kevinve
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 178
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie hebben heel mooi 3 soorten bars op jullie site staan. Is dit puur marketing, want er zit maximaal 5% verschil tussen de macro's.
Ik heb laatst op de FIBO een sample van de PWO van MAN Sports gehad. Deze was heel goed. Kans op opname in jullie assortiment?
wtf idd er verschilt bijna niets tussen de drie repen...
Wie weet zijn het zelfs dezelfde bars? Afaik mogen de nutriële waarden op een verpakking wel wat percentages afwijken (10% zoiets dacht ik).. Al lijkt me dat wat vergezochtJullie hebben heel mooi 3 soorten bars op jullie site staan. Is dit puur marketing, want er zit maximaal 5% verschil tussen de macro's.
Ik heb laatst op de FIBO een sample van de PWO van MAN Sports gehad. Deze was heel goed. Kans op opname in jullie assortiment?
..al iets meer bekend over de casseinesmaken en wanneer de uitverkochte weer binnenkomen?
En krijgen jullie trouwens ook weer ooit de sample packs op voorraad hiervan?

Dit bedoelen we voor "fulltime". Dus een aaneengesloten periode waarin je het (meerdere keren) per week neemt. Als je helemaal geen gewenning hebt, hoef je het niet te doen, maar doorgaans hebben mensen gewening. Vandaar wij dit adviseren om het optimale uit ee product te houden. Wanneer je het 1x per week gebruikt, dan zou ik kijken hoe het gaat. Als je elke week, keer op keer, ongeveer dezelfde hoeveelheid nodig hebt, zou ik het niet doen.Hallo B&F,
Ik heb de pre + preworkout alleen staat er bij q&a dat je het 8-12 weken achter elkaar mag gebruiken om gewenning te voorkomen.
Geld dit voor "fulltime" gebruik of geld dit in het algemeen voor dit product?
Ik gebruik dit product 1x per week, wordt het dan ook aangeraden na max 12 weken een pauze te nemen en dan ook een maand?
graag hoor ik het,
met vriendelijke groet,
Daniel
Dat klopt inderdaad. De Mass Bar en Smart Bar lijken heel erg op elkaar. Echter is het zo dat als we de Smart Bar willen aanbieden die willen groeien, vinden ze de verhoudingen te laag en niet een goede reep. Omgekeerd is dat zo bij mensen die willen afslanken de Mass Bar adviseren. Vandaar we gekozen hebben om deze in twee verschillende groten aan te bieden, waardoor iedereen een eigen keus kan makenJullie hebben heel mooi 3 soorten bars op jullie site staan. Is dit puur marketing, want er zit maximaal 5% verschil tussen de macro's.
Zodra de pre-workout van MAN beschikbaar is bij onze leverancier, kopen we deze zeker op 
De verhoudingen van de Magnificent moet ik even navragen. Zodra ik deze heb, laat ik het je weten. De Dextrose Pure staat weer onlineVerder heb ik nog 2 vragen.
-Is het mogelijk om de verhouding van Dextrose:WMSalatinose:Maltodextrine in Magnificient te PMen?
-Wanneer is Dextrose Pure en Palatinose weer leverbaar?
De Palatinose verwachten wij niet weer terug.Wanneer de smaken weer voorradig zijn weet ik niet, dat antwoord houd je van me te goed. De samplepacks komen niet weer. We hebben het in het verleden geprobeerd maar was absoluut geen succes. Waardoor besloten is deze uit het assortiment te halen.
En tegen mij zeggen jullie de insane en nu zeggen jullie dat unstoppable de beste is?
We hadden het topic niet gezien, we zullen er eens naar kijkenHee B&F,
Zijn jullie nog van plan om hier op te reageren?
[Link niet meer beschikbaar]
Op basis van de prijsklasse is Insane prijs/kwaliteit de beste keus, wanneer het geld je niet uitmaakt, pak je met 15 euro meer de Unstoppable. Deze is duurder, maar zeker de besteEn tegen mij zeggen jullie de insane en nu zeggen jullie dat unstoppable de beste is?

En tegen mij zeggen jullie de insane en nu zeggen jullie dat unstoppable de beste is?

Regelen we natuurlijk voor jeOeps ik heb net heel snel een doos questbars besteld op mn telefoon maar ben vergeten een cadeau erbij te pakken.. Zou er misschien nog een grote shaker bij kunnen? Nummer is C1809908

Natuurlijk, hier staan de exacte ingrediënten van de Premium Creatine:Hey B&F,
Wat zijn juist de hoeveelheden van de ingrediënten van 100 % premium creatine van Muscletech? Op de site staan enkel de ingrediënten vermeld...
We hebben veel verschillende pre-workouts, maar ook heel veel verschillende klanten. Er zit voor iedereen wel één goede tussen!Bij B&F staat bij elke PWO dat het beste is.. een PWO moet je imo testen om te kijken qat het best voor jou werkt bij iedereen reageert het anders

Je bedoeld de Powder Box? Die is helaas uitverkocht, vandaar hij nu ook niet meer als cadeau te selecteren is. We hopen dat het deze maand weer voorradig komtVroeger kon je als cadeau die 3 doosjes die je op elkaar kon schroeven selecteren.
Hebben jullie die helemaal niet meer?
Ik kon ze zo snel niet vinden.
Dan komen er weer zeecontainers vol Shaker Pro's en Powderboxen