Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mass Perfection kun je zien als een extra eetmoment. Als je wilt groeien kun je het extra nemen bij je huidige maaltijden. Dit zorgt voor een calorieboost in je schema, waardoor je makkelijker kan herstellen en dus groeien. Ik zou aanraden om 's ochtends ééntje te nemen en eventueel wanneer je op een ander moment uit komt. Het is belangrijk om te zorgen dat je elke dag voldoende bouwstenen binnen krijgt, dan kan je de optimale resultaten halen.

Bedankt voor je bestelling. Protein Ice Cream is lekker he :meal: Zeker met het mooie zonnige weer, is het een aanwinst voor iedereen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We hebben al reeds privécontact. Je kan erop rekenen dat het helemaal in orde komt.:)

Ralf
Idd maar dit ligt volledig aan pakket dienst..
en tis nie de eerste keer dat het mis gaat bij hun!
Bijna iedere keer als ik bestel moet ik je hiermee vragen om probleem op te lossen,dit zou toch niet mogen.

Idd maar dit ligt volledig aan pakket dienst..
en tis nie de eerste keer dat het mis gaat bij hun!
Bijna iedere keer als ik bestel moet ik je hiermee vragen om probleem op te lossen,dit zou toch niet mogen.
Ik heb de klacht ingediend bij postNL en dat dit zo vaak achter elkaar gebeurt, is erg vervelend. Onze excuses hiervoor. Ik heb reeds een navraag gestart voor je, ik hoop dat het zo snel mogelijk opgelost is. We houden je op de hoogte!

Ralf

Mass Perfection kun je zien als een extra eetmoment. Als je wilt groeien kun je het extra nemen bij je huidige maaltijden. Dit zorgt voor een calorieboost in je schema, waardoor je makkelijker kan herstellen en dus groeien. Ik zou aanraden om 's ochtends ééntje te nemen en eventueel wanneer je op een ander moment uit komt. Het is belangrijk om te zorgen dat je elke dag voldoende bouwstenen binnen krijgt, dan kan je de optimale resultaten halen.

Bedankt voor je bestelling. Protein Ice Cream is lekker he :meal: Zeker met het mooie zonnige weer, is het een aanwinst voor iedereen.

We hebben al reeds privécontact. Je kan erop rekenen dat het helemaal in orde komt.:)

Ralf

Allen jammer dat de chocokade versie van protein ice cream er niet meer is

Ik zie dat jullie bij bijvoorbeeld matrix 5.0 de peanut butter cookie smaak hebben maar gaan jullie in de toekomst bij bijvoorbeeld jullie huismerk eiwitten meer van zulke smaken aanbieden? Ik heb interesse in smaken zoals chocolate mint, peanutbutter en cinnabon die optimum nutrition en trutein aanbieden.

Ik zie dat jullie bij bijvoorbeeld matrix 5.0 de peanut butter cookie smaak hebben maar gaan jullie in de toekomst bij bijvoorbeeld jullie huismerk eiwitten meer van zulke smaken aanbieden? Ik heb interesse in smaken zoals chocolate mint, peanutbutter en cinnabon die optimum nutrition en trutein aanbieden.
Bedankt voor je tips! We zijn continu bezig met het verbeteren van de smaken en onze eigen producten. Ik zal deze ook doorgeven voor de Whey Perfection!

Maar eens zo'n blender besteld, ik ben benieuwd !

Is er al bekend waarom Kai Greene er niet was? Ik ben nu toch wel benieuwd.

De noten worden vandaag verstuurd :) Daar kan je morgen op rekenen!

Ralf

En wederom een belofte die niet wordt nagekomen. Wacht nu al sinds vrijdag op mijn pakketje, telkens wordt er beloofd dat het de volgende dag in huis is.

Vind het erg vervelend worden nu, omdat ik ook rekening houd met de bezorging..

Maar eens zo'n blender besteld, ik ben benieuwd !
Bedankt! :) We hebben de blenders net nieuw!
princessblender.png

Is er al bekend waarom Kai Greene er niet was? Ik ben nu toch wel benieuwd.
Nee, dit is helaas niet bekend. Kai Greene staat erom bekend dat hij niet altijd even veel zin heeft in meetings en daarom is hij niet gegaan. De beloofde PT is wel doorgegaan.
En wederom een belofte die niet wordt nagekomen. Wacht nu al sinds vrijdag op mijn pakketje, telkens wordt er beloofd dat het de volgende dag in huis is.

Vind het erg vervelend worden nu, omdat ik ook rekening houd met de bezorging..
Helemaal mee eens. Het is ontzettend vervelend. Ons excuses. Op deze manier kan je natuurlijk geen afspraken maken. Ik ga het opnieuw voor je versturen voor je. Je krijgt daar een nieuwe verzendbevestiging van. Het oude pakketje ga ik achteraan voor je bij onze pakketdienst.

Ralf

Bedankt! :) We hebben de blenders net nieuw!
princessblender.png

Nee, dit is helaas niet bekend. Kai Greene staat erom bekend dat hij niet altijd even veel zin heeft in meetings en daarom is hij niet gegaan. De beloofde PT is wel doorgegaan.

Helemaal mee eens. Het is ontzettend vervelend. Ons excuses. Op deze manier kan je natuurlijk geen afspraken maken. Ik ga het opnieuw voor je versturen voor je. Je krijgt daar een nieuwe verzendbevestiging van. Het oude pakketje ga ik achteraan voor je bij onze pakketdienst.

Ralf

Dat dacht ik al, maar wilde toch even checken voor de zekerheid. Toch jammer natuurlijk van hem.

Gister weer 2 pakjes dextrose besteld en straps.

Wacht met smart af op de straps om de deadlift iets verdragelijker te maken voor mijn handen :D

Wanneer zijn de shake-bekers weer als cadeau te kiezen?

Dat dacht ik al, maar wilde toch even checken voor de zekerheid. Toch jammer natuurlijk van hem.
Niet alleen dat, het is iets waar heel veel mensen op gerekend hebben. Kai Greene is niet een doorsnee bodybuilder :) Het is een afspraak tussen zijn sponsor en onze leverancier voor Musclemeds. Het is daarom uiterst teleurstellend dat het niet doorgegaan is. Wij vinden het ook erg vervelend, voor de mensen die speciaal naar onze filialen in Zwolle & Amersfoort zijn gekomen.
Gister weer 2 pakjes dextrose besteld en straps.

Wacht met smart af op de straps om de deadlift iets verdragelijker te maken voor mijn handen :D
Bedankt voor je bestelling :) Ben benieuwd wat je er van vind!
Wanneer zijn de shake-bekers weer als cadeau te kiezen?
We rekenen op deze week dat de shakebekers als cadeau te kiezen zijn. De leverancier van onze shakebekers had deze week als richtlijn aangegeven :)

Ralf

Kan er met zekerheid voor gezorgd worden dat mijn pakketje morgen aankomt :D

Ordernummer C1794560

he ralf de vergeten pot whey prima aangekomen vandaag thanks!
en de omega was ik ook alweer bijna aan toe :D

Hoi Ralf,

Ik kan me herinneren dat je ooit (afslank)eiwit kon bestellen met allemaal losse smaken om uit te proberen, maar ik kan het niet terugvinden op de website. Hebben jullie deze nog?

Helaas was gisteren de whey perfection cookies and cream uitverkocht die ik inmiddels denk ik al 3 jaar naar volle tevredenheid gebruik.

Nu dus maar de isolaat perfection cookies and cream besteld, er was hier al een keer vermeldt dat deze iets minder romig was maar zeker niet minder qua smaak. Zonet was het weer tijd voor mijn shake, iets dikker dan dat ik gewend ben van de whey perfection. De smaak? Vuilniszak met een rare nasmaak in de verste verte niet te vergelijken met de whey perfection. Erg jammer nu zit met 2 kg die waarschijnlijk zo de kliko in kan.

Kan er met zekerheid voor gezorgd worden dat mijn pakketje morgen aankomt :D

Ordernummer C1794560
Ja zeker! Het pakketje is reeds verstuurd en kan je morgen op rekenen. Bedankt voor je bestelling :)
he ralf de vergeten pot whey prima aangekomen vandaag thanks!
en de omega was ik ook alweer bijna aan toe :D
Graag gedaan, jij ook bedankt! :thumbs: Veel plezier met je supplementen!
Hoi Ralf,

Ik kan me herinneren dat je ooit (afslank)eiwit kon bestellen met allemaal losse smaken om uit te proberen, maar ik kan het niet terugvinden op de website. Hebben jullie deze nog?
Deze hebben we nog steeds. Als je in de zoekfunctie "variety" typt, krijg je alle variatieboxen als zoekresultaat.
Helaas was gisteren de whey perfection cookies and cream uitverkocht die ik inmiddels denk ik al 3 jaar naar volle tevredenheid gebruik.

Nu dus maar de isolaat perfection cookies and cream besteld, er was hier al een keer vermeldt dat deze iets minder romig was maar zeker niet minder qua smaak. Zonet was het weer tijd voor mijn shake, iets dikker dan dat ik gewend ben van de whey perfection. De smaak? Vuilniszak met een rare nasmaak in de verste verte niet te vergelijken met de whey perfection. Erg jammer nu zit met 2 kg die waarschijnlijk zo de kliko in kan.
Vervelend om te horen dat de smaak niet naar tevredenheid is. De Whey Perfection Cookies komt deze week weer. Smaak blijft natuurlijk altijd persoonlijk, maar in het begin is het even wennen. Dit doordat het een hele andere shake is.

hallo,

wanneer komen de Oh Yeah! Victory Bars weer op voorraad ze zijn nu al meer dan een maand(of zo iets?) uitverkocht en waren erg lekker en eiwit rijk voor een leuk prijsje!

gr

hallo,

wanneer komen de Oh Yeah! Victory Bars weer op voorraad ze zijn nu al meer dan een maand(of zo iets?) uitverkocht en waren erg lekker en eiwit rijk voor een leuk prijsje!

gr
De Oh Yeah! Victory bars waren een OP=OP aanbieding van onze leverancier. Vandaar we deze repen tegen een goede prijs konden aanbieden. Ik zal eens navragen of er nog een verdwaald palletje is, maar verwacht het niet op korte termijn.:rolleyes:

Ralf

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

[[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Weekaanbiedingen geldig t/m 10-4-2014

Pure Chiazaad
500 gram voor 6.65!
250 gram voor 3.65!

Sporttas
Per stuk slechts 5.90!

24hr Fatburn
60 tabs voor 16.90!