MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi B&F,

Komt de Hydroxycut Advanced snel weer op voorraad?

Alvast bedankt voor de reactie :)

Bwa die hydroxy doet toch niet veel hoor voel ik hier na twee dagen.

Toch liever RIPPED dan. Ga er gelijk 2 van bestellen met die actie nu.

komt de Dymatize Whey smaak Cinnamon nog binnen?

:)

of weet iemand die ergens te bestellen.....

Bestelling gedaan (C1800062), hopelijk morgen in huis :banana:

Tof filmpje!

Hebben jullie toevallig een idee of de Cookie&Cream whey perfection deze week binnenkomt?
Ik vroeg het vorige week namelijk en toen zou het nog 2-3 weken duren, maar 2 dagen terug zag ik een bericht dat die misschien deze week binnenkwam, als ik het goed heb.
Nog net genoeg op voorraad hier om de week mee door te komen, dus vandaar ook mijn vraag :)
We hadden deze week verwacht de Cookies en Cream evenals veel andere smaken binnen te krijgen. We hopen nogsteeds deze week, dus morgen :) Morgenochtend zullen we er achteraan bellen, zodat we zekerheid hebben :)
Ik koop best vaak en best veel maar ik moet constateren dat er toch best regelmatig zaken fout gaan. In ieder geval vaker dan voorheen is mijn ervaring. Ik ben zelf ook ondernemer (geweest) en begrijp dat waar gewerkt wordt er ook fouten worden gemaakt. Ook deze week weer 3 bestellingen binnengekregen maar van de 3 waren er 2 met fouten.
Er zijn natuurlijk nooit excuses voor fouten, maar we werken enorm hard om alles goed op te lossen en netjes te leveren. Over het algemeen gaat het heel goed. Het is daarom des te vervelender, dat het bij jou bij 60% van de tijd niet goed gaat. Mocht je ooit eens in de buurt van Heerenveen zijn, kom gerust langs. Ik nodig je graag uit voor een kijkje achter de schermen. Dan kun je ons proces bekijken. Natuurlijk bij andere problemen, staan wij hier altijd voor je klaar!
Hey Ralf,

Vandaag het pakketje eindelijk binnen gekregen! Alleen was het niet 1, maar 2 pakketjes. Heb nu mijn oorspronkelijke bestelling in tweevoud ontvangen. Vind het wel zo eerlijk om dit aan jullie te vermelden, dus hoe gaan we dit oplossen? Zal ik het terugsturen?

En btw nog bedankt voor je extra samples! :)
Ik stuur je even een berichtje! Bedankt voor je eerlijkheid! :thumbs:
Hoi B&F,

Komt de Hydroxycut Advanced snel weer op voorraad?

Alvast bedankt voor de reactie :)
Nee, deze komt niet terug voorradig. We hadden de complete voorraad bij de leverancier besteld voor de OP=OP actie. Helaas is dus OP in dit geval ook echt op!
Bwa die hydroxy doet toch niet veel hoor voel ik hier na twee dagen.

Toch liever RIPPED dan. Ga er gelijk 2 van bestellen met die actie nu.
Ripped is inderdaad een goede vetverbrander. Niet voor niets één van onze beste vetverbranders :)
Bestelling gedaan (C1800062), hopelijk morgen in huis :banana:
Welkom op het forum en natuurlijk bedankt voor je bestelling! Pakketje gaat vandaag zeker weg. Je zal snel een verzendbevestiging van ontvangen. Je kan er morgen op rekenen! :)

Ralf

Hebben jullie mijn PM al gelezen? Over het incompleet pakketje.

Hebben jullie mijn PM al gelezen? Over het incompleet pakketje.
Ik heb jouw bericht niet ontvangen, zou je hem nogmaals kunnen sturen? We reageren altijd zowel hier als in privéberichten op hetzelfde moment. Je zou anders allang een reactie moeten hebben gehad :) Ik zie je berichtje graag tegemoet!

Ralf

Komen de ''kleine'' shakebekers ook weer?

Indien mogelijk kan de sample die bij de bestelling zit in de smaak: Chocola Caramel milkshake.

Uw ordernummer is: C1800814

Vergeten bij de opmerking te vermelden, indien niet mogelijk zie ik het morge wel in de doos ;)

Pakketje weer binnen, benieuwd naar de Hydroxycut! Thanks!

Bestelling gedaan hopelijk morgen binnen

Ik heb jouw bericht niet ontvangen, zou je hem nogmaals kunnen sturen? We reageren altijd zowel hier als in privéberichten op hetzelfde moment. Je zou anders allang een reactie moeten hebben gehad :) Ik zie je berichtje graag tegemoet!

Ralf

Berichtje verstuurd, ik neem aan dat deze wel goed aangekomen is?

Ik heb wat problemen gehad met een pot isolaat waarvan smaak en geur sterk afweken. Kon het terugsturen. Heeft wel even geduurd (moest onderzocht worden) en wat telefoontjes gekost maar uiteindelijk netjes opgelost.
Vandaag was het pakketje binnen met een andere pot. :)

:roflol: het wordt alleen mooier hier, meneer verwacht resultaat na 2 dagen...?

Ik had het niet over resultaten op de weegschaal maar resultaten die ik voel.

dag 1
Heb er 1 x 2 genomen maar heb niets gevoelt tijdens de dag + mijn workout was ook minder.

dag 2
nu dan 2 voor de workout genomen (+- 30-40 min ervoor) , ook niet echt iets gevoelt.

dag 3
1 capsule RIPPED : honger stilt, na 5 minuten cardio al zweten als een paard en de 'shakes' krijgen in je vingers.

Ik had het niet over resultaten op de weegschaal maar resultaten die ik voel.

dag 1
Heb er 1 x 2 genomen maar heb niets gevoelt tijdens de dag + mijn workout was ook minder.

dag 2
nu dan 2 voor de workout genomen (+- 30-40 min ervoor) , ook niet echt iets gevoelt.

dag 3
1 capsule RIPPED : honger stilt, na 5 minuten cardio al zweten als een paard en de 'shakes' krijgen in je vingers.

Hmm, dag 3 klinkt ook niet erg gezond :roflol:
Wat voor product is het eerst? Niet van alles moet je gelijk iets merken he ;) Dat je niet staat te shaken en te zweten, betekent niet dat het niet werkt.

Hmm, dag 3 klinkt ook niet erg gezond :roflol:
Wat voor product is het eerst? Niet van alles moet je gelijk iets merken he ;) Dat je niet staat te shaken en te zweten, betekent niet dat het niet werkt.

Ik weet het niet, maar van fatburners moet ik energie krijgen en de sides van ripped aka maagpijn, shakes,.. Neem ik er graag bij. RIPPED staat zeker op mijn nummer 1 bij de fatburners.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven