Bedankt voor je bestelling. Je bestelling is onderweg en gaat vandaag geleverd wordenIndien mogelijk kan de sample die bij de bestelling zit in de smaak: Chocola Caramel milkshake.
Uw ordernummer is: C1800814
Vergeten bij de opmerking te vermelden, indien niet mogelijk zie ik het morge wel in de doos![]()
Wat betreft de sample, helaas, dat gaat waarschijnlijk niet lukken. We hebben altijd een willekeurige smaak staan, waar elke keer een andere smaak verstuurd wordt.Graag gedaan, jij ook bedankt! Succes met de Hydroxycut!Pakketje weer binnen, benieuwd naar de Hydroxycut! Thanks!
Bedankt voor je bestelling

Ja, ik heb hem voorbij zien komen. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie!Berichtje verstuurd, ik neem aan dat deze wel goed aangekomen is?
Kijk, dat lossen we netjes op wanneer er aan de kwaliteit getwijfeld wordt. Heel soms, heel soms, kan dit helaas voorkomen. Goed weekend Marina!Ik heb wat problemen gehad met een pot isolaat waarvan smaak en geur sterk afweken. Kon het terugsturen. Heeft wel even geduurd (moest onderzocht worden) en wat telefoontjes gekost maar uiteindelijk netjes opgelost.
Vandaag was het pakketje binnen met een andere pot.![]()

Wij hebben helaas geen indicatie wanneer. Sorry!
Ralf
---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Weekaanbiedingen geldig t/m 17-4-2014
Unstoppable
30 traingen voor 30.90!
Pure Cacao Nibs
250 gram voor 3.65!
500 gram voor 6.50!
Fusion Pro
5LB voor 34.50!