Marc100
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Isolaat Perfection is lekker he!Isolaat perfection besteld, volgende werkdag binnen.
Chocolade smaak genomen(Aardbei vond ik zoals eerder gezegd niks).
Deze bevalt mij uitstekend, wauw wat een heerlijke smaak!

Haha, om welk product gaat het? Passen we het even aanWie schrijft die productteksten? Cursus Nederlands is niet weg, 'meer als' :')

Haha ja, het is erg drukJammer. Wou dan meer weer terug overstappen op de oude vertrouwde Whey Pefection C&C maar zie net dat ook die niet voorradig is. Zaken gaan erg hard zo te zienNja, dan maar even een andere smaak kiezen.
Alles is weer besteld, maar moet ook op tijd afgestuurd worden
Deze week hopen we dat deze weer voorradig isbeste B&F,
Waneer komt de smaak Chocolate en Coockies weer binnen voor de whey perfection maar dan met 2.2kg?

Ik ga je wens doorgeven, maar kan het helaas niet beloven. We hebben vaak een vaste smaak bij de inpaktafels staan, waardoor dit lastig is. We doen ons best, in ieder geval morgen in huisZojuist een bestelling geplaatst.
Is het mogelijk om als whey perfection sachet de smaak chocolate cookies te ontvangen?
Wou deze smaak eigenlijk bestellen maar vond de 4540 gram iets te risicovol omdat ik de smaak nog niet ken.
Ordernummer C1817956.
Mocht het niet mogelijk zijn dan zie ik wel wat voor sachet er verschijnt![]()
Nee, ik raad het altijd af. Ripped! bevat veel stimulanten, vandaar we nooit meer dan één dosering aanbevelen per dag. Mocht je toch meer willen, raad ik aan er voldoende tijd tussen te laten.Mag je 2x ripped per dag gebruiken ipv de aanbevolen 1x? Zoja, hoe staven jullie je mening/advies?
We zullen er zo even naar kijken

Tot volgende week vrijdag

Nee, de Hydroxycut komt niet weer voorradig. Het was een OP=OP actie in samenwerking met de leverancier. Wij verwachten niet dat deze weer voorradig komt!
Dat is natuurlijk erg vervelend en nooit de bedoeling van online shoppen. Ik ga het voor je uitzoeken wat er fout gegaan is, waardoor en wat je met mijn collega's besproken hebt. Ik zal je zo een privébericht sturenhoi
gisteren besteld tegen 17u30 ongeveer, en vandaag al de hele dag aan het wachten.
In de late voormiddag zag ik bij track and trace (pakket niet afgeleverd, contact met geadresseerde) staan.
Dit vage bericht vond ik vreemd, want had niemand gezien en er zat niets in de bus.
Dus even gemaild naar jullie.
..
OrdernummerC1816737
Klantnummer57675
Datum15-04-2014

Graag gedaan! Jij ook bedanktHa Ralf, eergisteren eiwitten besteld en alles keurig netjes op tijd geleverd. Ben tevreden over jullie service en producten!
Natuurlijk kun je die ook bij ons komen afhalen SkyblazerIs de B&F cadeaubon ook bij het magazijn af te halen?
Het centrum van Body & Fit zit in Heerenveen!Natuurlijk kun je die ook bij ons komen afhalen SkyblazerHet centrum van Body & Fit zit in Heerenveen!
Ralf
nee, helaas nog niet

De smaken Casein komen deze week weer binnenBest B&f
ik merk dat de smaken van de casseine verminderd zijn, zijn deze uit stock, nutella of bounty?

Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken, morgen in huisOp de valreep bestelling geplaatst, hopelijk is deze morgen nog binnen.
C1822915

Bij mij ist ook altijd van dathoi
gisteren besteld tegen 17u30 ongeveer, en vandaag al de hele dag aan het wachten.
In de late voormiddag zag ik bij track and trace (pakket niet afgeleverd, contact met geadresseerde) staan.
Dit vage bericht vond ik vreemd, want had niemand gezien en er zat niets in de bus.
Dus even gemaild naar jullie.
Krijg ik nu mail terug dat om onbekende reden het is niet kn geleverd worden en ze zo snel mogelijk contact met mij gaan opnemen?? en dat ik anders zelf eens moet bellen met post nl?
sorry, maar heb verlof genomen om pakje in ontvangst te nemen en blijkt dat dit vergeefs is.
Dit voor de tweede maal bij de laatste drie bestellingen.
Jullie garantie blijkt niet te werken voor mij....
ik zou graag hebben dat dit is opgelost zo meteen, en dat jullie zelf uitvissen wat er is misgelopen en mij dit laten weten. Ik ben nog heel de dag speciaal thuis dus verwacht het ook vandaag. Mijn gsmnummer staat in het account. Op zijn minst een deftige uitleg, 'onbekende reden'= slechte communicatie. Heb gisteren meteen 116 euro betaald en wil ook mijn gerief vandaag hebben zoals jullie garanderen.
Ik wacht dus af.
Kan beter naar een winkel in de buurt gaan int vervolg die weliswaar duurder zijn, maar waar je geen probs hebt met ontvangen...
OrdernummerC1816737
Klantnummer57675
Datum15-04-2014