nee, krijg hier niet voor betaald haha, ben gewoon blij dat een fout heel snel wordt opgelost waar je bij andere bedrijven soms weken voor moet e-mailen of bellen om iets voor mekaar te krijgen. :-)

THX!!, helaas is het op dit moment bij alle producten bij mij zo,
Daarom begin ik me af te vragen of het aan mijn pc ligt (maar paar dagen geleden deed alles het nog perfect)
als ik op andere kopjes druk zoals gebruik/dosering dan werkt het perfect
echter druk ik op review word het knopje wel blauw maar ga ik niet naar die pagina (kan er alleen via een omweg komen, als ik google op het prodcute en dan ''review'' erachter bijv: body en fit whey perfection review dan kom ik erwel
maar niet gewoon via klikken in de site

en inderdaad, wanneer komen er weer shake bakers bij de cadeaus?

en vanaf wanneer is dedicated in jullie shop te koop?
De nieuwe shakebekers komen aankomende week weer binnen :) Met een beetje geluk maandag, dinsdag al. De nieuwe pre-workout Unstoppable zal binnen 2-3 weken voorradig zijn. We hebben enkel nog maar potjes gegeven om weg te geven :)
Voor de eerste keer eens een probleem gehad met m'n bestelling van B&F maar vandaag in 2 prive berichten weer helemaal opgelost, hoor af en toe eens klachten maar in mijn ogen heeft B&F echt top-service en dat mag ook gezegd worden! Denk namelijk dat de problemen vaker bij PostNL spelen dan bij B&F zelf.

En nee, krijg hier niet voor betaald haha, ben gewoon blij dat een fout heel snel wordt opgelost waar je bij andere bedrijven soms weken voor moet e-mailen of bellen om iets voor mekaar te krijgen. :-)
Bedankt voor je complimenten, dat horen we graag wanneer het ook echt verdiend is:eek: Jij natuurlijk ook bedankt en een goed weekend gewenst!

Ralf

wat zijn de voedingswaarde per 100 gram van de mass bar's ?

Wat zijn de ingrediënten van Iron Cuts? Wel handig om te weten van een fatburner. Staan niet op de site.

hey, al enig idee wanneer unstoppable te koop is?
kan niet wachteeeen haha
ik heb net besteld C1695151, als cadeau powder boxes gekozen maar zou je misschien ook extra satchet kunnen doen ipv de powderboxes? :)

Laatst bewerkt:
Wat zijn de ingrediënten van Iron Cuts? Wel handig om te weten van een fatburner. Staan niet op de site.
Natuurlijk, kijk eens de voedingswaarden van Iron Cuts:
2982_extra_extra250_1.jpg

Hoe gaat dit in zijn werk?
De link stuurt je gewoon naar de product info
Dat klopt inderdaad :) Wanneer je in het subforum "supplementen" zit, zie je wel een topic staan over Unstoppable. Kan niet missen :)
hey, al enig idee wanneer unstoppable te koop is?
kan niet wachteeeen haha
ik heb net besteld C1695151, als cadeau powder boxes gekozen maar zou je misschien ook extra satchet kunnen doen ipv de powderboxes? :)
Unstoppable is het wachten waard. Het is echt een goede pre-workout. Bedankt voor je bestelling. Ik zal er naar kijken voor je, maar kan het helaas niet beloven. Ik doe in ieder geval mijn best voor je! Fijn weekend!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

De nieuwe weekaanbiedingen staan online. Ze zijn geldig tot 21-3.

Assault
30 servings (nieuwe formule) voor 23.50!

Pure Cacao Nibs
500 gram voor 6.50!

Whey Perfection Variety Box
12 sachets voor 7.25!

Iron Cuts
120 capsules voor 29.90!

Cocktail
2000 gram voor 31.25!

Moerbeien
190 gram voor 2.50!

Natuurlijk, kijk eens de voedingswaarden van Iron Cuts:
2982_extra_extra250_1.jpg

Dat klopt inderdaad :) Wanneer je in het subforum "supplementen" zit, zie je wel een topic staan over Unstoppable. Kan niet missen :)

Unstoppable is het wachten waard. Het is echt een goede pre-workout. Bedankt voor je bestelling. Ik zal er naar kijken voor je, maar kan het helaas niet beloven. Ik doe in ieder geval mijn best voor je! Fijn weekend!
Ralf

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

De nieuwe weekaanbiedingen staan online. Ze zijn geldig tot 21-3.

Assault
30 servings (nieuwe formule) voor 23.50!

Pure Cacao Nibs
500 gram voor 6.50!

Whey Perfection Variety Box
12 sachets voor 7.25!

Iron Cuts
120 capsules voor 29.90!

Cocktail
2000 gram voor 31.25!

Moerbeien
190 gram voor 2.50!

dan wacht ik nog even :P
super, zou erg mooi zijn topp!

Gaat lekker met die straps zo :p

Ik heb dus een mail ontvangen dat een deel van mijn bestelling niet geleverd kon worden en dat ik een soortgelijk vervangend product mocht uitzoeken, maar alle straps zijn blijkbaar al weer uitverkocht. Kunnen deze nog geleverd worden binnen enkele dagen? Zo niet annuleer ik liever de volledige bestelling (referentienummer: C1689917).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven