Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Melatonine terug te verkrijgen? Is er nieuws of dit nu gaat blijven of terug verboden gaat worden?

Beste, ik zie dat ik geen nutella smaak kan kiezen bij de whey perfection. Ik veronderstel dat dit slechts tijdelijk is? En wanneer zou die dan terug bestelbaar zijn? Mvg

Edit- net gezien dat de grote emmers wel nog in nutella voorradig zijn.

Laatst bewerkt:
Hoi

Voor het eerst besteld bij jullie en zelf een fout gemaakt. Pakte terug gestuurd en meteen contact op genomen door jullie. Oplossing gevonden en nieuw paket is al onderweg. Top service.

Melatonine terug te verkrijgen? Is er nieuws of dit nu gaat blijven of terug verboden gaat worden?
De regelgeving omtrent is op dit moment niet geheel duidelijk. We konden het nog opkopen via onze leverancier voor de Nederlandse markt, vandaar dat wij dit nog aan kunnen bieden. :)
Beste, ik zie dat ik geen nutella smaak kan kiezen bij de whey perfection. Ik veronderstel dat dit slechts tijdelijk is? En wanneer zou die dan terug bestelbaar zijn? Mvg

Edit- net gezien dat de grote emmers wel nog in nutella voorradig zijn.
De Hazelnoot Nutella smaak komt hopelijk morgen of begin volgende week terug voorradig. De grootverpakking is er inderdaad wel :)
Hoi

Voor het eerst besteld bij jullie en zelf een fout gemaakt. Pakte terug gestuurd en meteen contact op genomen door jullie. Oplossing gevonden en nieuw paket is al onderweg. Top service.
Bedankt voor je bestelling :) Bestellen bij Body & Fit blijft altijd leuk en we staan altijd snel en graag voor je klaar. Als we iets voor je kunnen doen, doen we dat met veel plezier. Een foutje zit immers in een klein hoekje ;)

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:17 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Crazy Pre-Workout
Magnificent
Creapure
Perfect Protein

Iemand ervaring met de Hydroxycut? Is nu in de aanbieding en ik zoek een goede fatburner, maar lees er toch wel wat negatieve dingen over..

Iemand ervaring met de Hydroxycut? Is nu in de aanbieding en ik zoek een goede fatburner, maar lees er toch wel wat negatieve dingen over..
Hydroxycut Advanced is een lange tijd geleden inderdaad een recall op geweest. We zijn nu een aantal jaar verder en het is een compleet nieuwe formule. De recensies die je vaak leest zijn van vorige versies :) Echter is het zo dat de Hydroxycut momenteel wel uitverkocht is.

Ralf

Hallo Ralf,

Kan het zijn dat ik van jullie whey perfection wel acné krijg en van isolaat perfection niet?
Ik heb namelijk een aantal maanden isolaat gebruikt en ben overgestapt op whey perfection en meteen kreeg ik acné.

Hallo Ralf,

Kan het zijn dat ik van jullie whey perfection wel acné krijg en van isolaat perfection niet?
Ik heb namelijk een aantal maanden isolaat gebruikt en ben overgestapt op whey perfection en meteen kreeg ik acné.

Dat zal best kunnen denk ik

Die tas van jullie is echt perfect, niet te groot en niet te klein! Had voorheen 1 die pittig groot was, dit is toch een stuk makkelijk :p

Hallo Ralf,

Ja hoor, dat zou best kunnen. Door de hogere hoeveelheid lactose tov de Isolaat, is dit iets wat zeker voor kan komen. In dat geval zou ik altijd kiezen voor een Isolaat met een minimale hoeveelheid lactose. Zoals Isolaat Perfection :)

Ralf

Had hier een paar dagen geleden gezet dat ik twijfelde tussen Ripped en Hydroxycut. Ondertussen had ik mijn zinnen op deze laatste gezet en blijkt deze uitverkocht. FML. Vanavond dan maar de eerste proberen bestellen als die er dan nog is.

Is het mogelijk om een aantal pre-workout samples bij een bestelling te krijgen of niet?
want je kan bijv eiwit etc krijgen maar een paar verschillende pre-workout samples zou ik beter kunnen gebruiken.

want om een pot te kopen en te merken dat het geen effect heeft op mij persoonlijk vind ik zelf zonde.
Ik neem nu assault maar ik voel de werking minder worden en wil overgaan op de pre-workout van dedicated vraag me alleen af of die bij mij wel aanslaat.

weten jullie al wat meer bij B&F over de bestelling van Agmatine poeder??

volgens eerder bericht zou hij in april weer op voorraad zijn.

Had hier een paar dagen geleden gezet dat ik twijfelde tussen Ripped en Hydroxycut. Ondertussen had ik mijn zinnen op deze laatste gezet en blijkt deze uitverkocht. FML. Vanavond dan maar de eerste proberen bestellen als die er dan nog is.
We hadden Hydroxycut al extra groot ingekocht, maar dit slaat werkelijk alles. :eek: De Hydroxycut was binnen een paar dagen zomaar uitverkocht. Ons excuses. We hadden niet verwacht dat het zo populair zou zijn. We hebben daarom als Ripped! nu voor 9,90. Zodat mensen alsnog een topproduct voor een scherpe prijs krijgen.
Is het mogelijk om een aantal pre-workout samples bij een bestelling te krijgen of niet?
want je kan bijv eiwit etc krijgen maar een paar verschillende pre-workout samples zou ik beter kunnen gebruiken.

want om een pot te kopen en te merken dat het geen effect heeft op mij persoonlijk vind ik zelf zonde.
Ik neem nu assault maar ik voel de werking minder worden en wil overgaan op de pre-workout van dedicated vraag me alleen af of die bij mij wel aanslaat.
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Pre-workout samples zijn zeer, zeer schaars. En bijna niet leverbaar en krijgen we vaak van leveranciers. In dat geval zijn ze ook te selecteren als cadeau. Doordat we nu niets hebben, staan deze er niet bij.
weten jullie al wat meer bij B&F over de bestelling van Agmatine poeder??

volgens eerder bericht zou hij in april weer op voorraad zijn.
Zou je mij jouw ordernummer waarbij je op de Agmatine wacht in een privébericht willen sturen? Dan zal ik op onderzoek voor je uit gaan. Ik weet nu namelijk niet direct de levertijd.

Ralf

We hadden Hydroxycut al extra groot ingekocht, maar dit slaat werkelijk alles. :eek: De Hydroxycut was binnen een paar dagen zomaar uitverkocht. Ons excuses. We hadden niet verwacht dat het zo populair zou zijn. We hebben daarom als Ripped! nu voor 9,90. Zodat mensen alsnog een topproduct voor een scherpe prijs krijgen.

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Pre-workout samples zijn zeer, zeer schaars. En bijna niet leverbaar en krijgen we vaak van leveranciers. In dat geval zijn ze ook te selecteren als cadeau. Doordat we nu niets hebben, staan deze er niet bij.

Zou je mij jouw ordernummer waarbij je op de Agmatine wacht in een privébericht willen sturen? Dan zal ik op onderzoek voor je uit gaan. Ik weet nu namelijk niet direct de levertijd.

Ralf
ik had niet zo zeer het product besteld.

ik vraag me alleen af of je al meer weet over dit product en wanneer deze weer te bestellen is

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

ik had niet zo zeer het product "Agmatine poeder" besteld.

ik vraag me alleen af of je al meer weet over dit product en wanneer deze weer te bestellen is

ik had niet zo zeer het product besteld.

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

ik had niet zo zeer het product "Agmatine poeder" besteld.

Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb het zojuist van mijn collega gehoord, maar we hebben helaas nog geen datum wanneer het weer voorradig is.
Vet fimpje he!:cool:

Ralf

Tof filmpje!

Hebben jullie toevallig een idee of de Cookie&Cream whey perfection deze week binnenkomt?
Ik vroeg het vorige week namelijk en toen zou het nog 2-3 weken duren, maar 2 dagen terug zag ik een bericht dat die misschien deze week binnenkwam, als ik het goed heb.
Nog net genoeg op voorraad hier om de week mee door te komen, dus vandaar ook mijn vraag :)

We begrijpen het ook wel. Het shoppen bij Body & Fit blijft altijd leuk in verband met de leuke cadeaus en scherpe prijzen

Ik koop best vaak en best veel maar ik moet constateren dat er toch best regelmatig zaken fout gaan. In ieder geval vaker dan voorheen is mijn ervaring. Ik ben zelf ook ondernemer (geweest) en begrijp dat waar gewerkt wordt er ook fouten worden gemaakt. Ook deze week weer 3 bestellingen binnengekregen maar van de 3 waren er 2 met fouten.

Helemaal mee eens. Het is ontzettend vervelend. Ons excuses. Op deze manier kan je natuurlijk geen afspraken maken. Ik ga het opnieuw voor je versturen voor je. Je krijgt daar een nieuwe verzendbevestiging van. Het oude pakketje ga ik achteraan voor je bij onze pakketdienst.

Ralf

Hey Ralf,

Vandaag het pakketje eindelijk binnen gekregen! Alleen was het niet 1, maar 2 pakketjes. Heb nu mijn oorspronkelijke bestelling in tweevoud ontvangen. Vind het wel zo eerlijk om dit aan jullie te vermelden, dus hoe gaan we dit oplossen? Zal ik het terugsturen?

En btw nog bedankt voor je extra samples! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven