- Waardering
- 164
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet dat even voor je uitzoeken, maar je kan er vanuit gaan, dat het etiket op het potje correct is.1 vraagje, als ik op jullie site naar de notenpasta kijk bij ingredienten staat er:
Voedingswaarde per 100g:
energie: 2562 kJ/612 kcal
totaal vet: 51,30 g
waarvan verzadigd vet: 8,52 g
koolhydraten: 11,00 g
waarvan suikers: 1,83 g
vezels: 6,7 g
tegenover het label (op jullie site)
energie: 576,8 kcal
vet: 50.6
waarvan verzadigd: 6.3
KH: 15.4
waavan suikers: 3.9
vezels: 8.3
eiwitten: 25.5
welke is correct?
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huisBestelling gedaan
Normaal krijg je alleen gelijk een mail dat het verzonden is. En nu na een uur nog niet![]()
Dat klopt inderdaad, vroeger was dit inderdaad zo. We hebben nu een ander orderpick systeem, waardoor het iets langer duurt voordat je een verzendbevestiging krijgt. Echter geen zorgen: Bestel je voor 22.00 uur, heb je het de volgende dag in huis 
De ingrediënten staan op onze site hoor:http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/melatonine/advanced-muscle-science/nocturnabol/
kunnen jullie mij miss vertellen hoeveel gram melatonine in zon pil zit?
De ingrediënten staan op onze site hoor:
Nocturnabol
30 capsules
Nutrition Facts
Serving Size: 1 Capsule
Servings Per Container: 30
Per Serving
L- Tryptophan 250 mg
5 - HTP 12.5 mg
Melatonin 750 mcg
B -3 15 mg
Green Tomato SE 10 mg
Ralf

heb op jullie site laatst de notenmix besteld!
Ging ervan uit dat noten onverzadigde vetten waren, zie ik op het etiket het volgende
per 100 gr
Vetten: 59.9gr waarvan verzadigd 57.0gr...
Zijn toch onverzadigde vetten dat we nodig hebben?
heb op jullie site laatst de notenmix besteld!
Ging ervan uit dat noten onverzadigde vetten waren, zie ik op het etiket het volgende
per 100 gr
Vetten: 59.9gr waarvan verzadigd 57.0gr...
Zijn toch onverzadigde vetten dat we nodig hebben?
Dat lijkt mij ook. Ik ga het uitzoeken en je melden! Ik kom er zo snel mogelijk op terug!Lijkt me dat dat een foutje is..
zal wel eerder andersom zijn
Dat klopt inderdaad, de Micellar Casein hebben we net van de week weer een smaak binnen gekregen. We durven niet aan te geven wanneer de andere smaken weer voorradig komen.Hè! Zag jullie eerder deze week op iemand anders zn vraag reageren dat de casseinesmaken deze week weer voorradig zouden komen, dit zijn ze nog niet. Moet ik uitgaan van volgende week of?
De Isolaat Perfection aardbei 2kg verpakking is op dit moment uitverkocht. Als het goed is komt deze vanmiddag (eind van de middag) weer voorradigGoedemorgen,
Ik wil weer eens een ander smaakje proberen/bestellen voor mn Isolaat Perfection maar nu zie ik dat Strawberry Sensation niet beschikbaar is voor de 2000 gram verpakking. Neem aan dast dit een fout is op de website? Is er namelijk wel voor 750gram/4000gram.
Graag optie zsm beschikbaar maken.

Daar lijkt het wel op, ons excuses! Wil je mij een privébericht sturen met je ordernummer en een fotootje? Dan lossen we dat netjes voor je op!
Ralf

Nee, dat kan zeker niet. Ik ga contact met je opnemen door het goed op te lossenRalf
je had me wat extra's beloofd en twee nieuwe dozen waarvan de houdbaarheidsdatum niet overschreden waren zoals dewelke ik gisteren had gekregen.
Wat krijg ik zopas??
een doos zonder extra's (tot daar aan toe) en twee dozen Supreme Protein die weer buiten datum zijn!!!juist dezelfde 'sell by 03/14'
dit kan toch niet meer he![]()

Ja hoor, dat kan zeker. Wat ik wel adviseer is om ze niet met elkaar te mengen. Dit geeft een te hoge dosis stimulanten. Dat kan dus niet!Hey ralf !
Kan ik assault van musclepharm nemen en crazy nemen ?
Dat zal met 4-6 weken pas weer zijn. Doordat het rijst bevat wordt daar een speciale productie voor geplant. Dit ivm hygiëne etc etc.Hé Ralf, wanneer komt de smaak cookies N cream weer binnen van de Perfect Muscle Shake?
De actie is net afgelopen, sorry!Verdorie, wil Mutant Mass bestellen voor een collega, zit de Creakong er niet meer bij![]()
Dat kan zeker, afhankelijk van je tollerantie. Met pre-workouts krijg je altijd veel energie binnen. Wij willen niet dat je hiervan te veel inneemt. Als je een beginnende sporter bent, dan zou ik zeker met 1 scoop Crazy beginnen.Dus ik zou niet eerst halve scoop assauly gebruiken die opdrinken en dan 1 scoop craxy gebruiken rn die opdrinken ?