- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Graag gedaan. Ben benieuwd wat je er van vindt. WHey Perfection is namelijk al tijden mijn vaste prik na de training en 's ochtendsHad die variety box vandeweek besteld, goed om zo eens wat nieuwe smaken uit te proberen zonder een hele pot te hoeven kopen, top!

De cacaonibs zijn stukjes cacaoboon zoals ik dat meekrijg van onze leverancier. Niets aan toegevoegd dusHey B&F, ik heb een vraagje ivm de cacao nibs. Is dit dan eigenlijk 100 % pure cacao? Tot nu toe vind ik enkel 100% pure cacao in poedervorm en af en toe vind ik een reep chocolade van 85-90%...

Nee, op dit moment helaas niet. Deze zijn helaas uitverkocht op dit moment. Aankomende week komt de Shakebeker er weer bij. Je mag altijd bestellen en na de tijd mij een privébericht sturen met jouw ordernummer, dan stuur ik hem je alsnog even toe zodra deze voorradig is

Ja hoor, dat kan gerust. Ik zeg altijd er wel bij, dat het niet voor niets in een capsule zit. Het is dus niet lekker van smaakIs het mogelijk om deze dosis te halveren dmv breken, en dan in water op te lossen oid?
http://www.bodyenfitshop.nl/afslank...ition/caffeine-capsules/review/?page=8&rate=3
Tenzij je het met iets anders mengt, dat is geen probleem.We hopen deze maand nog. Ze zijn in ieder geval onder merk deze maand weer voorradig. Andere merken hopen we zo snel mogelijk weer te krijgen.Hey B&F, wanneer komen er weer straps binnen? Wil ze al een tijdje bestellen maar elke keer zijn ze uitverkocht..
Dat is inderdaad vervelend. We doen altijd eerst een poging om te bellen, als dat niet lukt, mailen we je. Wat je ook kan doen is mij jouw ordernummer even sturen in een privébericht. Dan pak ik het voor je op!
Ralf

Hey B&F, ik heb een vraagje ivm de cacao nibs. Is dit dan eigenlijk 100 % pure cacao? Tot nu toe vind ik enkel 100% pure cacao in poedervorm en af en toe vind ik een reep chocolade van 85-90%...

Nee hoor, de Smart Bar en Mass Bar smaken grotendeels hetzelfde. Het kan wel iets anders smaken doordat het een grotere reep is.smaakt de mass bar nog wezenlijk anders dan de smart bar?
De macro's per 100 gram zijn ongeveer gelijk aan die van de smart bar, is het gewoon een grote versie daarvan?

Als het goed is, werkt alles weer als vanouds. Je schrijft een review, hij wordt goed gekeurd en binnen 1-2 dagen ontvang je een reviewZijn er nog problemen met het schrijven van een review? Accept de review wel maar zie er verder niets mee gebeuren?

Maten zijn altijd heel verschillend met kledingstukken. Het kan inderdaad voorkomen, dat een maatje net iets anders valt dan een ander shirt. De kleding was voorheen een bijzaak, vandaar het ook niet de meest "perfecte" kledingmaat is, maar dat gaan we ind e toekomst flink verbeteren.Klopt het dat jullie tanktops maat XXL vrij klein zijn? ze zijn te kort voor mij193cm @ 109kg
Ja hoor, in de Speculaas zitten nog steeds kleine stukjes. Persoonlijk vind ik CHocolade Cookie erg lekker. Het is een chocolade achtige smaak met een vleugje cookies. Erg lekkerWat vinden jullie van de smaak chocolate cookie?
Wil deze smaak een keer proberen.
Zit in de speculaas versie nog steeds stukjes speculaas ?

We hopen de Unstoppable met 2 weken voorradig te hebbenWanneer verwachten jullie de nieuwe Unstoppable van Dedicated Nutrition op voorraad te krijgen?
Ik zou deze graag snel willen proberen.
Je kan je altijd aanmelden op het product, dan krijg je een mail zodra het voorradig is.PM terug!

Ik vind persoonlijk dat je vitamines nooit te hoog moet doseren. Een mooie lage, ter ondersteunig is bijv. Sports Multi, Multi Men, Adam etc. Als je helemaal geen groente en fruit eet, puur eiwitten, koolhydraten en vetten, kan je eens kijken naar Dedicated PackSligro heeft 99 % cacao repen.
Niet te vreten overigens
Ontopic:
Wat vinden jullie de meest complete multivitamine die er is? Heb nu simpele multivit en dan los b complex, c, d en zink er bij.. Maar zag net bij de duurdere multivitamines dat daar ook alle b vitamines in zitten en extra c, d en zink.
Dus misschien overwegen alle potjes vervangen voor 1 potje, alleen geen idee welke.![]()

Wat vinden jullie van de smaak chocolate cookie?
Wil deze smaak een keer proberen.
Zit in de speculaas versie nog steeds stukjes speculaas ?

Whey Perfection, altijd genieten!Heb deze zelf ook, een van de lekkerste smaken vind ik, de speculaas heb ik nog nooit geprobeerd![]()