De Osteobolin-C is helaas uitverkocht bij onze leverancier. We hebben even voor je gebeld, maar ze hebben geen exacte levertijd. We durven daarom niet aan te geven waarom deze er weer is.Ik zie al een tijdje dat Osteobolin-C niet meer op voorraad is, enig idee wanneer dit weer beschikbaar is?
Wordt gek van die gevoelige pezen, maar rust nemen wil ik niet![]()
Misschien ben ik wel mega kippig, blind of whatever.
Maar op jullie site kan ik nergens de categorie vinden voor accessoires zoals handschoenen, straps etc. Zit die ergens verstopt of ben je als bezoeker overgeleverd aan de zoekfunctie?
Ik begrijp je punt. Wat dat betreft zijn onze accessoires vrij weggestopt. Je kan ze vinden op de manier hoe 3nigma aangaf. We hopen binnenkort een nieuwe update door te voeren op de site, dat dit ook beter te vinden is. We hebben nu immers al een groot assortiment met handschoenen, maar ook producten als SKZL en Blenders.http://www.bodyenfitshop.nl/kleding-en-accessoires/
Zie het ook nooit, ik vind altijd handschoen ofzo, klik erop en dan boven zie je Home > Bla bla > accesories.....klik dan daar op![]()
Ralf
---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------
SUPERSALE!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Creatine
Dominate
Magnificent Variety
Quest Bar

.
Ik ben zelf echt een chocolade fan, dus nutella is zeker genieten!