AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zaterdag voor iemand die ik goed ken van mijn gym en mezelf ISO-100 besteld.
Vandaag snel geleverd. Begint een klein handeltje te worden :). Ook de combinatiedeal van Olimp (Animo's en Glutamine) meebesteld. Top B&F!

Echt super hoe jullie klanten ook persoonlijk bij jullie dc ontvangen!

Gelijk geholpen door een heel vriendelijk iemand en toen ik vroeg of ik een perfection bar los kon kopen kreeg ik er eentje en gelijk ook een smartbar erbij om te proberen! Slim want nu ben ik verslaafd en verplicht om bij mijn volgende bestelling een doos smart bars te bestellen!! Moet de perfection bar nog proberen maar die is voor morgen ;)

Heb een grote emmer whey perfection chocolate cookies gekocht, heeeeerlijk!!

Gisteren (zondag) besteld. Vanmorgen was het pakketje al in huis. Top!

Heb weer een bestelling gedaan, flinke dit keer :o
C1812820

Zaterdag voor iemand die ik goed ken van mijn gym en mezelf ISO-100 besteld.
Vandaag snel geleverd. Begint een klein handeltje te worden :). Ook de combinatiedeal van Olimp (Animo's en Glutamine) meebesteld. Top B&F!
Super, leuk om te horen. Met de Iso-100 heb je een goed eiwitproduct in huis :) Graag gedaan! :thumbs:
Echt super hoe jullie klanten ook persoonlijk bij jullie dc ontvangen!

Gelijk geholpen door een heel vriendelijk iemand en toen ik vroeg of ik een perfection bar los kon kopen kreeg ik er eentje en gelijk ook een smartbar erbij om te proberen! Slim want nu ben ik verslaafd en verplicht om bij mijn volgende bestelling een doos smart bars te bestellen!! Moet de perfection bar nog proberen maar die is voor morgen ;)

Heb een grote emmer whey perfection chocolate cookies gekocht, heeeeerlijk!!
Leuk dat je even langs kwam. Dan had je een inzicht nu hoe alle pakketjes verstuurd worden, met welk team we werken en hoe hard er altijd gewerkt wordt. Top, leuk om te horen dat de Perfection Bars zo goed bevallen. Ze zijn écht lekker he!

Gisteren (zondag) besteld. Vanmorgen was het pakketje al in huis. Top!
Wow, wat een mooi compliment. Verrasing he, dat het pakket ook op maandag geleverd wordt. We behoren tot de grootste webshops van Nederland, waardoor postNL deze service extra aanbied. Zo kunnen we jullie nog meer verrassen :)
Heb weer een bestelling gedaan, flinke dit keer :o
C1812820
Bedankt voor je bestelling :) Deze gaat vandaag nog verstuurd worden, dan krijg je deze morgen aangeboden!

Ralf

Wow een body&fit rondleiding!! Net als vroeger met kinderfeestjes bij mc donalds?

Grootste bestelling tot nu toe gedaan. Ik moet en zal die Quest Bars proberen, dem vezels.

Uw ordernummer is: C1813327

Hey,

Kan ik beta alanine combineren met ripped?

Grtn!

Wow een body&fit rondleiding!! Net als vroeger met kinderfeestjes bij mc donalds?
Vergelijkbaar, alleen zonder Hamburger, friet, doosje en speeltje:D
Grootste bestelling tot nu toe gedaan. Ik moet en zal die Quest Bars proberen, dem vezels.

Uw ordernummer is: C1813327
Bedankt voor die bestelling :) Hij is gisteren netjes verwerkt en komt vandaag bij je in huis! De Quest Bars zijn ongekend populair, dus zeker het proberen waard!
Hey,

Kan ik beta alanine combineren met ripped?

Grtn!
Ja hoor, dat is geen enkel probleem :)

Ralf

Haha "ik wil later bij body en fit werken als ik groot ben" ;)

Ik zie al een tijdje dat Osteobolin-C niet meer op voorraad is, enig idee wanneer dit weer beschikbaar is?

Wordt gek van die gevoelige pezen, maar rust nemen wil ik niet :D

Misschien ben ik wel mega kippig, blind of whatever.
Maar op jullie site kan ik nergens de categorie vinden voor accessoires zoals handschoenen, straps etc. Zit die ergens verstopt of ben je als bezoeker overgeleverd aan de zoekfunctie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven