XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie al een tijdje dat Osteobolin-C niet meer op voorraad is, enig idee wanneer dit weer beschikbaar is?

Wordt gek van die gevoelige pezen, maar rust nemen wil ik niet :D
De Osteobolin-C is helaas uitverkocht bij onze leverancier. We hebben even voor je gebeld, maar ze hebben geen exacte levertijd. We durven daarom niet aan te geven waarom deze er weer is.
Misschien ben ik wel mega kippig, blind of whatever.
Maar op jullie site kan ik nergens de categorie vinden voor accessoires zoals handschoenen, straps etc. Zit die ergens verstopt of ben je als bezoeker overgeleverd aan de zoekfunctie?
http://www.bodyenfitshop.nl/kleding-en-accessoires/

Zie het ook nooit, ik vind altijd handschoen ofzo, klik erop en dan boven zie je Home > Bla bla > accesories.....klik dan daar op:P
Ik begrijp je punt. Wat dat betreft zijn onze accessoires vrij weggestopt. Je kan ze vinden op de manier hoe 3nigma aangaf. We hopen binnenkort een nieuwe update door te voeren op de site, dat dit ook beter te vinden is. We hebben nu immers al een groot assortiment met handschoenen, maar ook producten als SKZL en Blenders.

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

SUPERSALE!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Creatine
Dominate
Magnificent Variety
Quest Bar

Gisteravond half 10 nieuwe stack besteld en vanmorgen alweer binnen. Top! :D

IMAG2012_1.jpg

Hier ook weer alles binnen, top!! :D

Waarom is de Whey perfection + Ultra fine oats (€36.90) duurder dan wanneer je whey perfection en ultra fine oats apart zou kopen (34.90 + 1.90 = €36.80).

Okee het verschilt maar 10 cent, maar zou een combinatie niet moeten leiden tot een goedkopere prijs in plaats van een duurdere?

Waarom is de Whey perfection + Ultra fine oats (€36.90) duurder dan wanneer je whey perfection en ultra fine oats apart zou kopen (34.90 + 1.90 = €36.80).

Okee het verschilt maar 10 cent, maar zou een combinatie niet moeten leiden tot een goedkopere prijs in plaats van een duurdere?
De Ultra Fine Oats is nu in de SUPERSALE. In plaats van 3,50 is het 1,90 euro. Waardoor de combi voordeel inderdaad nu niet voordelig is. Wanneer de Supersale afgelopen is, is de combi deal weer voordeliger.

Ralf

Super, leuk om te horen. Met de Iso-100 heb je een goed eiwitproduct in huis :) Graag gedaan! :thumbs:

Leuk dat je even langs kwam. Dan had je een inzicht nu hoe alle pakketjes verstuurd worden, met welk team we werken en hoe hard er altijd gewerkt wordt. Top, leuk om te horen dat de Perfection Bars zo goed bevallen. Ze zijn écht lekker he!

Wow, wat een mooi compliment. Verrasing he, dat het pakket ook op maandag geleverd wordt. We behoren tot de grootste webshops van Nederland, waardoor postNL deze service extra aanbied. Zo kunnen we jullie nog meer verrassen :)

Bedankt voor je bestelling :) Deze gaat vandaag nog verstuurd worden, dan krijg je deze morgen aangeboden!

Ralf

Ik heb trouwens twee 3S codes gekregen, eentje is afgeleverd, de andere staat bij track&trace ven PostNL nog op "Zending wordt voorbereid door verzender". Hoe zit dat, want volgens mij heb ik alles binnen wat ik besteld heb.

Aha, dat verklaart. Ik wou iets te snel zijn en had over het woordje "sale heen gekeken" ;).
No problem! :thumbs:
Ik heb trouwens twee 3S codes gekregen, eentje is afgeleverd, de andere staat bij track&trace ven PostNL nog op "Zending wordt voorbereid door verzender". Hoe zit dat, want volgens mij heb ik alles binnen wat ik besteld heb.
Ik zal het voor de zekerheid even checken :) Het kan soms voorkomen dat het etiket tijdens het afdrukken ervan stuk gaat, waardoor je wel een verzendbevestiging krijgt. We drukken dan vaak een nieuwe af, dan krijg je wel opnieuw een verzendbevestiging. Het komt dus zelden voor. Wat is jouw ordernummer? Check ik het ff voor de zekerheid.

Ralf

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Weekaanbiedingen geldig t/m 17-4-2014

Unstoppable
30 traingen voor 30.90!

Pure Cacao Nibs
250 gram voor 3.65!
500 gram voor 6.50!

Fusion Pro
5LB voor 34.50!

True Mass
2610 Gram voor 37.50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 12.50!

Super Duo
Magnificent en Nr 1 voor 39.50!

enig idee wanneer cookie en cream in de 2kg whey perfection weer komt?
Heeft iemand ervaring met de whey perfection apple pie / white chocolate / nutella?

deel je wijsheid wil vandaag/morgen bestellen :D

Heeft iemand ervaring met de whey perfection apple pie / white chocolate / nutella?

De Cookies en Cream hopen we deze week weer :) Er zijn vrachtwagens vol van onze leverancier met Whey Perfection met veel smaken. We rekenen ook op Cookies en Cream :zuip: Ik ben zelf echt een chocolade fan, dus nutella is zeker genieten!
Ik zal jullie wens doorgeven:cool:

Nutella smaakt naar chocolate maar met een hele noot-achtige bijsmaak. Dus alleen nemen als je van noten houdt :p

No problem! :thumbs:

Ik zal het voor de zekerheid even checken :) Het kan soms voorkomen dat het etiket tijdens het afdrukken ervan stuk gaat, waardoor je wel een verzendbevestiging krijgt. We drukken dan vaak een nieuwe af, dan krijg je wel opnieuw een verzendbevestiging. Het komt dus zelden voor. Wat is jouw ordernummer? Check ik het ff voor de zekerheid.

Ralf

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Weekaanbiedingen geldig t/m 17-4-2014

Unstoppable
30 traingen voor 30.90!

Pure Cacao Nibs
250 gram voor 3.65!
500 gram voor 6.50!

Fusion Pro
5LB voor 34.50!

True Mass
2610 Gram voor 37.50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 12.50!

Super Duo
Magnificent en Nr 1 voor 39.50!

Dit is mijn ordernummer C1805462

Wil nu een bestelling doen, maar zie net dat de Perfect Protein vanille niet meer bij de smaken staat. Verwachten jullie deze nog terug voor het einde van de supersale?

QUOTE=guidovbrakel;8462490]Dit is mijn ordernummer C1805462[/QUOTE]
Het klopt inderdaad wat ik zei :)
Wil nu een bestelling doen, maar zie net dat de Perfect Protein vanille niet meer bij de smaken staat. Verwachten jullie deze nog terug voor het einde van de supersale?
De Perfect Protein vanille is inderdaad uitverkocht. Hij is weer besteld, maar kan niet beloven dat het tijdens de SUPERSALE ook weer voorradig is.

Ralf

Isolaat perfection besteld, volgende werkdag binnen.

Chocolade smaak genomen(Aardbei vond ik zoals eerder gezegd niks).

Deze bevalt mij uitstekend, wauw wat een heerlijke smaak!

Wie schrijft die productteksten? Cursus Nederlands is niet weg, 'meer als' :')

QUOTE=guidovbrakel;8462490]Dit is mijn ordernummer C1805462
Het klopt inderdaad wat ik zei :)

De Perfect Protein vanille is inderdaad uitverkocht. Hij is weer besteld, maar kan niet beloven dat het tijdens de SUPERSALE ook weer voorradig is.

Ralf[/QUOTE]

Jammer. Wou dan meer weer terug overstappen op de oude vertrouwde Whey Pefection C&C maar zie net dat ook die niet voorradig is. Zaken gaan erg hard zo te zien:p Nja, dan maar even een andere smaak kiezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven