Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan wacht ik nog even :P
super, zou erg mooi zijn topp!
Altijd goed :)
Gaat lekker met die straps zo :p

Ik heb dus een mail ontvangen dat een deel van mijn bestelling niet geleverd kon worden en dat ik een soortgelijk vervangend product mocht uitzoeken, maar alle straps zijn blijkbaar al weer uitverkocht. Kunnen deze nog geleverd worden binnen enkele dagen? Zo niet annuleer ik liever de volledige bestelling (referentienummer: C1689917).
Ik moet dat maandag even navragen bij onze afdeling inkoop. Ik heb vanaf thuis helaas niet zo inzage hierop. Dan laat ik het je direct weten :)

Ralf

Iron cuts beter dan perfect burn?

Enig idee wanneer de Bodybuilding Vitamin Pack terug beschikbaar zal zijn? Grts

Die mass bar is super lekker :D

EN OF! alleen de vanille vind ik minder lekker. De chocolade daarentegen :drool:
ik kan niet zeggen waarnaar die smaakte want toen was die alweer op:D

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

wat zijn de voedingswaarde per 100 gram van de mass bar's ?

voor chocolade is het volgende:

per 100 gram

344 kcal
vetten 12,8 waarvan verzadigd 7,3 gram
carbs 26,2 suiker 3,3 polyolen 21,3 gram
vezels 13,2 gram
eiwitten 32,8 gram
zout 0,20 gram

Ook mogelijk om beta alanine te gebruiken alleen voor het trainen?

Wil het gebruiken als ondersteuning om productief te blijven trainen in de cut.

indien ik vandaag bestel, ontvang ik danm aandag of dinsdag?

Iron cuts beter dan perfect burn?
Vetverbranders blijven altijd verschillend, ook kwa ingrediënten. Als ik zo kijk naar de ingrediënten vind ik Iron Cuts zeker een goed product :) Iron Cuts is meer dan alleen een vetverbrander.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Enig idee wanneer de Bodybuilding Vitamin Pack terug beschikbaar zal zijn? Grts
Helaas hebben we daar geen exacte datum van. We hopen dat hij snel weer voorradig komt :)
Ook mogelijk om beta alanine te gebruiken alleen voor het trainen?

Wil het gebruiken als ondersteuning om productief te blijven trainen in de cut.
Ja hoor, dat kan gerust. :)
indien ik vandaag bestel, ontvang ik danm aandag of dinsdag?
Dat kunnen we niet beloven dat het maandag komt, dit is afhankelijk van de bezorgdienst. PostNL haalt wel op zondag op, maar bezorgd niet in alle gebieden van het land op maandag. Wij adviseren daarom de T&T goed in de gaten te houden.

Ralf

EN OF! alleen de vanille vind ik minder lekker. De chocolade daarentegen :drool:
ik kan niet zeggen waarnaar die smaakte want toen was die alweer op:D

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

voor chocolade is het volgende:

per 100 gram

344 kcal
vetten 12,8 waarvan verzadigd 7,3 gram
carbs 26,2 suiker 3,3 polyolen 21,3 gram
vezels 13,2 gram
eiwitten 32,8 gram
zout 0,20 gram

Thnx !! :D

Weer een bestelling geplaatst, leuk dat iron cuts in de weekaanbieding was, perfect wat ik nodig had!
Hopelijk is ie wel sterk genoeg en doet het zijn ding! :D

C1696048

Extra's altijd welkom ;) ;) ;)

Verkopen jullie ook pro 85???

Weer een bestelling geplaatst, leuk dat iron cuts in de weekaanbieding was, perfect wat ik nodig had!
Hopelijk is ie wel sterk genoeg en doet het zijn ding! :D

C1696048

Extra's altijd welkom ;) ;) ;)
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verwerken en dinsdag in huis :)
Nee, we verkopen niet een product met de naam Pro 85. De naam vermoed dat het om een Protein-product met 85% eiwit? Daar hebben we natuurlijk iets voor. Kijk maar eens naar onze Isolaat. Deze zit rond de 90% :)

Ralf

even geprofiteerd van de cacoa nibs en 2x de muscle tech actie ( isolaat)

als jullie ergens een satchet pannekoekenmix hebben zwerven zou dat leuk zijn ( wil mijn vriendin overtuigen dat het niet smerig is, volgens haar kan het niet lekker zijn.. ) zij is ook de reden dat ik de pink shaker heb meebesteld haha.

Maakt trouwens niet uit of de bestelling dinsdag of woensdag komt, dit ivm de domme klachten die ik hier af en toe zie langskomen

OrdernummerC1697258

heb laatst contact met ralf gehad over een klacht over low carb vital drink, heb jullie gemaild via contactpagina alleen hier word niet op geantwoord?

Lekkere whey altijd :) banana milkshake!

Alleen jammer dat mn postbode een eikel is en gewoon niet komt.

even geprofiteerd van de cacoa nibs en 2x de muscle tech actie ( isolaat)

als jullie ergens een satchet pannekoekenmix hebben zwerven zou dat leuk zijn ( wil mijn vriendin overtuigen dat het niet smerig is, volgens haar kan het niet lekker zijn.. ) zij is ook de reden dat ik de pink shaker heb meebesteld haha.

Maakt trouwens niet uit of de bestelling dinsdag of woensdag komt, dit ivm de domme klachten die ik hier af en toe zie langskomen

OrdernummerC1697258
Bedankt voor je complimenten en bestelling :) We gaan er alles aan doen om deze zo snel mogelijk te bezorgen. Sterker nog, je kan erop rekenen dat het pakket vandaag komt.:D
heb laatst contact met ralf gehad over een klacht over low carb vital drink, heb jullie gemaild via contactpagina alleen hier word niet op geantwoord?
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Je zou daar al reeds contact over gehad moeten hebben. Zou je jouw naam, ordernummer + klacht in een privébericht willen sturen? Dan pak ik het voor je op!
Even is me iets niet duidelijk over zinc chelate
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/zinc/natures-way/zinc-chelate/

er staat bij de "bestelling" 100 caps
maar onderaan bij de beschrijving staat "Elke verpakking Zinc Chelate van Natures way bevat 90 tabletten."
Het zijn 100 capsules. Wat je altijd voor de "bestelknop" vind, kan je op rekenen dat je dat thuisgestuurd krijgt :)
Lekkere whey altijd :) banana milkshake!

Alleen jammer dat mn postbode een eikel is en gewoon niet komt.
Oh, wat een eikel zeg! Op Whey Perfection mag je nooit lang wachten. De lekkerste shake van de Benelux hoort ook snel geleverd te worden :D Heb je voor mij jouw ordernummer? Dan zoek ik het voor je uit!

Ralf

Vandaag worden de winnaars van unstoppable bekend gemaakt toch? Hoop dat ik win, strax ook even iron cuts bestellen. Heb musclepharm altijd al een goed merk gevonden dus heb hoge verwachtingen van iron cuts

Vandaag worden de winnaars van unstoppable bekend gemaakt toch? Hoop dat ik win, strax ook even iron cuts bestellen. Heb musclepharm altijd al een goed merk gevonden dus heb hoge verwachtingen van iron cuts
Jep, 12 uur worden de winnaars bekend gemaakt/gekozen. Iron Cuts is een heel goed product en ook erg compleet. Ik ben benieuwd naar je ervaring. Arnold heeft weer een mooi product samengesteld:cool:

Ralf

Ik heb de Mass Bars nu een paar dagen binnen, en ze zijn best lekker, vooral de smaak is Chocolate Sensation is een goede keuze geweest. Nu maar is kijken of het mijn gains wat gaat helpen .
Wel zou ik graag de voedingswaardes op de site willen zien.

Op mijn naturel isolaat 4kilo emmer staat dat er 89gr eiwit in zit, 4gr kh en 1 gram vet. Op de site staat:

Samenstelling per 100 gram Naturel
Energie 364 kcal

Eiwitten min. 91 gram

Koolhydraten max. 0.4 gram

Vet max. 0.5 gram

Zijn dit de goede voedingswaarden? Neem aan dat die eerste voedingswaarden van isolaat met smaak zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven