AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Indien mogelijk kan de sample die bij de bestelling zit in de smaak: Chocola Caramel milkshake.

Uw ordernummer is: C1800814

Vergeten bij de opmerking te vermelden, indien niet mogelijk zie ik het morge wel in de doos ;)
Bedankt voor je bestelling. Je bestelling is onderweg en gaat vandaag geleverd worden :) Wat betreft de sample, helaas, dat gaat waarschijnlijk niet lukken. We hebben altijd een willekeurige smaak staan, waar elke keer een andere smaak verstuurd wordt.
Pakketje weer binnen, benieuwd naar de Hydroxycut! Thanks!
Graag gedaan, jij ook bedankt! Succes met de Hydroxycut!
Bestelling gedaan hopelijk morgen binnen
Bedankt voor je bestelling :)
Berichtje verstuurd, ik neem aan dat deze wel goed aangekomen is?
Ja, ik heb hem voorbij zien komen. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie!
Ik heb wat problemen gehad met een pot isolaat waarvan smaak en geur sterk afweken. Kon het terugsturen. Heeft wel even geduurd (moest onderzocht worden) en wat telefoontjes gekost maar uiteindelijk netjes opgelost.
Vandaag was het pakketje binnen met een andere pot. :)
Kijk, dat lossen we netjes op wanneer er aan de kwaliteit getwijfeld wordt. Heel soms, heel soms, kan dit helaas voorkomen. Goed weekend Marina! :)
Wij hebben helaas geen indicatie wanneer. Sorry!

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Weekaanbiedingen geldig t/m 17-4-2014

Unstoppable
30 traingen voor 30.90!

Pure Cacao Nibs
250 gram voor 3.65!
500 gram voor 6.50!

Fusion Pro
5LB voor 34.50!

True Mass
2610 Gram voor 37.50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 12.50!

Super Duo
Magnificent en Nr 1 voor 39.50!

BF_email_blenders.jpg

Gisteren een bestelling gedaan en pakket is vandaag aangekomen.
Nu is mijn pakket niet compleet!
Check je dat ff C1799170
Sporttas zit er niet bij ....
Lang geleden dat het de dag erna geleverd word ;)
Bestelling gedaan rond 17h ....

Prop die tas maar vol met samples Ralf lol ;)

Gisteren een bestelling gedaan en pakket is vandaag aangekomen.
Nu is mijn pakket niet compleet!
Check je dat ff C1799170
Ik wil het graag voor je 'checken', maar ik weet niet wat er ontbreekt/nog bij moet. Wil je me een privébericht sturen? Dan kijk ik er voor je naar!

Ik zie dat jullie ook bij Utopia leveren? :)

Zojuist weer een bestelling geplaatst! C1803306

Bij mijn vorige bestelling zat er geen sample bij dus als jullie daar naar willen kijken?
Alvast bedankt!

Ik zie dat jullie ook bij Utopia leveren? :)
Nee, niet eens! Alhoewel ik de vraagtekens heb bij de echte doos. Zoals je weet, ziet onze doos er net iets anders uit :)

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

Zojuist weer een bestelling geplaatst! C1803306

Bij mijn vorige bestelling zat er geen sample bij dus als jullie daar naar willen kijken?
Alvast bedankt!
Ik ga mijn best voor je doen! Bedankt voor je bestelling en natuurlijk, morgen in huis!

Ralf

Ik had vantevoren geen goed beeld van het groene thee drankje. Ik dacht: wat een onzin. Ik had nog 7,50 nodig om boven de 20 euro uit te komen voor gratis verzenden, dus de groene theedrank erbij gedaan.

Geweldig product! Heerlijk, caloriearm, bevat vezels e.d. Goed gedaan, zoiets zocht ik.

Hoi B&F,

Enig idee of mijn bestelling vandaag of morgen binnen komt?

Nummer: C1801020

Thnx!
Brecht

Ik had vantevoren geen goed beeld van het groene thee drankje. Ik dacht: wat een onzin. Ik had nog 7,50 nodig om boven de 20 euro uit te komen voor gratis verzenden, dus de groene theedrank erbij gedaan.

Geweldig product! Heerlijk, caloriearm, bevat vezels e.d. Goed gedaan, zoiets zocht ik.
Bedankt voor je copmlimenten! De Green Tea Drank is lekker he :)
Ik ga er zo naar kijken voor je :)
Hoi B&F,

Enig idee of mijn bestelling vandaag of morgen binnen komt?

Nummer: C1801020

Thnx!
Brecht
He Brecht! Bedankt voor je bestelling. Hij is reeds door ons verzonden en wordt vanavond opgehaald. Je krijgt het morgen aangeboden!

Ralf

Wanneer zijn de andere smaken muscle protect weer op voorraad?

en als je moet kiezen tussen muscle protect en amino x en Muscle Pharm Amino 1 welke raden jullie dan aan?

PS dit is wel een aparte aanbieding

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/bcaa/musclepharm/bcaa-312/

Van 17.50 voor 19.90

Kopen dus :P is duurder dan normale prijs ;)

En zou ik mogen vragen, C1804251 - alle smaken sample erbij te doen behalve banaan? Ik lust eeeccht geen banaan :( :( :(

super thx :)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je copmlimenten! De Green Tea Drank is lekker he :)

Ik ga er zo naar kijken voor je :)

He Brecht! Bedankt voor je bestelling. Hij is reeds door ons verzonden en wordt vanavond opgehaald. Je krijgt het morgen aangeboden!

Ralf

@ Ralf

Op jullie website is er blijkbaar een SUPERSALE.

Heb alleen een vraagje, op de afbeelding van supersale staat er een afbeelding van supps met een questbar erbij.

Zijn de Questbars ook in supersale of staat de Questbar van cookie dough er gewoon bij als decoratie?

Grtz Nick

Wanneer zijn de andere smaken muscle protect weer op voorraad?

en als je moet kiezen tussen muscle protect en amino x en Muscle Pharm Amino 1 welke raden jullie dan aan?

PS dit is wel een aparte aanbieding

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/bcaa/musclepharm/bcaa-312/

Van 17.50 voor 19.90

Kopen dus :P is duurder dan normale prijs ;)

En zou ik mogen vragen, C1804251 - alle smaken sample erbij te doen behalve banaan? Ik lust eeeccht geen banaan :( :( :(

super thx :)
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je vewerken :) We gaan ons best voor je doen, maar kan het niet beloven :) De andere smaken Muscle Protect durf ik niet aan te geven, maar ze zijn weer besteld :)
@ Ralf

Op jullie website is er blijkbaar een SUPERSALE.

Heb alleen een vraagje, op de afbeelding van supersale staat er een afbeelding van supps met een questbar erbij.

Zijn de Questbars ook in supersale of staat de Questbar van cookie dough er gewoon bij als decoratie?

Grtz Nick
De SuperSale wordt nog verder aangevuld :) Officieel gaat deze pas vanaf maandag in. Ik ga er vanuit, dat deze er maandag bij staat :)

Ralf

21:59 nog net voor 22:00 kunnen bestellen, hoop dat ie vandaag nog de deur uit gaat.
Ben eens benieuwd naar de Unstoppable!

C1804609

heb om 21:00 besteld. dan zou ik toch morgen mijn pakket moeten krijgen? nog geen bevestiging gehad namelijk.

al iets meer bekend over de casseinesmaken en wanneer de uitverkochte weer binnenkomen?
En krijgen jullie trouwens ook weer ooit de sample packs op voorraad hiervan?

Bestelling gisterenavond besteld, vandaag tegen de avond toegekomen. Alles zit er in zoals besteld top service!

Ben nu al een ongeveer een jaar overgestapt van de Whey Perfection naar de Perfect Protein. Vooral vanwege de dikkere structuur en het feit dat de PP vanille in mijn optiek één van jullie beste smaken is.

Maar bij de laatste twee potten lijkt het poeder niet echt homogeen te zijn. Het eerste kwart van de pot mixt namelijk als een normale whey shake; zeer dun en makkelijk oplosbaar. Het resterende deel lost juist een stuk dikker op. Nu lijkt het er dus op dat om een of andere reden (productie?, vervoer?) een groot deel van de caseine naar onderen is gezakt. Niet echt wereldschokkend en zeer makkelijk oplosbaar door de pot even te schudden, maar wel erg eigenaardig.

De eigenlijke reden dat ik hier post is dat de PP in de Supersale staat. Kunnen jullie aangeven hoelang deze uitverkoop gaat duren?

B&F gaan jullie binnenkort ook de nieuwe pwo van Driven sports verkopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven