- Waardering
- 796
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Durven we niet te zeggen. We moeten dat inkopen via leveranciers. Zolang die het niet voorradig hebben, durf ik het niet te zeggen.Wanneer komt frenzy van driven sports? Schijnt wel legit te zijn.
Dat zou je inderdaad kunnen doen. Het is voor mij heel lastig daar in te adviseren in verband met aansprakelijkheid. Als ik zeg: "Ja, doe maar, geen probleem, het hangt van je tollerantie af" en er gebeurt iets, dan kan het een duur grapje worden. We hopen natuurlijk niet dat er iets gebeurt, maar zoals ik aangaf, overschrijden van de dosering is eigen risico.
Te hoge hartslag, duizeligheid, misselijkheid etc etc. Dit zijn veel voorkomende klachten, maar is persoonlijk.
Ja zeker, voor 22.00 uur besteld is morgen in huisIs het vandaag ook gewoon voor 22:00 besteld morgen in huis?
ivm met goede vrijdag/paasweekend etc.
De Track and Trace kan een vertekend beeld geven, want er zal dinsdag op staan. PostNL heeft ons beloofd dat er morgen gewoon geleverd gaat worden 
Tot en met vrijdag is de [Link niet meer beschikbaar] in de aanbieding
Welkom op het forum!Top spullen..
Kreeg vandaag mijn bestelling binnen maar helaas miste er iets.
Op de pakbon stond niks aangegeven van nalevering dus ik neem aan dat dit een fout is..
Heb al een email verstuurd maar begrijp dat mensen vaker zoiets hebben, of zeggen.
Wat is de beste manier om dit verder af te handelen?
Jacky
Super, dankjewel voor je complimenten Jacky! Het is natuurlijk nooit leuk om te lezen dat je bestelling foutief aangekomen is, maar dat gaan we netjes voor je afhandelen. Wil je mij een privébericht sturen met jouw ordernummer + het ontbrekende product? Dan handel ik dat netjes voor je af.Te hoge hartslag, duizeligheid, misselijkheid etc etc. Dit zijn veel voorkomende klachten, maar is persoonlijk.
Ja zeker, voor 22.00 uur besteld is morgen in huisDe Track and Trace kan een vertekend beeld geven, want er zal dinsdag op staan. PostNL heeft ons beloofd dat er morgen gewoon geleverd gaat worden
Ralf

tijd voor een comeback van de protein perfection mix!
![]()
Tijd voor een comeback van de Protein Perfection Mix!
![]()

Dat lijkt mij ook. Ik ga het uitzoeken en je melden! Ik kom er zo snel mogelijk op terug!
Ralf
Aankomende vrijdag

Lekker! Maar we hebben de Perfect Protein ter vervanging nu. Deze komt niet meer terugTijd voor een comeback van de Protein Perfection Mix!

Bedankt voor je bestelling. Je pakketje is reeds onderweg en zal vandaag aangeboden wordenBesteld! Nutella whey en wat van die heerlijke smart bars, dit keer de Cookie besteld dan heb ik ze allemaal geproefd en zal ik mijn objectieve mening geven over welke de lekkerste is
Ik zal niet vragen om extra's, maar het enige waar ik voor vraag is of je er misschien voor kan zorgen dat mijn whey sample smaak cookies and cream is. Zat heel erg te twijfelen, want vorige keer dat ik cookies and cream whey had vond ik hem niet erg speciaal (was niet van b&f), maar ik hoor veel mensen over hoe lekker die is van b&f is dus wil ik hem erg graag proberen. Als het niet lukt pech, even goede vrienden
Bedankt voor uw bestelling
Uw ordernummer is: C1829703
Het is kwa samples kwa specifieke keus altijd erg lastig. We hebben vaak 1-2 willekeurige smaken die mijn collega's erbij pakken. Als het goed is, nu wel?

Bedankt en nogmaals ons excuses. Ik ga hem direct voor je nazenden. Met een beetje geluk heb je hem dinsdag al in huisHoihoi,
Super voor het snelle bericht!
Heb allang een acc. hier maar post niet vaak, dus kan geen prive bericht sturen (?!)
Het ontbrekende product was : Isolaat perfection Chocolate coconut bounty sensation
Mijn order nummer is
C1824662
Hoop dat ik voldoende heb geholpen, kan gebeuren een foutje! (maar zat er stiekem erg op te verheugen omdat ik volgende week mee doe aan het NK en mijn lievelings smaak was op)
Groetjes

Ik ga er zo naar je naar kijken voor jeBestelling geplaatst, hoop dat jullie nog even naar het priveberichtje kunnen kijken wat ik gestuurd heb! en duimen dat het morgen binnenkomt![]()

Het komt omdat wij meerdere soorten verpakkingen van de WHey Perfection verkopen. Namelijk 750, 2270 en 4540 gram verpakkingen. Deze krijgen we los binnen van de leverancier en bevat verschillende hoeveeleheden. Zo zit de kleinste verpakking in een Pouch, de twee in een pot en de derde in een emmerBalen, denk ik eindelijk weer ff ice coffe whey perfection te bestellen is die er niet in 4.5 kg ..
waarom is er wel 2.27 kg ice coffee maar niet 4.54 kg ??
2* 2.27 = toch 4.54 ?
Dat maakt het verschil, ook in prijs 
Ja zeker, het zijn natuurlijk onverzadigde vetzuren. Dit zal aangepast worden op de nieuwe batch etiketten. Ons excuses voor de verwarring.Weten jullie hier al iets over? ivm die notenmix 2 pagina's terug?