- Waardering
- 909
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hadden deze week verwacht de Cookies en Cream evenals veel andere smaken binnen te krijgen. We hopen nogsteeds deze week, dus morgenTof filmpje!
Hebben jullie toevallig een idee of de Cookie&Cream whey perfection deze week binnenkomt?
Ik vroeg het vorige week namelijk en toen zou het nog 2-3 weken duren, maar 2 dagen terug zag ik een bericht dat die misschien deze week binnenkwam, als ik het goed heb.
Nog net genoeg op voorraad hier om de week mee door te komen, dus vandaar ook mijn vraag![]()
Morgenochtend zullen we er achteraan bellen, zodat we zekerheid hebben
Er zijn natuurlijk nooit excuses voor fouten, maar we werken enorm hard om alles goed op te lossen en netjes te leveren. Over het algemeen gaat het heel goed. Het is daarom des te vervelender, dat het bij jou bij 60% van de tijd niet goed gaat. Mocht je ooit eens in de buurt van Heerenveen zijn, kom gerust langs. Ik nodig je graag uit voor een kijkje achter de schermen. Dan kun je ons proces bekijken. Natuurlijk bij andere problemen, staan wij hier altijd voor je klaar!Ik koop best vaak en best veel maar ik moet constateren dat er toch best regelmatig zaken fout gaan. In ieder geval vaker dan voorheen is mijn ervaring. Ik ben zelf ook ondernemer (geweest) en begrijp dat waar gewerkt wordt er ook fouten worden gemaakt. Ook deze week weer 3 bestellingen binnengekregen maar van de 3 waren er 2 met fouten.
Ik stuur je even een berichtje! Bedankt voor je eerlijkheid!Hey Ralf,
Vandaag het pakketje eindelijk binnen gekregen! Alleen was het niet 1, maar 2 pakketjes. Heb nu mijn oorspronkelijke bestelling in tweevoud ontvangen. Vind het wel zo eerlijk om dit aan jullie te vermelden, dus hoe gaan we dit oplossen? Zal ik het terugsturen?
En btw nog bedankt voor je extra samples!![]()
Nee, deze komt niet terug voorradig. We hadden de complete voorraad bij de leverancier besteld voor de OP=OP actie. Helaas is dus OP in dit geval ook echt op!Hoi B&F,
Komt de Hydroxycut Advanced snel weer op voorraad?
Alvast bedankt voor de reactie![]()
Ripped is inderdaad een goede vetverbrander. Niet voor niets één van onze beste vetverbrandersBwa die hydroxy doet toch niet veel hoor voel ik hier na twee dagen.
Toch liever RIPPED dan. Ga er gelijk 2 van bestellen met die actie nu.

Welkom op het forum en natuurlijk bedankt voor je bestelling! Pakketje gaat vandaag zeker weg. Je zal snel een verzendbevestiging van ontvangen. Je kan er morgen op rekenen!Bestelling gedaan (C1800062), hopelijk morgen in huis![]()

Ik heb jouw bericht niet ontvangen, zou je hem nogmaals kunnen sturen? We reageren altijd zowel hier als in privéberichten op hetzelfde moment. Je zou anders allang een reactie moeten hebben gehadHebben jullie mijn PM al gelezen? Over het incompleet pakketje.
Ik zie je berichtje graag tegemoet!We hebben toch nog kleine? Een hele mooie roze
Maar de andere komen zeker weer, evenals de Shaker Pro. Dit zal waarschijnlijk volgende maand worden 
Ik heb jouw bericht niet ontvangen, zou je hem nogmaals kunnen sturen? We reageren altijd zowel hier als in privéberichten op hetzelfde moment. Je zou anders allang een reactie moeten hebben gehadIk zie je berichtje graag tegemoet!
Ralf
komt de Dymatize Whey smaak Cinnamon nog binnen?
of weet iemand die ergens te bestellen.....

Ook deze week weer 3 bestellingen binnengekregen maar van de 3 waren er 2 met fouten.
Bwa die hydroxy doet toch niet veel hoor voel ik hier na twee dagen.
Toch liever RIPPED dan. Ga er gelijk 2 van bestellen met die actie nu.
het wordt alleen mooier hier, meneer verwacht resultaat na 2 dagen...?het wordt alleen mooier hier, meneer verwacht resultaat na 2 dagen...?
Ik had het niet over resultaten op de weegschaal maar resultaten die ik voel.
dag 1
Heb er 1 x 2 genomen maar heb niets gevoelt tijdens de dag + mijn workout was ook minder.
dag 2
nu dan 2 voor de workout genomen (+- 30-40 min ervoor) , ook niet echt iets gevoelt.
dag 3
1 capsule RIPPED : honger stilt, na 5 minuten cardio al zweten als een paard en de 'shakes' krijgen in je vingers.

Dat je niet staat te shaken en te zweten, betekent niet dat het niet werkt.Hmm, dag 3 klinkt ook niet erg gezond
Wat voor product is het eerst? Niet van alles moet je gelijk iets merken heDat je niet staat te shaken en te zweten, betekent niet dat het niet werkt.