XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling gedaan :)

Normaal krijg je alleen gelijk een mail dat het verzonden is. En nu na een uur nog niet ???

1 vraagje, als ik op jullie site naar de notenpasta kijk bij ingredienten staat er:
Voedingswaarde per 100g:
energie: 2562 kJ/612 kcal
totaal vet: 51,30 g
waarvan verzadigd vet: 8,52 g
koolhydraten: 11,00 g
waarvan suikers: 1,83 g
vezels: 6,7 g

tegenover het label (op jullie site)
energie: 576,8 kcal
vet: 50.6
waarvan verzadigd: 6.3
KH: 15.4
waavan suikers: 3.9
vezels: 8.3
eiwitten: 25.5

welke is correct?
Ik moet dat even voor je uitzoeken, maar je kan er vanuit gaan, dat het etiket op het potje correct is.
Bestelling gedaan :)

Normaal krijg je alleen gelijk een mail dat het verzonden is. En nu na een uur nog niet ???
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis :) Dat klopt inderdaad, vroeger was dit inderdaad zo. We hebben nu een ander orderpick systeem, waardoor het iets langer duurt voordat je een verzendbevestiging krijgt. Echter geen zorgen: Bestel je voor 22.00 uur, heb je het de volgende dag in huis :)

Ralf

De ingrediënten staan op onze site hoor:

Nocturnabol

30 capsules

Nutrition Facts

Serving Size: 1 Capsule

Servings Per Container: 30

Per Serving

L- Tryptophan 250 mg

5 - HTP 12.5 mg

Melatonin 750 mcg

B -3 15 mg

Green Tomato SE 10 mg

Ralf

Sorry wist niet wat mcg was, nu eruit
Thx:)

heb op jullie site laatst de notenmix besteld!

Ging ervan uit dat noten onverzadigde vetten waren, zie ik op het etiket het volgende

per 100 gr
Vetten: 59.9gr waarvan verzadigd 57.0gr...
Zijn toch onverzadigde vetten dat we nodig hebben?

Ging ervan uit dat noten onverzadigde vetten waren, zie ik op het etiket het volgende

per 100 gr

Lijkt me dat dat een foutje is..

zal wel eerder andersom zijn

per 100 gr
Lijkt me dat dat een foutje is..

zal wel eerder andersom zijn
Dat lijkt mij ook. Ik ga het uitzoeken en je melden! Ik kom er zo snel mogelijk op terug!

Ralf

Hè! Zag jullie eerder deze week op iemand anders zn vraag reageren dat de casseinesmaken deze week weer voorradig zouden komen, dit zijn ze nog niet. Moet ik uitgaan van volgende week of?

Goedemorgen,

Ik wil weer eens een ander smaakje proberen/bestellen voor mn Isolaat Perfection maar nu zie ik dat Strawberry Sensation niet beschikbaar is voor de 2000 gram verpakking. Neem aan dast dit een fout is op de website? Is er namelijk wel voor 750gram/4000gram.

Graag optie zsm beschikbaar maken.

Hè! Zag jullie eerder deze week op iemand anders zn vraag reageren dat de casseinesmaken deze week weer voorradig zouden komen, dit zijn ze nog niet. Moet ik uitgaan van volgende week of?
Dat klopt inderdaad, de Micellar Casein hebben we net van de week weer een smaak binnen gekregen. We durven niet aan te geven wanneer de andere smaken weer voorradig komen.
Goedemorgen,

Ik wil weer eens een ander smaakje proberen/bestellen voor mn Isolaat Perfection maar nu zie ik dat Strawberry Sensation niet beschikbaar is voor de 2000 gram verpakking. Neem aan dast dit een fout is op de website? Is er namelijk wel voor 750gram/4000gram.

Graag optie zsm beschikbaar maken.
De Isolaat Perfection aardbei 2kg verpakking is op dit moment uitverkocht. Als het goed is komt deze vanmiddag (eind van de middag) weer voorradig :)

Ralf

Hey Ralf,

Voor hoelaat moet je vandaag besteld hebben wil je het morgen in huis hebben (ivm goede vrijdag)?

12 fantastische PAASDEALS!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Perfection variety box
12 sachets voor 7.25!

[Link niet meer beschikbaar]
30 servings voor 22.90!

Syntha-6
2270 gram voor 39.90!

Coconut Oil
555ml voor 5.50!

Pure Goji Bessen
500 gram voor 6.50!

[Link niet meer beschikbaar]
500 gram voor 2.25!

En nog veel meer.....

Daar lijkt het wel op, ons excuses! Wil je mij een privébericht sturen met je ordernummer en een fotootje? Dan lossen we dat netjes voor je op!

Ralf

Ralf

je had me wat extra's beloofd en twee nieuwe dozen waarvan de houdbaarheidsdatum niet overschreden waren zoals dewelke ik gisteren had gekregen.

Wat krijg ik zopas??

een doos zonder extra's (tot daar aan toe) en twee dozen Supreme Protein die weer buiten datum zijn!!!juist dezelfde 'sell by 03/14'
dit kan toch niet meer he :mad:

Laatst bewerkt:
Hey ralf !

Kan ik assault van musclepharm nemen en crazy nemen ?

Hé Ralf, wanneer komt de smaak cookies N cream weer binnen van de Perfect Muscle Shake?

Ralf

je had me wat extra's beloofd en twee nieuwe dozen waarvan de houdbaarheidsdatum niet overschreden waren zoals dewelke ik gisteren had gekregen.

Wat krijg ik zopas??

een doos zonder extra's (tot daar aan toe) en twee dozen Supreme Protein die weer buiten datum zijn!!!juist dezelfde 'sell by 03/14'
dit kan toch niet meer he :mad:
Nee, dat kan zeker niet. Ik ga contact met je opnemen door het goed op te lossen :)
Hey ralf !

Kan ik assault van musclepharm nemen en crazy nemen ?
Ja hoor, dat kan zeker. Wat ik wel adviseer is om ze niet met elkaar te mengen. Dit geeft een te hoge dosis stimulanten. Dat kan dus niet!
Hé Ralf, wanneer komt de smaak cookies N cream weer binnen van de Perfect Muscle Shake?
Dat zal met 4-6 weken pas weer zijn. Doordat het rijst bevat wordt daar een speciale productie voor geplant. Dit ivm hygiëne etc etc.

Ralf

Verdorie, wil Mutant Mass bestellen voor een collega, zit de Creakong er niet meer bij :(

Dus ik zou niet eerst halve scoop assauly gebruiken die opdrinken en dan 1 scoop craxy gebruiken rn die opdrinken ?

Verdorie, wil Mutant Mass bestellen voor een collega, zit de Creakong er niet meer bij :(
De actie is net afgelopen, sorry!
Dus ik zou niet eerst halve scoop assauly gebruiken die opdrinken en dan 1 scoop craxy gebruiken rn die opdrinken ?
Dat kan zeker, afhankelijk van je tollerantie. Met pre-workouts krijg je altijd veel energie binnen. Wij willen niet dat je hiervan te veel inneemt. Als je een beginnende sporter bent, dan zou ik zeker met 1 scoop Crazy beginnen.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven