xNightcall
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry! We hebben altijd één of twee smaken bij de inpaktafel staan. Het is dus mogelijk dat je daardoor één smaak krijgt. Het zijn toch maar twee gratis shakes nietwaarDonderdag besteld, gisteren in huis. Had als goodies 2 samples van whey perfection gekozen, jammer dat ik 2x dezelfde smaak heb gekregen![]()
En lekker 
Me bestelling is vandaag mooi op tijd aangekomen alleen is er een probleem: ik mis mijn whey perfecr sample en ik heb ook niet zo'n wit blaadje gekregen waarop staat wat je besteld hebt en hoeveel t kost etc.
Kan dit opgelost worden?
Het is een ****ing sample man, stel je niet zo aan..
er zou toch bezorgd worden vandaag? nu staat er ineens bestelling vertraagd en bevindt het pakket zich nog in het sorteercentrum
Nauturlijk wil ik daar voor je naar kijken. Wil je mij in een privébericht jouw ordernummer even sturen? Dan pakken we het direct opMe bestelling is vandaag mooi op tijd aangekomen alleen is er een probleem: ik mis mijn whey perfecr sample en ik heb ook niet zo'n wit blaadje gekregen waarop staat wat je besteld hebt en hoeveel t kost etc.
Kan dit opgelost worden?

Top, super om te horen. Jij ook bedankt natuurlijkGisteren besteld, vandaag ontvangen en compleet. Gaat weer de goede kant op!
Leuk die nieuwe sample zakjes, mooi ontwerp.
---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------
En bedankt voor de notenpasta!
De Notenpasta is lekker he! Dat klopt inderdaad. Bestellingen die gisteren geplaatst zijn, zijn gewoon verstuurd. De postNL bezorgd de meeste pakketten vandaag. Het kan voorkomen dat postNL een fout gemaakt heeft, waardoor er vertraging ontstaan is. In dat geval, natuurlijk excuses voor het ongemak. Het pakket zal in dat geval na de paasdagen geleverd wordener zou toch bezorgd worden vandaag? nu staat er ineens bestelling vertraagd en bevindt het pakket zich nog in het sorteercentrum

Lekker! Maar we hebben de Perfect Protein ter vervanging nu. Deze komt niet meer terug![]()

Bedankt voor je bestelling. Ik weet niet precies wat de afhaaltijden van de postNL zijn met Pasen, maar doorgaans halen ze het de eerst volgende werkdag op. Dinsdag, dan ontvang je het woensdagNet besteld, dinsdag in huis?
Kreeg trouwens geen kortingscode na mijn review. Normaal kreeg ik hem direct na het plaatsen van de review.
Wat ik wel adviseer is om dinsdagochtend je T&T even te checken, dan weet je het zeker!Zeker welBeste Bodyfitshop,
Ik kon nergens op jullie site bandages vinden voor de elleboog om tijdens het zwaar pressen aan te doen.
Hebben jullie dit toevallig?
Als je op "elbow" of "elleboog" zoekt, krijg je de zoekresultaten!Bad Boy is vorige week besteld!
We hopen dat het met 1-2 weken weer voorradig is. Helaas durf ik niet aan te geven of dit vest er ook weer bij zit. Het is afhankelijk van de voorraad bij Badboy.Graag gedaan.super zie het staan bodyfitshop meteen die elleboog bandjes bestellen
Nog een vraagje
Wanneer komt de Super Cycle Advanced Muscle Science op voorraad?
bedankt
Mijn collega's van de inkoop zijn vandag vrij, dus kan het helaas niet zeggen. Het is zo dat hun lekker vrij hebben. Dinsdag zal ik het voor je navragen 
Bedankt voor je bestellingMischien ook een idee voor nog kado's aan te passen want eenmaal voor 6Oe en meer blijft het zelfde kado....
Dus als je bestelling doet van bv 100 blijft het zo...
NU ik ga nog een keer proberen te bestellen bij jullie,zien of dit zonder probs verloopt.
En anders toch een ander shop of winkel zoeken.
Want ik moet meer mails sturen voor al in orde te krijgen dan iets anders nu de meeste problem komen wel van levering.. maar toch dit horen jullie ook in orde te krijgen!
We zijn bezig aan een update voor onze site waarbij het cadeausysteem ook aangepakt gaat worden
Daar wordt zeker aan gewerkt. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen en dat gaat helemaal goed komen. Ik reken erop dat het goed moet gaan. Dat hoort immers bij het gemak van internetwinkelen.Nauturlijk wil ik daar voor je naar kijken. Wil je mij in een privébericht jouw ordernummer even sturen? Dan pakken we het direct op
Top, super om te horen. Jij ook bedankt natuurlijkDe Notenpasta is lekker he!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat klopt inderdaad. Bestellingen die gisteren geplaatst zijn, zijn gewoon verstuurd. De postNL bezorgd de meeste pakketten vandaag. Het kan voorkomen dat postNL een fout gemaakt heeft, waardoor er vertraging ontstaan is. In dat geval, natuurlijk excuses voor het ongemak. Het pakket zal in dat geval na de paasdagen geleverd worden
Ralf